לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג גם בכתובת ~ www.jonas.col.li


המקור #1 שלכם לכל החדשות על האחים בעברית.

Avatarכינוי:  Macy - Jonas Israel

בת: 13



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

זאת ממש לא התנצלות.


זה לא עדכון וזאת ממש לא התצלות, כי אני לא חושבת שאני צריכה להצטער.

אל תבינו אותי לא נכון. אני מתגעגעת לבלוג, היה לי כיף ואני עדיין עוקבת אחרי כל החדשות אחרי האחים, אבל אני לא יכולה יותר. ניסיתי לעדכן, ניסיתי למצוא לו זמן בין כל הדברים שיש לי לעשות (ולצערי כיתת מחוננים זה לא דבר קל), אבל אני לא מסוגלת.

אני לא חושבת שאני אוכל למצוא שותפה שאני אוכל לסמוך עליה מספיק שתנהל את הבלוג כמו שאנירוצה שהוא ייראה. אם יש מישהו שמוכנה [או מישהו, באמת שלא אכפת לי], אתם מוזמנים להציע את עצמכם. הניחוש שלי הוא שאף אחד לא יציע את עצמו, כי זה "חבל על הבלוג" עד רמה מסוימת.

התנצלתי, אמרתי שאני חוזרת לבלוג אבל אני לא יכולה. אני מנסה, אבל את רוב הזמן הפנוי שיש לי אני משקיעה בכתיבה ובמוסיקה שלי, שני דברים שאני לא יכולה לחיות בלעדיהם.

 

ולכן עלה לי רעיון אחר, ואני רוצה שתקראו את זה טוב.

אני ממש לא רוצה להפסיק לחפור לאנשים על מה האחים עושים, כי בכנות, זה חסר לי. אבל אין לי זמן לישרא, מלבד לבלוג האישי שלי שאותו אני ממש צריכה לפריקות. אז חשבתי על משהו אחר, לכל מי שמתלונן על זה. ובגלל שאת הדברים האלה כן יש לי זמן לעשות, לא אכפת לי לעשות את זה.

Jonas Newsletter.

 

אם לא הבנתם למה אני מתכוונת, אין לי בעיה לכתוב כל יום שבת את כל הדברים שקרו לאחים באותו השבוע (ולערוך את זה כל השבוע בלי לחץ) ולשלוח למי שרוצה במייל, או אפילו לפרסם את ההורדות פה. קבצי וורד, זה הכל. כי עד כמה שאני רוצה לעשות את זה בבלוג, במידה מסוימת הבלוג הזה גורם לי להרגיש שאני חייבת לעשות את זה, וזה דיי מוציא מזה את כל הכיף.

 

אני קוראת את התגובות בתיבת מסרים.

ואני חייבת להודות שהן ממש מעצבנות אותי, כי לאנשים יש ציפייה כלשהי ממני שאני לא מסוגלת לעמוד בה. מן צפייה שאני חושבת שהיא מיותרת, כי אחרי שנה וקצת של פעילות, כולנו ידענו שיגיע היום שאני אדע שהלחץ חזק יותר ממני. ניסיתי, התמודדתי וקיוויתי שזה יעבוד אבל הפתעה: זה לא. החיים לוקחים אותי לכל מיני מקומות שקשה לי להתמודד איתם, שגורמים לי להישבר ואני לא חושבת שהבלוג הוא הפתרון לזה.

 

שוב. זאת לא התנצלות.

אני רק מציינת עובדות. אני לא חושבת שבמידה מסוימת, אני חייבת את ההתנצלות הזאת למישהו, כי זה ממש לא נכון. שתבינו, אני אשכרה בוכה עכשיו, כי זה קשה לי. הבלוג הזה היה חלק מהחיים שלי במשך שנה ומשהו, ולהתנתק ממנו זה לא כל כך קל כמו שחשבתי. השאלה היחידה שאני שואלת את עצמי היא כמה אנשים באמת נכנסים?

 

כי בואו נודה באמת. זה לא הרבה, ואת כל החדשות אני כבר יודעת. אני קוראת אותם באנגלית, זה ממש לא מפריע לי אם הן מתורגמות או לא. אני לא חושבת שהדרך שלי להראות שאני אוהבת את האחים היא הבלוג, לא משנה כמה אמרו לי את זה. זה משהו פנימי,  מהם אני בחיים לא אצליח להתנתק. אבל אני לא חושבת שהדרך להראות את זה אמורה להיגמר בהתמוטטות עצבים, מה שבסוף יקרה. והייתי קרובה לשם פעם אחת.

 

זאת לא פרידה, כי אני אמשיך להיכנס ואני פה בישרא. אם מישהו מעוניין, אם למישהו יש משהו להגיד אני אשמח לשמוע. ולא בתיבת מסרים, תעשו לי טובה.

 

אני עדיין במייל של הבלוג [שדיי הפך למייל האישי שלי]: [email protected]

 

XOXO, Macy.

נכתב על ידי Macy - Jonas Israel , 26/11/2011 11:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופר אמיתי סופר חשוב ב-19/1/2012 23:05
 



מזל טוב [מאוחר] לקווין + ג'ו בחזרה ב-L.A + ג'ו מנחה את הצגת המועמדים ל-PCA.


מזל טוב [קצת מאוחר לקווין] 3>

למי שלא  יודע, ב-5.11 קווין (24) חגג יום הולדת 24. הוא היה במשך 39 שעות טרנד בטוויטר (HAPPY BIRTHDAY KEVIN J) ועוד שני טרנדים לזמן קצר יותר (KEV & #24thingsweloveaboutkevinj). מה נשאר לאחל לקווין, לגיבור שלנו, מלבד שלא ישתנה? ^^

 

*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~~*~~*~*~

ג'ו חזר ל-LA!

אחרי שהיה בסיבובי הופעות במשך חודשיים (Jay &Joe ועם בריטני ספירס בחודש האחרון) ג'ו חזר הביתה, ללוס אנג'לס. בנמל התעופה, ד"א, חיכה לו ניק והשניים הלכו ביחד לטקס פרסים כלשהו. ניק צייץ- "kevinjonas@ הלוואי והיית יכול להיות פה איתנו".

*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~~*~~*~*~

 ג'ו מנחה את הצגת המועמדים ל-PCA.

אתמול בטקס הצגת המועמדים ל-PCA (למי שלא מכיר, People Choice Awards, שבו קאמפ רוק שתיים זכה שנה שעברה), ג'ו השתתף והציג גם כן כמה מועמדים.

*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~~*~~*~*~

 ג'ו מופיע אצל קונאן את "Just In Love".

אתמול בערב ג'ו הופיע את הסינגל השני מהאלבום שלו, "Just In Love"בתכנית של קונאן:

*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~~*~~*~*~

קווין ודניאל בפרימיירה של "Godspell".

לפני יומיים קווין ודניאל הלכו לפרימיירה של המחזה החדש "Godspell", שבו מככבת אנה מריה  פרז דה טאגל (מוכרת מקאפ רוק). השניים היו שם ביחד עם ההורים שלהם ופרנקי, בניו יורק.

 

*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~~*~~*~*~

ניק כוכב אורח בסדרה של "Last man standing" של ABC.

אתמול הודיעו שניק ישתתף בסדרה "Last Man Standing" של ABC בתור כוכב אורח, בפרק המוקדש במיוחד לכריסמס שאמור לצאת בכריסמס הקרוב.

 

אם אתם רוצים הרחבה כלשהי על אחד מהנושאים, תגידו.

נכתב על ידי Macy - Jonas Israel , 9/11/2011 15:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JustDani ב-10/11/2011 07:38
 





9,836
הבלוג משוייך לקטגוריות: פאנפיקים , מועדוני מעריצים , סלבס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMacy - Jonas Israel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Macy - Jonas Israel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)