לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לרדת במשקל


אני מנסה את השיטה של אלן קאר בספרו "הדרך הקלה לרדת במשקל" ולראות אם זה באמת פועל.

Avatarכינוי:  Cat_

בת: 14

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

הידיד הזה הפיץ שאני לא בתולה למרוץ שאני כן...



הטלנובלה ממשיכה והידיד הזה מותח גבולות... הוא אמר לאקס שלי שאני בגדתי בו עם מישהו אחר וששכבתי עם מישהו הזה למרות שזה ממש ממש לא נכון ואני כן בתולה.
כוס אמק נמאס לי מהידיד הזה, ראבק מה הוא כזה משתוקק שאהיה איתו? תכלס כל מה שהוא עשה לגמרי מוריד לי ממנו, עכשיו סיכוי אפסי שאצא איתו ואני מדברת ברצינות!
האקס הזה לא ממש מאמין לי שאני בתולה /:
שיהיה...
והחברה שלי עצבנית על הידיד הזה, היא רוצה לדבר איתו מחר.


איך אני שונאת שמישהי כאילו מתבכיינת לאקס שלי שאני מאיימת עליה למרות שזה לא ככה, רק ביקשתי ממנה יפה שלא תדבר מגעיל אחרת אני אתעצבן וזה. אין, אני שונאת את הקטעים האלה! שיקפצו לי כבר...!!!


קניתי היום ז'קט מעור בצבע כחלחל-שחור וגופיה שחורה מנצנצת עם איור של מרלין. זה מה זה מדהים



התפריט של היום-
בבוקר-
קלמנטינה
נס קפה
בצהריים-
כלום, הייתי בת.מ לקנות בגדים
בערב- [לא היה לי כוח לבשל]
מאפה גבינה לבנה [לא בורקס]
XL
רבע מהצלחת תירס משומר

נכתב על ידי Cat_ , 30/12/2009 21:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האקס שלי וחבר טוב שלו בתחנת משטרה- צמד האידיוטים האלה!



בסוף אתמול בבסיס הידיד הזה באמת דקר את האקס שלי בגב והוא כמובן התגונן והחזיר לו דקירה. צמד האידוטים האלה רבים עלי כאילו שהם ילדים קטנים שרבים על צעצוע חייל, אני לא מרגישה עם זה טוב- מה לי אין החלטות עצמאיות עם מי להיות ועם מי לא? זה מה זה מפגר איך שהם התנהגו...
כמובן שהפרידו ביניהם והם טופלו בביה"ח ושוטר לקח אותם לחקירה בתחנת משטרה, האקס אמר לי שהם ערכו להם פוליגרף [?!]
קיצר כרגע הם במנוחה בבית כי יש להם פצעים עמוקים ודי כואב להם.
החלטתי שאני מנתקת כל קשר עם הידיד הזה.

החברה שלי הוציאה אותי מהבית כדי להרגיע אותי, היא רצתה שאשכח מזה ואיהנה בינתיים כי נראיתי מדוכדכת לכן היא לקחה אותי לראות את הדמדומים 2 בקולנוע. די נהנינו למרות שהצלחתי לנחש הרבה פרטים שיהיו והחברה הייתה בהלם מזה ואמרה לי די בהתלהבות "נראה לי שיש לך חוש שישי! את מגידת עתיד, תגידי לי עם מי אהיה" חחחח הקרועה הזאת, אין עליה.
אני מתה על טיילור הזה מהדמדומים [ג'ייקוב] ודי התבאסתי שהבחורה הזאת לא קפצה עליו אלא על אדוארד, בכנות לדעתי אדוארד לא נראה משהו למרות שיש לו סקס אפיל. מה זה התאכזבתי שהם [הבחורה וג'ייקוב] לא התנשקו. במקומה הייתי מנשקת אותו ישר חיחי. הסוף היה מה זה מותח, פאק פאק פאק למה הם קטעו דווקא בסצנה הזאת?! למה?! סעמק! זה חירפן אותי ואת החברה... ועכשיו נצטרך לחכות שנה בערך עד שיוציאו סרט המשך או שנקרא ת'ספר.
אני מודה לחברה הזאת על זה שהיא התעקשה שנבלה כמה זמן בקניון כי זה באמת עודד אותי. היו הרבה צחוקים ועשינו שטויות


לא עדכנתי אתמול כי איך כשחזרתי הביתה בלילה הייתי גמורה לגמרי והלכתי לישון ישר. והיום לא הגעתי לביה"ס כי לא הצלחתי לקום ונרדמתי מיד אחרי שאמא העירה אותי והלכה לעבוד [ההורים יצאו מהבית בשעה 6 וחצי, כלומר הם מעירים אותי ואז אחרי כדקה הם יוצאים מהבית]
היום לא היה שום בלאגן, ברוך השם שהשקט הגיע כבר אחרי מלא דרמות!

התפריט שהיה אתמול-
בוקר-
תפוח
נס קפה
צהריים-
חביתה מטוגנת- כפית שמן
לחם קל עם גבינה לבנה
חצי מהצלחת פולים
ערב- [בקניון]
פוטטו, כוס קטנה. [של מקדולנס]
קולה, כוס בינונית.


התפריט של היום-
בוקר-
תפוח
צהריים-
פשטידת קישואים
נס קפה
ערב-
חצי צלחת סלק
סנדוויץ גבינה לבנה
חצי כוס קטנה שקדים

נכתב על ידי Cat_ , 29/12/2009 20:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואו אני לא מאמינה שחבר הכי טוב שלו יכול לתקוע סכין בגב של החבר שלי (או אקס?)



פאק, יש לי טלנובלה של ממש בחיים שלי. אני לא מאמינה... פשוט לא מאמינה... אסביר לכם למה, מה, מי ומו.
קיצר בפוסט הקודם כתבתי על החבר שהתמכר לשתייה מפני שככה גיליתי מפי החבר הכי טוב שלו שהחבר בגד בי עם איזו בחורה כשהיה בחו"ל, הקטע שהחבר הכי טוב הזה גילה לי לפני שגילה לחבר על מה שעשה באירוע אמש כאילו.
השתוללתי מעצבים, הטחתי את זה בפרצופו של החבר כשחזר אתמול מהחו"ל ומצד השני דאגתי לו- בלי קשר אלי הוא הרי לא יוכל לחיות ככה בחיים שלו כל זמן, מה יהיה אם תבוא בחורה אחרת ותהיה איתו אז הוא יבגוד בה כפי שעשה לי רק בגלל שהיה שיכור או דוגמה יותר גרועה- שיעשה את זה לאשתו.
החבר ואני דיברנו ברצינות על הנושא והחלטנו שניפרד, שילך לטפל בבעיית השתייה שלו ואז אולי נחזור. בכינו בגלל זה כי אנו אוהבים אחד את שני והיה לנו קשה להיפרד אחד משני אבל לא הייתה ממש ברירה, ידענו שזו דרך יחידה בינתיים ושלא יוכל להמשיך לפגוע בי בצורה כזאת.
אח"כ שפכתי את ליבי בפני החבר הטוב שלו על זה- הדילמה שהייתה לי בקשר לאקס, לא ידעתי מה לעשות איתו, רציתי לעזור לו שייגמל מהאלכוהול וזה... סיפרתי לו שאין לי מושג באמת אם נחזור בסופו של דבר או שלא, באמת שלא ידעתי מה לעשות. אמרתי לו גם שאני מרגישה כאילו שאני פראיירית שככה האקס דפק אותי כאילו, בגד פעמיים ואילו אני שמרתי על עצמי היטב, התרחקתי כמה שאפשר מהבנים אחרים חוץ מידידים טובים וביליתי לרוב עם חברות וזהו. הוא ניסה לנחם אותי ולעודד אותי.
קיצר היום כשהייתי אצל חברה טובה גיליתי שהחבר הכי טוב הזה שלו מאוהב בי, מה שסיבך עוד יותר את העניין כי החברה הכי טובה שלי מאוהבת בבחור הזה.  חשבתי לעצמי באותו רגע "פאק למה יש לי השפעה כזאת על גברים...?!"
הייתי בשוק שהחבר הטוב הזה שלו מרגיש ככה כלפיי, לא ידעתי מה לעשות איתו ולא רציתי להיכנס לשום דבר בעניין מהסיבה פשוטה- נפגעתי מספיק בחיי ואני לא צריכה עוד דרמות בחיים. ניסיתי כמה שאפשר לא להתקרב לחבר טוב הזה ובמהלך הערב פתאום החבר/ האקס והחבר טוב הזה הלכו מכות, לא הבנתי מה קרה לכל רוחות אז ניגשתי אליהם בניסיון להפריד ביניהם.
האח הקטן  של האקס עדכן אותי ככה "תקשיבי הוא לא בגד בך בלילה ההוא"
אני, מופתעת- "מה אבל ___ (החבר הטוב שלו)..."
הוא קטע אותי בהחלטיות ואמר בשיא רצינות "הוא שיקר, הוא ניסה להפריד ביניכם כי הוא קינא שאת "שלו" (של האקס יענו) "
הייתי מוכת ההלם אז ממה שהוא אמר ואמרתי בקול רם "מה לכל רוחות? פאק מה הוא חושב שאני בובה?!?! שאין לי שום החלטות ושפתאום ___ (האקס) ואני נפרדים ואעבור לחבר הכי טוב שלו? נו באמת!!!"
מרוב העצבים הלכתי לחבר טוב הזה וצעקתי עליו כמה שהוא לא בסדר, שככה חבר הכי טוב מתנהג? שאני בחיים אבל באמת בחיים לא הייתי עושה ת'קטע הזה לחברה הכי טובה שלי. שככה הוא עושה דברים כאלה? מה שאין לו מצפון מוסרי? אמרתי לו שכמה אני מאוכזבת ממנו וכו'... והחבר הזה איים בתגובה שידקור את האקס מחר ואמר לי "שמרי על הפה"
באותו רגע התחלתי להיות באמת עצבנית והייתה שיחה קשה.
מפני שפחדתי על האקס הלכתי לספר לו את מה החבר הטוב הזה אמר לי והוא הלך לעשן, סינן שהוא יביא סכין גם מחר. הוא היה מה זה עצבני... אין לי מושג מה לעשות כבר, אני מרגישה כל כך חסרת אונים! 
אלוהים איזה בלגן!



התפריט של היום;
בבוקר:
טוסט עם תוספת תירס משומר [הפירות נגמרו, נקנה מחר]
נס קפה
בצהריים:
חצי מהצלחת סלט של סלק וחסה+שמן זית
חצי מהצלחת כוסמת
בערב:
סנדוויץ גבינה לבנה
נס קפה
נכתב על ידי Cat_ , 27/12/2009 21:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצמחונות # התמכרות לאלכוהול


נתחיל מזה שלבשר יש יתרונות שווים לאפס ויש כל כך הרבה חסרונות באכילתו. שתדעו לכם אנו, בני אדם, אפילו לא נועדנו לאכול בשר בכלל, אין לנו ניבים גדולים כשל אריות ואנו לא אוכלים את זה נא מהסיבה פשוטה- אנו לא אמורים לאכול את זה.
יש כל כך הרבה עיבוד כשזה נוגע לבשר- טיגון, תיבול ובלה בלה. אתן לכם דוגמה- כשאתם הולכים לגן חיות אתם לא חושבים כמה חיות האלה עסיסים ואיך בא לכם לטרוף אותם ואילו כשאתם רואים עץ שזיפים מתחשק לכם לקטוף אותם ולאכול אותם, הדוגמה הזאת מראה שאין לנו את היצר הזה לטרוף בעלי חיים אלא לאהוב אותם הרי אם הייתם רואים טלה מקפץ לו באושר בשדה הייתם רוצים ללטף אותו ולא לקרוע אותו לגזרים ולאכול אותו...
אנו אפילו מנסים להימנע מלחשוב על כך ששניצל/המבורגר/פרגיות ועוד דברים היו פעם יצורים חיים... יש כל כך הרבה פרסומות כמה שניצל/המבורגר טעים וזה אך לא מראים את איך חיות נשחטות באכזריות כדי "שניהנה" מטעמם.
יש בצמחונות כל כך הרבה יתרונות- הם בריאים הרבה יותר, הם מקבלים את ויטמינים במלואם, הם לא סובלים מהמחלות שסותמות את העורקים וכו'. אם אתם באמת רוצים לדעת אילו יתרונות יש עוד הנה לינק http://www.goleango.com/show_article_heb.php?cat_id=11&art_id=68
עוד לא השתכנעתם?
הנה עוד לינק לאתר שלמה צמחונות מצילה את החיים http://www.anonymous.org.il/nut-savelife.htm
ד"א יש פרק שמדבר על כך בספר "הדרך הקלה לרדת במשקל" וזה בהחלט עזר לי להבין על צמחונות יותר.



לנושא אחר-
מה עושים אם מישהו שהוא מאוד חשוב לך מכור לאלכוהול וזה מה זה פוגע לו בחיים כי בכל פעם שהוא משתכר הוא שוכח מכל העולם וגם ממני, והולך לבגוד בי מבלי שהתכוון לזה או שאחרות לוקחות אותו למיטה ולמחרת הוא לא זוכר כלום ומתחרט מאוד מאוד מאוד על אירועים שהיו אבל עדיין לא מסוגל להפסיק לשתות, זו ממש התמכרות רצינית מבחינתו.
נפרדנו פעמיים בגלל זה... בחיי באמת אני לא יודעת מה לעשות עם זה, אני יודעת שהוא אוהב אותי ואני אותו אבל המצב הזה באמת לא יכול להימשך בצורה כזאת עם הבגידות ואז שיגיד "אני מצטער אבל זה קרה כשהייתי שיכור"
ואני פאקינג שמרתי על עצמי, לא בגדתי ואפילו התרחקתי באופן כללי מהבנים כשנהיינו יחד.
הוא באמת בחור טוב- רומנטי, מפנק אותי, מגן עלי מאחרים, נלחם למעני כשאחרים מתנהגים מגעיל או משהו כזה.
מה עושים עם זה באמת?
ד"א שתדעו לכם החיים שלי ממש כמו טלנובלה, אם אגולל פה את כל מה שעברו עלי אתם בטח תחשבו שלקחתי את הסיפורים מאיזה ספר חיחי.



הצעד הראשון שלי ע"פ הספר- לאכול רק פירות בבוקר, רק פירות- עד שבאמת אוהב לאכול אותם בבקרים.
התפריט להיום;
בבוקר-
2 קלמנטינות
נס קפה
צהריים-
חצי מהצלחת קולרבי
רבע מהצלחת פסטה עם קצת קשטופ
רבע מהצלחת ביצה מטוגנת ללא שמן
ערב-
סנדוויץ גבינה לבנה.

נכתב על ידי Cat_ , 26/12/2009 20:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCat_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cat_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)