לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2020

שום דבר על קורונה ופוליטיקה


אני חוזר לעבוד ביום ראשון ה1 לנובמבר.


בערב ראש השנה התקשר המנהל הישיר שלי לשעבר והציע לי לחזור לחצי משרה,מאוד הוחמאתי וכמובן שמחתי,ימים אחדים אחכ,נסעתי למקום העבודה מילאתי טפסים ונאמר לי שעכשיו צריך להמתין לאישור מאגף כח האדם בארגון ושלשום הגיע האישור.


זה ממש לא מובן מאליו שאדם שיצא לפנסיה חוזר לאותו מקום עבודה.לפני הקורונה הייתי אמור לעבוד בעיר אחרת בתפקיד דומה וזה לא הסתייע בגלל הקורונה והסגר  הראשון ,אבל אני לא מכיר תקדים לאדם שחזר אחרי שיצא לפנסיה לאותו מקום.


חברים  סיפרו לי שהמנהל הישיר שלי לשעבר מאוד לא מרוצה מהבחורה שהחליפה אותי ולדעתם אני חוזר להחליף אותה,המנהל לא אמר לי שום דבר על התפקיד הספציפי שהוא מייעד לי ואני לא שאלתי,אני מניח שאגיע ביום ראשון יגידו לי,אני סבלני ומוכן לכל עבודה.


עברתי די הרבה בשנה הזאת.


הייתי אוהד הפועל קטמון ירושלים,חבר עמותה נלהב אבל קרו דברים בעמותה שהרחיקו אותי ממנה,לא חידשתי חברות בעמותה בעונה הזאת,בכל מקרה אין משחקים עם קהל ,כרגע אין בכלל משחקים כך שהגמילה לא קשה.


בגדול היה תהליך איחוד עם הקבוצה האחות הפועל ירושלים,לא התנגדתי לאיחוד אבל הדרך בה נקט ועד העמותה בדרך לאיחוד הייתה רצופה שקרים ומניפולציות,הסתרה של הסכמים ועבירות על התקנון שאני לא יכולתי להשלים איתה ולא הסכמתי להיות חלק מהעמותה החדשה והתרחקתי  ומצאתי עיסוקים אחרים.


נגמלתי מקריאת עיתון,אנחנו מנויים שנים רבות על עיתון יומי,השנה כמעט ולא פתחתי עיתון,התעדכנתי בחדשות דרך אפליקציות החדשות,עיתון הפסיק לאט לאט לעניין אותי ובשבוע שעבר אחרי הרבה מאוד שנים,ביטלנו את המנוי על עיתון יומי ונשארנו רק על עיתון לסוף שבוע מבחינת גמילה בהדרגה.

בכלל אני ממעט לצפות בטלויזיה,ערוצי החדשות לטעמי מסלפות ומשקרות לדעתי באשר למחאה,הם משרתים אג'נדה לא ברורה לגמרי באשר לנושאים פוליטים כאלה ואחרים אבל בנוגע למחאה הם משתדלים להקטין ,לגמד,למסור דיווחים לא אמינים ולי נמאס מהדיווחים האלה,אני ניזון מאמצעי תקשורת לא ממסדיים כשמדובר במחאה ויש הרבה אפשרויות לדעת את האמת,למה שבאמת קורה במחאה.


אני לא רואה סדרות כמו הטימטום המפגר הזה "זמר במסיכה",או תוכניות של חיים אתגר הדרמה קווין,רואה הרבה נטפליקס,הרבה ערוץ 11 ואני מוכרח להתוודות שאני אוהב את הפרשנות של סיון רהב מאיר על פרשת השבוע ולא חשבתי שזה אפשרי כי הבחורה מסיונרית דתית שמטיפה בדרכה המעצבנת ומנסה לחנך את כל העולם ואשתו,אבל הפרשנות שלה לפרשת השבוע ביום שישי לפני הצהריים מרתקת.


אני מאוד עסוק בהפקה ובהכנת התוכן ל2 המפגשים שאני מפיק,בשבוע שעבר הייתה לי חווייה מאוד מרגשת שעשינו סיור לוקיישן והגענו למוצב 111 בדרום רמת הגולן שם חולצו חברים שלי מהגרעין ביום השני למלחמת יום כיפור והשבוע יש לנו ביום חמישי מפגש זום גדול לגדוד התותחנים שלי ובו אני מספר את הגילויים החדשים שגיליתי על התרסקות המטוס בסוללה שלנו.


זהו


אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 27/10/2020 06:54  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לופו ב-14/11/2020 06:25




460,923
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)