לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סימן השאלה שלי


אני יודעת שלא הכל ברור בחיים, יש לי הרבה שאיפות הרבה שאלות, ולחלקן אין לי ממש תשובה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

אינטימיות


31.7.12

יום שלישי. יולי. חוסר מעש גמור, מבחיל אפילו.

בת 24, חייה חיי סטודנטית מובטלת. לא עובדת, לא ממש לומדת, (נשארה עבודה אחרונה) בעיקר ממלאת את הוואקום שלה ביציאות מזדמנות בבילויים חפוזים, בלבהות בקיר ולהגות מחשבות איולות עם חברות. להביע רגש, איזה נשי זה. אין פואנטה, אין התחלה ואין סוף רק להביע כל הזמן מה אתה חושב מה דעתך. די. הלוואי אני מתחננת לדממה צרופה. כזו שמבטא לפעמיים כל כך הרבה. בלי לומר כל הזמן את מה שבלב. לתת לדממה הזו לאפשר מתח באוויר, מסתורין. שלא הכל ברור. שלכל מילה שיוצאת מהפה שלי. יהיה משקל. היא תהיה מחושבת. נתונה לאלפי פרשנויות.

קראתי היום מתוך געגוע -להנאתי סיפור של שי עגנון, אני אפילו כבר לא זוכרת איזה סיפור וזה גם לא משנה כי  לקרוא שי עגנון זה כמה להנות משירה מתיאור של ניחוח קפה חם בחורף קר. לא צריך לא התחלה לא סוף לא הסתבכות ולא התרה של שום דבר. המילים שלעצמן הן פשוט מרגשות, מרטיטות. הן כמו תענוג אסתטי שכזה.

היה שם קטע על בחור שמספר כמה הוא הוגה באיזה דמות לא ברורה חסרת אישיות, פנטזיה ריקנית שכזו ובינתיים במציאות מתפתח לו מתח עם אחת השכנות. חמדת (מוזר לקרוא לדמות רומנטית בספר שלך על שם בתך?). הוא גבר לא מגובש, לא מחונך עומד שם כגולם, לא יודע באמת את נפשו בזמן שליבה הפועם משמיע קולו, היא מתרגשת וחושבת מחשבות זימה, אוזרת אומץ ונושקת לשפתיו. המתח והדממה המלווה שלפני ואחרי. יש בהן משהו כל כך יפה בעייני. שעורר בי געגוע. התגעגעתי לזמנים שלי ושל אביאל לאס אמסים לא ברורים שיכלתי להגהות בהם שנים. לנסיעה דמומה ברכב, במבטים. נזכרתי בערב אחד שיצאנו לבילוי סגל. המפקד ועוד מישהו ישבו מקדים ואני ואביאל מאחור. תחנת 88 ברקע. כולם מתענגים על המוזיקה ונוסעים בדממה. אני אפילו לא זוכרת מי התחיל את המגע הזה, איך לאט לאט מתוך השקט... יד קרבה ליד.ושתי ידיים תמימות מאחור התחילו להתלטף. שעורותיי סמרו ועורי התנקד. נשמתי עמוק והרגשתי את עצמי מתאפקת שלא לרעוד מרוב התרגשות. חשבתי שיש במצב הזה משהו כל כך אינטימי כל כך נכון ומדהים. מדהים לדעת שחווית הכל. שכבר עשית ושכבת עם גבר אחד או שניים לפני כן ועדיין מכל הדברים הנגיעה העדינה והתמימה הזו, מרגשת מכל חוויה מינית שאי פעם קדמה לה.

 

אינטימיות

נכתב על ידי do do , 31/7/2012 23:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  do do

בת: 36




1,868
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdo do אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על do do ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)