לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oh_life

עידו, בן 18.5. מחשבות על החיים. הדבר הזה תוקף אותי אלפי פעמים ביום החל מגיל 12 לערך. כמה סבל זה גרם מצד אחד. אך איזה דרך עשיתי הודות לכך מצד שני. מה המסקנות שהגעתי אליהן, ואיך הן עיצבו את חיי?

כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


שיר מצחיק של איזי :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3gcH_vRJ3a0

נכתב על ידי , 6/9/2009 17:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכך הכל התחיל...


היום הראשון בגן החובה. שם הסיפור שלי מתחיל לכל הרוחות. הייתי ילד קטן, תמים וביישן, עם הרבה חוסר הבנה לכל מה שקורה סביבו (מה זה גן חובה בכלל? ומה פתאום זרקו אותי פה?).

כל הילדים הסתובבו במסדרון ללא סיבה מיוחדת. אני זוכר שהסתכלתי מסביבי לחפש את המקום שלי בכל הסיפור. לפתע ראיתי בצד ימין ילדה יפה עם שיער בלונדיני עומדת לבדה ליד שולחן ובידה גוש פלסטלינה. ניגשתי לעברו השני של השולחן ונטלתי ממנו גם אני גוש גדוש של פלסטלינה. שירבבתי אל הילדה כמה מילים בביישנות ואני חושב שהיא גם החזירה לי מילה או שתיים.

לא עבר זמן רב ומשהו היה חייב להשתבש. מצידו השני של השולחן הופיע ילד אחר. מלא בטחון וגדול ממני בממדיו (תמיד הייתי קטן ונמוך). הוא נטל ממנה את גוש הפלסטלינה בחינניות ולאחר מכן גלגל אותו לעברי בחוזקה רבה תוך שהוא זורק לעברי כמה מילות הקנטה.

 

מעבר לכך אני כבר לא זוכר הרבה. אני רק זוכר שהם נשארו ביחד ובשבילי זה היה הסוף של הסיפור. האירוע הזה נחרט חזק מאוד בזכרוני, כנראה מכיוון שהוא השפיע עלי מאוד. לאורך כל תקופת היסודי חייתי בצל חוסר הבטחון שהסיפור הנ"ל נבחר על ידי כאירוע המכונן שלו.

 

אני משער שהדחייה גרמה לי לרצות להצטיין, להיות טוב יותר מאחרים. להוכיח בעיקר לעצמי אני חושב, שאני שווה יותר מהם.

מכאן היסוד למחשבות הטרחניות שהחלו לפקוד אותי עם חנוכת גיל ההתבגרות. המפגש אל מול תפיסת עולם שמתגבשת והמפגש אל מול השכל הישר והעולם המציאותי שבחוץ, גרמו לי להפסיק לנסות למצוא את הפתרון בהיאבקות הבלתי פוסקת עם הסובבים אותי בבית הספר אלא להתחיל לבחון את הדברים בצורה בוגרת יותר. 

מאז התחלתי לחפש את הפתרון לבעיותי בתוך עצמי. הבנתם נכון. המחשבות. כך זה התחיל.

נכתב על ידי , 6/9/2009 12:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה עכשיו, זה הרגע.


וואו. הפווסט הראשון בבלוג הראשון בחיים (הראשונים?) שלי. יש כאן משהו מאוד כבד, כאילו מה שאני אכתוב עכשיו יגע במרכז קיומו של אלמנט המזל ויקבע את גורלו של הבלוג למשך אלף השנים הבאות. אני חושב שאני יודע ממה זה נובע. יש לי נטייה לתת כובד משקל למילה הבאה שאדפיס על גבי המסך. אני מקווה שלפחות תהנו מזה.

אשתף אתכם ברחשי מוחי הרועש. אני חושב אם אולי עדיף להשתחרר מן הכבדות הזו ע"י כתיבת פווסט קליל מלא באיחולים להמשך קיומו של הבלוג ולקוראים. אך מיד קופצת המחשבה הכבדה שמא אחלל את קדושתו של הפווסט הראשון.
חח אתם בטח חושבים שאני מתוסבך. אז אומר לכם שלמען האמת ההתלבטויות הטפשיות משהו הללו נובעות מתוך סוג של הנאה. אולי זה משחק שאני אוהב לשחק לעצמי.
הופ. משחק. משהו השתחרר.

במחשבה שלישית, אני חושב שכדאי שאפתח בהסבר קטן על הבלוג ומה עומד להיות בו. אז הרי לכם:
כמו ששמתם לב אני אוהב לנתח דברים מן היסוד. זה גם ככל הנראה המקור לאינסוף המחשבות שעוברות במוחי מדי יום.
דמיינו לכם שלמח שלכם היתה מדפסת. כל מחשבה מודעת שלכם (אפילו סתם מחשבה שעוברת באין משים בחלק המודע שבראשכם) היתה ישר מודפסת על גבי מגילה ארוכה שלא מפסיקה לגדול.
אז בהקשר לדברים הללו אגדיר לעצמי משימה מעט מאתגרת - והיא שהבלוג הזה יהיה מעין מדפסת מתוחכמת שמדפיסה ומסדרת את כל המחשבות לכדי נושאים מעניינים כאלה ואחרים שכולם נוצרו כפרי למחשבות ישנות וחדשות כאחד.

אני מזמין את כולם לקרוא את הבלוג, למתוחכמים ולפשוטים שמביניכם. אגב מעניין אותי כיצד הוא ישפיע על הקוראים.

חשוב לי משהו. חשוב לי שמי שיקרא יתמסר לחוויה שאני מנסה להעביר בעזרת המילה וחיבורה יחד עם עוד מילה ועוד מילה. כל מילה נבחרה בקפידה.
אוייש.. זה טרחני לבקש את זה.
אני מבין משהו: ההצלחה שלי תהיה אם זה יקרה מעצמו, מבלי שבכלל תרגישו.

קריאה מהנה :)
נכתב על ידי , 6/9/2009 00:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOh_life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oh_life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)