לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אחד,שתיים,שלוש - שומעים?" הבלוג של גיגי


לפני 6 שנים הגעתי לקליפורניה לבד בגיל 19,עם 500 דולר בכיס. בבלוג אספר על הדרך שעברתי ועל חיי כעת. החיים בארה''ב גרמו לי להסתכל על דברים אחרת: יצירתיות- לכסף,מימוש- לסיפוק, אהבה- להתפשרות. והפעם אני מבטיחה: בלי מסכות ומעצורים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

יום עצמאות שמח בשיקאגו


יום העצמאות היום. היום הגדול שבו נוסדה מדינת ישראל ,ביום זה לפני 61 שנה הוקמה מדינה ליהודים ובכך הצילה יהודים רבים מכלייה ואנטישמיות. אני כולי נרגשת וחדורת פטריוטיות.


נכון שישראלים הם הטיפוסים שמדברים בסלולארי בקולי קולות על הסכם המזונות שלהם עם בן/בת הזוג לשעבר,נכון שישראלים יחזרו כל חייהם על בדיחות מפורסמות מתוך מערכונים, ויהיו בטוחים שיש להם חוש הומור נהדר ותמיד שישראלים רואים שלט "צבע טרי" מניחים את היד ואומרים "וואלה, באמת צבע טרי". אבל ישראלים הם היחידים ששומעים את צלילי הפתיחה של 'ירושלים של זהב' ומתחילים לחפש טישו, אני,כמו כל הישראלים חושבת שהמדינה על הפנים, אבל יקרא "אנטישמי" לכל מי שמשמיץ אותה, במיוחד אם הוא יהודי. ותמיד דואגת לבדוק כל שנה את רשימת מקבלי פרס נובל/אוסקר או לצפות באולימפידה כדי לבדוק כמה שמות יהודיים היא כוללת וכשהיא כוללת אני מרגישה גאוות יחידה ואף כמו כל הישראלים יודעת לפרגן ולהנציח. עברו איזה עשרים שנה ועדיין כולם זוכרים את יעל ארד.

בחיית,יש משהו יותר פטריאוטי מזה? אין על ישראלים.


מבחינתי ,יום העצמאות בשיקאגו מתבטא בנתינת בונוס נחמד לטכנאים שלי (אני יודעת שאין קשר,אבל יש לי מצב רוח טוב. אני אפילו נותנת בונוס יותר גדול בפורים אחרי כמה כוסיות וודקה כי מצווה לשתות עד שלא ידע להבחין בין "ארור המן" לבין "ברוך מרדכי") והאזנה ממושכת לגלגלצ שאפילו ביום זה צריכים לציין כמה אנשים נהרגו על הכביש , כמה מהם נמצאים בבית חולים במצב קשה ולשיפור מצב הרוח- צעיר נפגע קשה מאד מפיצוץ זיקוקים בפניו.

נכתב על ידי Gigi Blog , 29/4/2009 21:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Gigi Blog

בת: 40

Google:  גיגי

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGigi Blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gigi Blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)