לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברבורים למיניהם, על כל נושא שבא לי לברבר עליו (ובמיוחד: ספרות, סקס, פוליטיקה, צדק, הגיון, שפות, הסטוריה...).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תקציר המצב...


קודם-כל, סימניה הסטורית: בשבוע הזה, חל יום-השנה העשרים, לחלום המפנה (החלום, שחלמתי אור לבקר יום שבת, ה-2 במארס 1991 = יומיים בדיוק, לאחר תום מלחמת-סדאם) - חלום זה, החל את ענייני בהונגריה.

 

וגילוי-דעת: כל מי, שמחנה את מכוניתו על המדרכה, צריך לקבל כדור בראש בו-במקום!!!

 

כי כל הרחמן, על אכזרים = הוא אכזר, על רחמנים!!! וזכותם, של הולכי-הרגל, לחיות, קודמת לזכותו, של הנהג חזיר חזירי, לנסוע ולחנות כחפצו....כן, ואותו דבר, כמובן, אמור גם בכל היורד, ברכבו לחוף-הים!!!! עונש-מוות עכשיו!!!!

 

וגילוי-דעת 2: על "התכנית המדינית" של ביבי, ניתן לומר, אך ורק: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 


 

עכשיו אפשר להתחיל.חיבוק של הסוררת

 

 

ביום א', ראיתי דירה אחת, ברחוב ז'בוטינסקי בת"א, בין דיזינגוף לבן-יהודה. נראתה אחלה והשותפה אחלה - אבל, כל שאר המקומות...

 

שלא נדע מצרות ומזוועות!!!

 

אשכרה, מופע-אימים. עד-כדי-כך, שאמש החלטתי - זהו-זה!! אחת משתיים: או, שמסתדר לי בז'בוטינסקי ת"א - או שאני מוותר, על כל העסק, נשאר לגור כאן ברחובות, בכפר גבירול - ומילא נו, אז נמשיך לנסוע, 3~4 שעות ביממה, באוטובוסים למיניהם!! נו, שוין. אז אשאר נצור, בביתי הקט, בערבים ובשישי-שבת!!! אבל יש לי, בעל-בית מצויין (הטוב והמעולה ביותר ביקום!!!חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת), יש לי שכנים טובים, שחלקם נמנים, כמו בעל-הבית שלי, על הטובים בחבריי...

 

בתל-אביב, הלא, אין שום סיכוי, שאמצא כאלה!!!

 

גם לא ברחובות, במקומות אחרים כלשהם.

 

אז קשה עם האוטובוסים וזה - נו, מילא....אז הגינה מתה, נרצחה....לפחות הפסיפלורה, מניבה אחלה פירות!!

 

אלא-אם-כן יסתדר לי. נראה...

 


 

המכירות - מתקדמות לאיטן. השבוע, ביום ב', מכרתי סיפור אחד, את "סיפורה של דניאלה" - ולא דבר עוד....עצוב אתמול, פגשתי במקרה ברש"י, את המשורר אברהם שיין, ראש וראשון, לכל מוכרי-השירה בארץ; חיזקני קמעה...

 

ניסיתי גם בעוד מספר מיקומים, אולם אך ורק ברחבת בית-אריאלה, מצליח למכור משהו.

 

אתמול, נתתי גם קובץ-שירים קטן במתנה, למסעדת פרידה הכט. שרוף עליהם, חמודים.

 


 

לפחות, קיבלתי עבודת-תרגום חדשה, של מספר מאמרים.סבבי

 


 

"בקליל" - סגור מזה זמן-מה....האם נסגרו? זהו? כלום יכול אני, להכריז בזאת, על חגיגות מות-"בקליל"?קולקולקול

נכתב על ידי , 3/3/2011 12:21   בקטגוריות חניה על המדרכה, עברייני-חניה, נהגים עברייניים, ביבי נתניהו, פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, חיפושי-דירות ושותפים, לבטים, אוהד קורקוס הנבלה, אהבה עצמית, אישי, אמונה בעצמי, ביטחון עצמי, בר קפה בקליל, בתי-קפה ברחובות, הגינה האורגנית שלנו, הערכה עצמית, השלמה עם המציאות הנתונה, זכויות אדם, חזירות, כבוד לעצמי, מאבק למען זכויות, מסעדת פרידה הכט, סכנה, עבודה בתרגום, עבודת המכירות, עדי חן הנבלה, עוני, פסיפלורה, פרידה הכט הנפלאה, קטעים הזויים, רוצחים, שפעת החזירים, שפעת-החזירים, תאונות דרכים, תל-אביב, תל-אביב-תובנות, תרבות, תשישות נפשית, אקטואליה, עבודה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום בשש וחצי!!!


מול עיריית רחובות!!! אל תעזו, אפילו, להגיד "לא ידעתי"!!!!חיבוקחיבוק של הסוררת

 

http://www.facebook.com/note.php?note_id=130747543649031&id=1255836507&ref=mf

 

השתלטות חרדית על העיר רחובות?

 

הודעה זו, קיבלתי כעת בדואל.

 

נא קראו, הפיצו, שתפו והגיעו!!

 

===========================================================================

 

מה חדש ברחובות שלנו, הפתוחה והנעימה? מה עושה ראש העיר מלול?

 

הוא דואג, למשל, לבנייה מואצת של מקוואות ובתי כנסת, גם על חשבון גנים ציבוריים, גם בלב שכונות חילוניות, וכמובן תוך עיקום חוקים בוטה ו"העלמות עין" מסתוריות. זאת בעוד שרחובות ממילא היא מהערים בעלות מספר בתי הכנסת הגבוה ביותר בכל הארץ, ודווקא גנים ציבוריים חסרים לנו. כבר עכשיו אנחנו לא עומדים בתקן החוקי, דרך אגב. אחוז השטחים הירוקים ברחובות לא מגיע אפילו קרוב לאחוז השטחים הירוקים שעיר מחויבת לו על-פי חוק.

מה עוד מכינים לנו? סגירת 7-8 כבישים בשבתות ובחגים. ולא רק בשכונות דתיות. וגם סגירת עסקים בשבת (בבחינת "נתחיל בקרל ברג ובטיב טעם, נתקדם לאט לכיוון הפיצוציות, הפאבים ובתי הקפה ההומים בחוגגי סוף השבוע"). בקיצור, הם מצאו את הסיבה האולטימטיבית לשמור שבת: כי מועצת עיר דורשת!

 

ביום חמישי, ה-25 בנובמבר, בשעה 18:30, בכיכר העירייה (הכניסה לעירייה, גינה של העירייה), בזמן ישיבת מועצת העיר, תתקיים הפגנת תושבי השכונות. נסיונות השתלטות דומים ברחבי הארץ לימדו אותנו שאם אחוז גדול מספיק מהתושבים משמיע מחאה, ההשתלטות כבר לא ודאית כל כך. בואו להשמיע את קולכם, כדי שנוכל להמשיך לחיות כראות עינינו, כל אחד לפי דתו ומנהגיו, בחופש ובכבוד. נו, אתם יודעים, לפני שנגלה שאנחנו כבר חיים בבית שמש.

 

מצורף מידע מהאנשים שפועלים בנושא בשדרות ח"ן. מי שרוצה לשמוע עוד פרטים מוזמן להגיע גם הוא להפגנה, או ליריד שיתקיים יום לאחר מכן, ביום שישי ה-26 בנובמבר, משעה 11:00 עד שעה 14:00, בשדרות ח"ן 31.

 

שבוע טוב לכולם ולכולן! :)

 

 *************************************************************************************************

 

המידע משדרות ח"ן:

 

לתושבי שדרות ח"ן והסביבה,

כידוע, מוביל ראש העיריה, בתמיכת רבני העיר, שינוי יעוד של מגרש ציבורי בשדרות ח"ן כדי לבנות עליו אתר מקוואות וזאת בניגוד לפרוגרמה תכנונית שפורסמה על ידי העיריה עצמה לפני מספר שנים. המאבק שלנו ביוזמה נואלת זו נמשך כבר למעלה משנה ויעמוד בקרוב למבחן בבית הדין לעניינים מנהליים שיתכנס בחודש הבא.

 

האם ידעתם?  

בעקבות החלטת מועצת העיר מ-3.9.10, בדבר הקמת מתחם מקוואות בשדרות ח"ן, נערכת העיריה להתחלת העבודות בשדרה, מיד כשיוסר צו המניעה שהוגש על ידינו. במקביל מתגלות חדשות לבקרים ראיות להשתלטות החרדית על העיר, כמפורט להלן:

 

§                     מועצת העיר אישרה בישיבתה האחרונה ב-12.10.10 הקצאת שטחים להקמת עוד 7 בתי כנסת, חלקם   באזורים חילוניים בעיר.

 

§                     חברי המועצה אישרו הריסת גינה ציבורית בשכונת מקוב, בכדי להקים במקומה בית כנסת, למרות עדויות   ברורות לזיוף חתימות.

 

§         העיריה מתכננת הקמת בית כנסת נוסף ברחוב המעפיל הסמוך אלינו.

 

§         העיריה מתכננת לסגור 7-8 כבישים במקומות שונים בעיר, בשבתות וחגים.

 

§                     העיריה מתכננת הקמת מוסדות דת נוספים בשכונות נוה עמית ואחוזת הנשיא, למרות התנגדות גלויה של רוב             התושבים. מידע זה שהולך ומצטבר, מצביע על מגמה מתמשכת של מנהל לא תקין והעדר שקיפות מצד העיריה ועל הקצנה דתית-חרדית ברחובות. ראש העיריה, המגובה בקואליציה חרדית, חותר ללא ליאות לשינוי             צביונה הפתוח והפלורליסטי של העיר. אם תמשך המגמה יהיה לרחובות מקום כבוד לצדן של ערים כבית שמש      ובני ברק. 

 

 

מה אנחנו עושים?

  • מנהלים מאבק משפטי ארוך ועיקש כנגד עירית רחובות לביטול התוכנית להקמת מקוואות בשדרה.

 

  • לאחרונה הגשנו צו מניעה נגד העיריה שנועד לבלום את היוזמה להתחיל בבניית המקוואות לאלתר.

 

  • את המאבק המשפטי מוביל משרד עורכי דין כבירי-נבו-קידר. עלות המאבק ממומנת כולה מכספים שאספנו מהתושבים.

 

  • הופיעו עשרות כתבות בעתונות המקומית המתארות את המאבק שלנו במוסדות העיריה. כמו כן שודרו ארבע             כתבות בערוצי הטלביזיה.

 

  • ועד הפעולה של התושבים הוביל לאורך השנה שורה של הפגנות רבות משתתפים בעת כינוסי מועצת העיר,            ארגן משמרות מחאה בכניסה לעיר, ערך שני ירידים לאיסוף כספים (השלישי בדרך) הפיץ חומרי הסברה           שונים וקיים מספר מפגשי תדרוך ויידוע עם התושבים.

 

  • ועד הפעולה כולל 16 אנשים הנפגשים מדי שבוע לאורך כל השנה, לתכנון מהלכים בניהול המאבק.

 

  • המאבק הנחוש של תושבי השדרה משמש השראה לשכונות אחרות בעיר שהחלו לאחרונה להתארגן ולפעול             בצורה דומה כנגד תופעות של מנהל בלתי תקין והחלטות שרירותיות של העיריה.

 

  • הוקמה עמותת "נקודת חן", אשר שמה לעצמה כמטרה לפעול לקידום ענייני השכונה בתחום החברה             והתרבות. כל מי שמעוניין לתרום - מוזמן ויבורך. 

 

 

מה צריך עוד לעשות? 

לא להרפות מהלחץ

עלינו להמשיך לפעול בכל דרך, משפטית, ציבורית ותקשורתית, כדי להביא את הרשות לסגת מהחלטותיה.

להצטרף למאבק

דרושים לנו מתנדבים. חברי הועד עושים ימים כלילות (ואין זו מליצה) בניהול וניתוב מהלכי המאבק. אנחנו זקוקים לכוחות חדשים נוספים שיסייעו להובלת המאבק.

לתרום ולהתרים

דרושות לנו תרומות נוספות. הסכום שאספנו אין בו די כדי לממן את מלוא עלות המערכה המשפטית וכן הוצאות נוספות הכרוכות בניהול המאבק, כגון: ארגון הפגנות, פרסום חומרי הסברה ויוזמות מתוכננות אחרות.

 

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות אל:

אורי בן צבי - טל': 054-4866270

קלאודיו אלי - טל': 050-6785778

 

חברי ועד הפעולה בשדרות ח"ן והסביבה

כתובת האתר שלנו: http://shderot-hen.rehovot.m/e 

 

=========================================================================

 

מצפה לראותכם בפעילות!!

 

שלכם, דניאל קלטי.

נכתב על ידי , 25/11/2010 10:10   בקטגוריות אינטגריטי, זכויות אדם, חומייניזם, חופש, חופש מול כפייה, חירויות במגננה, חירויות האדם, חירות, חירות!!!! ללא-פשרות., חשכה, יהדות וחברה, יושרה, מאבק למען זכויות, מחאה, עצים, פיקוסים, פעילויות, פעילות חשובה וחיונית!!!, תנועות, אופטימי, רחובות, עיריית רחובות, עתיד רחובות, רחובות החופשית, רחובות הירוקה, כפייה דתית, מאבק בכפייה, בתי-קפה, בתי-קפה ברחובות, התחרדות, מקומות פתוחים בשבת, שטחים ירוקים מול בנייה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בן: 48

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדני בן-הפרדסים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דני בן-הפרדסים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)