לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Here I AM


כי לצחוק ולבכות זה בכל שפה - הנה אני.

Avatarכינוי:  מי אני ומה שמי? לא אומרת :P

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

טיול שנתי XD


אוקיי, אתמול בערך בשבע וחצי חזרתי מהטיול השנתי הכי שווה שהייתי בו.... אז איך אפשר שלא לכתוב על זה פוסט?! טוב, אני רק מזהירה מראש, זה לא הולך להיות פוסט קצר..... XD

עכשיו תקשיבו, צילמתי בטיול 183 תמונות. הרבה. אני לא אשים כאן את הרוב בגלל בעיה אחת קטנה, אני לא יודעת אם זה בסדר לחברות שלי שאני יעלה את התמונות האלה איתן לאינטרנט. אז סורי. ממש רציתי להעלות הכל אבל לא נורא....

אה ו...נא לא להעתיק את התמונות ו/או לעשות בהם שימוש כי אני צילמתי אותן או אני מופיעה בהן, אם אתם רוצים לקחת תמונה שאין בה אנשים בכלל זה בסדר, אבל שימו קרדיט פליז :) .

 

אז ככה. שלשום בבוקר קמתי ברבע לשש ובשש וחצי (טוב, אולי קצת אחרי...) הייתי בבי"ס, מבחינתי הטיול התחיל ברגל ימין XD.

תוך חמש דקות היינו מלא ילדות מסביב לשולחן שלי, מדברות וצוחקות. התחלה טובה.

 

גם באוטובוס היה ממש מגניב, הנהג היה ממש נחמד, כל הדרך הוא שם לנו את השירים הכי טובים בעולם ברמקולים, בניגוד לנהגים שרוצים תמיד שקט או שמים מוזיקה שרק הם מכירים. בסוף הנסיעה הוא שם לנו רמיקס של "הבאנו שלום עליכם" עם אחד מהשירים הטובים (לא זוכרת איזה) זה היה מגניב....

 

אכלנו ארוחת בוקר והלכנו למקום הזה:

 

ואז שיחקנו מן חפש את המטמון. כמה שזה נשמע מטומטם כל מי שהיה שם אמר שהוא הרגיש כמו ב"מירוץ למיליון". אנחנו פשוט רצים כמו מטורפים, פותרים משימות, רצים כדי להגיע ראשונים למדריך, מחפשים נקודות על המפה, רצים לשם, רואים שטעינו, רצים למקום אחר, עולים, יורדים, שואלים אנשים, מחפשים את אלה שאמורים לתת לנו את הרמז הבא ובסוף מחפשים עם פנס במערה מאחורי קברים תיבה עם נקודה כחולה.

 

האוצר היה מקלות ארטיק, אבל זה לא מה שחשוב כרגע. XD

 

והנה אני (שיצאתי ממש מכוערת...) על רקע המערה:

 

 

והנה המערה שעל הרקע שלה הצטלמתי:

הממ.... עשינו שם מן מסלול כזה ואז ראינו סרט על המקום, הסרט היה גרוע, אבל היה קטע מצחיק, בסרט כזה רואים את שני האנשים במערה מדברים ולוחשים, מישהו מהכיתה שלנו שאל: "למה הם לוחשים?" מישהי ענתה: "כדי לא להעיר את המתים." וכמה ילדים מגחכים. אנחנו ממשיכים לראות את הסרט ואחרי כמה דקות האישה בסרט שואלת את האיש "למה אתה לוחש?" והוא אומר לה: "כדי לא להעיר את המתים." נקרענו מצחוק, פשוט צחקנו וצחקנו. זה היה מצחיק :) .

 

אח"כ עשינו תצפית כזאת, הנה כמה תמונות יפות:

 

אהא, נוף יפה.

 

משם נסענו לעוד טיולון קטן בנחל, היה כיף. יש לי משם כמה תמונות, אבל לא משהו מדהים, אבל הנה תמונה אחת שאין עליה, רק תראו את הנוף, אין, לא רואים דברים כאלה:

after that הלכנו לחדרים, הדבר שכל היום חיכינו לו. יש לי עוד תמונות מהאוטובוס אבל כמעט כולן זה או שלי עם עוד מישו או אחרים, אז אין לי ממש משו לשים כאן... אבל קלטו את החדר הקטן והשווה שלנו:

 

זאת הדלת:

 

חלק מהמיטות:

 

התיקים:

 

הטלויזיה XD :

 

השירותים:

 

המטבחון:

 

כן, אני גם ממש מרוצה מהבנות שהיו איתי בחדר, לא יכולתי למצוא חדר טוב יותר להיות בו. היה ממש ממש ממש מגניב איתן.

 

עשינו מתישהו מלחמת כריות, כשאתה רואה את זה בסרטים אתה חושב "פחחח.... הם עושים את עצמם נהנים במציאות זה לא ככה..." אבל זה אחד הדברים השווים XD. מומלץ בחום :P . בהתחלה אחת הילדות בחדר שלי זרקה על אחת אחרת בגלל איזה משהו, בהתחלה אני ניסיתי כזה להפריד ביניהן ולהעיף אותן מהמיטה שלי (חחח... זה נכון) ואז מישהי מהן זרקה עלי ואז לקחתי גם כרית ואז עוד מישהי נכנסה לחדר... קיצר.... שווה ביותר. זה היה כזה מגניב, אנחנו קופצים מעל מיטות ומעיפות כריות ומתות מצחוק אחרי המלחמת כריות מישהי לא מהחדר שלנו נכנסה ואמרנו לה שאנחנו אחרי מלחמת כריות והיא אמרה: "רואים." כי כולנו היינו מבולגנות והשיער שלנו מבולגן והקוקו נהרס והחדר עומד על הראש וכל הכריות באוויר....

 

הטיול הזה היה אחד המצחיקים, קבלו כמה קטעים נחמדים:

 

נכנסתי לחדר של כמה בנות מכיתה אחרת, אני כזה נשארת בחדר שלהם מדברת איתן ואז אני צריכה טישו, אני לוחצת על הידית של הדלת והיא לא נפתחת, אני שואלת: "יש מישהו בשירותים?" אז הם אומרות לי: "לא." אז אני שואלת: "אז למה הדלת לא נפתחת?" אז הן כזה מסתכלות עלי ואומרות לי: "השירותים זה שם." ומצביעות על דלת פתוחה בצד השני של החדר. זה היה מצחיק.

 

עוד קטע היה כשהלכתי עם יוב ואז טל באה מאחורה צועקת: "חכו לי." אנחנו מסתובבות אליה והיא אחרי מקלחת, עם בגדים נקיים והשיער רטוב, אני אומרת לה: "למה התקלחת עכשיו, היית מתקלחת אחרי ארוחת הערב והיית אז כבר לובשת פיג'מה, עכשיו את צריכה ללבוש את הבגדים האלה גם מחר." אז היא אומרת לי: "לא, אני הבאתי עוד בגדים למחר." אז אני אומרת לה: " מה הבאת שלושה זוגות בגדים לטיול של יומיים?" אז אומרת לי: "לא! הבאתי יותר...."

 

בנוסף לזה, אני הילדה הכי שכחנית בעולם, אז כשהיה תורי להיכנס למקלחת, אני נכנסתי ממש מהר כי כבר התחיל הישרדות והיתה לנו בחדר טלוויזיה טובה. אני מתחילה להתקלח אני שומעת אותם מבחוץ צועקים לי משהו ועומדים להיכנס אני צועקת להם: "לא אל תיכנסו!" אחרי כמה שניות אני מגלה ששכחתי את הסבון, אז צעקתי שיביאו לי ומישהו הכניסה לי את זה, אני מסיימת להתקלח ואני כזה "שיט! שכחתי גם את המגבת!" ואני צועקת להם וצועקת להם אבל הם כבר בתוך התוכנית, אם הייתי שוחכת את הבגדים או משו אז הייתי עוד יכולה לצאת לשנייה עם מגבת לקחת את הבגדים ולחזור אבל במצב הזה לא, ועד שהן שמעו אותי המשיח כבר הגיע.... זה היה מצחיק (ועצוב). אחר כך מישהי אחרת נכנסת למקלחת ולפני זה היא שואלת "יש מתלים למגבות?" אני אומרת לה: "לא." היא נכנסת ובודקת, "יש 4 מתלים" היא אומרת לי אז אמרתי לה "טוב אני לא שמתי לב, לא הייתי צריכה את זה, לא היתה לי מגבת לתלות...."

______

 

הארוחת ערב שם היתה די בסדר, גם המקום שבו ישנו היה ממש מול הים, תראו:

ממש מגניב.

 

הכיבוי אורות שלנו היה ב-11 וחצי, ותאמינו או לא, ב-12 רוב הילדים כבר הלכו לישון, כולם היו עייפים וידעו שמחר הם יצטרכו לקום בשש וחצי.

 

Well......

לא אני!

 

אני קמתי באותו הבוקר עם אנרגיות מטורפות ומטרה לנצל את הלילה להשתגע, וחבל היה על כל מי שהיה איתי בחדר.

 

אני הייתי מלאה באנרגיה, כולם מסביבי היו חצי ישנים. היה קטע מצחיק כשמישהי אמרה "אם תיכנס מורה נגיד לה שאנחנו עוד לא ישנות כי רבות על אור או חושך כי חלק מפחדות מהחושך..." ואז השלמתי אותה כזה: "ואני מפחדת מהאור!" נשפכנו מצחוק. זה היה מצחיק. החזקתי את כל החדר ער עד סביבות 12 וחצי או אחד ואז אחרי הרבה בדיחות בדרך לשינה נתתי להם לחרופ, אבל אמרתי להם שכל מי שלא מצליח להירדם שיגיד לי ונדבר. אחרי שכולם נרדמו סברינה שאלה אותי אם אני עדיין ערה ואני אמרתי שכן ואז היא עלתה למיטה שלי ודיברנו וצחקנו. זה נורא מצחיק לראות אנשים ישנים, מישהי דיברה פעם אחת מתוך שינה מלמול כזה, התאפקתי לא לצחוק, אחר כך היא אמרה מתוך שינה "מיכל, ממש קר לי, מעצבן אותי, ממש קר לי", בזה כבר לא יכולתי להתאפק והשיא היה כשמישהי אחרת בכלל התחילה למלמל, נקרעתי מצחוק. בכלל אני ומי שנשארה איתי ערה, דיברנו כל הלילה, על הרבה דברים, היה לנו המון זמן לדבר, פעמיים ניסינו לצאת החוצה, בפעם הראשונה חטפנו צעקות מרכזת השיכבה בפעם השנייה כולם כבר ישנו, אז לא היה לנו למה לצאת. החלטנו שבשלוש וחצי נעיר את כל הבנות בחדר כדי שלא יצא שנישאר יותר מידי זמן משועממות, בשלוש וחצי ניסינו ללא הצלחה להעיר אותן, ואחרי כמה זמן החלטנו שננסה שוב לישון, וטוב שכך, כי אחרי שנייה נרדמנו ולפחות ישנו שלוש שעות בלילה הזה.

 

בבוקר התארגנו ויצאנו עם התיקים לאוטובוסים שונים, כי הכיתה שלנו היתה הכיתה שהיתה צריכה להתפצל ביום השני, הנהג החדש שלנו היה עצבני ולא נחמד וחסר מוזיקה. פחות כיפי.

 

אבל הטיול היה ממש שווה (וארוך). תארו לכם שהתחלנו אותו בשע וגמרנו אותו בארבע אחרי הצהריים, יש לי אפילו תמונה של נקודת ההתחלה לעומת נקודת הסוף, הנה היא:

 

אתם רואים את ההר מאחורה עם ההרבה בתים? זה צפת. שם התחלנו את הטיול ומשם הלכנו ברגל עד למקום שממנו אני מצלמת. נשמע הרבה? זה באמת המון....

 

אז הינה תמונה מהאוטובוס, תסתכלו על המשקפיים שלי, איך הנוף משתקף בהן יפה:

תראו את הבקבוק של יובל, היה בו בפנים מלא מים אבל כל דפנות שלהבפנים והפתח, היו קרח ואי אפשר היה לשתות ממנו:

אכן תמונות קשות. :)

 

אז הינה כמה תמונות מהטיול בעיר צפת:

וכמה מהמשך הטיול בנחל עמוד ונחל מירון (זה באמת היה קשה לבחור כי צילמתי שם מלא, אתם לא תאמינו כמה מים נקיים ומדהימים עם מפלים קטנים זורמים שם.....):

איזה יפה נכון? ואת התמונה של מאיפה עד איפה הלכנו שמתי כבר למעלה אז.... הבא נמשיכה.

 

אז התחלנו לחזור לרעננה ואז באמצע הטיול עצרו לנו במקדונלד'ס וקניתי מילקשייק פשוט טעים ברמות, אפילו צילמתי אותי =P :

בכללי, אתם יודעים שקניתי בסה"כ חטיפים לטיול בבערך 50 ש"ח? לא סיימנו הכל......

 

אז היה ממש מגניביישן וטחנו כל הטיול טונות של חטיפים וגומי ובכלל, "קליק" היה להיט בטיול הזה.

 

אחרי המקדונלדס עברנו באוטובוס לתאורה מגניבה:

 

(עם פלאש):

(בלי פלאש):

ולסיום סיומי - עוד כמה מהתמונות שצילמתי בחושך:

 

(זאת עיר עם עורות):

 

(זה הפלאפון שלי):

אממממ.... אח"כ חזרנו הביתה, אני הייתי סחוטה והלכתי לישון בערך ב-10. היום קמתי בסביבות תשע ומאז במקום להתכונן ל-20 המבחנים שיש לי אני יושבת על המחשב שעות ועושה את זה, כעיקרון, זה די נחשב כאילו הברזתי מבי"ס, כי הם אמרו שחייבים להגיע מ-10, אבל למי יש כוח אחרי הטיול הזה.

 

אז אני ממש מקווה שאהבתם את הפוסט כי השקעתי בו המון, אתם לא יודעים כמה זמן, וממש ממש תודה על ה-21 תגובות בפוסט הקודם, כל תגובה חיממה לי את הלב, אני ממש מקווה לזכות הפעם ליותר תגובות אז פליז אנשים טובים, תגיבו...!

 

לאב יו 3>

נכתב על ידי מי אני ומה שמי? לא אומרת :P , 27/2/2009 14:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי אני ומה שמי? לא אומרת :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי אני ומה שמי? לא אומרת :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)