לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תסרטי פורנו שמתחוללים בראשי


שרעפיו של עוד מישהו שמנסה לנתב את חייו בין משוכות החיים, בחורות פורנו וסקס מזדמן.

כינוי:  Router

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

זיון מטורף באמצע היום


שנינו עובדים בא.ת של הרצלייה פיתוח, אחת לשבוע אנו משתדלים להיפגש ל''צהריים''.
סימסתי לה בסביבות 10:00 ''נפגשים לצהריים?'' היא ענתה לי מייד: ''כן, במקום הרגיל ב- 13:00''. המקום הרגיל אינו בית קפה או מסעדה, אלא מלון קטן ודיסקרטי בלב הרצלייה פיתוח, מספיק קרוב על מנת לא להעדר ליותר משעה ולהספיק ליהנות כמעט שעה שלמה. בימים שאנו נפגשים אני מתחיל לאבד ריכוז ותמונות והמחשבות עליה לא יוצאות לי מהראש, כמובן שזה גם מלווה בתגובה פיזיולוגית, משמע זיקפה שמתחילה מרגע אישור הפגישה.

נסעתי לכיוון המלון, הסיכום שלנו שמי שמגיע ראשון לוקח חדר ומסמס את מספר החדר.
כבר בחנייה קיבלתי SMS ''9'' עברתי בלובי וחייכתי בחצי פה לפקיד שכבר מכיר אותי...מביקורים קודמים איתה. נכנסתי לחדר.
ליאת היא בת 37 אישה מנוסה שיודעת מה היא רוצה ומה היא אוהבת. היא נראת מצוין נותנים לה 28-30 , יפה, שחומה, חטובה, חזה בינוני זקוף גם אחרי 2 לידות והכי חשוב אוהבת סקס ובעיקר אוהבת לדבר בזמן סקס.
אני בן 36 ''אין הנחתום מעיד על עיסתו'' אולם למרות זאת העיד שאני נראה טוב, גבוה, יפה, עובד בחדר כושר, שרירי לא מהסוג המנופח ובעל תשוקה אדירה לעינוג נשים. וגם מצויד לא רע.

איך שטרקתי את הדלת היא נגשה אלי, התקרבה, נצמדה ולחשה לי באוזן ''התגעגעתי לזין שלך, תן לי להרגיש אותו'', כפי שאתם יכולים להבין אנו לא מבזבזים זמן על שיחות ועדכונים, עניתי לה: ''תגעי בו, תרגיש כמה הוא קשה ומחכה לך ולכוס המתוק שלך''. אני חייב להודות שלפניה כל העסק של הדיבור לא היה בליכסיקון שלי, אבל לראות איך היא נאנחת רק ממילים פשוטות כמו ''זין שלי'' ו''הכוס שלך'' וכמה שהיא נטרפת ממילים לא יכול להשאיר אותי אדיש.

התחבקנו והתחלנו להתנשק בלהט, הלשונות שלנו מתחככות אחת בשנייה ,השפתיים מוצצות, במקביל היא כבר שולחת יד ומלטפת את הזין שלי דרך המכנסיים, ''כמה שהוא גדול וקשה'', ''אני מתה להכניס אותו לפה שלי'' , ''אל תחכי, הוא ממתין רק לך'' אני עונה לה. ''אני רוצה למצוץ את הזין שלך, אני המוצצת המזדיינת שלך, רק שלך''. היא יורדת על ברכיה פותחת את החגורה, את כפתור המכנס, את הריץ רץ. אני מביט בה מכיר את המבט שלה בעיניים את החיוך והציפייה לזין שיגיח מהתחתונים. היא שולפת את הזין שלי שמיותר לציין שכבר עומד במלוא אונו ומכניסה אותו לפה שלה. מלקקת את הכיפה, יורדת ועולה לאורך הזין כאשר הלשון שלה צמודה, באותה עת הידיים שלה מלטפות את הביצים. מוציאה ומכניסה את הזין לפה ומתבוננת בי, היא מוציאה את הזין מהפה ועוברת ללקק את הכיפה ולאורך הזין עד הביצים למעלה למטה. היא אומרת ''איזה כיף למצוץ לך , אני אוהבת להרגיש אותו בפה שלי'' אחרי כמה דקות היא מסתכלת עלי ואומרת ''אני רוצה להרגיש אותו בתוכי, תזיין אותי –חזק'' אני מרים אותה מהברכיים, מפשיט אותה במהירות ומתפשט בעצמי.
זה הזמן שלי ''להתעלל'' בה. אני משכיב אותה על המיטה, מתבונן בגוף היפה, השדיים הזקופות, הבטן השטוחה, הכוס המגולח שתמיד מטופח ואומר לה ''לא כל כך מהר...'' מתחיל לנשק אותה בצוואר, הידיים מלטפות את השדיים שלה, הפיטמות שלה מזדקרות והיא אומרת ''אני כל כך אוהבת אני מוחץ לי את הפיטמות'' אני יורד עם הלשון ומלקק לה את הפיטמות, מצליף עם הלשון על הפיטמה, היא אוהבת את זה. היד מתחילה לפלס את דרכה אל בין רגליה, ''אני כל כך אוהב את הכוס שלך'' והיא בתגובה נאנחת מהנאה. הכוס שלה רטוב ואני חוקר אותו עם האצבעות, מתחיל ללטף לה את הדגדגן, חודר לנרתיק.
ממשיך לרדת מטה עם הלשון, ומתחיל לרדת לה. אני פשוט אוהב לרדת, זה דבר נפלא לטעום אישה, לתת לה עונג צרוף, להירטב מכול נוזלי הכוס שלה. אני עם הראש בין הרגליים שלה מלקק את הדגדגן, מנשק את השפתיים, יורד עם הלשון לכיוון פתח הנרתיק וחודר לתחילת הנרתיק. היא מתה על זה ואמרת לי ''זיין אותי עם הלשון שלך'' ''אל תפסיק'', אין לי כוונה להפסיק אני עונה לה ''עד שתגמרי'' , אני חודר עם אצבע ואחריה עוד אצבע אליה, הלשון על הדגדגן, היא מתחילה לנוע והרים את האגן כנגדי, מתחילה להתנשף, מורידה אצבע משלה לכיוון הדגדגן ומתחילה לאונן במקביל ללשון שלי. אני יודע שהיא קרובה לשיא, שיא ראשון מעוד רבים שיגיעו אחר כך. אני מרגיש את הכיווץ באצבעות בנרתיק והיא צורחת מהנאה, ''אל תספיק'' ''תמשיך'' ''אני זונה שלך'' ''אני גומרתתתתת''.

אני מכיר אותה וידע שמיד היא יכולה להגיע לעוד שיא, אני מיד מסתובב ועולה עליה בתנוחה מיסיונרית, אומר לה ''תפתחי את הרגליים רחב'' היא עונה ''הכי רחב בעולם, זה הכוס שלך, תזיין אותי, אני הזונה שלך, אני רוצה להרגיש את הזין שלך, אני רוצה שתשפיך עלי'' אני חודר אליה. עולה ויורד למשך כמה דקות, אני יודע שהיא גומרת רק מחיכוך הדגדגן, אבל זה תורם להתחממות, לאחר כמה דקות של נשיקות וחדירות, כשהיא מפסקת רחב ובכל העת לוחשת לאוזני ''אתה ענק, איזה זין, פמפם אותי, זיין אותי'' ועד כאלו. אני שולף את הזין מהנרתיק ומתחיל להתחכך עם הזין בדגדגן, היא משחררת אנחה שלדעתי במשרד שלי שמעו...ומתחילה לנוע בטירוף לקראת עוד אורגזמה, היא אוהבת אני ''מעודד אותה'' ואני מתחיל להגיד לה:''אני רוצה לראות אותך גומרת'' ''תמשיכי'' ''איזה כוס מתוק יש לך'' כל מילה שלי רק מגבירות את ההתלהבות שלה והיא שוב גומרת באנחות .

איך שהיא גומרת אני אומר לה: ''אני רוצה לזיין אותך כמו כלבה'' היא מייד מסתובב נעמדת על ארבע, נשענת על אמות הידיים, מגביהה את הישבן, אני חודר אליה מאחורה , אוחז בשני פלחי העכוז שלה ומזיין אותה באיטיות. ''מי זונה שלי'' אני שואל, ''אני! אני! רק אני! תזיין אותי מאחורה אני רוצה שתגמור עלי'' אני שולח אצבע לכיוון הדגדגן שלה ומתחיל לעסות אותו, במקביל אני ממשיך לזיין אותה מאחורה, היא כ''כ חמה ואחרי כמה שניות היא שוב גומרת ואני מרגיש שוב את הכיווצים בנרתיק. ''אני רוצה לעלות עליך'' ''תן לי לזיין אותך'' אני נשכב על הגב והיא מיד מתיישבת על הזין שלי מחדירה אותו פנימה, שוב הפנים שלנו קרובות ואנו מתנשקים בלהט. אני תופס בישבן שלה ודוחף אותה כלפי מעלה. ''אני רוצה שתשבי לי על הפנים'' ''אני רוצה שתאונני לי על הלשון'' היא מתרוממת מחייכת, מעבירה רגל אחת מעבר לראש ואחר כך רגל שנייה. אני מול הכוס שלה מתחיל ללקק, לאחר כמה ליקוקים היא פשוט מתיישבת עם הכוס שלה על הפה שלי ותחילה לאונן לי על הפנים. כל הפנים שלי רטובות מהנוזלים שלה, הלשון מחפשת בכל עת את הדגדגן, אבל היא בשליטה מגבירה את הקצב עד עוד שיא.

היא נשכבת לצידי על הגב ואומרת ''אני רוצה שתגמור עלי'', ''איפה?'' אני שואל ''על השדיים'' אני עולה ומתיישב עליה הזין שלי בין השדיים שלה, היא מורידה את הראש ומכניסה את הזין לפה, מוצצת מרטיבה אותו, ומחככת את הפיטמות שלה עם הזין שלי. ''כמה אני אוהבת אותו'' , ''גדול, קשה, יפה'' , אני ממשיך לאונן לה בין השדיים שמידי פעם היא מרטיבה אותו עם הלשון, אני מתבונן לאחור ורואה שהרגליים שלה פתוחות לרווחה והיא מאוננת עם יד אחת. אני מרגיש שאני הולך לגמור. ''אני הולך לגמור'' היא וענה ''כן, אני רוצה את השפיך שלך'' מכניסה את הזין לפה שלה היא מוצצת, אני מתחיל לגמור, גם אני כבר לא יכול וצורח מהנאה, שפריץ ראשון בתוך הפה, היא מוציאה את הזין ולוחצת על הכיפה עם היד, מה שמגביר בעשר רמות את עוצמת הגמירה, אני צורח וממלא אותה בשפיך על החזה, על הפנים ובפה. גומר ותמוטט עליה. היא ממשיכה לאונן לה וגומרת שוב בצרחות. ''אני אוהבת שאתה גומר עלי, אני אוהבת את השפיך שלך, אני הזונה שלך תמיד, תעשה בי מה שאתה רוצה'' .
אנו שוכבים מותשים עוד כמה דקות, היא קמה להתקלח ולהתלבש אני עדיין על המיטה, שוכב ערום בפוזה גברית, משחק לעצמי בביצים...
נכתב על ידי Router , 22/10/2008 14:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Facabook- Sex engine [חלק שני]


[להשגת החרמנות האולטימטיבית, מומלץ לקרוא את הסיפור מההתחלה]

 

"התחשק לי להוסיף אותך, מקווה שאין עם זה כל בעיה למרות שאנחנו לא מכירים." וחתמה בשמה.

התמונה המצורפת מהפרופיל העידו על גילה שקטן משלי לפחות בשלוש שנים.

יפהפיה אמיתית. וכוסית בצורה מטריפה- רזה, גבוהה, שדיים שגרמו לי לרייר על עצמי וישבן יפהפה שדורש ביס.

 

בהיתי בתמונות שלה מתאילנד במשך מספר דקות, נהנה להרגיש את הזין שלי נזקף ונמחץ במכנסיים החדשים שלי.

העיניין כבר יצא משליטה בשלב מסויים. לא יכולתי לעמוד מבלי שיבחינו שהדגל שלי בראש התורן.

רצתי מהר לאורך המסדרון, מחפה על איזור חלציי באמצעות ג'קט שהיה לי, נכנסתי לתא הנכים בשירותים שהיה היחיד שפנוי ושיחררתי קיטור. עשיתי ביד כמו מטורף, נטרף מההרגשה של הסיכון, מהסיכוי שאולי עוד שניה הבוס שלי יכנס להשתין וישמע קולות בוקעים מהתא ליד.

גמרתי על הקיר, טיפה נזלה לי על המכנס החדש לעזאזל.

 

מאז. הייתה לי מטרה ברורה. לזיין את ליהי המיסתורית. והיא נרשמה בראש ה-To do list לחודש הקרוב.

 

...

 

השיחות בינינו כבר הפכו לבסיס לילי.

הפכתי להיות המאהב הוירטואלי שלה. או אולי הידיד הגיי שתמיד הבנות מספרות לו הכל. או אולי סתם כומר שמתוודאים אצלו.

הפכתי להיות עבורה, מאין יישות שאפשר לספר לה הכל, וככל ששמעתי התאהבתי יותר.

לא נפגשנו מעולם, והיא גם העדיפה שלא, כי עלולה להיווצר בינינו קצת מבוכה לאור כל מה שידוע לי עליה. אך לי לא היה אכפת.

 

מערב לערב השיחות בינינו איתגרו את גבולות הזיקפה שלי. שהיא זרמה לתוך נושאים שהיו לא לעיתים נורא מיניים.

היא נהגה לתאר לי בפרטי פרטים על סקס פרוע שהיה לה, מה היא אוהבת ועל הרגלי האוננות שלה.

מתוך אינסטיקט, או סתם מתוך חרמנות ותשוקה, אמרתי לה שאני חייב לראות אותה.

היא שלחה לי תמונה כתחליף, אך ממש הפצרתי לה להיפגש, וכך היה.

 

ניפגשנו בעזריאלי.

לבשתי את החליפה היפה שלי, שבדרך כלל אני מוציא אותה רק לניקוי יבש, או לאירועיים ממש חשובים מהעבודה.

לעשות רושם על הבחורה.

והיא הגיעה במלוא השיק, יפהפיה כמו שתיארתי לעצמי.

ישבנו על קפה, והורגשה המבוכה שהיא חשה.

שאלתי אותה לכך, והיא אמרה שהסיבה לכך היא שהיא פשוט לא אוהבת קיניונים ומקומות ציבוריים, היא קצת קלסטרופובית.

"את רוצה לבוא אלי?" שאלתי אותה בתמימות. והיא אמרה "כן, למה לא" באפתיות שמאפיינת רק פולניות זקנות.

 

נכנסנו למכונית שלי, ונסעתי שוב לאותה דירה, שלא הייתה ממש מרוחקת משם.

במשך מספר דקות היא שאלה אותי כל מיני שאלות מוזרות שאת התשובות עליהן היא כבר ידעה, אולי סתם מתוך פחד להיות וללכת לבן אדם חצי זר הביתה.

 

...

 

הגענו אלי. איתי וצליל כבר לא היו. רק קונדום משומש וכמה מגבונים לחים באמצע הדירה.

היא קצת הייתה בשוק ולא ידעה מה להגיד.

הצעתי לה משהו לשתות, והיא סירבה. ישבנו על הספא המרופטת. דיברנו קצת על שטויות. והיא השתחררה.

הרעפתי עליה מחמאות בהשראת הזיקפה הענקית ששוב הסגירה אותי.

היא הסתכלה המומה, בחיוך, ואני בתור המכר הוירטואלי ידעתי בדיוק מה היא חושבת לעצמה מתחת לכל המסווה של הבתולה המסתגפת.

 

התקרבתי אליה, ליטפתי אותה.

פתאום משום מקום, היא הדביקה לי נשיקה רטובה לשפתים. דוחפת את הלשון שלה ונושכת לי את השפתיים.

התנשקנו במשך כמה דקות, והנשימה נעתקה.

הכנסתי יד מתחת לחולצתה, מרגיש את גופה החם, לש את שדה מבעד לחולצה, חופן אותו ביד, מוחץ אותו ומשחק לה עם הפיטמה.

הורדתי לה את החולצה, והתחלתי לנשק אותה לאורך על צאוורה וביטנה. ליקקתי את שדייה, רכנתי מעליה ונשקתי לה שוב.

 

שכבתי מעליה, עדין עם הבגדים. והיא מרגישה איך הזין הגדול והבוער שלי עומד עוד שניה לעשות חוץ במכנס המחוייט ולקרוע לה את הכוס לגזרים. היא הכניסה את ידה החמה לתוך המכנסים שלי, ושיחקה לי עם הזין וביצים.

קמנו לרגע, היא הורידה ממני את החולצה לאחר טקס ארוך, הורדנו אחד לשני את המכנסיים ונשארנו בתחתונים.

 

שכבתי על הגב, והיא מעלי, טורפת לי את הזין כשאני עוד בבוקסר. ביד אחת מענגת לי את הביצים ביד השניה תופסת לי בתחת.

הורדתי לעצמי את התחתונים ונשכבתי חזרה. תפסתי בראשה ודחפתי את הזין עמוק לתוך גרונה. היא נאנקה.

היא ליקקה את הכיפה וירדה לכיוון הביצים, ממשיכה ללוש אותה בידה. היא החדירה את כולו לפיה. יונקת את טיפות הזרע שנפלטות מפעם לפעם.

 

הרמתי אותה והפכתי אותה. "עכשיו תורי" אמרתי לה בחושניות.

היא פסקה את רגליה  והכוס הורדרד שלה סופסוף נגלה לעיני. רכנתי מעליו, נושם אותו. מנשק את המפשעות החלקות שלה,

מלקק לה את הכוס ושואב אותו לתוכי. מחדיר לה אצבעות ומעסה לה את הדגדגן. היא מחורמנת בטירוף וגונחת קלות.

 

תפסתי אותה בידה והובלתי אותה לחדר שלי.

זרקתי אותה על המיטה וטרקתי את הדלת. מוציא קונדום מהמגירה, נותן לה לשים לי אותו תוך כדי שהיא מלקקת לי את הבטן, ומעיף אותה חזרה למצב שכיבה.

קפצתי מעליה וחדרתי לתוכה, היא נאנקה וגנחה וגופה קיבל מאין צורה גלית כשהבאתי בה בפעם הראשונה.

היא תפסה אותי בידיה ונתנה לי מין סוג של חיבוק הרגליים, ונתנה קונטרה למיטה החורקת.

זיינתי אותה בטיל. הביצים שלי התנופפו והיכו בהתמדה על גופה ויצרו צליל אקוסטי מעניין מאוד.

שכבנו בתנוחת כפיות כשהיא עם הפנים לסרט פורנו שהסתבר שנשאר פתוח מאתמול, צורחת וגונחת.

הפכתי אותה אלי, מסתכל לה בעיניים, חודר ויוצא ממנה כמו טורפידו, בלי רחמים. היא ממש צעקה מהנאה.

ואז בשיא טירוף החושים הוצאתי את הזין, הכנסתי לה לפה, זיינתי לה את הגרון, ובלי שום הודעה מוקדמת היא חטפה שפיך חם בעוצמה לתוך הפה, אחד לפרצוף ולעין והשאריות על החזה.

היא המשיכה להתפתל. מתחככת בסדינים הלבנים, עם היד בכוס. שוכבת לה שם. כמעט גוססת.

 

 

נכתב על ידי Router , 21/10/2008 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Facebook- Sex engine [חלק ראשון]


עוד ערב מוכה בשגרה לוקה, נוסע לדירה המעופשת שלי, חזרה מהעבודה, וכבר אמצע הלילה בשבילי.

מטורף על אופנוע שחתך אותי באמצע צומת הזכיר לי לפקוח עיניים. כוסית אחת יותר מידי, ולא היה מי שינהג הביתה.

הגעתי לרחוב בו אני גר. השער החשמלי שהורם בעינף שלטוט , לרגע הצדיק את שכר הדירה המטורף שאני משלם, במקום הארור הזה אף פעם לא תוכלו למצוא חנייה.

 

נכנסתי בשקט לבניין, משתדל לפסוע בעדינות ולא להרעיש. בקומה הראשונה גרה זקנה משוגעת שאוהבת לאמלל לי את החיים.

בכלל זה הפך מאין כלל בלתי רשום, שבמקום הזה אין להפריע בין שתיים לארבע, וגם לא בין חמש לשתיים ביום למחרת.

בקפיצות קלות הגעתי בזריזות לקומה השלישית. דלת מול דלת, האחת חצי פתוחה, השניה נעולה היטב. פתחתי את התיק שלי, דוחף את היד פנימה ומחפש את המפתח בין כל הדפים והרישומים שהיו שם. לאחר חמש דקות של נבירות בתיק הוצאתי את צרור המפתחות המאיים שלי, פתחתי את הדלת והתיישבתי על הספא, שותה את חצי הבקבוק בירה שנשאר לי מהלילה הקודם.

 

העיניים שלי היו נפוחות ואדומות, דבר שהעיד על היום המטורף שהיה לי. הזמן ללכת לישון.

העפתי נעל אחת לכוון המטבח, השניה כמעט שעפה מהחלון. מוריד את הבגדים, נשאר בבוקסר הצמוד שהבליט לי את כל החבילה,

והולך לכיוון הפרוזדור שהוביל לשני חדרים- אחד שלי ואחד של השותף.

אור ביצבץ ממתחת לדלתו שהיתה סגורה, וככל שהתקדמתי שמעתי גניחות הולכות וגוברות שבקעו משם.

המסקנה המידיית הייתה שגם את הלילה הזה איתי השרמוט הזה יעביר עם השכנה הכוסית ממול.

גם לי היה פעם קטע איתה. נותנת בקלות הייתי אומר. נכנסתי לחדר שלי, סוגר את הדלת בשקט שלא יבחינו בי.

מוכה חרמנות כתוצאה מטעם מתוק שהשאירה בי השכנה ממול, הוצאתי את הלפטופ מהתיק, מחבר את ה-Disk On Key המוצפן שלי, ומתרפק על אוסף פורנו מרשים שאספתי מאז הבר-מצווה.

 

הזין העומד שלי איים לפרום את תחתוני הבוקסר ההדוקים, ולצאת לסיבוב הופעות.

שיחררתי אותו מכבליו, וכאות תודה הוא שיחרר טיפת זרע דביקה שניגרה לי על הכיפה.

השתקתי את הווליום, ומיחזרתי שוב איזה פורנו זול, עם דוגמנית כוסית- גבוהה, בלונדינית, כוס ורדרד ומתוק כשל ילדה ביתולית, ושפתים של מוצצת.

התחלתי לעשות ביד, הקולות מחדר ממול גרמו לרף החרמנות שלי להרקיע שחקים. שיפשפתי חזק ביד אחת, ביד השניה משחק עם הביצים. נוגע לעצמי בדיוק במקומות הנכונים. בטירוף חושים שלא ידעתי כמותו כבר חודש אולי, סילון של זרע חתך את האויר והותיר לי שובל רירי ודביק שהשתרך מהצאוור וחילחל לבטן ולתבור.

המצב העגום שהייתי בו, לא איפשר למגבון לח לעשות את העבודה, והפיתרון היה במקלחת עם הרבה סבון וקירצוף אינטנסיבי של הפרונט שלי.

 

שוב כהרגלי, כדופק חשבון ממוצע, בשקט נכנסתי לאמבטיה, נועל את הדלת, מסיט את הוילון, נשכב על הגב ונותן למים למלא את חלל האמבטיה, לשטוף אותי מהטומאה ומילדים בפוטנציה שמרוחים לי על החזה.

והמים רותחים. זורמים בהתמדה, ואני בתהליך התפכחות לא שם זין על זה שישראל עוברת מאדום לשחור.

 

כשהגיע הזמן לצאת, רק אז שמתי לב שלא לקחתי איתי בגדים.

פתחתי את הדלת, והוציאתי את הראש לוודא שאף אחד לא באיזור. הגניחות שעדין היו בעיצומן בחדר של איתי, היו עבורי סימן לכך שהשטח פנוי. יצאתי עירום. טיפות מים נטפו לי מהשיער, וכפות רגלים הרטובות הותירו סימני כף רגל גדולה מהאמבטיה ועד למטבחון המצומצם שלנו.

לקחתי בקבוק בירה וחזרתי בזריזות לחדרי, הביצים מתנפנפות בגאווה, ואני מגרבץ בשיא הסטייל. הלילה נישן בעירום.

 

המקלחת המרעננת והמעוררת, מנעה ממני לעצום עיניים בחצי שעה שלאחר מכן.

היאוש, והחשש מהבוס שיפטר אותי אם אאחר גם מחר ריחפו מעל ראשי. תמיד שאני מדוכא אני נכנס לפייסבוק. לא יודע למה, זה מעודד אותי, במיוחד שקונים אותי ב-FFS או שיש חברי ילדות שמוסיפים אותי פתאום.

אז מתוך אינסטינקט נכנסתי. פרופיל ערוך ומאורגן באופן מעורר השראה. התמונות הטובות ביותר, המוזיקה המובחרת ביותר, ורשימת חברים שאפילו מארק צוקרברג היה משתוקק אליה.

נו טוב. כאן שום דבר לא התחדש. לוחץ על HOME. "ליהי רוצה להיות חברה שלך" [בתרגום חופשי]. בתור אדם ידידותי וחברותי, אישרתי אותה, למרות שממש לא ידעתי מי זו.

התמונת פרופיל שלה לא עזרה לי להבין מי זו, למרות שממש ניסיתי להיזכר..

מסתכל על השיער החום-דבש [ספק צבוע ספק לא], על עינייה היפות, על הגוף שללא ספק עוצב בידי אומן.

הולך לישון מסופק, הן מינית, והן משום העובדה שסגרתי 400 חברים בפייסבוק.

 

בבוקר התעוררתי לצלילי השעון המעורר. זקיפת "בוקר-טוב" אימתנית קידמה שוב את פני, "אין לי זמן"- חשבתי לעצמי.

סידרתי את הזין עם הבוקסר כדי שלא יבלוט- תחבולה גברית ידועה, מבקש מאלוהים- רק שלא יהיה לי כאב ביצים, והלכתי להתגלח, לשתות משהו ולעוף לעבודה לפני שמתחילים הפקקים.

 יצאתי מהחדר. איתי וצליל ישבו על החלון, עם כוס קפה. "בוקר טוב" הם אמרו כשראו אתי נחפז כמו מטורף, רק חיכו שאפנה להם את הדירה שיוכלו שוב להיזדיין כמו מטורפים. 

לקחתי את המפתחות והתנדפתי, לפני שיציאו לי להצטרף לאורגיה מטורפת שלא אוכל לסרב לה.

 

נוסע כמו משוגע, להקדים את שאר העובדים, ותוך מספר דקות כבר הייתי במשרד, מעביר את כרטיס העובד שלי ומתיישב.

שולף שוב את הלפטופ. מבוהל וחושש מתגובת הממונים עלי, נכנס שוב לפייסבוק. קולט בזווית העין הודעת INBOX.

ליהי, הלא מוכרת, שלחה לי הודעה...מעניין מה היא רוצה חשבתי לעצמי...

 

To be continued

נכתב על ידי Router , 18/10/2008 18:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,121

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRouter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Router ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)