לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יום אחד יהיה טוב יותר. אולי.

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 286631238 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017


לפחות החרא גורם לי לחזור לישרא שוב. אני אוהבת שיש לי יכולת לפרוק את המחשבות בכתב. ככה גם אני יודעת לזהות מתי המצב הנפשי שלי רעוע חיחי


 


אבל הימים האחרונים נראים כמו מעגל אחד שחוזר על עצמו.


אני הולכת לישון בין 2 בלילה לחמש, מנסה להעסיק את עצמי בשטויות, אז בעיקר מרפרפת כל הלילה באוקיי קיופיד. תמיד חיכיתי לרגע שבו זה יהיה לגיטימי מבחינתי לפלוש לעולם הזה. והוא קצת מזכיר את עידן הצ'אטים, מינוס הפדופיליה וקצת פחות ערסים.


מגיעה לעבודה וכל מה שאני רוצה זה לראות פורנו. וזין. והראש משגע ולא עוצר, ואני מסתובבת כל היום דולפת לחות, ואני בכלל לא מבינה למה הגוף בוגד בי ככה וממשיך להשאיר אותי על פול גז חרמנות, כשאני בכלל רוצה לנוח. אני מכווצת את היד חזק, נושכת את השפתיים. די, גוף, די. אני לא יכולה לחיות את זה 24/7. ואני לא בטוחה שאני בכלל מוכנה לעשות סקס.


ואני מרגישה ממש קרובה לאבד שליטה, כאילו עוד שנייה אני חוזרת לסופה שהייתי בעבר, סקס עם כולם כל הזמן. ואני לא יודעת אם אני מוכנה לחזור למעגל הזה. רוב הזמן הוא הביא לי רק כאב ובדידות, וההיי של זין בכוס לרוב מספיק גם ככה רק ליום אחד, ואז צריך שוב לחפש. לנסות למצוא את הכי פחות זבל ולתת לו שליטה על הגוף שלך.


חשבתי שאפשר לעשות את זה בצורה בוגרת. אבל החיים תמיד נוטים להתהפך, בצורה זו או אחרת. וכל מה שאני רוצה זה זין ועוד זין ועוד זין, אני לא יכולה לחשוב יותר.


הפנים העצובות שאתמול הביטו בי במראה מסתכלות עכשיו עם דמעות, ואני מנסה לשמור אותן בפנים. מרגישה את החום עולה לפנים, ואני מנסה להחזיק אותן שלא יצאו. אני אמורה להיות אישה חזקה עכשיו.


אז אני אזדיין את נשמתי החוצה.


ואז אולי יהיה אפשר לחזור לנשום. האוויר מסביבי עומד, ולא משנה כמה הפוגות אעשה כדי לשאוף אותו בכל הכוח, הריאות עדיין ירגישו ריקות. חומות הבטחון שבניתי מסביבי פשוט נופלות זו אחר זו, ואני חוזרת להיות הכאוס הזה שראה בזין והיי וחרמנות תרופה לחיים.


נתקלתי בידיד מהתיכון בקיופיד, ובשביל הלולז שלחתי לו הודעה. מסתבר שהוא לא זיהה אותי, אבל כן מצאתי חן בעיניו. והוא מציע להפגש. ואולי הוא אפילו מתכנן איזה גנג בנג עם החארות שמיררו לי את החיים בתיכון כי הם היו דלוקים עליי ולא ידעו להתמודד עם אחת כמוני, אז הם ניסו ממש חזק לשבור לי את הבטחון.


אבל לא אכפת לי. האקס שלח הודעה, ולא אכפת לי. אני לא מבוצרת, אני חופשיה. אני יכולה לגעת בשמים, עפה קרוב לשמש ומרגישה את הקרניים מלטפות אותי. מקווה שאדע מתי זה קרוב מדי בשביל לא להשרף.


השמש ממלאה אותי באנרגיה, מעבירה לי יד בשיער. כמה דקות של אוויר ושמש באמצע היום. שמש שקרנית שמחממת אותי רק כדי להחזיר אותי חזרה לקור.


 


לא מגיע לי את כל זה, אבל שיט הפנס. ועכשיו אין לי עם מי לסחוב את הקושי, למרות שתמיד נראה שביקשתי עזרה במקומות הלא נכונים לי. אבל גאד, היה ממש משחרר לחלוק במשקל הזה. ועכשיו קצת שחור.


שיט הפנס. לפעמים. רוב הזמן. תמיד.


ואז יש שם בלאגן, ואחרי זה מנסה איכשהו להרים את הראש למעלה.


כי בין ים של בולבולים, רטיבות, געגועים, פחד, עצבות, התרפקות על שיחות עם אבא,


תמיד אני צפה חזרה למעלה


עם עוד קליפה אחת פחות מהנשמה שלי.

נכתב על ידי , 5/11/2017 23:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



it's been a while



אקס של חברה יצר איתי קשר לפני שנה בערך. אמר שהוא חשב עליי. שאני ממש מזכירה לו את שירי ממטומטמת, מתוסבכת. הייתי חייבת לראות על מה הוא דיבר. ראיתי. בזמנו חשבתי שאין רחוקה ממנה. אבל בעונה השנייה ראיתי כבר יותר חיבור.

הבחורה שבסך הכל רוצה שיאהבו אותה, שבדרך לשם משאירה אחריה כאוס ובלאגן, לרוב התוצאה רחוקה ממה שהיא חשבה שיקרה.

אז הזוגיות כנראה נגמרה.

ואולי הגיע הזמן.

ומאז זה בלאגן. לא יודעת אם זה באמת נגמר, כי ההודעות האחרונות היו די ריקות. לא יודעת אם יצור איתי קשר, וינסה לשכנע אותי לחזור. בבקשה אל תנסה לשכנע אותי לחזור. רוב הסיכויים שאגיד כן.

ומאז זה כמו מאניה דיפרסיה. רצה מקיצון אחד לשני.

במשך ימים מסתובבת כמו פצצת חרמנות, כל דבר מעלה לי מחשבות בראש. אני רק רוצה סקס. או מגע. או פורנו. והכאוס בראש מעביר ממני את המחשבות האלה, שאומרות לי להתחיל להתאפס על עצמי. לסדר את הבית, כדי לסדר את הראש. לסדר את השעות שינה. את ההרגלי אכילה. להכניס ספורט, לטייל עם דוגו. מחשבות של מציאות. והיא קצת מרה וחרא לי עכשיו, אז אני מעדיפה להריץ בראש סצנות סקס, ולברוח מהמציאות.

ואז מגיע שישי ואיתו סוף הכאוס. עכשיו הדיפרסיה. אני מרגישה בדידות ותחושת הלבד מפריעה לי. כולן מסביבי בזוגיות או בדייטים, ואני עוד אוספת את השברים של הנפש מהזוגיות האחרונה. הפנים העצובות שמסתכלות עליי מהמראה מכאיבות לי. השקט באזניים עושה רעש בלב. חרא לי. שזה לא מאוד שונה מדרך כלל, פשוט עכשיו אני בעיקר סוחבת את זה לבד. הרבה יציאות שנדפקו, הרבה יציאות שאני דפקתי כי לא היה לי אומץ לצאת עם אנשים שאני לא ממש מכירה.

וכולם רוצים לזיין אותי. ממש כאילו הופצה הבשורה שאני לבד. פתאום יש רמיזות מכולם, או אפילו לא. וזה רק מבלבל אותי ומחרמן אותי עוד יותר.

פתאום במקום לקבל הודעה בשבוע עד נצח, יש לי מלא הודעות. 

וכן, אני יודעת שהם לא מדברים איתי רק בגלל זה. אבל הגוף הזה תמיד היה הנשק הכי גדול שלי. כי הוא והוא בלבד מה שגורם ליחס אליי לעלות. כי זה נכון. וזה לא בקטע מסכני וחסר מודעות. זה עובדות בשטח. ברגע שאפשר לזיין אותך, את תקבלי יותר הודעות. יותר יחס. יותר תשומת לב מבנים. פתאום הידיד מהעבודה כן יענה כשאני מתקשרת אליו.

וזה מדכא אותי, כי הבטחתי לעצמי שלא אהפוך עצמי לכלי שוב. כאילו חזרתי לימים של האקס ההוא, שהכל הייתי משיגה דרך סקס, ומשם הדרך לנימפומניה הייתה קצרה. זיינתי כל מה שבקצה שלו היה זין. ולקח לי המון זמן להתרחק מזה. לא תמיד זה היה רע, אבל בטווח הארוך זה שיחק לי עם המוח.

ואני כל כך בודדה. מהלכת בבית כמו זומבי, מתנחמת בזה שיש לי את דוגו לתקופה ארוכה הפעם, והנחירות שלו כמו מנגינה.

אף פעם לא הייתי מהבנות הפופולריות האלה, מוקפות במליון חברים. תמיד הייתי מנותקת, אאוטסיידרית, מבוהלת כאילו לא יצרתי אינטרקציה מעולם. וזה לא מרצון, הייתי שמחה להיות כזו. מוקפת בחברים, זו שמנהלים את הלוז לפיה, כי יש לה מלא חברים שמחכים לראות אותה. כי אם לא תתכנן בזמן, כבר יהיו לה תוכניות אחרות.

לא, אני יושבת בבית ועושה מרתון מטומטמת, או זמביז, או פורנו.

וחרא לי ומר לי ואוף.
נכתב על ידי , 4/11/2017 03:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,957
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנפש מתוקנת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נפש מתוקנת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)