לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם כי משעמם

השעות הקטנות של הלילה....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

1 בלילה


משעמם לי... כולם ישנים... מחר יש בצפר ואני לא יכולה לישון... אני רואה סאוט פארק ומציירת אבל זה מתחיל להמאס באיזה שהו שלב למרות שזאת סידרה גדולה! אז פתחתי בלוג :S 

בטח מחר אני ישכח את הסיסמה והשם מישתמש חחח דווקא דיי בטוח שזה יקרה ...

אני מקווה שמחר אני אוכל לתפקד לא בגלל כל הקטע שאני לא יושנת יותר משעתיים ללילה... לזה אני רגילה.... סתם לא מרגישה טוב... בכלל היה יום מתיש ... היה בגרות באנגלית והיה דווקא דיי סבבה רק ששכחתי מילון ושכחתי לעשות חצי מהמבחן :P 10 דקות לפני הגשה שמתי לב שלא עשיתי כמעט כלום, באמת התפלאתי למה זה היה כל כך מהיר אז מה כבר יכולתי לעשות? כתבתי הכי מהר שיכולתי שזה היה דיי שטויות וסיימתי בזמן... מסתבר שזה היה נכון .

רק עכשיו אבל אפשר לראות את התשובות לפניכן האתר קרס :S אחרכך הייתי אצל חברה שלי עשינו צחוקים והתעללנו בסוטים בצאט :P זה כיף למרות שזה נישמע מאפן, זה ממש כיף במיוחד בשביל לא לחשוב על השטויות שעשינו במבחן ... אחרכך הלכתי לאיבוד כרגיל ... שעה הלכתי ברגל מרחק של רבע שעה הבטריה של הפאלפון שלי החליטה למות וחבורה של ערסים נדבקו אלייי מה כבר יכולתי לעשות... ברחתי .. שונאת ערסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כשהגעצי הבייתה מתה ושבורה הייתי צריכה לצאת שוב (אפילו שניה לא הספקתי להיות בבית :S) רק לקחתי כמה דברים את עצמי ויצאתי לאיזה מיפגש... היה כיף צחוקים וגם עשינוח לחברה שלי יום הולדת :) שיהיה לה את המזל הכיייי טוב בעולם!

אבל כרגיל אני טחנתיייי מלאאאא אוכל למה? כי ככה, כי אני טיפשה. לא בקטע של להשמין כי אני רזה... 

הבעיה היא שדפקתי לעצמי את הקיבה , לפניי חודשיים הייתי אוכלת כל יום אוכל מספיק לשבוע של 10 ילדים באפריקה (כן אני אוהבת לאכול ,אני גם לא משמינה אז זה היה דיי סבבה...) אבל אז כמו דפוקה החלתתי שאני עושה דיאטה.

לא חשבתי שאני שמנה פשוט יש איזה ארוע שאני רוצה להראות הכי טוב שאני יוכולה בישבילו... קיצר הגעתי למצב שכמעט רואים לי את העצמות וזה איככככ! אז כמובן הפסקתי את הדיאטה כמו ילדה טובה, הבעיה היא שעכשיו אני לא יכולה לאכול כמוח פעם כיי זה כואבבבבבבבבב אבל אני אוהבת לאכול .... אז כואב לי :S והכי חרא זה שאני לא משמינה יותר אז מעכשיו אני גם לא אכל לאכול כמו מיקודם ואני גם לא יהיה באותו מישקל :( מוסר השכל אני טיפשה! 

 לפחות לא המשכתי את הדיאטה עכשיו זה עוד ניראה סבבה אבל אם הייתי ממשיכה לעוד חודש הייתי נראת מורעבת :S והקטע הכי מוזר היה שנהנתי מהדיאטה , זה ממש כיף! אני אוהבת להיות בשליטה , ליראות איך המיספרים קטנים לעשות ספורט ולאכול בריא :) אבל כנראה זה לא הגורל שלי אני נועדתי להיות פדלעה ולאכול גאנק פוד , אבל אוקע לא מתלוננת אני מכירה דיי מלא אנשים שהיו מתחלפים איתי דיי מהר... ותכלס כמה שאני אוהבת דיאטה פיצה זהה החיים שלי! בלי זה אני פשוט לא אני .

אני חייבת להגיד , אני נוראה משעממת בלילה :S טוב ככה זה כשלא ישנים .. הכל בגלל הבגרויות! חארות! מזה שווה להיות ער ומבאס?! אוו וול אוטוטו זה ניגמר ואני יחזור שוב להיות גוש אנרגיה אוור אופטימי :P

הכי כיף להיות אוור אופטימי ... ככה קוראים דברים מוזרים ולא צפויים :) כמו להגיע בצו ראשון למחלקה פסיכיאטרית :P אבל זה כבר סיפור ליום אחר...

אני כבר 40 דקות רושמת כאן...

וואו הרבה זמן...

טוב נראה לי אני ימשיך לראות סאוט פארק נשלים שינה כבר שנה הבאה.

נכתב על ידי קני ואני , 18/6/2008 01:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קני ואני

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקני ואני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קני ואני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)