לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות הסקס שלי



Avatarכינוי:  מיס לולה

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

סוכנות בפעולה


"די, די כבר עם הטלפונים המציקים האלה על הבוקר!!!" צעקה נטלי.

"מאמי, את חייבת לקום.. כבר מאוחר" שמעה את ניר צועק לה מהמקלחת.

היא אפילו לא זכרה שהוא פה.."שיט, הוא ממש לא בא לי בטוב עכשיו" חשבה לעצמה וקמה.

 

היא לא אהבה את יום ראשון, יום כבד כזה אחרי סופ"ש של מנוחה וכיף. לקום לעוד יום שיגרתי, טלפונים מלקוחות, סיורים בדירות, הצעות, משא ומתן, תלונות והמון כאב ראש! זה היה סדר היום שלה.

 

זה לא שהיא לא אהבה את העבודה שלה, היא דווקא התאימה בול לבחורה לא שגרתית ואנרגטית כמוה, לראות אנשים, לזוז, לנוע, לדבר. האתגר התמידי וכמובן גם הכסף והעצמאות, היא ידעה שמהמקום הזה היא יכולה להגיע רחוק. המטרה העיקרית שלה הייתה לצבור ניסיון ולפתוח סוכנות תיווך משלה, להיות עצמאית, משוחררת. ומדי פעם הרשתה לעצמה להפליג עם הדמיון ולפנטז על בלעדיות לפרויקטים, יזמות, קנייה ומכירה של נכסים, השקעות רציניות והשמיים לא נראו כמו הגבול מבחינתה.

 

אבל הדרך עוד רחוקה והשגרה שוב מצליחה להשתלט עליה, החיים שלה נראים לה משעממים יותר מתמיד. היא חייבת חידוש, משהו שיזעזע אותה קצת. היא רק בת 21 וכבר עובדת מסביב לשעון, מחזיקה חבר קבוע ומשפחה תובענית. נכון שזה נשמע לא רע, אבל לא בשבילה, היא משתעממת מהר. היא חייבת להרגיש בכל רגע שהיא ממצה את החיים, מגשימה את עצמה. משהו שלא קורה כרגע.

 

היא החנתה את הרכב ונכנסה לבניין המשרדים כשמשקפי השמש עוד על פניה, מסתירות את העיניים העייפות מעוד סופ"ש של התפרקות.

 

- "בוקר טוב ילדונת!" קיבלה את פניה רחל המזכירה.

- "בוקר טוב" חייכה חיוך עייף.

- "נו, איך היה הסופ"ש שלך?"

- "נחמד, כרגיל. איך אצלך?"

- "מצוין, הגדול שלי חזר מהבסיס ו..."

- "רחלי, מצטערת שאני קוטעת אותך אבל יש לי המון מה להספיק ואני חייבת לטוס אז נדבר בהמשך.."

- "אין בעיה מתוקה" אמרה רחל בהבנה.

 

היא נכנסה למשרד המשותף לה ולעוד שני סוכנים בתקווה לכמה דקות של שקט, הם אכן לא היו אבל היא הופתעה למצוא שם את חני, הסוכנת מהעיתון המקומי לחרדים, אחד מהמקומונים בו הם מפרסמים דירות.

 

"מה היא עושה פה?" חשבה "הרי היא מגיעה בד"כ בימי שלישי, מעניין מזה יכול להיות"

 

- "היי"

- "היי נטלי, טוב שהגעת! אני מחכה לך פה כבר יותר מחצי שעה!" אמרה בנחמדות.

- "קרה משהו?"

- "לא, האמת שאני פה... יותר בעניין אישי"

- "אוקי, מה העניין?" שאלה נטלי והתיישבה מולה.

- "תראי, אני חושבת על זה כבר הרבה זמן ו.. אף פעם לא היה לי מספיק אומץ לבקש את זה ממך" אמרה והשתתקה.

 

נטלי בחנה את האישה שישבה מולה "היא מתלבשת נועז יחסית לאישה חרדית" חשבה. היא התבוננה בשמלת הטורקיז הצמודה, שכיסתה בדיוק את מה שצריך, השרוולים הגיעו עד מרפקי היד ואורך השמלה היה בדיוק עד הברכיים. היא חשבה על זה שהצבע הזה נורא מחמיא לה, מבליט את עורה הלבן והחלק ואת העיניים הכחולות – אפורות שלה. הפאה הבלונדינית הארוכה גרמה לה להיראות ממש כמו ברבי. עד היום היא נראתה לה כבחורה יפה אבל "תמימה" כאילו אינה מודעת ליופי שלה, מה שהפחית מערכו בעיניה. אבל עכשיו היא מצאה משהו חצוף ונועז במבטה ונורא עניין אותה לדעת מהו.

 

נטלי ניערה את המחשבות מראשה והביטה בה במבט שואל וענייני.

 

-         "חני, תדברי. מה העניין?!"

-         "ככה. יש לי מין תחביב ישן – ציור. אני נורא אוהבת לצייר חפצים ואנשים אבל בעיקר – נשים. בברוקלין הייתי מציירת המון, לא היה קשה לעשות את זה בלי שאף אחד ידע... גם גרנו באזור שקט יחסית ולא תובעני כמו פה בישראל, שכל אחד חייב להידחף לך לחיים ולדעת הכול. מי כמוך יודעת, לא סתם קוראים לאזור שלנו 'בני ברק הקטנה'. בקיצור, מאז שהגעתי לישראל לא הזדמן לי לצייר אישה, גם מהסיבה הזאת וגם כי לא גיליתי מבחר מרשים במיוחד. אבל כשראיתי אותך, כבר לראשונה.. ידעתי שמצאתי את מה שחיפשתי. בחורה יפה, מזרחית, סקסית – יש לך מראה צברי כזה אבל עם זאת יש בו הרבה מעבר." חני השתתקה והביטה בנטלי במבט סמוק ונבוך, כשלא ענתה המשיכה "וזהו... מה שאני בעצם אומרת זה שאשמח אם תתני לי הזדמנות לצייר אותך..."

 

נטלי הביטה בחני והתאפקה לא לצחוק, היא לא ידעה למה אבל זה פשוט הצחיק אותה. "לצייר אותי?! מראה צברי?! על מה היא מדברת?" חשבה.

 

-         "וואו, הצלחת להפתיע אותי" אמרה נטלי והגניבה חיוך קטן, לא מתאמץ. חני שתקה.

-         "אז איך זה הולך? איפה את רוצה לצייר אותי? מתי?" נטלי המטירה שאלות.

-         "אז זהו, שכבר הלילה זה מצוין. בעלי טס לשבוע וזו הזדמנות מצוינת בשבילי. ואני מעדיפה שזה יהיה אצלי, כי כל הציוד שאני צריכה מרוכז בחדר שבו אצייר אותך – כמובן, אם תסכימי"

 

נטלי כבר ידעה את התשובה – למה לא? בכיף. זה כבוד גדול בשבילה שמישהו יצייר אותה ועוד בכזאת השתוקקות. אבל בכל זאת חיכתה כמה שניות עד שענתה, היא אהבה את המבט השואל והנבוך שלה.

 

-         "אוקי, אין בעיה. אני צריכה להביא איתי משהו? בגדים? אביזרים?"

-         "אמ.. לא. תבואי איך שנוח לך"

-         "אוקי, אז אני יכולה בשעה קצת מאוחרת, נגיד בסביבות עשר זה בסדר?"

-         "מצוין"

-         "טוב. אני חייבת להתארגן ולזוז... אני אתקשר אלייך כשאהיה בכיוון ותתני לי את הכתובת. להתקשר למספר שיש לי?" שאלה נטלי וחני כבר קמה.

-         "כן, אני זמינה במספר הזה... אז אני אחכה לטלפון ממך ו.. נטלי, ממש תודה. אני מאוד שמחה שהסכמת"

-         "בכיף. למה לא? שווה לנסות... יאללה מאמי, שיהיה לך המשך יום נעים ונתראה"

 

 

נטלי הצליחה להגיע הביתה מוקדם וזה נתן לה הרגשה טובה, היא מילאה את האמבטיה במים וזרקה לתוכה פצצות אמבט ריחניות. היא שכבה שם כמעט שעה, נרגעה לגמרי.. זו הייתה המדיטציה שלה.

 

היא לא ידעה למה אבל הייתה לה הרגשה טובה מאוד. היא יצאה מהאמבטיה והחלה להחליק את שערה עם הפן, מדי פעם הגניבה מבט יותר מטה ונהנתה להביט במראה, היא אהבה להסתובב עירומה ויותר מזה לפרגן לעצמה, תמיד.

 

לאחר מכן צבעה את ציפורני רגליה, סימקה קצת את פניה ומרחה שפתון בצבע אדמדם על שפתיה, מבריק. שהבליט יותר מתמיד את שפתיה הבשרניות והשיניים הלבנות כסיד. היא לבשה חוטיני קטנטן בצבע לבן ומכנס סקיני גם הוא לבן, הוא הבליט את רגליה המעוצבות להפליא ואת התחת המוצק, שהיה חצוף לא פחות ממנה. היא התלבטה איזו גופיה לשים – לבסוף החליטה על מחוך בצבע אפור בהיר, הוסיפה לו סיכה בצבע כסף בין השדיים, כך שיבלטו קצת החוצה. המחוך הגיע בדיוק עד הפופיק וחשף את הבטן השטוחה והמעוצבת שלה, מאחורה בלט הקעקוע הסיני שהיה לאורך הגב התחתון, בדיוק עד החריץ של הישבן. שלוש אותיות שסימלו: אהבה, בריאות וחופש.

היא נעלה נעלי עקב גבוהות בצבע שחור, התיזה על עצמה מהבושם "Hypnose" והתכוננה לצאת.

 

כאשר התקרבה לאזור מגוריה של חני התקשרה.

 

- "היי חני, מה שלומך? זאת נטלי"

- "היי נטלי, אני בסדר גמור.  מה שלומך את? מתי את מגיעה?"

- "אני בדיוק בכניסה לאזור שלך, ליד הקניון. את גרה בסביבה?"

- "כן. תמשיכי ישר עד הסוף ושמאלה, אני אצא אלייך"

 

נטלי חנתה בחניה הצמודה לבית והחלה ללכת בעקבות חני. היא מיד הצטערה שהתלבשה ככה. משום מה היא שכחה לרגע שהיא הולכת לשכונה של חרדים. בדיוק עברו שם שלושה גברים עם מגבעות שהפנו את ראשם בכזאת אגרסיביות כאילו ראו מולם מצורעת, זה הבהיל אותה למרות שקרה לה בעבר. כשזו לא הטריטוריה שלך זה מרגיש הרבה יותר מוזר.

 

הן נכנסו לבית. חני עשתה לה סיור קצר בדירה ולאחר מכן הובילה אותה לחדר הפנוי – חדר הציור שלה. הייתה בו רק ספפה ישנה, שולחן מגהץ ועוד כמה דברים לא נחוצים. וכמובן, בלוק ציור ענק וארגז מלא בצבעים.

 

- "אין לך פה תמונות שציירת?" שאלה נטלי כשהתיישבה על הספפה.

- "יש לי, הן נמצאות בארגז המצעים. בעלי לא רוצה שהן יהיו במקום גלוי. אבל אראה לך אם את רוצה"

- "לא, זה בסדר. אולי יותר מאוחר. בואי נתחיל בינתיים כדי שתספיקי"

- "אוקי, מה תרצי לשתות?"

- "אממ.. אם אני צריכה לשבת כמה שעות בלי לזוז" אמרה נטלי וחייכה "אז יין יכול להיות מעולה, רק אם יש לך... גם מים זה בסדר"

- "בטח, בטח. כמובן שיש לי, בעלי אוהב יין. כבר מביאה"

 

חני חזרה לחדר עם יין מרלו משובח ושתי כוסות, מזגה לה ולנטלי והרימה את הכוס בתנועת "לחיים", לאחר מכן לגמה את כולו במהירות בעוד נטלי מתבוננת בה בהפתעה.

 

היא הסבירה לנטלי באיזו תנוחה לשכב ונעמדה מאחורי בלוק הציור, מדי פעם נעצרה בכדי לערבב או להוסיף צבעים או למלא את הכוסות מחדש. כעבור שעה וחצי עצרה והתבוננה בנטלי.

 

"מה?" שאלה נטלי "אני בתנוחה לא טובה?"

"לא. זה לא זה..." ענתה "פשוט.. משהו פה לא מסתדר לי"

 

היא התקרבה לנטלי ושינתה את התנוחה, הזיזה יד לצד, מתחה את הרגל.. ואז ביקשה שתתיישב. שוב כיוונה לפה ולשם. ותוך כדי התחילה "לסדר" לה את המחוך. העבירה את ידה על אחד השדיים, בעדינות.

 

נטלי לא הצליחה להבין מה קורה... היא מדמיינת? או שזה היה בטעות? מה קורה כאן?

 

היא נרתעה קצת והחלה לנוע לאחור, מראה סימנים של חוסר נוחות. אבל היה נדמה לה שחני לא שמה לב, היא המשיכה באותה תנועה ואז החלה להוריד ממנה את המחוך. נטלי דחפה אותה לאחור וקמה.

 

-         "מה.. מה, אני לא מבינה מה את עושה?! תגידי לי מה צריך לעשות! למה את נוגעת בי?!" שאלה נטלי כשהיא כבר יודעת את התשובה אבל מסרבת להאמין, מדחיקה.

-         "סליחה, זו לא הייתה הכוונה שלי... אולי פשוט היין.. " ענתה חני במבוכה והשתתקה, מחפשת את המילים.

 

נטלי הרגישה מבולבלת לגמרי, ראשה כבר התחיל להסתחרר מעט מהיין וחני עמדה שם כולה סמוקה ונבוכה כשרק לפני רגע נראתה כ"כ בטוחה בעצמה. "מה היא רוצה ממני?!".

 

נטלי חזרה לשכב על הספפה, השתדלה למקם את עצמה בצורה טובה וביקשה מחני להמשיך.

 

חני חזרה לבלוק הציור והמשיכה לצייר, ואז שוב נעצרה. שוב מזגה יין לשתי הכוסות והגישה לנטלי.

היא התיישבה ליד נטלי ושתיהן לגמו מהכוסות בשקט.

 

חני קמה ושוב התיישבה על הרצפה, מול נטלי.

 

"נטלי... בבקשה, אל תסרבי לי... רק תנסי. אני כבר כ"כ הרבה זמן משתוקקת לזה.. להרגיש אותך.. לנגוע. רק קצת.. את... את החלום שלי"

 

עכשיו נטלי כבר הייתה מסוחררת לגמרי, היא הביטה בחני וידעה למה התכוונה אבל עם זאת היא לא ידעה מה לומר, מה לעשות? ואיך?

 

חני שמה לב לבלבול שאפף את נטלי והחלה להתקרב אליה, ללטף את ידיה, צווארה. לאט לאט התקדמה יותר למטה, שוב ליטפה את שדיה של נטלי, מתמוגגת מהמגע בעוד נטלי יושבת שם משותקת.

 

היא הרימה את ידיה והורידה ממנה את המחוך. התבוננה בשדיה הזקורים והרגישה שגופה נמס. יותר יפים ממה שתיארה לעצמה, מלאים ועגולים כשבמרכזם פטמות שובבות, דורשות ליקוק.

היא לא יכלה להתאפק וקירבה את לשונה לאחת הפטמות והחלה ללקק אותה בלהט, בעונג.

היא מצצה, שאבה, נשכה וליקקה. ונטלי כבר החלה להסתגל למצב. הבעת הבלבול נעלמה כלא הייתה, עכשיו החליפה אותה הבעת עונג וכיף, העיניים שלה נצצו וזה שימח את חני.

 

היא התקדמה עם הלשון לאורך הבטן, התעכבה קצת בפופיק והחדירה את לשונה אל תוך תוכו, צמרמורת הציפה את נטלי.

נטלי נעמדה וחני מיד אחריה, התקרבה אליה והחלה לנשק אותה בפראות, מחדירה את לשונה עמוק פנימה, חוקרת כל פינה. נטלי פתחה את כפתורי המכנסיים והורידה אותו כלפי מטה, היא התיישבה על הספפה וחני התכופפה בכדי להוריד ממנה את הנעליים והמכנסיים.

 

נטלי פיסקה את רגליה וחני החלה ללטף לה את הכוס, מאושרת מהרטיבות שהרגישה בין אצבעותיה.

נטלי התרוממה מעט וחני הורידה ממנה את החוטיני הקטנטן והעיפה אותו, היא מיקמה את ראשה בין רגליה של נטלי והחלה ללקק לה את הדגדגן, ליקוק קטן ונגיעה עם האצבע, ככה כמה פעמים. נותנת לנטלי להשתוקק למגע לשונה. ואז תפסה את רגליה של נטלי בחוזקה והחלה ללקק אותו בפראות, להחדיר אותו ככל יכולתה עמוק לתוך הכוס שלה, היא סובבה את לשונה סביב החור, עברה על כל פינה שהצליחה להגיע אליה, היא שיחררה יד אחת מרגליה ופיסקה את השפתיים ככה שהדגדגן בלט החוצה והעבירה את לשונה בדיוק באמצע, תחילה בתנועות עדינות ואז שוב בפראות, נטלי החלה להשתולל והיא שוב תפסה את רגליה בחוזקה והמשיכה באותו אופן, גופה מתקמר, היא גונחת, נאנחת, היא רצתה לברוח מרוב שלא יכלה לעמוד בזה, זה היה מענג מדי.

ואז חני נעצרה.

 

-         "לא כ"כ מהר בובה שלי, את תיהני עוד קצת לפני שאתן לך לגמור. כמו שלא גמרת מעולם" אמרה חני כשהיא מדגישה בטון מתגרה את המילים האחרונות.

 

נטלי הביטה בה במבט מתחנן, היא הרגישה איך הדגדגן שלה פועם, משתוקק להגיע לאורגזמה המיוחלת.

 

חני הרימה את כוס היין ולגמה כמה לגימות, את הלגימה האחרונה השאירה בפיה ושוב התקרבה לנטלי. היא הרימה את רגליה בצורה כזאת שהחור של נטלי התרחב בצורה משמעותית. היא החדירה את היין הקר לתוך הכוס שלה ושאבה אותו מיד, ככה עשתה כמה פעמים. ונטלי בכלל הייתה בעולם אחר, מהופנטת. מכורה לעונג העילאי. לאחר מכן החדירה אצבע פנימה, הוציאה וליקקה בעונג ואז שני אצבעות, סובבה, החדירה עמוק, שוב הוציאה ושוב ליקקה.

ואז החליטה שנטלי "סבלה" מספיק ושוב פיסקה את השפתיים והחלה ללקק אותו בפראות כשהיא מחדירה אצבע במהירות. היא הייתה זריזה בצורה מדהימה, נטלי הרגישה שהיא מתחרפנת!

נטלי החלה לגנוח, שוב הדגדגן שלה פעם והיא החלה להרגיש את שרשרת האורגזמות מגיעה. היא השתוללה, קימרה את גופה, צעקה אבל חני המשיכה באותו אופן, לא עצרה לרגע. גם לא כששפריץ חמים מילא את פיה, היא בלעה והמשיכה ונטלי כבר לא יכלה לעמוד בזה, צעקה "דיי!!" אבל היא המשיכה עד שנטלי  חזרה לתנוחה הרגילה, הניחה את רגליה על הרצפה והתנשמה בכבדות, עוצמת את עיניה כשרטט עובר בכל גופה.

אין אדם בעולם שהיה מאושר מחני ברגע זה. טוב, אולי זו הייתה נטלי, רק שהיא עדיין לא עיכלה את זה.

 

לאחר שנרגעה קמה נטלי מהמיטה והחלה להתלבש בזריזות בעוד חני מביטה בה בהפתעה.

 

"את הולכת?" שאלה חני.

"כן, אני חייבת... מצטערת זה קצת גדול עליי" ענתה נטלי.

"היה לי הרושם שנהנית..."

"כן. נהניתי אבל... בואי תני לי קצת זמן ונראה מה יהיה".

"זה לא הסוף, נכון?"

נטלי קצת נרתעה מהשאלה. "סוף?! התחיל משהו בכלל?!" התכוונה לשאול, אבל לבסוף החליטה שלא.

"אני לא חושבת" ענתה לבסוף.

 

היא סיימה להתלבש, נתנה לחני נשיקה קטנה והלכה.

 

כמעט שעתיים נטלי התהפכה במיטתה, מנסה לעכל את מה שהיה ולחשוב מה הלאה. לבסוף נרדמה.

 

יום שלישי הגיע אבל חני לא הופיעה, במקומה הגיע סוכן אחר. נטלי התאכזבה... כבר אתמול הרגישה מין געגוע מוזר אבל לא העיזה להתקשר. היא חשבה על זה שהיא ממש לא בסדר, אף פעם לא התנהגה בצורה כזאת.

 

ביום רביעי הלכה לקנות מתנה לניר ליום הולדתו. כשיצאה מחנות השעונים ראתה מולה שלט קטן "סקס סטייל" היה כתוב עליו. היא נעמדה שם והתלבטה אם להיכנס, זה נורא סיקרן אותה... וזה לא שלא קנתה מעולם אביזרי סקס אבל זה תמיד היה דרך האינטרנט ולא תמיד קיבלה את מה שציפתה לו... אז למה לא להיכנס ולבדוק מקרוב?

 

היא נכנסה לחנות והחלה להתבונן במוצרים, עוברת, בודקת, קוראת, מדמיינת סיטואציות שונות בראשה. זה דווקא הרגיש לה נוח, המוכרת הבלונדינית שאלה רק בהתחלה אם היא צריכה עזרה, כשנענתה בשלילה, התיישבה מאחורי הדלפק ועיינה בקטלוג.

 

היא כבר ראתה כמה מוצרים שניסתה אבל לא היה משהו חדיש במיוחד שהיה שווה לנסות, היא התכוונה לצאת ואז עיניה תפסו שלט קטן "צעצועים ללסביות". היו שם דילדואים במגוון צבעים וצורות, פרפרים, ביצת רטט, אצבעון רטט, ביצים סיניות ועוד כמה מוצרים שלא נראו מעניינים.

 

היא לא חשבה יותר מדי על מה תעשה עם זה, פשוט נתנה לדחפים הנהדרים לשלוט בה.

לבסוף קנתה שני מוצרים: אצבעון רטט ותחתון לקיק שכבר קנתה בעבר והתאהבה בו.

 

היא לא הצליחה להתאפק וכבר שנכנסה לרכב התקשרה לחני.

 

-         "כן?!"

-         "היי חני, מה העניינים?" שאלה נטלי בהתלהבות.

-         "תודה לאל, מצוין. איך איתך?"

-         "יותר ממצוין... תגידי, את פנויה הלילה?"

-         "זה לא נשמע טוב" ענתה חני והתחילה לצחוק.

-         "למה לא?"

-         "את יודעת, כמו זונה..." המשיכה לצחוק.

-         "זונה דווקא נשמע לי טוב... בא לך להיות הזונה שלי הלילה?"

-         "מה?!"

-         "אני צוחקת... אבל סתם שתדעי, זה אולי לא נשמע טוב... אבל אני בטוחה שתיהני אם תסכימי"

-         "אוהו.. למה לא נשמע טוב? נשמע מצוין! פשוט הפתעת אותי!"

-         "אני אוהבת הפתעות ויותר מזה – להפתיע" אמרה נטלי בקול מתגרה.

-         "מעניין... אז מתי את באה?"

-         " תשע אני אצלך"

-         "סבבה"

-         "ביי"

 

נטלי הגיעה לבית, השעה הייתה כבר 8,  היא נכנסה להתקלח ומיד כשיצאה מרחה על עצמה קרם גוף בניחוח שוקולד. הפעם לבשה על עצמה שמלה קצרת שרוולים שהייתה יחסית צנועה, מתחת לא לבשה כלום.

 

היא הכניסה לתוך התיק את האביזרים שקנתה, בקבוק ייגר משובח ושני כוסות צ'ייסר.

 

נטלי התכוננה להקיש על הדלת אך חני כבר פתחה אותה. היא נכנסה לדירה בטבעיות וחייכה אל חני בהתלהבות, למרות השיחה האחרונה שלהן היא די הופתעה מההתלהבות של נטלי.. "כנראה שהיא באמת אוהבת להפתיע.. " חשבה. וחייכה אליה חזרה.

 

-         "אז מה קורה?" שאלה חני.

-         "מה שקורה זה שאת הולכת עכשיו למטבח וחותכת פרוסות לימון"

-         "לימון?!"

-         "כן, לימון! ובלי יותר מדי שאלות"

-         "כן המפקדת!"

 

 

נטלי נכנסה למקלחת, פשטה את השמלה במהירות ופיזרה את שערה, היא לבשה את התחתון הלקיק בצורת לב ויצאה לכיוון המטבח, מתהלכת בסקסיות.

 

"פשש.. סקסית שלי, איזה תחתון מתוק!" אמרה חני בהתלהבות.

"בקרוב תגלי עד כמה הוא באמת מתוק" ענתה נטלי.

 

נטלי התקדמה לעבר פינת האוכל, היכן שהניחה את התיק שלה. היא הוציאה את הכוסות ומזגה מהייגר. חני הגיעה כשבידה קערית הלימון. הן אחזו בחתיכת לימון והקישו את הכוסות, שתו בשוט אחד. מוצצות את הלימון בעונג, נטלי מצצה את שלה והעבירה לחני ואז שוב מצצה. ככה ארבע צ'ייסרים אחד אחרי השני.

 

נטלי לא בזבזה זמן והחלה להפשיט את חני, היא די חששה שתתפוס רגליים קרות כשיגיע הרגע אבל הייגר לא רק שהעלים את החששות אלא גרם לה להתחרמן בטירוף. היא רצתה להתפרע עם חני הלילה.

 

נטלי הורידה קודם את החולצה והחלה ללקק את פטמותיה הורדרדות של חני, היא העבירה את לשונה בחדות, מלקקת סביב הפיטמות, נושכת ומוצצת. חני נאנחה ומשכה בשערה.

נטלי העבירה את לשונה לאורך הבטן, מלקקת בעדינות, מלטפת את שדיה הקטנטנים של חני.

היא דחפה את חני לאחור בכדי שתשכב על השולחן, הורידה ממנה את החצאית והתחתון והחלה להעביר את אצבעותיה על הדגדגן הנפוח, מרגישה את הרטיבות בין אצבעותיה.

 

נטלי מעולם לא ירדה לבחורה וזה היה נראה לה די משונה, למרות שנורא רצתה לעשות את זה. אז היא שפכה טיפה מהייגר על הדגדגן והחלה ללקק אותו, תחילה בעדינות. מעבירה את לשונה ואז מביטה בחני, שכל ליקוק כזה גרם לה לעונג כזה שהדליק את נטלי. נטלי מיקמה את ראשה בין רגליה של חני והחלה לעלות ולרדת עם לשונה, היא פיסקה את שפתי הדגדגן וליקקה בפראות, הגניחות של חני גרמו לה להגביר את הקצב, היא הרגישה שהיא נהנית מזה לא פחות והמשיכה להעביר את לשונה בקצה מהיר, היא החדירה אותה לתוך הכוס של חני והתפעלה מהחמימות, הרטיבות שמילאה את פיה. ואז החדירה את אצבעה, עמוק. מסובבת אותה פנימה בעודה מביטה במבט המתחנן של חני. ואז הוציאה את האצבע במהירות והלכה לעבר התיק. חני הביטה בה בהפתעה. מסרבת להאמין שהיא הולכת להפסיק עכשיו...

אבל אז ראתה את נטלי מוציאה משהו מוכר מהתיק וחייכה.

 

נטלי שוב התמקמה בין רגליה של חני והעבירה את לשונה. היא הדליקה את האצבעון והחדירה אותו עמוק ככל שיכלה. מכניסה ומוציאה. היא התרוממה מעט ובידה הפנויה החלה ללטף את שדיה של חני ואז התקרבה יותר וליקקה אותן כשהיא לא מפסיקה לסובב את האצבעון בתוך הכוס הלוהט. חני החלה להשתולל, גופה התקמר. היא גנחה בקול.. אבל נטלי רק הגבירה את הקצה, היא דחפה את האצבעון עמוק, מסובבת ומגבירה את הרטט, נושכת את הפיטמות, מוצצת. עד ששמעה את האנחה וחני נשכבה על השולחן, ממוטטת מעונג.

 

חני נשארה לשכב על השולחן בזמן שנטלי עישנה סיגריה במרפסת, אבל אז קמה וקראה לנטלי לבוא. נטלי הלכה בעקבותיה של חני לחדר השינה ונשכבה על המיטה כשחני ביקשה זאת.

חני נשכבה לידה והחלה ללטף את גופה בעדינות, בוחנת אותו באצבעותיה בזמן שנטלי עוצמת את עיניה ומתמכרת למגע. היא ליקקה את הפיטמות קצת, מצצה ונשכה אבל לא התעכבה, כי נטלי כבר הייתה רטובה מספיק. היא ירדה עם לשונה לכיוון הבטן והחלה ללקק את התחתון... "יאמי, ממש טעים" אמרה והמשיכה ללקק את כולו עד שנשארה ממנו רק חתיכה קטנה, זו שממוקמת בדיוק מעל הדגדגן, היא ליקקה אותה בפראות, ואז שאבה את הדגדגן לתוך פיה, מתענגת על כל טיפת מתיקות שנותרה, נטלי גנחה ופיסקה את רגליה. היא העבירה את לשונה בדיוק באמצע הדגדגן, החדירה אותו לתוך הכוס, סובבה. נטלי גנחה בטירוף. אבל אז קמה והחלה לרוץ שוב לכיוון פינת האוכל. חני נבהלה ורצה אחריה אבל נטלי כבר הייתה בדרך חזרה כשהדילדו בידה. "שובבה! הבהלת אותי!" נטלי רק חייכה והתיישבה באמצע המיטה, חני התיישבה מולה.

 

נטלי התקדמה לעבר חני ככה שהיו כמעט מחוברות עכשיו, היא העבירה את אצבעותיה על הדגדגן ואז החלה להחדיר את הדילדו בעדינות, קודם לחני ואז לעצמה. היא נצמדה לחני ממש עד שהרגישה את הדילדו עמוק מספיק. היא התחילה לנוע קדימה ואחורה בזמן שחני ליקקה את שדיה. הם הגבירו את הקצב, מתקרבות ומתרחקות אחת מהשניה כשהדילדו עמוק בתוכן. הן גנחו, השתוללו והמשיכו להגביר את הקצב, נטלי שפשפה את הדגדגן, ליטפה את שדיה, גנחה בקול כשהדילדו חדר עמוק יותר ואז הרגישה את האורגזמה המיוחלת. היא התנתקה מחני והתיישבה על ברכיה. היא תפסה את הדילדו בידה והחלה להחדיר אותו עמוק יותר לתוך הכוס של חני, נכנסת ויוצאת הכי מהר שאפשר. משפשפת את הדגדגן במקביל. חני התנשפה, נטלי הרגישה שהיא עומדת לגמור והמשיכה לשפשף את הדגדגן בקצב, להוציא את הדילדו ושוב להחדיר עמוק יותר, בפראות. עד ששמעה את הגניחה האחרונה וחני שוב נשכבה על המיטה.

 

 לאחר שנחו כמה דקות, חני התרוממה ונשכבה מעל נטלי, נישקה את שפתיה כאשר נימנמה.

ואז שמעה רעש מוכר מבחוץ. היא הרימה את ראשה לעבר החלון וראתה את בעלה נכנס בשער...

נכתב על ידי מיס לולה , 8/6/2009 22:59   בקטגוריות דו מיני, לסביות, סקס, סקסי, פנטזיות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,538
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס לולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס לולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)