לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

indigo


And after all the violence and double talk There's just a song in all the trouble and the strife You do the walk, you do the walk of life

Avatarכינוי:  N.O

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

-_-


תראו מה זה, רק חזרתי מקנדה וכבר אני מרגישה שוב אפורה ומשועממת וגם עצובה, קצת, לפעמים. די כרגיל בזמן האחרון.

זה לא שבאמת אני צריכה להרגיש ככה, אחרי הכל, לא באמת משעמם אצלנו, לפחות לא יותר מכרגיל. אולי זאת הבעיה. וחוץ מזה למה עצובה? לא יודעת. אולי אני כן יודעת אבל לא בא לי לכתוב.

בקיצור אני ממש מחכה כבר שרותם תבוא לארץ, אולי זה יחיה קצת את העניינים. חבל שהיא לא בגיל שלי, כי היא באה עוד שנה לגור בארץ, והיא תבוא לרופין אבל היא בכיתה ח' אז היא תהיה שכבה מתחתי. חבל.

ואממ מה עוד? כולם היו ממש חמודים כשנפגשנו אתמול אחרי שבועיים, ואני הייתי ממש נבוכה משום מה, לא יודעת למה. אה וחזרתי חולה מקנדה, זה מעצבן. אני מצוננת לגמרי וכואב לי הגרון ואין לי תיאבון, אבל צריך ללכת לבצפר בכל זאת כי אני לא יכולה להרשות לעצמי להפסיד עוד ימים.

בקיצור זהו בערך, מה שבטוח אין לי כוח יותר לכתוב. יאללה ביי.

נכתב על ידי N.O , 28/5/2008 15:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קנדה !


אני טסה היוםם!!!

ב-22:00 אני יוצאת מהבית... ב-1:00 הטיסה... חח יו איזה התרגשות!!! ונפרדתי מכולם בבצפרר... שונאת פרידות... אני לא אראה אותם עכשיו שבועיים ואני מה זה אתגעגע!! טוב יש לי מכתבי טיסה שאני אוכל להסתכל בהם כל הזמן שאני אהיה בקנדה ואני אתגעגע... חחח....

יש לי איזה עשרה אנשים שאני צריכה לקנות להם מתנה בקנדה כי הם הכריחו אותי\הבטחתי להם\הביאו לי גם!! אוף חחח

בוא נראה: שוח שארון מור גילי יוני נועה מאיה גולצ'ה וניצי...

תשעה. חח יו.

 

והיה גם אירוע מפחיד היום בבצפר. הייתה לנו הרצאה על תזונה נכונה ואנורקסיה וכאלה, ואני ישבתי ליד מאיה ושוח ישבה לידה מהצד השני. ואז באמצע שוח שאלה את מאיה אם היא חיוורת. ואז אחרי איזה דקה פתאום אני לא הבנתי בהתחלה מה קרה כי הבנים שישבו מאחורי שוח קמו בלחץ אטומי והתחילו לצעוק למורות שיבואו מהר ואז הסתכלתי ואני רואה כזה את שוח נשענת אחורה על הכיסא עם הראש אחורה כזה והעיניים עצומות וכולי הזדעזעתי וכולם צרחו אמאלה והמורות צעקו לכולם לצאת מהאולם.... ופשוט התחילה נהירה החוצה כל אחד ניסה לצאת הכי מהר שאפשר... ומור התחילה לבכות... ואני הייתי בשוק... ורק שארון הייתה רגועה חח... וכל השכבה הייתה בלחץ פשוט ושפכו עליה קצת מים והיא התעוררה מסכנה והיא הלכה הביתה... עכשיו היא בסדר דיברתי איתה... ובבצפר כולם באו אלינו לשאול מה שלומה =\ מסכנה חח

כנראה שהיא פשוט הייתה מזועזעת מדי מהתמונות הנוראיות של האנורקסיה היא ילדה רגישה.

קיצר זה בערך הכל,

ואני אעדכן אחרי שאני אחזור מקנדה, בעוד איזה שבועיים. יאללה ביי

נכתב על ידי N.O , 12/5/2008 16:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי (:


יו אני התרגשות XD

עוד יומיים (ביום שני בלילה) אני טסה לקנדה, לשבועיים!!! אנחנו הולכים להיות אצל חברים שלנו בטורונטו שלושה ימים, ואז לנסוע איתם שלושה ימים לחווה בצפון עם סוסים וכאלה, ואני הולכת לרכב, איזה כיףףף!!! ואחרי זה נחזור אליהם הביתה לעוד שלושה ימים ונלך למפלי הניאגרה ולקניונים חח...

ומחר יש לי הופעה, זה די מלחיץ אבל לא נורא נעבור את זה. (בלט קלאסי למי ששואל את עצמו.) מקווה שלא יהיו יותר מדי פשלות, ושהכל יעבור חלק.

וסוף סוף סיימתי את העבודה בהיסטוריה יאש D:

אה.. וגם... היהכזה כיף ביום העצמאות. היינו במסיבה בכפר ויתקין, ההופעה של י"א הייתה פשוט קורעת מצחוק, וגם השאר היו חמודים אבל אין י"א התעלו על עצמם. חח אני עוד שניה הייתי שם על הרצפה.... היינו במסיבה עד איזה שתיים בערך, חברה שלי הלכה לה עם י"בניק, אז ישבתי עם שארון על ספסל ודיברנו איזה שעה. ראיתי את בן דוד שלה ואח שלה ועוד כמה חברים שלהם (י"אניקים) הולכים שיכורים לגמרי ובן דוד שלה כמעט נפל לתוך ביתן עץ כזה בגן משחקים שהיה שם מרוב שהוא התנדנד חח זה היה מצחיק.

אחרי זה הלכנו לבית של שארון לאכול משהו ולקחת בגדים חמים, אבל לא היה לי כוח להמשיך לים אז אני הלכתי לישון ושארון הלכה לים, והיא ומור חזרו בשבע בבוקר בערך, כשאני התעוררתי, ואכלנו ארוחת בוקר עם ההורים של שארון ואיזה ילד תועה אחד (חחח) וזהו היה ממש כיף. איך היה לכם?

 

נכתב על ידי N.O , 10/5/2008 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN.O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N.O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)