לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוזר מיוחד שכזה

כתיבה חופשית על דברים שמדברים עליהם ועל דברים שלא.

כינוי:  מוזר מיוחד שכזה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סקס לחתיכים בלבד



לפני כחודש התפרסמה הכתבה בגוגי המספרת על הליין החדש של מסיבות הסקס לחתיכים בלבד, האופטימיות הזהירה של מארגני הליין התרסקה לפני כשבוע שנודע כי בעלי המקום הודיעו שלא ימשיכו לארח את הליין.


היו המון ביקורות על הליין ורעש נוצר אבל אי אפשר שלא לתמוה. דבר ראשון אני חייב לציין שלא מדובר באירוע חדש. גם לא מדובר באחד שנמצא ב-100 ימי החסד הראשונים שלו. הפעם הראשונה ששמעתי על האירוע הייתה לפני כשנה. חבר שמע מחבר והעניין צץ לו בשיחה. המחתרתיות הייתה מרגשת, שלחתי בקשה אך זו לא נענתה. [לפי הכתבה הם עונים לכולם. נפלתי בין הכיסאות?] לא התרגשתי מהעניין.


באותו זמן מקום המסיבה לא היה במועדון סקס קהילתי, הוא היה באיזה מרתף בבן-יהודה. יכול להיות שזה לא אומר הרבה אך לדעתי שינוי המקום לסאונה הומואית הוא זה שגרם לרעש הפנים קהילתי. יום הליין היה שישי בערב, דבר שהציב תמרור אין כניסה מול הלקוחות הקבועים, וסביר להניח שהם התעצבנו, ובצדק. מישהו בן 23, בתחילת דרכו שמקווה לעשות כמה ג'ובות, לא הכניס אותם כי הם הם היו רחוקים מידי מאידיאל היופי שנחזה מהפרסומות שבזמן הוורוד.


אבל על מה הביקורת? אחד המארגנים שאל באחת הכתבות "האם אתם הייתם מכניסים מישהו שלא נראה טוב למיטה?". אולי יש צדק בדבריו. כאמור מה ההבדל אם הסלקטור בכניסה לא יכניס אתכם פנימה לבין אם כל הבאים לא יכניסו אתכם למכנסיים? אי אפשר לטעון כי מודל היופי אינו משחק סלקציה אצל אנשים בבחירת פרטנר לסקס. הרי מקום המפגש המרכזי והוירטואלי מתבסס כולו על חלוקה לקטגוריות של גיל, מבנה גוף, שעירות, תמונת גוף, ותמונת פנים. חלוקה מעמדית היא עניין שגור- הנער בן ה-20, הבהיר, שרירי, חלק, בעל תמונת פנים מושכת ותמונת גוף עוד יותר, והגבר המזדקן בן ה-35 בעל מבנה גוף לא רזה שעיר ולא שרירי עומדים במרחק רב אחד מהשני בעמודת המעמדות...


מה שנוצר כאן בקהילתנו הקטנה היא חברה מעמדתית בה החוק הלא כתוב הוא שהנחשבים צריכים להיות עם הנחשבים והפחות נחשבים צריכים להסתדר עם השאריות בתקווה שיעלה בחכתם החריג הנחשב. נוצר כאן סוג של משחק ליגה. המנצח הוא זה שהשיג (לשעה, לילה או לחיים) את החתיך הנחשב. אך לא פשוט הדבר כי אותו חתיך לא רוצה לחוש את הבוז החברתי בכך שהוא עם מישהו במעמד נמוך ממנו.


יש שיקראו את המלל ויצקצקו בלשון, יזרקו את הערה בנוסח ההומואים המסכנים האלה וימשיכו לחייהם הסטרייטים בהרגשה שקיבלו אישור לאמונתם כאילו יש משהו מקולקל אצל הומואים. אך ההומואים לא המציאו דבר, מקסימום הקצינו תופעה קיימת. גם אצל סטרייטים לפעמים יש את התמיהה "אבל מה *היא* עושה עם השמנמן המבוגר הזה"


נשאלת השאלה, האם זה מה שאנשים מחפשים בסקס? האם מרכז הכובד בסקס הוא המשא ומתן שלפני או שמא ההנאה בסקס עצמו?


כבר התרגלתי לתיוג המוזר ולכן אני כבר לא מרגיש מחוייבות למשחק המביך הזה. אני מעדיף להשאיר את משחקי הכוחות מחוץ לחדר ולהתרכז בסקס מהנה, מעניין, חדשני, כיפי ומרגש.


מי איתי?

נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 21/8/2008 14:06   בקטגוריות גייז, מיניות, סקס, קהילה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציפיות מול תקווה במערכת יחסים


בשבועות האחרונים אני סובל מקראש על בחור מסוים.
ואני אומר סובל לא בצורה חיובית אבל רק היום הבנתי את זה.
נראה שאת המקום של התקוות שלי החלפתי בציפיות.

לכל אחד מאיתנו יש צרכים ורצונות שהוא רוצה שיתממשו. בשנה האחרונה אני מנסה להיות יותר ער לצרכים והרצונות שלי שנובעים מהם. יש קשר הדוק ומובן בין הצרכים והרצונות שלנו לבין התקוות שלנו. אבל למרות שמקובל לחשוב שאותו קשר קיים גם בהקשר של ציפיות לדעתי קשר כזה הוא יותר מלאכותי ולא נכון.

בניגוד לתקוות שכוללות דברים שאני רוצה שיקרו לי או דברים שאני מקווה להגיע אליהם, ציפיות מוסיפות את הגורם שאמור לבצע או לגרום להם. בצורה שטחית אפשר לומר שאין שום דבר רע ואולי דווקא מדובר בהיגיון צרוף המבקש לדבר קונקרטי ולא בצורה לא ברורה. אבל אם נחזור לבסיס, התקוות נשענות על הצרכים שלנו, ואותם הצרכים לא מבדילים בשמות.

אני האדם האחרון שיעסוק בשאלות סמנטיות פילוסופיות אבל המטרה שלי בקטע הקצר הזה זה להצביע על המתח הלא בריא שנוצר מציפיות במקום להתייחס אליהם כתקוות. כאשר אדם מלא בציפיות הוא מטיל הרבה אחריות השייכת לו על אנשים אחרים, (במקום להסתכל על הצרכים שלו ולחשוב איך אפשר לספק אותם הוא מחלק לאנשים אחרים אחריות לספק את הצרכים שלו). המתחים שנוצרים הם הן פנימיים והן חיצוניים. דבר ראשון נוצר תסכול בין האדם לבין האנשים שנושאים עליהם את הציפיות ואילו תסכול נוסף נוצר על ידי כך שהצורך לא בא לסיפוקו ובגלל שהטלנו את האחריות על אדם אחר נוצרת הרגשה של ריקנות (אנחנו לא יכולים לספק את עצמנו...)

ומבחינה אישית, יש לי צורך בחיבוק אוהב יש לי צורך במבט מתעניין יש לי צורך במערכת יחסים קרובה ואישית, יש לי צורך להיות קרוב לאנשים. את כל זה ציפיתי מאותו אדם ועכשיו אני יודע שטעיתי. מקווה שאצליח לשנות את הציפיות שלי לתקוות.

נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 15/7/2008 22:07   בקטגוריות גייז, רגשות, קהילה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תגובה ל:הומופוביה, זו לא מילה גסה



קראתי פוסט שדי הכעיס אותי כאן

שתי טענות עולות בטקסט:
1. הומואים ולסביות זה דבר לא טבעי כי זה לא הולך לפי העקרונות של דרווין שטען כי כל ייצור חי פועל למען ההמשכיות.
2. הומופוביה זה בסדר כי שנאת האחר זו תופעה ידועה שלובשת פנים רבות.

קודם כל יש להיזהר כמתעסקים עם דרווין, דרווין היווה בסיס מדעי שהשתמשו בו בין השאר הנאצים. ולכן זה לא שכל מה שדרווין אמר פסול אבל יש להיזהר עם הדברים שלו כי כבר ידוע שאפשר להשתמש בהם בצורה פסולה ולא נכונה.

דבר שני הטיעון של כדרך הטבע=טוב, ולא כדרך הטבע=לא טוב הוא בעייתי. כי אף פעם לא ברור מה הוא הטבע ואיפה נכנסת הראיה של אדם מסויים מה היא דרך הטבע. ולענייננו לומר שלהיות הומו זה נגד הטבע כי ממשכב זכר אי אפשר להוליד ילדים זה בערך כמו לומר שלשכב עם קונדום זה לא מוסרי מאותה סיבה.

הטיעון השני של הפוסט אפילו עוד יותר הכעיס. דווקא בגלל הטיעון המגוחך עד טירוף. טיעון שבפשטות טוען שלשנוא אנשים שנראים או מתנהגים בצורה לא רגילה זה דבר נפוץ, ומשום כך הוא גם מוסרי. אני מרגיש מטומטם להסביר למה זה הטיעון הכי עילג שקראתי מעולם אבל בוא נגיד ככה שלא תמיד מה שפופולארי הוא הדבר הנכון. בגרמניה הנאצית לדוגמה היה פופולארי לשנא יהודים ולא היה פופולארי להציל יהודים ממחנות ריכוז והשמדה.

אבל מדובר גם בטיעון פשטני לתופעה יידועה של שנאת האחר והשונה. היא תופעה מוכרת כי קיימת בכל מקום וכמו שהיא לפעמים באה כנגד הומואים היא גם באה נגד יהודים. במקום לנתח את הבעיה והמורכבת ואת הבעייתיות שבה, בחר הכותב לקבל אותה לחיקו והכל בשם הטבעיות המקודשת.

לסיכום קל להכעס אותי.
נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 15/7/2008 01:22   בקטגוריות כללי, חברה, גייז, הומופוביה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,998
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוזר מיוחד שכזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוזר מיוחד שכזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)