לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוזר מיוחד שכזה

כתיבה חופשית על דברים שמדברים עליהם ועל דברים שלא.

כינוי:  מוזר מיוחד שכזה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סקס לחתיכים בלבד



לפני כחודש התפרסמה הכתבה בגוגי המספרת על הליין החדש של מסיבות הסקס לחתיכים בלבד, האופטימיות הזהירה של מארגני הליין התרסקה לפני כשבוע שנודע כי בעלי המקום הודיעו שלא ימשיכו לארח את הליין.


היו המון ביקורות על הליין ורעש נוצר אבל אי אפשר שלא לתמוה. דבר ראשון אני חייב לציין שלא מדובר באירוע חדש. גם לא מדובר באחד שנמצא ב-100 ימי החסד הראשונים שלו. הפעם הראשונה ששמעתי על האירוע הייתה לפני כשנה. חבר שמע מחבר והעניין צץ לו בשיחה. המחתרתיות הייתה מרגשת, שלחתי בקשה אך זו לא נענתה. [לפי הכתבה הם עונים לכולם. נפלתי בין הכיסאות?] לא התרגשתי מהעניין.


באותו זמן מקום המסיבה לא היה במועדון סקס קהילתי, הוא היה באיזה מרתף בבן-יהודה. יכול להיות שזה לא אומר הרבה אך לדעתי שינוי המקום לסאונה הומואית הוא זה שגרם לרעש הפנים קהילתי. יום הליין היה שישי בערב, דבר שהציב תמרור אין כניסה מול הלקוחות הקבועים, וסביר להניח שהם התעצבנו, ובצדק. מישהו בן 23, בתחילת דרכו שמקווה לעשות כמה ג'ובות, לא הכניס אותם כי הם הם היו רחוקים מידי מאידיאל היופי שנחזה מהפרסומות שבזמן הוורוד.


אבל על מה הביקורת? אחד המארגנים שאל באחת הכתבות "האם אתם הייתם מכניסים מישהו שלא נראה טוב למיטה?". אולי יש צדק בדבריו. כאמור מה ההבדל אם הסלקטור בכניסה לא יכניס אתכם פנימה לבין אם כל הבאים לא יכניסו אתכם למכנסיים? אי אפשר לטעון כי מודל היופי אינו משחק סלקציה אצל אנשים בבחירת פרטנר לסקס. הרי מקום המפגש המרכזי והוירטואלי מתבסס כולו על חלוקה לקטגוריות של גיל, מבנה גוף, שעירות, תמונת גוף, ותמונת פנים. חלוקה מעמדית היא עניין שגור- הנער בן ה-20, הבהיר, שרירי, חלק, בעל תמונת פנים מושכת ותמונת גוף עוד יותר, והגבר המזדקן בן ה-35 בעל מבנה גוף לא רזה שעיר ולא שרירי עומדים במרחק רב אחד מהשני בעמודת המעמדות...


מה שנוצר כאן בקהילתנו הקטנה היא חברה מעמדתית בה החוק הלא כתוב הוא שהנחשבים צריכים להיות עם הנחשבים והפחות נחשבים צריכים להסתדר עם השאריות בתקווה שיעלה בחכתם החריג הנחשב. נוצר כאן סוג של משחק ליגה. המנצח הוא זה שהשיג (לשעה, לילה או לחיים) את החתיך הנחשב. אך לא פשוט הדבר כי אותו חתיך לא רוצה לחוש את הבוז החברתי בכך שהוא עם מישהו במעמד נמוך ממנו.


יש שיקראו את המלל ויצקצקו בלשון, יזרקו את הערה בנוסח ההומואים המסכנים האלה וימשיכו לחייהם הסטרייטים בהרגשה שקיבלו אישור לאמונתם כאילו יש משהו מקולקל אצל הומואים. אך ההומואים לא המציאו דבר, מקסימום הקצינו תופעה קיימת. גם אצל סטרייטים לפעמים יש את התמיהה "אבל מה *היא* עושה עם השמנמן המבוגר הזה"


נשאלת השאלה, האם זה מה שאנשים מחפשים בסקס? האם מרכז הכובד בסקס הוא המשא ומתן שלפני או שמא ההנאה בסקס עצמו?


כבר התרגלתי לתיוג המוזר ולכן אני כבר לא מרגיש מחוייבות למשחק המביך הזה. אני מעדיף להשאיר את משחקי הכוחות מחוץ לחדר ולהתרכז בסקס מהנה, מעניין, חדשני, כיפי ומרגש.


מי איתי?

נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 21/8/2008 14:06   בקטגוריות גייז, מיניות, סקס, קהילה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תגובה ל:הומופוביה, זו לא מילה גסה



קראתי פוסט שדי הכעיס אותי כאן

שתי טענות עולות בטקסט:
1. הומואים ולסביות זה דבר לא טבעי כי זה לא הולך לפי העקרונות של דרווין שטען כי כל ייצור חי פועל למען ההמשכיות.
2. הומופוביה זה בסדר כי שנאת האחר זו תופעה ידועה שלובשת פנים רבות.

קודם כל יש להיזהר כמתעסקים עם דרווין, דרווין היווה בסיס מדעי שהשתמשו בו בין השאר הנאצים. ולכן זה לא שכל מה שדרווין אמר פסול אבל יש להיזהר עם הדברים שלו כי כבר ידוע שאפשר להשתמש בהם בצורה פסולה ולא נכונה.

דבר שני הטיעון של כדרך הטבע=טוב, ולא כדרך הטבע=לא טוב הוא בעייתי. כי אף פעם לא ברור מה הוא הטבע ואיפה נכנסת הראיה של אדם מסויים מה היא דרך הטבע. ולענייננו לומר שלהיות הומו זה נגד הטבע כי ממשכב זכר אי אפשר להוליד ילדים זה בערך כמו לומר שלשכב עם קונדום זה לא מוסרי מאותה סיבה.

הטיעון השני של הפוסט אפילו עוד יותר הכעיס. דווקא בגלל הטיעון המגוחך עד טירוף. טיעון שבפשטות טוען שלשנוא אנשים שנראים או מתנהגים בצורה לא רגילה זה דבר נפוץ, ומשום כך הוא גם מוסרי. אני מרגיש מטומטם להסביר למה זה הטיעון הכי עילג שקראתי מעולם אבל בוא נגיד ככה שלא תמיד מה שפופולארי הוא הדבר הנכון. בגרמניה הנאצית לדוגמה היה פופולארי לשנא יהודים ולא היה פופולארי להציל יהודים ממחנות ריכוז והשמדה.

אבל מדובר גם בטיעון פשטני לתופעה יידועה של שנאת האחר והשונה. היא תופעה מוכרת כי קיימת בכל מקום וכמו שהיא לפעמים באה כנגד הומואים היא גם באה נגד יהודים. במקום לנתח את הבעיה והמורכבת ואת הבעייתיות שבה, בחר הכותב לקבל אותה לחיקו והכל בשם הטבעיות המקודשת.

לסיכום קל להכעס אותי.
נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 15/7/2008 01:22   בקטגוריות כללי, חברה, גייז, הומופוביה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דייט. והפעם כזה מוחשי


דייטים

לפעמים אני כותב רחוק ועמוק ואני מקווה שהיום אכתוב עמוק למרות שזה קרוב.

אז לענייננו דייטים. מפגש מאולץ בעל חוקים וכללים. סוג של הצגה יש יאמרו טקס.

אז ככה הדייט מתחיל, הצלחתי להגיע בזמן ובראש שלי תמיד המחשבה זה לא משנה מה קורה או נאמר השאלה היא איך הוא מפרש את זה. אז ככה בעודי מקווה שזה יראה חיובי שהגעתי בזמן נפגשנו. מרוצה מעצמי אנחנו מסכימים שהוא יוביל והופס הגענו לבית קפה די חביב.

דיברנו ודיברנו והיה מאוד מעניין לא השתעממתי אפילו לרגע היה ממש מעניין והוא בכלל אדם ממש מדליק. ואז החלטנו להתפרע ולצאת מבית הקפה. באותו טיול תל אביב נראתה אחרת. אז לאחר הדיבורים ולאחר ההליכות ולאחר שמצענו את המקום המתאים להמשיך לשוחח האילוצים הכריחו אותנו לסיים.

אבל איך מסיימים דייט. כאילו איפה רושמים ציון, האם יש ציון? איך אומרים את המסקנה, למי יש מסקנה. כל כך התבלבלתי שלא ידעתי מה לומר ועד עכשיו אני לא יודע מה הוא קיבל מזה. אבל גם אני לא קיבלתי ממנו רמז. אז כן מפחיד לקבל את תשובת ה*לא* המחרידה אך לפעמים יותר מפחיד אותי ששנינו פשוט לא ידענו איך לומר כן.


נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 30/6/2008 15:08   בקטגוריות רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזמן אף אחד לא פגע בי כמו שהוא פגע


מזמן אף אחד לא פגע בי כמו שהוא פגע. אז דיברנו, אז מה. זה לא ממש עזר. הוא ניסה להסביר אבל הפגיעה נשארה אותו דבר רק ללא ה"לא נודע" כמו ממקודם. אני לא מבין למה זה מגיע לי. אולי זה המחשבה המערבית ואולי הנוצרית שדברים רעים קורים לך בגלל דברים שעשית או לא. זה לא היה מגיע לי, לא ציפיתי לזה ההרגשה הכללית שלי היא שאדם שציפיתי להיות קרוב אליו ושציפיתי שנבלה מעט זמן ביחד פשוט בעט אותי החוצה בצורה כואבת, חסרת מילים, וחסרת כל טאקט וניסיון להסביר. פשוט ככה, בברוטליות, וכל מה שנשאר לי לעשות זה ללכת צעד אחורה, לנסות להתמודד עם גורם ההפתעה, ולהתמודד עם כל הרגשות שהציפו אותי.

מזמן אף אחד לא פגע בי כמו שהוא פגע. אני יודע שלאחרים זה קורה יותר.
האם יכולת הסלקציה שלי פחתה, האם עשיתי טעות כשנקשרתי למישהו צעיר, אולי הציפיות שלי גבוהות מידי.
אני מרגיש הרבה דברים לא מובנים אבל למרות זאת אני לא מצליח להאשים את עצמי.

מזמן אף אחד לא פגע בי כמו שהוא פגע. אבל אולי זה לטובה. אולי יצא מזה משהו טוב. אני מקווה.
אולי חשוב להתנסות מידי פעם באכזבות, אולי יעיל לבחור רע לפעמים. אולי קצת לבד יעשה לי טוב.
נכתב על ידי מוזר מיוחד שכזה , 14/6/2008 03:29   בקטגוריות רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,998
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוזר מיוחד שכזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוזר מיוחד שכזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)