לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אל תסתכל על חצי הכוס הריקה ולא על חצי הכוס המלאה, אהיה מאושר מעצם קיומה של הכוס!



כינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

פאב המרכבה 2008, אנחנו להקת הבית!


וואו היה מדהים!

אז הגענו לקדיתא,לפאב המרכבה, קודם כל נידלקנו על המקום,מקום מגניב כזה שאנטי באנטי מדורות די בשבילי כל העניין, הלהקה שחיממנו אותה עשו באלנס (סאונד) וכזה וכל החבר'ה שהתחילו להגיע להופעה הסתכלו עלינו במין מבט מוזר כזה ולא מבינים מה אנחנו עושים שם, בכל זאת צעירים. בקיצור ישבנו בחוץ יש שם מין תנור עצים כזה עגול ומסביב כיסאות אז ישבנו שם עד שיקראו לנו לעשות באלנס והציעו לנו קפה תה, הגיע המגש עם הכוסות והקפה עומר(הגיטריסט שנילווה אלינו להופעה) שאל כל אחד כמה סוכר הוא רוצה, בקיצור שם בכל הכוסות "סוכר" חחח... ומסתבר שזה מלח! כן הבנו שהגענו למקום של גמורים אז הם הכינו לנו הכל מחדש, וכן הפעם לא טעו.

 

המקום התחיל להתמלאות וקראו לנו לבמה ולכל האנשים להיכנס לתוך הפאב מהאוהל שבחוץ. כולם ניכנסו וגרשון הזמר של הלהקה שחיממנו קרא לנו הדור השלישי, אז זרמנו עם הקטע התחלנו לנגן...

כולם אבל כולם נכנסים, שומעים מבחוץ, כולם פשוט מסתכלים רק עלינו עם חיוכים על הפנים, מצלמות בפלאפון עלינו, פשוט מדהים. סופסוף מעריכים את המוזיקה שלנו כי אנחנו לא עושים מוזיקת סטייל (רק מה שהולך עכשיו) אלא מוזיקה אנלא יודע איך לקרוא לזה "איכותית" ולא הרבה מהנוער יודע לזהות מוזיקה כזאת אבל שמה, הופעה ראשונה שלנו שאנשים באים לשמוע מוזיקה נטו, ולשלם בשביל זה, והם גם מבינים במוזיקה, וההתלהבות בקהל היתה לא נורמלית.

הכנו שני שירים להופעה, בכל זאת רק להקת חימום, אחרי השיר השני, הקהל לא נתן לנו לרדת מהבמה,ברצינות, רצה עוד צעקו עוד עוד... וכולנו (הלהקה) היינו במין אקסטזה מטורפת ומין מבוכה במקצת, אז הבאנו אותה בג'אם יענו אילתור של איזה 8 דקות סיבובי סולואים וכזה, וכן הם רצו עוד אבל זה כבר היה בלתי אפשרי כי ההופעה גם התחילה באיחור.

ניתקנו את הגיטרות סידרנו ת'תופים ורצינו לצאת החוצה להתאוורר אחרי ההופעה, לקח לנו בערך איזה 10 דקות לצאת כי אין בן אדם שלא החמיא ואמר, וואוו! זה כל כך כיף לקבל פידבק מאנשים שאוהבים מוזיקה שמבינים במוזיקה. בסופו של דבר יצאנו החוצה, אני ועומר עישנו סיגריה אחרי ההופעה להירגע קצת ואחרינו יצאו שני אנשים, בעל הפאב, וסאונדמן כלשהו, לקחו מאיתנו מספרי טלפון והם רוצים שנהיה להקת הבית של הפאב זה! די פה כבר השתגעתי ראיתי שמה שחשוב זה האיכות ולא הכמות, כי ניגנו רק שני שירים....

בקיצור "הדור השלישי" בעננים ומתחילים לעבוד עכשיו רציני וקבוע, למה כל שבועיים הופעה לא? חחח... אני רוצה להגיד לכל האנשים שזילזלו בנו אי פעם שלא מבינים כלום במוזיקה, תודה רבה! באמת... נתתם לנו את המוטיבציה להמשיך ולהוכיח שאנחנו כן טובים אולי לא הטעם שלכם,אולי לא ההבנה שלכם, אבל אנחנו נהנים מזה ואפחד לא יהרוס!




נכתב על ידי , 19/1/2008 10:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניריתה ב-20/1/2008 16:20
 



כשטוב לי אנלא יכול לכתוב...


"כשטוב לי אנלא יכול לכתוב" אמר עברי לידר באחד השירים שלו ואני כל כך מזדהה עם זה...

אנחנו כותבים כשרע לנו, כשיש לנו מה להגיד, שיש לנו רגש שרוצים להביע אותו החוצה, אבל כשטוב לנו, פשוט טוב, אושר בלי שיש משוו מיוחד בחיים שעושה אותנו עוד יותר מאושרים, אלא מה שהסביבה מקרינה, שהסביבה מקרינה שמחה, אור, תרבות טובה, פשוט אהבה... (שיגרה), אנחנו פשוט חיים ולא חושבים, זורמים עם הזרם של העולם,של האנושות,של הטבע, של הבריאה כולה בקיצור. אני מאמין שזה מה שאלוהים חשב כשהוא ברא את העולם, ככה הוא רצה לשבת למעלה להסתכל עלינו ולחייך. שלכולם יהיה טוב, שלא יחפשו את השינוי ואת המשוו שאין, שיחיו עם מה שהוא ברא, ובדרך של יושר וטוב...

כמו שהבנתם כבר מכל הבלוג הזה אני די אדם מחאתי, שחשוב לו מה קורה במדינה בעולם, על איך אנחנו נראים מזווית אחרת.

אז אני יגיד לכם? אנחנו נראים זוועה, אני מתבייש בעצמי כאדם,שאני בגזע הזה.. למה הטבע שלנו זה להרוס ולחפש רע? למה אנחנו מעריכים משוו רק אחרי שהוא חולף? למה אנחנו לא מקבלים כל בן אדם כבן אדם במקום כייצור? למה אנחנו חושבים רק על זה שיהיה לנו קודם כל טוב? למה אנחנו מלכלכים את היצירה הכי גדולה שניבראה שזה העולם? למה אנחנו שונאים? ולמה אלוהים לא עושה פה סדר כבר...?!!!

 

חלמתי חלום, אמיתי, על המשיח, על הבן אדם הזה, צאצא ישיר של דוד המלך, שכולנו מחכים לו, שכולנו רוצים לראות אותו כבר פה, שרובנו בגללו כבר לא נהיה פה. בחלום הוא ירד מהוואדי בראש פינה, הוא ירד עם הילה מטורפת, עם אור מסנוור יותר מאור השמש, וכל פרחים נהיו רבגוניים,האוויר היה נקי, ויותר מכל היה שקט, שקט דממתי אף אחד לא הצליח להוציא מילה, ורק שירת מלאכים היתה ברקע... אני חלמתי את החלום הזה די מזמן והשבוע נזכרתי בו, עולות לי דמעות בעיניים שאני חושב על זה, זה פשוט נתן לי תקווה החלום הזה שזה באמת יכול לקרות, וזה יקרה, וזה קרוב אנשים יודעים את זה שזה קרוב... אז אנשים תתחילו לחשוב על זה, תתחילו לחשוב על מי אתם, על איך אתם יכולים להיות אנשים טובים יותר, טהורים יותר בנפש, תתנו לו פשוט להתגאות במה שהוא יצר..!

יכול להיות שחלקכם ייקחו את זה כחפירה, אז איך שאתם רוצים אני לא מכריח אף אחד להאמין, כי כל אחד מאמין במה שהוא רוצה, אז מי שבדרך שלי באמונה שלי, אני ישמח..!

 

בתי קפה
ביצוע: עברי לידר
מילים ולחן: עברי לידר
לפעמים נראה כאילו כל מה שאני עושה
זה לשבת בבתי קפה ולתכנן את העתיד שלנו
לפעמים נראה כאילו כל מה שאני רוצה
לחכות שמשהו יקרה, שמישהו יזיז אותנו
זה דור שלם של אנשים שלא אכפת להם כמעט מכלום
עם מי לישון, מתי לקום ואיפה הזהות שלנו?
זה שערות מפלסטיק או זה אמיתי
תקשיבי די ג'יי זה לא שם פרטי
למרות שחצי תל אביב תסתובב כשתצעקי

לפעמים נראה כאילו כל מה שאני עושה
זה לשבת בבתי קפה ולדבר על החיים שלנו
תכניות שלום וטוק שואו וחצי מנחה
איך כסף זה דבר יפה כשהוא הולך איתנו
אז שמישהו יוציא לו את הבטריה מהגב
הוא רוצה הכל והוא חייב עכשיו
להשתנות, הוא לא יתן לזה לקרות
לא יתן לזה להיות
כי שנתיים של טיפול כבר לא עוזרות

לפעמים נראה כאילו כל מה שאני עושה
זה לשבת בבתי קפה ולשחק את התפקיד שלנו
בחור רגיל שלא לוקח אחריות על מה שהוא עושה
איך אושר זה דבר יפה שיחלקו גם לנו
זה דור שלם של אנשים שלא אכפת להם כמעט מכלום
עם מי לישון מתי לקום ואיפה הילדות שלנו?
בתוך מחשב, בתוך אתר של כמה מופרעים
שכבר איבדו את הרצון שיהיו להם פנים

שבוע מדהים אנשים!

נכתב על ידי , 6/1/2008 19:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חלי ב-8/1/2008 15:17
 





372
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!Paradise City אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !Paradise City ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)