לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

cloud9


Nothing is gonna stop me from floating. Tori Amos

כינוי:  cloud9

בת: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008


אני גרה בתל אביב כ-5 שנים.

מיום ליום אני מרגישה שהעירייה יותר ויותר מנסה להשניא את העיר על התושבים.

פילוסוף חכם אחד אמר פעם שלפקד פירושו לשרת, אבל לצערי מה שהתושבים מקבלים זה לא שירות, אלא התעלקות.

1. הנושא הכאוב ביותר הוא נושא החנייה. אני בטוחה שיש בעיות תשתית, ואני בטוחה שלא קל למצוא שטחים שיכולים להיות שטחי חנייה, אבל מכאן ועד ההתעלקות ההיסטרית שיש על התושבים, יש הבדל של שמיים וארץ.

באיזור עבודתי (רחוב שונצינו, מקביל למסגר), אין ולו מדרכה אחת שצבועה בכחול לבן. או שמגיעים מוקדם (סביבות שבע וחצי בבוקר) ותופסים מדרכה אפורה, או שמגיעים בסביבות תשע ומגלים שהכל הכל תפוס, שכל נהג שני חוסם את הרחוב, ונאלצים לשלם הון לא קטן לחניון. הפקחים עושים שם שעות נוספות ולא אחת יצא לי לראות את האוטו של מי מחבריי לעבודה נגרר אחר כבוד. לא נראה לי שזה השירות שצריכים לקבל התושבים היצרנים של העיר. אני לא אומרת שצריך לפרוש שטיח קטיפה אדום ולשמור מקומות חנייה לכל אדם שני, אבל אפשר גם אפשר לארגן מדרכות כחול לבן.

הקטע המצחיק הוא שהיום כשבאתי הביתה, נסעה מאחורי "ניידת" של הפיקוח העירוני. מצד ימין שלי חנה רכב אשכרה בתוך הצומת - בצורה שממש הפריעה לתנועה. הניידת עצרה ליד, אבל כנראה שהפקח היה מסטול / או זיהה שהרכב שייך לחברו הטוב, כי הנהג הסורר שחנה באמצע הצומת לא קיבל דו"ח.

מעניין. ואני מכירה כמה אנשים שגררו להם את הרכב ממדרכה אפורה.

2. ספרים רבותי, ספרים. לפני כמה ימים קיבלתי מייל מחברה על כך שהחל מה-1/1/08 אפשר להשאיל ספרים בחינם בספריות העירוניות. לא היתה שום אסמכתא לזה במייל, ואני טיפוס יסודי, אז עשיתי חיפוש קטן בגוגל ומצאתי מצגת שהכין האחראי הארצי על הספריות, מר ויקטור בן נעים. ואכן, בשקופית האחרונה נאמר שניתן לגשת לספריות ברחבי הארץ (כל תושב ועיר מגוריו, כמובן), ולהשאיל ספרים בחינם. זהו תיקון לחוק הספריות שעבר לאחרונה, והיוזמה היא בהחלט מבורכת.

שמחה וטובת לב קידמתי את המייל לחברים וצירפתי את המצגת.

ידיד שלי, תל אביבי, שקיבל את המייל, התלהב והתקשר לספריית בית אריאלה. אבל... הפתעה! חשבתם שנצליח לקבל משהו בחינם? לא בתל אביב. נאמר לו בטלפון שההסדר לא חל על תל אביב. תמיד מתלוננים על הבועה התל אביבית, כנראה שבאמת מתחילה להיות כאן בועה אם חוקים ארציים לא חלים על האוטונומיה של מר חולדאי.

השגתי את המייל של ויקטור בן נעים, כדי לברר האם העניין נכון, אבל הפלא ופלא, המייל חזר לי - הכתובת שמשרד התרבות מפרסם לא תקינה.

רציתם שירות? תחשבו שוב.

3. והנה דבר מעניין נוסף שצד את עיני. בשיטוטי ב-YNET גיליתי ידיעה מרעישה: עיריית תל אביב הולכת לחלק הרואין לנרקומנים. עבדתכם הנאמנה מתנגדת בכל לשון של התנגדות לסמים. (מזמינה אתכם לגלוש לאתר www.drugfreeworld.org). אך מסתבר שעיריית תל אביב החליטה שלא די בחלוקת דו"חות חנייה כדי לדכא את התושבים. צריך גם לסמם אותם.

בקיצור, לא קל ולא בהכרח כיף לגור כאן. נראה שהדבר האחרון שהעירייה חושבת הוא שעליה, רחמנא ליצלן, לשרת את התושבים.

אכן, רעיון מעוות.

לא אמורות להיות בחירות בקרוב?

נכתב על ידי cloud9 , 11/2/2008 00:21   בקטגוריות תל אביב, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפריל


אני רוקמת תכניות ממש מגניבות לחודש אפריל.

בתכנון: נסיעה לדנמרק לסיים קורס מדהים שהתחלתי לפני שנתיים, ואחר כך.... נסיעה לשוודיה לאחותי! אני מתכננת להיות שם איזה שבוע ולטייל איתה בנופים המגניבים והאביביים של שוודיה. איזה כיף!
נכתב על ידי cloud9 , 4/2/2008 23:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

172

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcloud9 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cloud9 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)