לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just me myself and i




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

יא אללה פוסט ראשון


וואו פוסט ראשון...

 

אז ככה, כבר הרבה זמן שרציתי לפתוח בלוג. הקטע שלא רציתי שחבריי ידע שזה שלי וגם לא הייתי בטוחה שיהיה לי מה לכתוב.

אבל (אווו מתח) יום אחד ישבנו כל החברה ודיברנו על בלוגים ולהפתעתי גיליתי שכמעט לכל חבריי יש בלוג ורובם בעילום שם. סיפרתי להם על רצוני לפתוח בלוג ועל חששותי. הם הבינו את דאגותי ואמרו בקול בוטח כי אמצא מה לכתוב ברגע שאשב מול המחשב.

אז ככה כשבוע אחרי הנני רושמת את הפוסט הראשון שלי.

אני מניחה שבפוסטים הבאים ארשום על חיי, מה שעובר עליי, מחשבותיי וכמעט כל דבר אחר שיעלה לי לראש.

 

נראה לי שארשום כעת על "מה אני חושבת לגביי כל נושא ההומואים ולסביות".

היות ושייכתי את הבלוג שלי לקטגורייה הזאת בכדי לא לאכזב אנשים שאני ממש מעריכה אשתדל לכתוב על נושא זה...

אז ככה לדעתי תמיד התעניינתי בנושא הזה. כאילו עד בערך כיתה ו' הייתי חושבת לאנשים מאותו מין מתנשקים זה מגעיל אבל מאז הבגרתי. ראיתי סרט על זוג הומוסקסואלים ות'אמת ממש נדלקתי מזה. אך הייתי עדיין צעירה יחסית (זה היה בכיתה ז'-ח') כשנה אחרי גלשתי ביוטיוב על הלהקה panic! at the disco (להקה שאני מאוד אוהבת ובזכותה התחלתי לשמוע אלטרנטיב ונחשפתי להמון סוגי מוסיקה אחרים) וראיתי סרטונים שהכינו כל מיני משתמשים שרומזים שהסולן של פאניק! והגיטריסט הם זוג. בהתחלה שועשעתי מאוד משום שאלו היו רק תמונות והמשתמשים כתבו משפטים שהם כאילו אומרים אחד לשני. איכשהו הגעתי גם לקטעי סים ושם היה האקשן האמיתי. אמנם זה היה כמו משחק מחשב ולא אמיתי נמשכתי לזה. עכשיו כבר הבנתי את נטייתי למן און מן אקשן והתחלתי לחפש ממש סרטונים של בנים מתנשקים. so hot!! בסופו של דבר הגעתי לאחת הסדרות הכי מרגשות ויפות שראיתי בחיי ששמו הוא queer as folk.

אהבתי את הגרסה האמריקאית יותר למרות שגם הבריטית נראת מעניין פשוט אין כלכך הרבה קליפים של הגרסה הבריטית. ראיתי את רוב הסדרה ממש פרקים מלאים ביוטיוב (של הגרסה האמריקאית) ופשוט התאהבתי בכל התרבות הזאת. לדעתי להיות הומו זה דבר כלכך יפה ומדליק בטירוף! כל המנטליות של להיות גיי ואני בטוחה שלא כולם אותו דבר אבל מה שאתם יכולים לעשות אחד לשני ואיך שאתם עושים את זה זה פשוט כלכך מחרמן ובגלל שאתם בנים אתם יכולים לעשותאת זה כמה שאתם רוצים מתי שאתם רוצים! הלוואי עליי. חוץ מכל הקטע של הסקס לראות זוג גברים ממש מאוהבים זה פשוט כלכך מקסים. אם הייתי יכולה הייתי עוברת שינוי מין לגבר רק כדי להיות הומו.

עכשיו אני בטוחה שכל מי שיקרא את הקטע יחשוב איזה מפגרת אבל ממש לא אכפת. בעצם מעניין אותי לדעת מה באמת אתם חושבים על מה שכתבתי. סיפרתי לחברותי את הרגשתי בכל נושא ההומואים כבר וכל פעם נתקלתי באותו תגובה. אשמח לדעת את דעותיכם על הפוסט הזה.

 

נכתב על ידי shocolada mikolada , 7/12/2007 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  shocolada mikolada

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshocolada mikolada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shocolada mikolada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)