לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LiFe StiLe By Me


-_-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פרישה~~


אהממ אנשיםם אני נאלצת לסגור את הבלוגג.. פתחתי בלוג חדשש.. עם שכטר. מקווה שהוא יצליח יותרר..

אהממ.. אבל מי יודע אולי אני אחזור לכתוב בבלוג הזה יום אחדד..

אזז כל מי שתהה למה אני לא כותבת יותרר.. עכשיו קיבל את התשובהה..

כנסו::

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=522991

בהה ביי =]

נכתב על ידי דנה באננה , 26/1/2008 12:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע בפנימיה!!!!!


אהממ אז ככה: בכללי היה שבוע מצ'וקמק!!!!
מה הגורמים לכך!? זמירהההה!!! בעע! ג'ני!! עוד יותר בעע.. רבקהה בעעע! על כולכם.. תלכו תלכו ותיפלו..! אמן אמןן..1

אז ככה?! ה קרה כבר שאני כל כך שונאתת את הצוות!?

אהממ הרבה סיבות אבלל סיבה אחתת שממש היפכה את כל המחשבות שליי1! וןהיא:

ג'ני וריבקה גילו ששתינו בריזרים ואקסאלים אז עשו לנו ת'מוות! הזמינו ת'הורים שלנו ביטלו לנו ת'דיסקו ריתקו אותנו בחדר לבדד לכמה שעותת משועממותת.. עשו לכל אחת מאיתנו שיחה עם הרבה מאוד זיינוי מוח ושכל וכל דבר אפשריי.. וגם שיחה עם הפלולהה! זמירהה ^^
היה מאוד קשה לראות את הפרצוף של זמירה מאיים עלייך במשך חצי שעה בערךך.. סיווט הא?! אל תדמיינו לא מומלץ!! כל בעליי הדימייוןם המפותח שפה!!
אהממ.. אז כןן.. זה חירבון אחד גדול של הצוות.. עכשיו מה כל הקטע פה?! כל שיחה אומרים לנו את אותו הדבר כאילו פאק אתה יושב בשיחה ושומע את אותם המילים שאמרו לך רבקה ג'ני זמירה ועוד מילהה..! אהא כן תתפלאו גם מילה עשתה איתנו שיחהה.. עכשיו רק חסר אושרה תדחףף.!

ואמרו שזה רק ההתחלה.!
עכשיו.. היינו צריכים לנקות אחרי הדיסקו.. אנשים !@! אל תכעסוו אל תתעצבנו אנחנו פשוט נירדמנו!! אנחנו לא יכולות לקום מתוך שינה ולזכור שיש ניקיון... אני מתארת לעצמי שכולכם כעסתםם.. סליחהה.. ג'יני העיקר שלחה שיעירו את הבנים שנרדמו אבל אותנו היא לא העירה.. טוב שיהיה לא שכל כך הפסדתי.. והיא הביאה לי ושכטר לנקות הרבה הרבה.. =\\

אני מנסה לחשובבב.. מה קרה טוב השבוע מה!??! שום דבר מיוחד.. מצטערת אנשים בפוסט הזה אני לא אוכל לנסות לשעשע אותכם.. )):

אה כןןןןןןןן!!
חעחע זה דבר מאוד מפדחח!! יאיאיא! יש אלוהים יש! =))
ככה: זה התחיל בזה שאני ושכטר היינו בסיפריה.. ושכטר הייתה שם איפשהו נסיתה לשכנע אנשים שיביאו לה ת'מחשב.. עכשיו מה אני עשיתי מרוב השיעמום!? היתה לי חבילת דפים חלקים ביד.. ופשוט באתי לאיזה אנשים שישבו בסיפריה הצלפתי להם את הדפים בראש וברחתי... והאנשים מסתוביבים מסתכלים ולא מבינים מי זה.. ואני מגחחחת ליי.. ועושה את זה שוב ושוב.. פתאוםם.. אני שומעת איזה קולל אהמ איך להגדיר? קול ולדימירי כזה.. אומר ליי "עופי מהסיפריה עכשיוו!!" אני מסובבת את הראש ורואה אשכרה מול הפנים שלי את ולדימיר!! כולו עם פרצוף אדום כזה ושפתיים מעוכותת! אני כולי.. "אהממ.. לא! זה היה בטעות" הוא : "מה בטעות?! המכות שאת נותנת לאנשים בראשש?!!" ואז פשוט המשכתי להגיד לו שזה בטעות ובסוף עפתי משם.. ואז אני ושכטר יצאנו מהסיפריה.. יורדות במדרגות רואות איזה יצור מאוד מוזר מתחבק עם מארק.. אולי הוא היה קוקסינל אין לי מושג.. כי היה לו חזה.. או שדימיינתיי..רק אלוהים יודע.. (פאק אני מאוד אכזריתת..) ואז אני וזכטר פושט נתקענו באמצע המדרגות מרזיקות ידיים וצובטות אחת את השנייה .. והידיים שלנו היו דיי למעלה.. פתאום אני רואה שהמוטנטים מתקדמים.. ואז אני שומעת איזה קול אומר לנו "מה אתן מרזיקות ככה בידיים" (ברוסית) ואז אני מסתובבת וקולטת אולי אח של מארק.. (חייל) אומר לנו את זה.. ואז אנחנן מסתכלות אחת על השנייה רואות את הידיים שלנו ואת התנוחה המאוד מביחה שעמדנו בה.. וכמו שני פסיכיות מתחילות להיקרע.. יוצאות מהבית ספר.. מתחיול לקפוץ ולהתגע ולצחוק.. פתאום אני קולטת את יוסי כן יוסי משביטטטט עומד במרחק של  4 מטרים מאיתנו ומצלם אותנו .. ואני פשוט לא הגבתי כי לא הייתי בטוחה שהוא מצלם אותנו.. חזרנו לסיפריה המשכנו להציק לאנשים ואז פשוט רצנו בסיפריה .. אין לי מושג מה הגורם לכך.. פתאום שוב אותו קול ולדימירי.. "עופו שתיכן מהסיפריה!!" "אתן מרותקות לשבוע מהסיפרייה!!!!!" ואני כולי נבוכהה.. בורחת מהסיפריהה..!
ואז למחרת בבוקר איליה חבר של סבטה מ-יב' אומר לשכטר שיוסי צילם אותנו משתוללות ליד הקולר בבית ספר והוא צילם את זה בשביל לשלוח את זה לתלמידים מרוסיה שאולי יבוא ללמוד בפנימיה!! יענו בשביל להראות את הפנימיה והבית ספר!! איזה פאדיחותתתתת.. בטח האנשים שיראו את זה יראו את הדבר הבא: שתי צוציקיות בלונדיניות קופצות וצורחות .. או שפשוט יראו גוש אחד גדול ובלונדיני- שכטר גוש אחד פחות גדול ובלונדיני-דנה XD סתםם אני צוחקתת =]]]

זהוו..אין לי כוח לכתוב יותר הידיים קפאוו..... ביי =]

 

נכתב על ידי דנה באננה , 11/1/2008 16:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמאאא@!#$!$


אוקיי..אני קצת בהלם נפשי..אז קשה לי לשלטו על היידים שליי.. אהממ..שניייה תנו לנשום..(אה..פיו..אה..פיוו..) זהוו!! [?!]

אהממ..זה ככה.. אני מתנחלת אצל שכטר .. אנחנו נהנות לנו..PP:
היום החלטנו לעשות שופינג =]]

קיצר אנחנו הולכות ברגל בשביל ששכטר תוריד כמה קילוגרמים טובים XD..

הולכות שומעות מוזיקה ובוהות באנשים..פתאום באמצע החיים אני קולטת איזה זקנה גמדה ורזה הולכת לה עם שקית ביד.. מסתכל על הרגליים שלה וקולטת וואנס משבצות@!#!#@ תכלת לבן..והיא כזאת דקיקה עם וואנס באורך שתיי מטר..כמו ירצקיי באמאא שליי@#!

אהממ בדרך..ניהינו רעבות אכו שלוקלוקיי... וחיפשנו איזה מסעדה של שווארמה או פלאפלל.. אני עוברת כל מסעדה רואה ת'מחירים ועפה ואז אני קולטת איזה מסעדה מרחוק.. מה אני רואה במסעדה?! גושים שחורים כאלה.. לא הבנתי מה זה בשיט.. ואז אני מתקרבת מריחה ריח של עישון ואתיופים מעורב כזה..ואמרתי לשכטר.. "אין מצב שאני קונה שם.." ואז אני קולטת את שכטר צורחת ת'צרחה של החיים באמצע העירר.. אני כולי חושבת לעצמי מה היא התחרפנה?! מה היא נבהלה מהאתיופים או משהו כזה?! מסתכלת למטה רואהה איזה קציצה מעוכה על ידי הרגל הבומבסטית של שכטר.!.. (בומבסטית = כבדה)  

קיצר אני וראה את זה עוד שנייה מקיאה..

המשנו ללכת..מורעבות..החלטנו ללכת לקניון!!! =)
קנינו קומבינה לשתיים!! היה טעיםם.. איכשהו הגענו לשיחה ששכטר חושבת שהיא ניראת בת 14 ואני חושבת שהיא ניראת בת 13..ואז היא עושה לי כזה..ואת ניראת בת ,, שניה קומי..אני רוצה לראות אותך מהצד שנייה ולהגיד לך ממבט ראשונה בת כמה את ניראת..

ואני כזה כולי עם פה מלא לועסת המבורגר טעים..אומרת לה..רגע אני אוכלת... והיא כזה נו קומי קומי קומי.. קמתי..והיא התחילה להתפקע כי אני הייתי בפה מלא כולי.. ואז אני עושה לה :"עכשיו את קומי!"  היא כזה לועסת בוחטות של המבורגר ב]ה..מתחילה להתפקע.. וכל הפה שלה פתוחח..וכל האנשים מסתכלים..ואני עם הצחוק הגדולל שלי..מתחילה להיקרע שם מצחוק. קיצר היא ממשיכה לצחוק עם פה מלא.. היה קורע.. XD

אהמ..אחר כל הלכנו לחנות ממש קטלנית!! יש שם בשמים מזויפים באיזה 30 שקל 16 שקל!!! אעאעאע..אני פשוט הייתי בהלם השתגעתי שםן!! וקניתי שםם דאורדורנט של אמור אמור.. כי יש לי בושם כבר אז היה חסר לי דאורדוראנט..! PP:

אהממ..אחר כך החלטנו לחזור הביתה.. הלכנו הלכנו.. ואז הגענו לאיזה חנות שהיו שם תחתונים וגרביים ממש יפים!!!!!! אז ניכנסתי והתחלתי להישתגע.. ואציתי לקנות..ואז ברוב חוכמתי שחכתי שביזבזתי כמעט את כל הכסף שלי!!! ואני כזה מתחילה לעשות את עצמי מבואסת ואומרת בקול רם "וואי איזה באסה!! איןם לי מספיק כסףף.."  בתקווה שמוכרת תעשה לי הנחה על הגרביים.. היה בחנות איזה איש ממש מוזר..דומה להומלס על כל הצורה..! עם בגדים שאנטיים כאלה וזקן כתום!! אחרי כמה ביכיונים שלי.. אני מסתכלת למטה כולי מבואסת.. פתאום אני שומעת משהו לא מציאותי באוזן שלי והוא נשמע כך: "לכדגיךעלגחיעלגכךףדעגכ" ורואה מול הפרצוף שלי 20 שקלים חדשים!! אומנם במראה ישנים תחת אבלל.. עדיין.. שקלים חדשים XD ואז אני כזה מרימה את הראש וקולטת את האיש המוזר עם הזקן מביא לי את זה.. אני כולי בדרסט מוחני ... לוקחת מהר ת'כסף ושמה בכיס.. אני קולטת את שכטר.. במצב הבא : העיניים שלה עוד שנייה יוצאות מהמקום.. עם םה פתוח..קיצר דומה לדינוזאור מהשטחים@!# אני כולי מתחילה לצחוק .. אבל לא צחוק רגיל..צחוק מביח ומבוהל.. ואז המוכרת שואלת אותנו מה קרה חמודות מה הוא אמר לכן!? ואנחנו בששיא תמימותינו אומרות שהוא אמר לננו : "לכמיגלךדי" והיא כזה: "אהאא..הוא מוזר אל תדאגו אני פה איתכן הוא לא יעשה לכן כלום.. הוא ממש מוזר..לא נורא אתם פה איתי חמודות" ואנחנו אהא כןן כןן! ומתחילות שוב להיקרע..הולכות לפינה ובמשך דקה פשוט צחקנו הסתכלנו אחת על השנייה ולא אמרנו כלום..פשוט היינו בהלם המשיכני.. קיצר בסוף קנינו בכסף תחתונים לכל אחת PP:

תנחשו מה חשבתי בשנייה שראיתי שהוא מושיט לי כסף וממלמל מילים? שהוא רוצה זיון !! וכסף בתמורה..

קיצר היו לנו הרבה תאוריות..כשיצאנו מהחנות וקנינו כל מה שרצינו לקנות אז התחלנו לפתח פנטזיות שהוא אולי עוקב אחרינו ושהוא אולי סתם צדיק שרוצה לעזור או שאולי הוא גנב את הכסף מהמוכרת..קיצר המוח החכם שלנו אמר לנו הרבה דבריםם!
מה קנינו?

1.כובע שדוני בצבע סגולPP:

2.דאורדוראנט אמור אמור

3.גרביי שחור ורוד פסים

4.תחתונים..PP:
5.שכטר-בושם

6.מסרק לאגמיאן XD

7.מתנות לאביטל

8.מסרק לי

עכשיו אני ושכטר השתגענו..קבלו תמונות:

אהממ..זהו בערך.

אתמול חגגנו נובי גוד..והיה כיףף.. =] ויש לי חבר חבר.. DD:

נכתב על ידי דנה באננה , 1/1/2008 12:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  דנה באננה

בת: 29

תמונה




779

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה באננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה באננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)