לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007

עדכונים על פרו ופריצות


ביומיים האחרונים החל גל של תקיפות, שהביאו למחיקה של כמה בלוגים. מיותר לציין שתקיפה כזו היא עברת מחשב פלילית לכל דבר ולא מקובלת עלינו (וזה ממש לא משנה מה הטעם המוזיקאלי האישי שלנו, והאם אנחנו מעריצים או שונאים להקה גרמנית כזו או אחרת). יש לנו את מספרי ה-IP של הפורצים ואנחנו עומדים להגיש תלונה למשטרה.

 

בלוגרים שבמקרה נמחק להם הבלוג כתוצאה מהתקיפה הזו, יכולים לשחזר אותו דרך מנגנון שחזור בלוג. הפריצה לא דרשה התחברות באמצעות שם משתמש וסיסמה, כך שאם הבלוג שלכם נמחק, אין זה אומר שלמישהו יש את פרטי ההתחברות של הבלוג שלכם (למרות שתמיד צריך להיזהר לא לחשוף את הסיסמה לאנשים אחרים ולהשתמש בתיבות אימייל מאובטחות).

 

כדי לסתום את הפירצה, הוספנו בין היתר למסך מחיקת הבלוג טופס הזדהות חוזרת באמצעות שם משתמש וסיסמה, על מנת לודא שזה אכן אתם אלו שרוצים למחוק את הבלוג ושאתם משוכנעים בכך. אם במקרה נפתח לכם מסך מחיקת בלוג בלי שביקשתם זאת, פשוט צאו ממנו וספרו לנו במייל (לא כאן בבלוג) באיזה בלוג ביקרתם שניה לפני שזה קרה.

 

ובעניין הפרו - עבר שבוע מהרגע שהתחלנו את תהליך פתיחת הפרו לכולם ומהצד שלנו, העניינים נראים טוב מאד. ההזמנות מתפשטות בקצב סביר בהחלט והכל עובר חלק. אנחנו רוצים לתת לתקופת הניסיון הזו לרוץ עוד כשבוע, כדי לוודא שהכל תקין במאת האחוזים, ואז, במהלך שבוע הבא, נפתח את הפרו גם לאלו שעדיין לא הספיקו לקבל הזמנה, וכן למצטרפים חדשים.

 

קיבלנו לא מעט מיילים מבלוגרים מודאגים מכך שהם לא מצליחים לזכות בשום תחרות או הגרלה על פרו וחוששים שלנצח הם ישארו עם בלוג רגיל. אין סיבה לדאגה ותכף כולם יוכלו להנות מבלוג פרו. לא שכחנו גם את אלו שמגיעה להם חולצת ישרא/כסף בחזרה - תקבלו מאיתנו מייל בימים הקרובים.

 

 

עדכון (4 לדצמבר): אנחנו ממשיכים לבצע את ההכנות הדרושות לפתיחת הפרו לכולם. במהלך ההכנות ראינו שכדאי לבצע עוד כמה פעולות לפני רגע ההשקה וזאת כדי להבטיח שחווית השימוש של אף אחד לא תיפגע. אני עדיין לא יכולה להתחייב לתאריך מדוייק, אבל זה יקרה בקרוב ואני מקווה שאתם מצליחים להתאפק

נכתב על ידי , 26/11/2007 12:19  
672 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם ב-19/8/2009 17:11
 



הו הא, מי זה בא? מנוי פרו לכולם!


ישרא-בלוגריות וישרא-בלוגרים יקרים, הרגע לו חיכיתם – הגיע. בשעה טובה ומוצלחת מדיניות מנוי הפרו שלנו עוברת מהפך, ומעתה לא תצטרכו לשלם תמורת פיצ'רים מתקדמים,  אלא תקבלו אותם בחינם. עד כה, הפרו היה אמצעי המימון העיקרי של ישרא-בלוג. אולם עתה, בבית החדש של ישרא-בלוג בעמותת ישראבלוג, אנחנו נספוג את עלויות התפעול והתחזוקה של האתר, ואתם - אתם תתרכזו בלכתוב פוסטים.

 

מה אוכל לעשות עם פרו?

כל מה שרציתם ולא יכולתם, יהיה מעתה במרחק הקלקה קלה על העכבר: מחיקת תגובות, אישור תגובות, חסימת פוסטים לתגובות, סטטיסטיקות, בלוג פרטי, כתיבת טיוטות, הוספת ווידג'טים מפליקר או גוגל אנליטיקס, שינוי עיצוב, העלאת תמונות גדולות ועוד ועוד ועוד - כמעט כל הפיצ'רים של מנוי פרו רגיל. מסיבה טכנית, בשלב הראשון יוכלו רק מנויי פרו ותיקים להמשיך ולעצב תבניות ב-HTML, אבל אנחנו מחפשים דרך לאפשר שליטה מקסימלית על העיצוב לכולם.

 

אז איך אני מקבל/ת מנוי פרו?

בשלב ראשון, תהליך הענקת הפרו יהיה הדרגתי, בשיטת "חבר מביא חבר". לכל בעלי הפרו נוסף היום לממשק העריכה קישור שנקרא "הענקת פרו", דרכו הם יכולים להעניק מנוי פרו אחד לבלוגר רגיל. ברגע שאותו בלוגר קיבל פרו, גם הוא יוכל להעניק פרו לאדם שלישי, וכן הלאה. בהמשך, כל בלוג חדש שיפתח יהיה פרו מהרגע הראשון, וכל אלו שלא הספיקו להשתדרג, יקבלו גם הם פרו.

 

ואם כבר יש לי פרו?

כל מנויי הפרו הוותיקים שלנו - בין אם המנוי שלהם הסתיים כבר או לא - לא יראו שום שינוי בבלוג שלהם. מראה הבלוג שלכם יישאר בדיוק כמו שהוא עכשיו ולא תרגישו בשום שינוי.

 

רגע, אבל אני שילמתי על הפרו שלי!

אנחנו לא רוצים חלילה, שכל מי ששילם על הפרו שלו ממיטב כספו, ירגיש שיצא פראייר. ולכן, מכיוון שמעכשיו כולם יקבלו בחינם את מה שאתם שילמתם כסף עבורו, אנחנו רוצים להחזיר לכם את התשלום היחסי שנותר עד תום תקופת המנוי שלכם. לחילופין, כיוון שמדובר ב"כסף קטן", אנחנו רוצים לצ'פר אתכם ולשלוח לכם חולצת ישרא-בלוג מגניבה שעוצבה במיוחד לרגל הארוע. כל הפרטים יישלחו בעוד מספר ימים באימייל נפרד לכל בעלי הפרו שהמנויים שלהם עדיין בתוקף, כלומר, שתאריך הפרו עדיין לא הסתיים.

 

ומה לגבי פרסומות בבלוגים?

כיוון שפרסומות הן הדרך שלנו לממן את האתר, הפרסומות תשארנה בבלוגים גם לאחר הפיכת הבלוגים הרגילים לבלוגי פרו. בלוגי פרו ותיקים ישארו נטולי פרסומות, גם כאלו שתקופת הפרו שלהם לכאורה הסתיימה.

 

צוות המתנדבים של ישרא-בלוג ואני נמצאים כאן בשבילכם, ונשמח לענות על כל שאלה ולמצוא פיתרון לכל בעיה. אנו רק מבקשים להתאזר בסבלנות עד שהמעבר לפרו יושלם, ובינתיים לדווח לנו על בעיות, תקלות או באגים למיניהם.

מנוי פרו שמח לכולם

 

תשובות נוספות, לשאלות שוודאי מעניינות אתכם, ניתן למצוא בבלוג התשובות לשאלות נפוצות.

נכתב על ידי , 19/11/2007 02:16  
2715 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   16 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של XKPcSbatUD ב-5/2/2013 13:36
 



האתר ירד הלילה לכמה שעות


הלילה (בין שני לשלישי) ישרא-בלוג ירד לצרכי תחזוקה ושיפוץ. האתר ירד בשעה 2:00, שעה מתה יחסית מבחינת תנועת גולשים, ויעלה כעבור כשעתיים-שלוש. הורדת האתר ועבודות התחזוקה הן חלק מפרויקט שיפוצים משמעותי שעובר כבר כמה שבועות על ישרא-בלוג ושאני מקווה שלא ימשך עוד זמן רב. 

 

אני יודעת שזו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שאנחנו מורידים את האתר, אבל הפעולות האלו הכרחיות, ואנחנו משתדלים לעשות אותן בשעות שבהן יש כמה שפחות גולשים ולמשך כמה שפחות זמן. תודה על ההבנה

נכתב על ידי , 5/11/2007 18:44  
197 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m i x=רותם ב-5/1/2008 10:40
 





712,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)