לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הרשמי של הנהלת ישרא-בלוג
Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007

עדכונים על פרו ופריצות


ביומיים האחרונים החל גל של תקיפות, שהביאו למחיקה של כמה בלוגים. מיותר לציין שתקיפה כזו היא עברת מחשב פלילית לכל דבר ולא מקובלת עלינו (וזה ממש לא משנה מה הטעם המוזיקאלי האישי שלנו, והאם אנחנו מעריצים או שונאים להקה גרמנית כזו או אחרת). יש לנו את מספרי ה-IP של הפורצים ואנחנו עומדים להגיש תלונה למשטרה.

 

בלוגרים שבמקרה נמחק להם הבלוג כתוצאה מהתקיפה הזו, יכולים לשחזר אותו דרך מנגנון שחזור בלוג. הפריצה לא דרשה התחברות באמצעות שם משתמש וסיסמה, כך שאם הבלוג שלכם נמחק, אין זה אומר שלמישהו יש את פרטי ההתחברות של הבלוג שלכם (למרות שתמיד צריך להיזהר לא לחשוף את הסיסמה לאנשים אחרים ולהשתמש בתיבות אימייל מאובטחות).

 

כדי לסתום את הפירצה, הוספנו בין היתר למסך מחיקת הבלוג טופס הזדהות חוזרת באמצעות שם משתמש וסיסמה, על מנת לודא שזה אכן אתם אלו שרוצים למחוק את הבלוג ושאתם משוכנעים בכך. אם במקרה נפתח לכם מסך מחיקת בלוג בלי שביקשתם זאת, פשוט צאו ממנו וספרו לנו במייל (לא כאן בבלוג) באיזה בלוג ביקרתם שניה לפני שזה קרה.

 

ובעניין הפרו - עבר שבוע מהרגע שהתחלנו את תהליך פתיחת הפרו לכולם ומהצד שלנו, העניינים נראים טוב מאד. ההזמנות מתפשטות בקצב סביר בהחלט והכל עובר חלק. אנחנו רוצים לתת לתקופת הניסיון הזו לרוץ עוד כשבוע, כדי לוודא שהכל תקין במאת האחוזים, ואז, במהלך שבוע הבא, נפתח את הפרו גם לאלו שעדיין לא הספיקו לקבל הזמנה, וכן למצטרפים חדשים.

 

קיבלנו לא מעט מיילים מבלוגרים מודאגים מכך שהם לא מצליחים לזכות בשום תחרות או הגרלה על פרו וחוששים שלנצח הם ישארו עם בלוג רגיל. אין סיבה לדאגה ותכף כולם יוכלו להנות מבלוג פרו. לא שכחנו גם את אלו שמגיעה להם חולצת ישרא/כסף בחזרה - תקבלו מאיתנו מייל בימים הקרובים.

 

 

עדכון (4 לדצמבר): אנחנו ממשיכים לבצע את ההכנות הדרושות לפתיחת הפרו לכולם. במהלך ההכנות ראינו שכדאי לבצע עוד כמה פעולות לפני רגע ההשקה וזאת כדי להבטיח שחווית השימוש של אף אחד לא תיפגע. אני עדיין לא יכולה להתחייב לתאריך מדוייק, אבל זה יקרה בקרוב ואני מקווה שאתם מצליחים להתאפק

נכתב על ידי , 26/11/2007 12:19  
672 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם ב-19/8/2009 17:11



712,225
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ישרא-בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ישרא-בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)