לדף הכניסה של ישרא-בלוג

12/2008

שלושה ימים בתל אביב (:

אל תשאלו אותי למה פתאום באמצע הםוסט העיצוב השנתה אבל לא נורא העיקר מה שכתוב D:

הכותרת של הפוסט מסבירה את הכל..

עכשיו חופש חנוכה והדבר הכי הכי טוב בחופש הזה זה הייתה הנסיעה עם נטוש שלי

לשלושה ימים לעיר הגדולה, אני לא יודעת מאיפה להתחיל מרוב שהיה כיף..

אני אומרת לכם אין דברים כאלה היה BEST !!!!!

24.12.08 היום הראשון בתל אביב:

בבוקר הלכנו לתחנת אוטובוס ועלינו על האוטובוס לתל אביב . בואו נתעלם מזה שהייתה נסיעה

מזעזעת כמו אני לא יודעת מה ..  כל הגשם שירד נכנס דרך החלונות וכל מי שהיא באוטובוס נרטב..

(אלא אם הוא היה חכם כמו וכמו נטלי שישבנו על מושב אחד שתינו), ישבו מאחורינו שני חיילים שניסו

לעצבן בכוח אבל שמנו עליהם זין אחד גדול..

קיצקוץ הגענו לארלוזרוב ולקחנו מונית לבית של דודה שלי (כפרע עליה איך היא אירחה אותנו) היא עשתה לנו

סיור בבית שלה והסבירה לנו על כ-ל הקודים שיש לה בבית- חדר מדרגות, מעלית, בתוך המעלית ואזעקה. וכל

זה רשמו בטלפון שחס וחלילה לא נשכח ונתקע, אחר כך ישבו בסלון כמו ילדות טובות וחיכינו שהאוכל יהיה מוכן..

ואז יצאנו לעיר הגדולה, הלכנו לסנטר והיה כל כך כיף.. [ ניסיתי לכתוב לאיזה ילד שהוא ממש חמוד וזה על פתק

אבל הפתק נעלם.. לא משנה - פחות פאדיחות] סבבי

אחר כך הלכנו לבני דודים שלי והדלקנו איתם נרות ואכלנו ארוחת ערב (איזה חמודים הקטנטנים האלה).. אההה ולפני זה קנינו שרשראות "היי בנטורל".

הלכנו הביתה,  התקלחנו , היינו במחשב , היינו בטלוויזיה והלכנו לישון .

נ.ב. בת דודה של נטלי,דנה, שחקנית במחזמר "אוליבר" והיא הביאה לנו כרטיסים חינם.

25.12.08 יום שני בתל אביב:

התעוררנו מוקדם בבוקר ובן דוד שלי,עומר, לקח אותנו למשכן האופרה . . . שם ראינו את המחזר "אוליבר"

שהיה מהמם ובת דודה של נטלי שיחקה עוד יותר מהמם..

ואז אחרי ההצגה הגיע הדובדבן שבקצפת היינו הצגה שלמה מאחורי הקלעים וראינו איך כולם מתארגנים, ואת

התזמורת, ואיך הכל מתנהל על הבמה, ומה לא?! דיברנו עם מלא שחקנים (אניה בוקשטיין, ששון גבאי..) והיה כל כך כיף סבבי

אני אומרת לכם יש לכם במה לקנאות כי זו פשוט חוויה מדהימה !!!

ואז כמה מפתיע הלכנו לסנטר אכלנו, נטלי קנתה בגדים בקסטרו ב1000 שקל, הסתובבנו הלכנו לשוק קנינו צעיף כאפיה וורוד מעלף.. ובדרך לשוק ראינו מישהו מהבצפר של נטלי ובחנות של הדפסת חולצות פגשנו את סער מווו מהמדצי"ם כפרה עליו.. (ושתבינו אני עוד הייתי צריכה לשכנע את נטלי ללכת לשוק.. ובסוף כל כך שמחנו על זה D: )

חזרנו הביתה (בטעות באנו  מהדרך הלא נכונה ולקח לנו שעה להגיע לבית של דודה שלי אבל היה מצחיק רצח ),  התארגנו והכל ואז היינו אמורות לישון אצל סבתא שלי לבד בדירה כי אצל דודה שלי באו לישון עוד ארבעה אנשים והיה קצת צפוף .. אבל בסוף סבתא שלי החליטה  שנישן אצלה על המיטה והיא על הכורסא .. בהתחלה התבאסנו וזה ולא רצינו למרות שבסוף היה לילה אחד המצחיקים [=

26.12.08 יום שלישי בתל אביב:

קמנו בבוקר התארגנו, עלינו לדירה של דודה שלי שתינו שוקו ויצאונ עשינו סיבוב ברחוב דיזנגוף .. הגענו לחנות להדפסת חולצות התלבטנו שעה מה לבחור ובסוף בעל החנות עצבן אותנו כי הוא רב אם איזה לקוחה והיה ממש חוצפן אז הלכנו לחנות הדפסת חולצות הקרובה ששמה המוכרת התחילה להגיד לנו לזוז ואיך להחזיק ת'אלבום ועוד יותר התעצבנו אז חזרנו לחנות הראשונה..  בחרנו הדפס מגניב ועשינו אותו על חולצה שחורה.. (מין פרה שתוייה סטלנית כזאת)

הלכנו לסנטר (שובבב XDD ) אכלנו קצת , והלכנו לדודה שלי הביתה ונחנו וראינו טלוויזיה- והיה לנו בית לבד אז היה כיף D=

ואז אח של נטלי לקח אותנו לרמת ישי וזאת הייתה הנסיעה הכי מצחיקה שהייתה לי בחיים,  וחזרנו עם תיקים ושקיות כאילו נסענו ל-4000 יום .. אבל היה אחד הכיפים..!!

בקיצור תל אביב, חופש חנוכה, 2008 עם נטוש , שלושה ימים, אין דברים כאלוווווווווווווו היה הכי כיף בארץ ואני יודעת שחפרתי אבל אין מה לעשות היה כל כך כיף שאי אפשר שלא לחפור

נכתב על ידי , 26/12/2008 20:31
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט