לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

ספא שמיים: סוויטת האיים - מקום נורא! אסור לעשות שם מסיבה!



 

שלשום היינו במסיבה במקום שנקרא "סוויטת האיים" ברחוב קיבוץ גלויות 13 בת"א.

המסיבה היתה  מסיבה פרטית ואת המקום שכרנו לעצמנו.

הגענו אל מקום דרך האתר "ספא פלוס" באמצעות הלינק הבא: http://www.spaplus.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=1197453

מיותר לציין ש"20 דקות מסז' מתנה לכל אורח שמגיע" לא קיבלנו, גם מכשיר פלייסטיישן לא היה, "מערכת קריוקי מקצועית" התגלתה כערוץ הקריוקי של "יס",  ו"חצר עם אופציה לעל האש" התגלתה כחנית חצץ של המקום.

למרות כל הדברים שציינתי לא התבאסנו והחלטנו לחגוג... אבל עד מהרה החגיגה הפכה לסיוט: בכל מקום בסוויטה שלנו היו מצלמות שבהן בעל המקום צפה כל הזמן וכשמשהו לא מצא חן בעיניו הוא מיד הפעיל את מערכת הכריזה שלו, היינו כמו מותקפים על ידי "האח הגדול".

נוסף על כך, סיכמנו עם אחת מהמזכירות סיכום לגבי שבמסיבה יהיו 3-4 אנשים יותר ממש שרשום באתר, וזאת ללא תוספת תשלום.

באמצע הלילה הוא ראה שיש בן אדם אחד יותר מהסיכום (סה"כ 21) והוא אמר לנו שאו שנשלם לו 400 ש"ח או שנעוף משם.

סיכום נוסף שהופר הוא שלפי האתר אנחנו אמורים להישאר עד 3 בבוקר, אך שוב כשדיברנו עם המזכירות שלו קבענו שנישאר שם עד 5 בבוקר ללא תוספת תשלום. כמובן כשהגענו לשם הוא ניסה לקחת על זה תוספת תשלום בטענה שמי שקבענו איתן הן לא המזכירות שלו אלא "חברה מתכוונת שקובעת בשבילו את המסיבות" - כמובן שזה אומר שזאת האחריות שלנו שאלו לא המזכירות האישיות שלו.

בשלב מסוים הוא החליט לכבות לנו את המוזיקה ואת המזגן כי "שמנו רגליים על הספות" ובשלב הזה מאד התרגזתי ואמרתי לו שהוא מפר כל הסכם הגיוני. הוא במקום להקשיב טרק לי את הדלת בפרצוף.

שעתיים מתחילת המסיבה כולנו קמנו והלכנו מהמקום. הוא היה אמור לבטל את החיוב, אבל הוא לא ביטל אותו. בנוסף לכך שהוא לא ביטל את החיוב הוא לקח מאיתנו עוד 400 ש"ח על האדם הנוסף שהיה (בטענה שהיו 4 אנשים נוספים).

הוא התנהג אלינו בצורה מחפירה ולא נתן לנו פרטיות בכלל.

נוסף על כך עוזרו אמר לנו שהוא ישמח אם נתכבד ונתבע אותו. הוא גם הוסיף ואמר שהוא עושה את זה לפחות אחת ללילה לאחת מהמסיבות אצלו "כי זה חוסך בלאגן וכאב ראש".

בעל המקום הוא בן אדם אלים ובנוסף לכל כשהגענו אל המקום במקום לקבל אותנו כמו שצריך הוא צעק עלינו שלא הבאנו לו את התשלום למסיבה במזומן ושעכשיו הוא יצטרך לחכות חודש עד שהוא יקבל את התשלום שישולם באשראי (כמובן שמראש כבר סיכמנו עם החברה "המתכוונת" שלו שהתשלום יהיה באשראי).

 

-

אגב לבסוף בעל המקום אכן חייב אותנו על התשלום ומעבר לכך שחייב אותנו על התשלום גם לקח לנו את ה400 ש"ח על כך שלטענתו היו 4 אנשים יותר. כמובן שהוא לא היתה לו את הזכות לעשות את זה כי כשהוא דבר את 400 השקלים הוא אמר "או שתשלמו עכשיו 400 ש"ח או שתעופו מפה". אנחנו הלכנו והוא בכל זאת חייב.

בקיצור, לעולם, לעולם אל תעשו שם מסיבה!!!!!!

 

תזכרו את השם הזה: סוויטת האיים/ספא שמיים/קיבוץ גלויות 13 זה פשוט מקום זוועתי!!!

נכתב על ידי , 8/6/2011 16:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyyuval אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yyuval ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)