לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BLACK ROSE



Avatarכינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

-מזל דלי-


תשמעו, אם יש קטע קריאה בכל העולם הזה עם הכי הרבה מילים שיכלו איי פעם לאפיין אותי זה הקטע הבא:

(בלי מחמאות לעצמי או כל דבר אחר...פשוט אני!)

 

"המזל הכי מקורי,הכי מהמם,הכי מוטרף והכי לא שגרתי הוא מזל דלי.

הדליים נחשבים ליצורים מדהימים,בעלי סגנון חשיבה מרדני,סופר אינטיליגנטים,יוצאי דופן,נשמות טובות,עממיים,פילוסופיים,רוחניים,מיסטיים,מבריקים ולפעמים אפילו רחפניים.

 

הם תמיד עסוקים באיזשהו רעיון חדש ומדהים שיפיל את כולם על הקרשים.משוכנעים שטרם המציאו את הגלגל ולכן הם חייבים להמציא אותו מחדש.מה שהכי שנוא עליהם זו השגרה,והם מוכנים לעשות הכל בשביל לנפץ אותה. לפעמים הם הולכים עם הראש שלהם למקומות שרק ה' יודע מה הם מחפשים בהם.מי שחסרים לו חיים מרתקים ומוטרפים, אין כמו הדליים בשביל לסדר לו את הקטע הזה. מצד שני, אם אתם טיפוסטים שמעדיפים שקט,רוגע ושלווה, אולי עדיף שתתרחקו מהם.

 

סגנון חשיבתם מבריק וגאוני, ולא צריך להתפלא שגדולי הממציאים (תומאס אדיסון,קופרניקוס,גלילאו גלילה) היו, איך לא,דליים.

האסטרולוגיה טוענת שהדברים שהדליים אומרים היום יובנו על ידי שאר בני האדם רק בעוד 50 שנה. זו הסיבה שהם נחשבים למרדניים,מפני שתמיד רצים בראש שלהם הרעיונות הכי חדשניים והכי לא שגרתיים.

הדליים שונאים טיפשים. אין להם בעיה להסתדר עם הטיפוסים הכי בעיתיים, אבל רק לא עם טיפשים.זה משגע אותם.האינטיליגנציה הגבוהה שלהם מפצה אותם על חוסר סבלנותם.הם לומדים מהאוויר,ממש ככה, מה שאומר שידיעותיהם באות לא מדגרנות או מעודף השקעה,אלא מהתנסויות עצמאיות בחיים האמיתיים.נורא קשה לנצח אותם בוויכוח,מפני שתמיד הם ישלפו איזשהו טיעון (שרק השד יודע איפה מצאו אותו) שיפיל אתכם מהכיסא. 

כבר מגיל צעיר הם קולטים שאיש לא מצליח להבין את הראש שלהם, ולכן הם מפסיקים לנסות ורק זורמים עם עצמם,תמיד ובכל נושא.יש להם דעות עצמאיות,שבדרך כלל הופכות לדעות המקובלות.

הדליים נחשבים לנדיבים ולאוהבי אנשים.ותמיד יש להם חלומות שעוסקים בשאלה "איך אפשר לתקן את העולם?". אז לא צריך להתפלא אם רבים מהם פונים לעסוק בפוליטיקה.הם שנונים, בעלי חוש הומור ועוקצניים.הם מצליחים מאד בכל התחומים הדורשים חשיבה יוצרת,ובמיוחד בנושאים שעוסקים בשיפור תנאי חייהם וחשיבתם של בני האדם.

 

איך הם באהבה?

 

אם אתם מחפשים בני זוג שתמיד יצליחו להטריף אתכם,לכו על הדליים.מה שבטוח, שלא יישעמם לכם.מה שכן-כדאי שתקחו בחשבון שהם מעריצי שנינות,צחוקים ואינטיליגנציה.אם יש לכם ספקות בקטע הזה - כדאי שתוותרו על הרעיון. מי שרוצה לכבוש אותם חייב לרגש להם את השכל.ממש ככה.דאווינים לא עובדים עליהם,רק אינטיליגנציה.

הם אחלה מאהבים בשביל מי שהראש שלו מוכן להתנסות בחוויות הכי מטורפות. הם שונאים לכבול ולהכבל,לא מתקרצצים ולא מסכימים שיתקרצצו עליהם. לא מתעלקים ולא נכנסים לאף אחד לוורידים.זקוקים לספייס שלהם ונותנים ספייס לאחרים. הם לא נחשבים לקנאים אבל לא כדאי שתבגדו בהם. למה? מפני שהם שונאים שקרים ותחמנויות.

 

במזל יש 3 שלישים,,,אני נפלתי על האחרון...יותר נכון הוא נפל עלי..הכי נכון שבעולם:

מושפעים ממזל מאזניים ומכוכב ונוס, שבזכותו זכו בכישרונות אמנותיים ויצירתיים שעשויים להתבטא באופנה,אדריכלות,עיצוב,מוזיקה,ציור וריקוד.שותפים נפלאים בכל תחום,ומתווכים חלומיים כשצריך  להרגיע ולפייס. בעלי טעם טוב וחושים אסתטיים מפותחים.בני זוג מושלמים עבור מי שחפש קשר מרתק ותוסס.הוסבבים אותם יתקשו להסתדר עם המהירות בה הם מגיעים למסקנות הנכונות.

 

אזזזזזזזזזז דלאיים? תרימו!!!!!!!!!!!!!

 

נכתב על ידי , 6/11/2007 01:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





296
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_shay_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _shay_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)