לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל מה שחם



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

חימצון למוח


אתר וואלה! סלבס מראה לקוראים איך אתר רכילות מן המניין צריך להיראות באופן יומיומי, ומציג את ארבע הבלונדיניות הלוהטות של ישראל במכה!  

אכן, יום חגיגי למדינת ישראל!  

 



נכתב על ידי , 15/4/2010 11:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב ילדים, היום נלמד מה זה "אירוע פח"


 

אירוע פח: רקע כללי

הביטוי-אירוע פח- נולד בבית וואלה! לפני שנים רבות על ידי מוחות קדחתניים של עורכים ממורמרים  שנונים ביותר.

אירוע פח- הוא אירוע סלאש השקה סלאש מסיבה סלאש הסיוט של כל תקציבאי יח"צן, שעל אף מאמצי אירגונו, הלקוח יפטר את היח"צן לא יזכה לראות את שם המוצר שלו מתנוסס מעל דפי וואלה! סלבס אף אתר פופולרי.

מאמצי היח"צן/ית להציל את אירוע הפח שנקלעו אליו וכן לזכות בתהילת עולם בפרסום: א. ישגעו אתכם ב. ידירו שינה מעיניכם ג.יעצבנו אתכם ד.כל התשובות נכונות, שימו לב! אפילו אם היח"צן צווח את המשפט "זה ממש חשוב לי!" שוב ושוב, היו חזקים ועמדו על שלכם!

 

אירוע פח: איך נזהרים?

1. אחרי בקשה מנומסת שלכם לא להתקשר לשלוח במייל רשימת סלבס שאישרו הגעה, בהדגשה על המילה "סלבס", אם ברשימה המקרטעת אין  אף שם שהכתב/עורך מצליחים לזהות- אנא הימלטו על נפשותיכם ומהר!

2. מילות קישור כמו: צפויים להגיע, יגיעו, אמורים להגיע, הבטיחו, נשבעו ועוד,  יבטיחו שלפחות למחצית מהמגיעים יצוץ משהו אחרי שיראו את רשימת המגיעים ברגע האחרון. אם זה התקנת גלגל חמישי ברכב או  צפייה בפרקים  של 'עספור' שהם הקליטו ב- VOD

3. אם באירוע לא מחלקים בושם, חולצה, משקפי שמש  שום מתנה ששווה יותר מ-500 שקלים בעלת ערך, יש סיכוי שגם טל טלמון, מיכל אמדורסקי, שרון חזיז, שרה לוין אלה שאישרו, יבריזו ברגע האחרון.

4. מומלץ לבדוק גם עם המתחרים, האם הם שולחים צלם- צרת רבים נחמת טיפשים ככה לפחות תרגישו טוב יותר שלא רק אתם נפלתם בפח

 

בלת"מים  שיכולים להציל את אירוע הפח ברגע האחרון:

1. הגעתה של ברפאלי, שפרה, נינט פיגורה הרסנית במיוחד שיכולה להפוך כל אירוע פח לאייטם פופולרי בכל בית בישראל.

2. הצעת נישואין, התעלפות, מכות מאורע בעל ערך חדשותי גבוה שהתרחש באותו אירוע- מצב כמעט בלתי אפשרי לאור העובדה שרוב המגיעים עצמם הם לא בעלי ערך חדשותי אלא אם משהו ממש צומי קיצוני קורה להם

3. יחצ"ן שממש בסמיכות לאירוע מוכיח שהוא בעל ערך מקושר ומביא סיפור, מה קוראים אותו בעברית צחה "סקופ", או בעברית של עיתונאים: "הוא מפרגן לך- תפרגן לו בחזרה".   

 

אירוע פח: הסקת מסקנות וחקר ביצועים

אם כבר נפלתם באירוע בפח ואפילו שלחתם צלם לאירוע שכזה- שהובילו לבזבוז בלתי מבוקר של כספי המערכת, אל תתייאשו, תמיד אפשר להאשים את היח"צן ששיקר באשר לרשימת המגיעים (מה שלרוב נכון)- רק אל תשכחו להכניס את היח"צן האמין לרשימה השחורה ששמה: "שלח לנו תמונות יח"צ- תודה"

 

לפניכם רק דוגמא אחת מבין רבות לבדיחה אירוע פח שהתקיים ב-1 באפריל: כשלפניכם הרשימה של מי שלא יקבל יותר מוצרי חלב עם הנחת סלב אישר הגעה ולא הגיע:

אסף אמדורסקי, ירמי קפלן,לאה שבת, ירמי קפלן, טל גורדון, דן תורן, אתי אנקרי, דודי לוי, אייל שכטר, אלון אבוטבול, עלמה זק, אפרת בוימולד, שלי גפני, איזבל אדלר, סיגל שחמון, יואב צפיר, ערן צור, אורנה פיטוסי, עדי גילת, טל כהנא, ישי גולן.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/4/2010 16:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמצא האפיקו-Man


 

מחדל קשה המחייב את פיטוריהם של כל כתבי הרכילות וצלמי הפפראצי באשר הם, נרשם היום, כאשר התגלה שרידו של השחקן האוסטרלי, האקס מן, יו ג'קמן מסייר לו ברחבי ישראל, כאילו כלום לא קרה, בלי שאף צלם זריז יתעד אותו או אף כתב רכילות יכתוב שאכל חומוס אבו נפחא והשאיר טיפ של אלף דולר.

מזל שיש את גלי צה"ל שישמור עלינו ברגעים החשובים באמת.

צלם אמיץ של דו"צ תיעד את ג'קמן, במוזיאון חיל האוויר ברמת דוד, נהנה משלל אקסמפלרים של מטוסי קרב ושלח את התמונות לקומץ קטן של כתבים בכירים, שבעקבות המחווה הוא מתכנן לשלוח להם קורות חיים אחרי שישתחרר מצה"ל.

 

יו ג'קמן הגיב ואמר: I would like to eat some bread now, What? No bread? I should get the F*ck out of here, back to Australia, Pals! 

 

 

נכתב על ידי , 1/4/2010 11:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




4,695
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlila.odi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lila.odi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)