לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Elf Merlin’’s first 50

הצטרפו אליי למסע. שמי אלף מרלין ואני מחכה לכם שתצאו איתי למסע שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קירח מכאן ומכאן ומכאן.


איך משני ציפורים ביד נשארתי בלי כלום כבר שלושה ערבים רצוף.

 

הייתי בטוח שעם סיוון נ. העיניינים יתחממו ממש מהר. אולי קיוותי סתם ואולי באמת הם הלכו לכיוון ההוא אבל מה שבטוח שעכשיו הם כבר לא שם. לא התראנו מאז אותו הערב שהיא הייתה אצלי ואנחנו גם לא דיברנו כל כך הרבה מאז. אולי זה גם קצת אשמתי שחיפשתי קצת בשדות של אחרים אבל השורה התחתונה היא שדווקא בחג, בתקופה שהכי רציתי להיות עם בחורה... הייתי לבד.

 

אני זוכר את ראש השנה של לפני שלוש שנים - זה היה חג למופת. הייתי בברזיל באי בשם 'מורו דה סאו-פאולו'. טיילתי אז עם חבר שנסע קצת למקום אחר ובדיוק לפני שהגעתי לאי הזה פגשתי שלוש בנות, שתיים מאוסטריה ואחת מצרפת, סלין שמה. אני זוכר שהתחברנו מאוד וביני לבין סלין היה איזה קליק מיוחד, משיכה מינית שכזאת. כשהחבר שלי עזב קצת לטייל יצא הגורל וגם שני החברות האוסטריות של סלין חזרו חזרה לאוסטריה ונשארנו רק אני והיא. מיד זרם בינינו והחלטתנו לסוע ביחד לאי הקסום ההוא.

 

אני זוכר שהיום הראשון היה הארוך ביותר כי לקח לנו הרבה זמן להגיע לאי ולמצוא מלון טוב אבל בסופו של דבר זה הסתיים.

 

מצאנו חדר במלון עם מרפסת לים וגם עם ערסל. אני זוכר שבלילה הראשון ממש לא יצאנו החוצה וממש התפרענו בחדר. לא היה לי סקס פרוע עם אף אחת כמו שהיה לי עם סלין. אני ממש יכול להרגיש איך המיטה עוד דפקה בקיר כל כך חזק מהביצועים שלנו. סלין הייתה מהממת. ממש ממש חתיכה. צרפתיה בלונדינית עם חזה גדול ועומד. היא שאלה אותי בלילה הראשון עם מה אני ישן בדרך כלל... אני זוכר שהיא אמרה לי שהיא לבדה היא ישנה עם גופייה אבל כשהיא עם גבר אז היא ישנה ערומה. אני אימתי מייד את אותה השיטה.

 

בכל מקרה, הסיפור הוא, שבלילה ההוא אני זוכר שישנו ערומים ובאמצע הלילה פתאום התעוררתי וממש התחשק לי להיות קצת איתה. אני זוכר שהתחלתי לגעת בה ולהתחכך עם איבר המין שלי בתחת שלה. היה לי נורא נעים ובכלל לא רציתי שהיא תתעורר. התחלתי גם ללטף לה את החזה ובכלל הרגשתי בשמים. היא מצדה החלה לאט להתעורר ולהתגרות ואני זוכר שהיא שלחה ידיים קצת אחורה אל עבר הזין שלי וגם התחילה קצת להזיז את התחת שלה עם תנועות הגוף שלי. היה לי כל כך טוב שממש לא הרגשתי איך לאט אני מתחיל להחדיר לה בזמן שאנחנו בכלל שוכבים שנינו על הצד. בכל מקרה, לא רציתי לשכב בלי קונדום אבל גם לא חשבתי כל כך ברור אם אתם מבינים. שאלתי אותה אם לה זה מפריע והיא אמרה שלא ולי זה היה מספיק. התחלתי להיות קצת יותר אגרסיבי וללחוץ עלייה קצת עם הגוף והיידים. היא התחילה להיאנח קצת והשקט והדממה שהיו בחוץ נשברו מעט. אני זוכר שלפני שגמרתי ניסיתי להיכנס הכי עמוק שאני יכול והיא ממש צעקה בחדר שזה עשה לי הרגשה טובה. כשגמרתי נשארתי ככה בפנים ואם אני אעצום את העיניים קצת אולי אפילו אוכל להיזכר בהרגשה הנעימה של איבר המין שלה נסגר על שלי. זה היה פשוט חג מושלם.

 

קראתי לה ילדת החול. היא תמיד אהבה לחזור לחדר מהים ולהיכנס לסיבוב אחד במיטה לפני המקלחת שלה ואני באשר היותי גבר הסכמתי לקבל את מנת החול הקטנה במיטה שלנו בשביל הצופר האחר.

 

טוב, ואני קיוויתי לחג כזה גם השנה...

 

נקווה ליותר.

שלכם,

אלף מרלין.

נכתב על ידי , 15/9/2007 01:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 41




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElf Merlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elf Merlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)