לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Elf Merlin’’s first 50

הצטרפו אליי למסע. שמי אלף מרלין ואני מחכה לכם שתצאו איתי למסע שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אני וסיוון נ. לא ניפגש הלילה


אוף!!!

 

כל כך התחשק לי לפגוש אותה גם הלילה. היא בנתה אצלי איזה מתח כזה... מתח שהייתי חייב לפרוק איתה!

 

אני רק מדמיין איזה כיף יהיה אם היא תשלח איזה הודעה שתגיד, "אני פה ליד, אתה עוד ער?" ואז תעלה אליי ועלי. לא נראה לי שזה יקרה הלילה. הלילה אני נשאר לבד עם המחשב ושתי ידיי.

 

היא יודעת איך לגרום לגבר לרצות עוד. היא לא נתנה לי בלילה הראשון עד הסוף... משהו שלא הרבה בנות הצליחו לעשות. לא שאני משהו מיוחד אבל קורה די הרבה פעמים שאם אני עם בחורה בפעם הרשונה ואנחנו באיזה מקום נוח כמו הבית שלי או שלה (או איזה שירותים במועדון) אז כבר זה הולך עד הסוף. היא, סיוון נ., התאפקה. והיא ידעה טוב מאוד למה.

 

זה כמו שאני רוצה הכול ולא רוצה כלום. כי מה שאני רוצה זה להיות עם כמה שיותר בחורות וזה אומר לשכב עם כמה שיותר וזה אומר לשכב איתן כמה שיותר מהר כדי להמשיך הלאה... אבל דווקא בחורה שלא נותנת לי ישר מצליחה למשוך אותי עוד ועוד. ואם היא הייתה נותנת אז בטח שלא הייתי ממשיך להתעניין. זאת נוסחא מתמטית מסובכת כזאת שאומרת שככל שאני אתאמץ יותר כך אני אהנה יותר.

 

חוץ מסיוון נ. יש עוד מישהי בתמונה. שרית מ. אחת שהכרתי באיזה קורס הכנה למחנה קיץ לפני שנתיים. זה היה ממש מיודח איתה. עשינו פעילות לילה לזוגות ביחד, המדריך חילק אותנו, והיה כל כך הרבה מתח שממש משכנו את הפעילות לעוד כמה ימים ואפילו נפגשנו בבית שלי כדי לסיים איזה עבודה שקשורה לפעילות. אני זוכר שבאותו היום שהיא באה אליי כבר הרגשתי שזה זה וככה שיחקנו באיזה משחק גברי נשי פיזי כזה שנתן לי את האפשרות ככה להישכב מעליה ואז זה התחיל. שרית מ. (מספר 12) החזיקה כדור ואני החלטתי לקחת אותו ממנה. היא לא נתנה לי ואז נשכבתי מעליה. היא ככה הביטה בחיוך ואני גם ואז פשוט התחלתי לנשק אותה. אני זוכר שהיינו ככה קצת מעל השמיכה והתחלתי להוריד לה בגדים. הייתי בוח שהיא תברח מהר מאוד מתחת לשמיכה ותתבייש אבל היא ממש הרגישה בנוח עם הגוף שלה. היא חשפה הכול. אני זוכר ששכבנו שהיא ממש חייכה המון ואהבה לגעת ככה חזק עם האצבעות שלה. היא ידעה לתת לי הרגשה טובה ואני לה בחזרה.

 

מאז התחיל קשר כזה שנהפך להיות מאוד אמיתי וטוב. הוא סבב בעיקר או רק על סקס אבל חוץ מזה גם הסתדרנו מצויין.

 

כך קרה אבל, שלא דיברנו איזה שנה וחצי כי כל אחד נסע למקום אחר בעולם ועכשיו חזרנו לדבר ככה סתם. אז היא הכוונת השנייה. למרות שזאת תהיה אחת מן העבר עדיין אני מוכן לחזור אליה בזרועות פתוחות.

 

טוב, נראה עם מי יצא לי ללכת עד הסוף קודם...

סיוון נ. או שרית מ.

 

אני אודיע לכם,

שלכם,

אלף מרלין.

נכתב על ידי , 12/9/2007 00:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 41




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElf Merlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elf Merlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)