לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנטי מארינה מקסימיליאן בלומין


לכל מי שלא סובל את מרינה מכוכב נולד 5....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

רקע- למה אני לא אוהבת את מארינה?


שלום לכל הקוראים,

הבלוג הזה לא קשור אליי בשום אופן, והוא נובע משעמום נטו, אבל אם מישהו בכל זאת רוצה לדעת קוראים לי מאיה ואני בת 17,  נ.ב מקדים: אין לקחת ברצינות את הנאמר בבלוג הנ"ל בשום אופן... (למרות שאם אתם רוצים- בבקשה), למי שלא הבין עד עכשיו, אני לא אוהבת את מארינה מקסימיליאן בלומין, שלמי שלא חי במדינה הזאת, ניוז פלאש, היא הופכת לאט לאט לנינט הבאה....

עכשיו תנו לי להבהיר דבר אחד, אני צופת כוכב נולד מתחילתו, לא נאמר צופה הדוקה, אבל צפיתי ברוב התכניות ואני מחשיבה את עצמי לאדם שקול, לא מומחה גדול, אבל בעל אוזניים תקינות ו-עיניים (איבר שלצערי משום מה מתקשר לכוכב נולד בצורה הרבה יותר ישירה מהאיבר הראשון שציינתי).

לא ברור לי בדיוק מתי הרגע המדויק בו הבנתי שממארינה לא ניתן להתחמק. מארינה פה כדי להשאר והיא הבהירה את זה מצויין.

חס וחלילה אני לא מפקפקת בכבודה של הגברת המכובדת, אני רק לא מבינה, מדוע היא חייבת להחריש את אוזניי פעמיים בשבוע ללא רחמים.

כן אני ממש לא חושבת שהיא יודעת לשיר, נהפוכו, אני דווקא חושבת שאם תסתובבו בשכונותיה של תל אביב תמצאו הרבה כוכבים נולדים פי 10 יותר מוכשרים ממנה, ופי 10 יותר איכותיים ממנה, או כפי שמרגול ידידתי היקרה אומרת- כוכבים פליליים- ג'ונגלרים- "מלכותיים"... וכיוצא בזאת...

אבל לא ברור לי מדוע בכל פעם שמשודר בטלוויזיה האודישן הראשון של מארינה אף אחד לא שם לב לסלידה הברורה של מרגול- המוזכרת לעיל- מביצועה של מארינה, מוזר ששבועות ספורים במספר לאחר מכן, מרגול חושבת שמארינה היא האישה המוכשרת ביותר שפגשה. יותר מוזר הוא העובדה שמארינה כמעט ולא עברה את האודישנים המוקדמים (אחרי האודישן הראשון) ואפילו סייעה ב"כמעט" סילוקה של מיקה בדואט הזוועתי (וכן אני יודעת שהיא הייתה צרודה- בכל זאת).

אז, אז מה אם מארינה נראית ושרה כמו בחורה בת 40 לפחות, ואז מה אם יש לה מניירות מזוייפות ומעצבנות, ותנועות ידיים מרגיזות וממש לא "מקצועיות" בניגוד לדעה הרווחת. אז, אז מה אם מארינה, ממשיכה את ג'קו, ובדרכה לכתר כוכב משתמט נולד נוסף.... אז למה שלא נצביע לה בעצם? למה שלא נשקיע את כספנו, זמנינו, אוזנינו ואף אגזים ואומר לבנו בבחורה הזו שעד עכשיו לא הוכיחה שהיא יותר מחוה אלברשטיין וונאבי, או איזה זמרת סול/ יוצרת/ אמנית מוכשרת/ עזבו אותי כבר...

ואוסיף ואומר- מארינה היא אישה שחצנית, וכולם יודעים את זה, אין אפילו טעם להכביר במילים, גל אוחובסקי אמר את זה, יוני בלוך- אלוהים ישמור אותו- אמר את זה וגםעם ישראל (השפויים שבו) אמרו את זה... אז תנקטו עמדה, ותעצרו את זה, אל תתנו לתכנית לנצח, להכתיב לנו את מי להעריץ ואיזה אלבומים לקנות ולהפסיק לשים במרכז כל שאיפתינו אישה שמתנהגת כאילו היא בכלל ברוסיה- כאילו אין אף אחד אחר לידה וזו בכלל לא תחרות, כי הרי מי ישתווה למלכה ממ"ב.

ולסיום תנו לי להזכיר לכם שגם נינט טייב- הכוכבת הראשונה- הייתה פעם כבדה במשקלה, סינדרלה מתחילה ופייבוריטית לא קטנה.

ועם כל הכבוד לנינט, היא הוציעה סוף סוף תקליט ועשתה טלנובלה והתחילה זוגיות מתוקשרת עם יהודה לוי- אבל סה"כ אפילו היא יודעת את זה, כוכב נולד ייעד אותה לכוכבת המיינסטרים, לחיים נטולי מיוחדות ורדופי פקצות וכפרות למיניהן.

אני לא כ"כ בטוחה מי קהל היעד של מרינה, האם אלו הזקנים שכ"כ מעריכים את הקול האופראי של הממוצ'קה הממוטית, או האם אלו הפקצות, שמאסו בתכנית והחליטו בכל זאת לסמס למי שהן חושבות ל"מוכשרת"- אחרי שדניאל בן חיים יצא "שלא בצדק" מהתכנית (וזו סוגיה בפני עצמה..) או האם אלו בכלל חברות התקליטים ומפיקי התכנית שרצו עוד נינט, שמאסו במויאלים, סקעתים, סעדויים וג'קויים והחליטו למצוא "משהו איכותי", אז מי לא יותר מתאימה ממרינה?

מתנצלת מראש על האורך, אבל מי שכן קרא עד לפה, זוהי מחאה, לבד לא יעזור אם נתלונן, בכל מקום אני רק שומעת, שלא יצביעו לה, שלא יתנו לה לנצח, אז תעשו משהו.....

תודה, מאיה (אנטי- ממ"ב)...

נכתב על ידי , 27/8/2007 16:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanti-mmb אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anti-mmb ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)