לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כןכן עוד יום בחיי, סתם לכתוב, להוציא קצת דברים, זה עוזר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הניסיתם פעם להגדיר את המילה: "אהבה"


נכון משימה לא קלה... לא קל מהמובן שתמיד ננסח מפה ומשם ולכל אחד יהיה משהו להוסיף אבל ניסוח מושלם. משפט שיתמצת את הרגש הזה במדויק, כנראה שלעולם לא נצליח להגיע אליו. לפי הרפואה, פיזיקה, ביולוגיה, מה שתרצו, האהבה נוצרת בעצם מהורמונים שמוחנו מפריש. הורמונים או לא הורמונים, כל האנשים שאומרים "די, אני עם אהבה גמרתי" והאנשים בני ה-60 שהסקס ביניהם כבר לא פורח, לפחות לא כמו פעם. ובעצם כולם. לכולם יש את הצורך: "לאהוב ולהיות נאהב", נשמע מעט ספרותי? אני בתור אחד שעוד לא טעם מטעם האהבה מנסה לדמיין איך זה שאתה מגיע הביתה ויש שם מישהו שאתה אוהב ורוצה שיהיה לו הכי טוב בעולם... וזה הדדי. לאהוב את חסרונותיו ואת יתרונותיו. היום כשעברתי במרכז העיר ראיתי זוג, הנערה עלתה לאוטובוס אז חברה נשק לה נשיקה אירוטית לשלום. נכון זה מזה מפוצץ מקנאה! דברים כאלה מכניסים אותי לדיכאון למשך כל היום. איך להסביר...זה כאילו מחדד לך את תחושת הלבד. ונסיים בנימה קלישאתית משהו: מה יהיה? יהיה טוב זה בטוח, תקווה וציפיה תמיד יש, שמתישהוא זה יבוא, הרי בסופו של דבר כולנו נתחתן ונקים משפחה. אני לא יודע מה איתכם אבל אני הולך להמשיך לעשות סקס גם בגיל 60.
נכתב על ידי with-out-a-nick-name , 22/8/2007 02:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20:00 בערב


20:00 בערב, אחרי מקלחת, כוס קפה חם ביד, במרפסת ביתי. אין כמו האוויר של ירושלים. אני אוהב את ירושלים, אני גאה בעיר שלי, היא בין הערים היפות בעולם לדעתי והכי חשוב שאני מרגיש בה כמו בבית, אין מצב שאני הולך לאיבוד בירושלים. סורי.. טחנתי טיפה'לה, קורה לי הרבה, זו כתיבה ראשונה אני אשתפר חחח. אז איפה היינו: 20:00 בערב, אחרי מקלחת, כוס קפה חם ביד, במרפסת ביתי, אין כמו האוויר של ירושלים. אני יודע שגם סיגריה הייתה מתאימה בסיטואציה הזאת אבל אני לא מעשן אבל תמיד אפשר לדמיין. כשהרדיו ברקע אני נותן למחשבותיי לנדוד, על היום שעבר, מריץ אות כמו סרט. אז בואו נשתף אתכם, זו המטרה לא?:

זה התחיל משיחת טלפון מאבא שלי, רוצה לראות אותי ואת אחותי. הוא פרוד מאימי כבר שנתיים בערך ואנחנו מתראים אחת לכמה חודשים מסיבה לא ברורה. בכל אופן קבענו שאנחנו הולכים ל"הארי פוטר ומסדר עוף החול" אחח טרי טרי בקולנוע ואני חולה על הארי פוטר כך שזה סידור טוב. נכסתי לכל עניין הקריאה בזכות הארי ואפרופו אני רק רוצה להגיד שכל מי שקרא את הספרים שלו יסכים איתי שהסרט הרביעי ממש חרג מעלילת הספר. הגענו לקולנוע באיחור של חצי שעה כמעט, האוטובוסים האלה זה משהו, אז יצא שאיחרנו להקרנת הסרט ובאסה חיכיתי לזה ועכשיו אחותי הקטנה התעקשה שהיא רוצה לראות "שרק 3", גם חדש משהו. אמרתי "נו טוב עדיף מכלום". נכנסנו, ראיתי את שרק 1 ו-2 אבל זה היה מזמן ואיכשהוא כנראה שהסרט ממש שיעמם אותי, אבל זה היה ממש מוזר כי בשורה איתי ישבו זוג נשוי. חחחחח ממש, חשבתי שיש להם ילד או משהו אבל לא. מי לוקח אישה לדייט לסרט הזה?? נו טוב, מי אני שאלעג להם. אבל ניסיתי להינות מהסרט כמה שאפשר. בכל אופן היה איזה משפט שהעוגייה המדברת למי שמכיר בסרט אמרה כזה "אם אתה יכול להיות מלך של משהו זה רק מלך המטומטמים" לאיש הרע. ושמעתי מלא ילדים באולם מתחילים לצחוק... לא נראה לי שהזוג צחק, בכל זאת יש גבול אבל אמרתי לעצמי כזה "גוד דמיט מה כזה מצחיק". אבל מצד שני, אי אפשר להאשים אותם. אם הייתי בן 5, צופה בקלטת שאבא קנה בוידאו מנסה להירדם... בטח הייתי צוחק מהבדיחה. השנים עוברות ואנחנו לאט לאט מאבדים את הנאיביות הזאת שיש לנו בגיל קטן. תארו לכם איךהיה נראה העולם אם היינו נשארים תמימים לכל החיים, נראה אחרת נכון?, אפילו טוב יותר?, את זה אתם תחליטו. זהו, נגמר הסרט, אמרנו שלום לאבא במין הרגשה של "ביי אחי דבר איתי באייסי", זה לא כזה מצחיק למען האמת זה די נורא כשזה אבא שלך, זה קורע אותי מבפנים אבל לאט לאט מתרגלים. בקיצור עלינו לאוטובוס וישבו מאחורינו איזה זוג פרחחחחוווותתתת, שיחקו אחת לשנייה עם השיער, לעשו מסטיק כמו פרות ושמו מוסיקה מזרחית בפלאפון באיכות גרועה שכל האוטובוס שומע. מכירים את זה? אני כ"כ שונא את זה. "שיו כאילו ראיתם איך נטלי רזתה? אלוהים ישמור חמסה, היא אנורקסית וזה כאילו וואי היא הייתה ככה ועכשיו היא כזה כל היום לא אוכלת ואז יום שלם בולסת ומקיאה הכל השם ישמור"... צפוניות שומרות משקל חחח.

איייי ומה עכשיו? עכשיו סתם 20:00 בערב, אחרי מקלחת, כוס קפה חם ביד, במרפסת ביתי. אין כמו האוויר של ירושלים

נכתב על ידי with-out-a-nick-name , 21/8/2007 02:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  with-out-a-nick-name

בן: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwith-out-a-nick-name אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על with-out-a-nick-name ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)