לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**ברוך הבה לעולם שלי**


מין עולם מישלי שמספר על מה שאני עוברת בכול יום ומה שאני עושה ומרגישה. וגם צחוקים שטויות ומה שאני הכי אוהבת לעסות. תמונות מישפטים ואוד ים של דברים אז כדי להיקנס. תהנו בבלוג שלי ואל שקחו לישלוך דגובות. תיחתבו לי עם צריך גם משהוא לשנות אז תהנו. [=

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 369827224 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


הי כולם ממצב אני שוב מאדקנת את הבלוג המאוד מענין שלי.

 

סליחה על זגיות כתיב!!!

 

הי כולם ממצב אחשב השעה  21.00 חחח בידיוק 9 אחשב.

אז אני יספר לכם מה קרה לי ולחב"רה שלי אחרי שאדקנתי תבלוג אז ככה.....

אתמול אחרי שאדקנתי תבלוג יצאתי לטייל עם החברות שלי וכמה בנים שאני מקירה מי ילדות.

אז היתארגנתי יצאתי. הגתי לפארק וכול החברות שלי וגם הבנים וכולם התחילו לספר לי מה קרה הם סיפרו לי שאיזה אשה אחת צעקה עליהם והרביצה להם וקאלה הם קיללו אחד את השני ורבו.

אז אבא אחד מהבנים בה ושואל מה קורה ואז האשה הזות באה אלו בצעקות ואבא שלו אומר לה שלא תעיזי ליצעוק אלי וכאלה. באותו זמן עד שהם נירגעו והתחי לו לדבר כמו בוגרים בה הבן הגדול של האשה וקפץ על אבא שלו ושאל מה קורה פו מה הוא אומר לו מה אתה קופץ ייצור הוא התחיל ליתפוס תחת הילד הזה ופיתום בה בעלה של האשה הזות. וכך הם הלחו מקות כמו ילדים מעוד בוגרים. וניגמר שמישטרה היתערבה שם וכאלה חחח טוב לבסוף באו החברים של אחותי הגדולה אביטל שגם לה יש בלוג היא באה עם החברים שלה בני 17 16 והם באו עם מקלות מיברזל בישביל להרביץ להם בסוף האנשים האלה ברחו ולא הספיקו להרביץ להם. לא נורא הם יתפסו אותם בפאם הבאה וירביצו להם כמו שצריך חחח ללמד אותם לקח שלעולם לא ישקחו... אז זהוא לבנתים והינה התמונות שהבתחתי לכם בפוסט הקודם מקווה שתוהבו ביייייי.

נכתב על ידי , 19/8/2007 20:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





























 

 

נכתב על ידי , 19/8/2007 20:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הי זו שוב אני!!!

 

סליחה על זגיות כתיב.

 

הי אני שוב מאדקנת את הבלוג המאוד מענין שלי... טוב הרבה זמן לא הדקנתי את הבלוג שלי אני יספר לחם גם למה... דודה שלי באה לארץ מאמריקה ו היסתובבנו איתה הלחנו לאורחים בחולון זה היה אתמול אז קרובי המישפחה שלי היו שם כולם ובימיוחד ניקול הקטנה והחמודה חולה עליך אתמול לקרובת מישפחה שלי היתה לבת שלה יום הולדת ה 1 היא בת שנה והיא כל כך מתוקה וקשהיא מחיחת אז היא עוד יותר מתוקה. אז אני אחותי ואוד קרובת מישפחה שלי שסימה צבע הלחנו לטייל בחולון. הינו בגן היפני יש שם כל כך הרבה דברים יפים יש שם מפל נהר בכול הגן יש שם גשרים בחצי עיגול כמו ביפן. יש שם מעבר על המים שזה כמו מין אבנים בתוך המים שאפשר לעבור שם. הגן היה כל כך יפה ונחמד. חוץ מיזה שהיה שם ריח של חלור אבל היתרגלתי אני אחותי ועוד קרובת מישפחה שקוראים לה נטלי התלנו מטבע למים וביקשנו מישלה.

אני יספר לחם את כל הנסיעות שלי 4 פעמים ליסועה לשדה תעופה ביגללשאמא שלי תסה וגם דודה שלי כאילו הלוך חזור הלוך חזור. היה ממש צפוף באותו כל הדרך נירדמה לי הרגל היה משעמם ולא ידעתי מה לעסות אם אצמי. חחח לפחות זה מאחורי מזל. שילשום הלחתי לקניון עם חברות החי טובות שלי לורין דליה. הלחנו לסרט גשם של צרות סרט ממש מענין וגם די מצחיק. הסרט הולך על תיבת נח שהוא צריך ליבנות תיבה וכל החיות רודפות אחרו והוא לא יודעה מה לעסות. תיראו את הסרט ותגלו את ההמשך. היום היתי על האש ביער היה ממש כיף ומסביעה. חחח בקיצור היה סבבה אז זה לבנתים חח תיחתבו לי ביייייי...

 

כבלו כמה תמונות שאני אוהבת

אמממ אני לא יוסיף אחשב תמונות ביגלל שאני לא מצליחה אבל לא נורא בפאם הבאה נוסיף ביייי...

נכתב על ידי , 18/8/2007 17:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**ליליוש** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **ליליוש** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)