לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Best Life:)


In every girl there's a (little) witch :D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

די,, נמאס כבר!!


היוש מה קורהה?! זה הולך להיות ארוך..אבל בקשעע תעזרו לי ותקראו עד הסוף חחח XDD

 

 

נו דיי כבר, נמאס לי מהבלוג הזהה! אפח'ד כבר לא מגיב, כולם אנוחיים..אני מגיבה לכולם ואפחד לא מגיב לי..זה ממש ממש מעצבן!! אז זיההוו..אין לי חשק יותר לעדכן תבלוג המעצבן הזההה..והכל רק ב ג ל ל כ ם כי אתם לא מגיבים לי בכלל וחושבים ר ק על עצמכם, מעצבנים! \: (: וגם המחשב הדפוק הזה שלי לא מעביר לי לאנגלית..אז אני כותבת עכשיו את זה בתיבת איסי של ידיד שלי ואז מעתיקה כל פעםם!! חחחח..מעבן לאללהה! טוב נגיע לעוד משו מעצבן..ח=ב=ר=ה ש=ל=י היא כזאת מעצבנת!! היא לא ממש מקובלת וסיכמנו ביננו שכל אחת שמוזמנת למסיבה כל יום חמישי תגיד אחת לשניהה..ואני כמובן עשיתי את זה וגם היא..אז אני ספרתי לה על כל מסיבה שהוזמנתי ווהיתה תקופה של חודש שגם אותה היו מזמינים למסיבות כי הייתי מתעקשת בשבילה..אפילו שהיו ילדים שלא ממש רצו אותה->>אז אני, המשכתי להתעקש כי בכל זאת היא מבין החברות הכי הכי הכי טובות שלי..אני בתקופת הבצפר חחחח לפני החופש,, ייצא לי להסתובב יותר עם "המקובלות" כי רוב החברות שלי שם..לא הסתובבתי איתן בשביל הקטע הסתובבתי איתן כי הן באמת חברות שליי..ומה לעשות התברכתי בזה שכיך לחברה להיות איתי ואני "מקובלת" .. אני לא רוצה לקחת את זה למקום שליישי כזה ופאקצי ממש לא..אני לא נצלתי תמקובלות שלי ממש ממש לא..אז ככה הכל התגלגל, ופתאום בום החופש!! מה קרה בחופש?! בחופש כל אבל כ=ל החופש ניסיתי להיפגש איתה אבל היא תמיד הייתה אצל חברה שלה..הילה [אני בכוונה כותבת שמות כי בכל מקרה לחברות שלי אין בלוגים ורק אחת או שתיים יודעות שיש לי בלוג אז זה לא משנה] אז היא כל הזמן נפגשה אצל הילה ((גם היה לה יותר נוח להיפגש איתה כי היא גרה ממש לידה ואני לא>>אבל עדיין זו לא סיבה לא להיפגש,, לא?!) [= אז כל פעם היתי מתקשרת והיא היתה אצל הילה או שמרה על אחותה הקטנה..וכל פעם היתה כותבת במסן "הילה חולה עליך.." כל פעם אבל כל פעם..או "הילה אוהבת אותך" וגם שאני היתי כותבת לה "שיר מתה עליך" היא לא היתה כותבת לי גם,,פשוט רציתי להראות לה שהיא חברה שלי וחשוב לי ממנה

אז קבענו להיפגש ביום רביעי...התקשרתי אליה כל חצי שעה במשך חמש שעות והיא לא היתה בבית אז כבר נמאס..כי הרבה חברותה התקשרו אלי אבל אני אמרתי להן "אני נפגשת עם שיר!" אז בגללה נתקעתי בבית..ואז התקשרתי אליה בערב ואמרתי לה את זה שהתקשרי אליה כל הבוקר ואז היא אמרה לי "טוב אז מחר"..[יום חמישי] התקשרתי אליה יום למחורת ואמרו לי שהיא אצל הילה ואני )): וכועסת!! באותו יום נשבר לי נמאס לי ממנה אז נכנסתי למסן וכתבתי לה הודעה שזה כבר מתחיל לפגוע בי וזה כבר נמאס לי..מהיחס שלה ומהניפנופים שלה..והיא עד עכשיו לא התקשרה! קיצצר  אין לי מושג מה לעשות איתה..

 

      סורי על החפירה ביושש..

לאביו תמידד.. !

נועמוש3> ^^

3>

נכתב על ידי NoAmOoSh(: , 25/8/2007 10:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול..


היייוש!

פוסט שני חחח..תנו בכפיים חחח..לא סתאםם..

ת ה נ ו !

 

אתמול היתי אמורה לנסוע עם חברה שלי אור לקריון [הקניון שלנו, בקרייות] לראות סרט באימקס החדש שנפתח שם בשדרת הכוכבים..הינו אמורות לנסוע בשש כדי להגיע לשם בסיביבות שבע בערב^___^

 אבל אבא שלי "הפתיע" אותי ואמר לי שאנחנו נוסעים כל המשפחה עם עוד משפחה שהם חברים שלנו [והבת שלהם קוראים לה לינוי והיא חברה טובה שלי!!>>לאביו עד אינסוף!]..

נסענו והגענו לשם בשמונה וחצי..קנינו כרטיסים של הסרט "מבול של צרות",, סרט סתמי אבל הוא כל כך מצחיק..אני ממליצה עליוXD כדאי לכם ללכת#! אבל נחשו מה?! לא הלכנו לאולם הרגיל! אז לאן הלכנו?! לאולם של ה-VIP זה בעצם אולם שכל המפוררסמים והאנשים החשובים הולכים אליו..כה נכון אנחנו לא מפורסמים, אבל.. [??] שילמנו עוד 10 ש''ח לכרטיס ואז נכנסו לשם..! זה אדירD: יש שם מסך ענק!, כורסאות מעור שחורות מרווחות [!!] קיצר היה ממש כיף..

שתיתי איס קפה, ואז שתיתי קולה ואכלתי פופקורן ענקיי שמעט לא הצלחתי לגמור:]

חזרנו הביתה בסביבות 23:30 וישר הלכתי להתקלח ונרדמתיXP

 

מה אני עושה עכשיו?!

הרגע קמתי..ואני עכשיו אוכלת ופל בלגי עם המון סירופ מייפל ואני שותה קפוצ'ינו וניל ((יאמיייP:) וכותבת לכם אך לע?! חחיי;)

 

מקווה שנהננתם,

לאביו סו מאצ'..

נועמוש

3>

 

נכתב על ידי NoAmOoSh(: , 5/8/2007 10:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון-יאיי!


אוללה כולםם וואט'ס אפ?!

חחיי פע הכל מצויןן!

שאלוום קוראים לי נועם וואני מהקריות [איפהלאא!] חח#!

אם באלכםם להכיר אותי יותר טוב אז תקראו את התעודת זהות שהכנתי על עצמיי..

טם טם טם טדם טדם טם^^

קבלוXD

שם: נועם

משפחה: ?!!

גיל: 13

פירסינג: אין לי..אבל יש לי 2 חורים בימין ושלושה בשמאל

תחביבים: לרקוד, לשיר, לצייר, לבנות אתרים [כבר נמאס לי ת'אמת] אמננ.. לשחק כדורעף ובכלל ספורט..לישון, לאהוב, לחבק, לחפור שממש משעמם לי, ל י ש ו ן, להתחרפן, לדבר במסן עד "השעות הקטנות של הלילה" ולאכול שוקולדד יאמיי!

שונאת: חשים,קנאים, מעבירי ביקורת, רכלנים, צבועים, שקרנים, פאקצות, ערסים, ערסיות, לקום מוקדם בבוקר ולאכול חציל [בלעעע]..נראלי שזיהווו..

אהבתי: את אופנת ה"רטרו"

לא אהבתי: טרנטולות

ד''שים: למשפחה שלי שאני מתה עליהםם! ולחברות שליי! חחח חיימי'יי! 3>

 

 

אמננ...זיהו אני חושבת שסיימתיD:

מקווה שנהנתם להכיר אותיי..חח:]

לאפיו אולל, נועמוש 3>

 

נכתב על ידי NoAmOoSh(: , 4/8/2007 16:43  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  NoAmOoSh(:

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoAmOoSh(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoAmOoSh(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)