לדף הכניסה של ישרא-בלוג

הוסף מסר

9/2008

ראש השנה שלי, יש תמונות:) מחזירה תגובות

חזרתי לעדכן, למרות המניאקים שמגיבים לי נאצה בבלוג.

אל תדאגו חמודים, יותר אני לא אשמע מכם ^^

היה ממש אחלה ראש השנה!

אתמול נסעתי לחברים של ההורים שגרים בקיבוץ בצפון, שלידו היה פארק מדהים שטיילנו גם בו. יצאנו מהבית ב3 וחצי בערך ואחרי כשעה הגענו לשם. יצאנו להסתובב בפארק המדהים שהיה שם, וב6 בערך חזרנו לקיבוץ לביתם המדהים והשקט של החברים של הוריי...

הגענו כשהייתה שם שקיעה, כך שראינו שם מיטב היופי שרק אפשר היה לבקש ביום קריר ונעים שכזה.

ואני, כהרגלי, הלכתי למקום ההכי מסוכן שם, שהיה למעשה החלק העליון של מערה שהייתה חצובה בסלע. מתחתי היה רק אותו חלק הסלע שעליו עמדתי (שהיה ברוחב של מטר וחצי פחות או יותר), ומתחתיו היה קניון ענקי שיכולתי למות אם רק הייתי מחליקה...

כל הסביבה הכילה צמחייה ירוקה...שפשוט היה מהנה ללכת בשבילים בינה.

אחר כך ישבנו ועשינו את הארוחת חג הטעימה מאוד (אני חייבת לציין) שהייתה שם. במהלך כל הערב שלחתי הודעות לחבריי האהובים עם ברכת "שנה טובה" הידועה, וכמובן, קיבלתי הודעות גם כן.

הלכתי לנוח מול הטלויזיה, ומידי פעם הלכתי לסיבובים קצרים סביב הבית עם משפחתי, חבריהם של הוריי וכלבתי. לקראת השעה 11 גיליתי שאני נשארת הלילה בביתם, אחרי ההצעה המפתה שלהם שנשאר. התעוררתי בביתם, אחרי שלא ישנתי כראוי לילה שלם, בסביבות השעה 5 וחצי בבוקר, עם עלות השמש.

נשארנו שם עד השעה 10 ולאחר מכן נסענו אל סבתי, שקרובי משפחתי וחברים נוספים היו אצלה יחד איתנו. הגענו אליה לקראת השעה 11 בבוקר.

מסבתי נסעתי אל סבתי השניה ישר, בלי להכנס הבייתה, והיינו אצלה לקראת השעה 5 ורבע.

ממנה חזרתי ממש לפני שעה, והלכתי להתקלח ולהתארגן אולי להיום בערב.

שתיהיה לכולכם שנה מעולה!

מלאת חוויות, שמחות, אהבות...

שלא תשכחו לאהוב ולבלות!

בהצלחה בכל מה שתרצו ותצטרכו, ושניהיה לראש בהכל!

נכתב על ידי Pretty COW ~ :P , 30/9/2008 19:36
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט