לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתח תקווה

בתי הקברות מלאים באנשים שמתו

Avatarכינוי:  עורב שחור לבן

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

משט השינאה והצביעות


משהו קורה לעולם בזמן האחרון, משהו רע, רע מאוד.העולם נהיה צבוע ופחדן.
בפעם האחרונה שהעולם היה במצב הזה זה נגמר במלחמת עולם , השנייה מביינהם.
ההיסטוריה שם על מנת ללמוד ממנה , עושה רושם שבני אדם מסרבים להפנים את זה, לא רק מסרבים אלא מתעקשים לחזור על אותם טעויות שוב ושוב.
שלטון האייתולות באירן הוא השלטון הנאצי , אירופה האנטישמית היא אותה אירופה אנטישמית, רק שהפעם ליהודים יש מדינה.
זה לא משנה כמה אנחנו צודקים (וברוב המקרים אנחנו צודקים) העולם יהיה נגדינו. יצאנו מלבנון וקיבלנו חטופים וטילים.
יצאנו מעזה וקיבלנו חטופים וטילים, ניסינו להגיע להסכם שלום כמה פעמים והפלסטינאים אמרו לא, קיבלנו אינתיפאדות.
אבל כל עובדות האלה לא מעניינות אף אחד, העולם כיום נשלט בידי "כוחות האור" החדשים. שונאי ישראל במסווה של
"פעילי שלום". האו"ם שהוא הגוף האחראי על טיפול בפליטים הקים ארגון מיוחד לטיפול בפליטים הפלסטינאים(כמובן שרק הפלסטינאים נחשבים פליטים גנטית, גם הבנים של הבנים הם פליטים) . את האו"ם והעולם לא באמת מעניין רצח עם בדראפור, לא מעניין רעב ומחלות באפריקה.
לא מעניין שבכל שבוע נרצחים בפיגועים בעיראק מעל ל50 איש. הצביעות זועקת לשמים.זה בסדר שעברים רוצחים ערבים אבל אם חס וחלילה יהודי יהורג ערבי זו סיבה למלחמה.  הבעיה האמיתית היא שיש אנשים שבאמת שזקוקים לעזרה בעולם, יש באמת רעבים באפריקה , יש באמת רצח עם בסודן, יש באמת דיכוי של העם הצפון הקוראיני כבר 60 שנה, יש עבדות, יש חוסר שיוויון בין הנשים והגברים בעולם המוסלמי , כל אלה בעצם קורבנות של הפלסטינים. שום קבוצה בעולם לא קיבלה תמיכה כספית כמו הפלסטינאים. אבל הם מתעקשים להיות המסכנים, המפגרים, רק ככה באמת אוהבים אותם.
במשט הזה לא היה שום אקט של שלום, הפלסטינאים לא באמת גוועים ברעב(ראיתם פעם תמונה של ילד פלסיטיני רעב, כמו אלה באפריקה שמראים בתמונות שהם רק עור ועצמות?) , הם לא באמת נזקקים, הם לא באמת מסכנים, הם אך ורק תוצאה של גורלם .
האתוס הפלסטינאי הוא כל מה  שרע, תרבות השקר, ההרג, תאוות הרצח, המסכנות, העוני . אם היו רוצים הם כבר היום היו מונקאו, אבל הם אוהבים את המוות יותר מאשר החיים.
 
ישראל לא נקייה מאשמה, אנחנו עדיין צריכים לצאת מהשטחים הכבושים, עדיין צריכים להבין שבסופו של דבר צריך להקים מדינה פלסטינאית .
אבל ככל שהזמן חולף הסיכוי נמוג, ויחד עם זה התקווה לחיים נורמאלים אי פעם באיזור זה...
 
אנחנו בפתחו של עידן שחור , שחור ואפל. צבוע , רווי שינאה דם והרג... כן .. בדיוק כמו לפני מלחמת העולם השנייה
 
 
 
משהו אחרון,
על מנת להבין לעומק את הנושא, הייתי ממליץ לכל אחד לחפש כתבות, מאמרים וכל כתב של בן דרור ימיני. מעולם לא נתקלתי בכתב
שכל כך צודק בכתיבתו. יישר כח!
 
 
נכתב על ידי עורב שחור לבן , 31/5/2010 12:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף עונה


כסגרתי את האוורוה, רציתי לכתוב

כשהפכתי אדום  , רציתי לכתוב

כשעצמות גופי עשו Rearrange, רציתי לכתוב

כשנשארתי אבוד, גם , מאוד רציתי לכתוב

אבל בכל אחד מהמקרים לא כתבתי, לא יכול להצביע על הסיבה, אבל עכשיו.עכשיו אני אכתוב.

 

"אבא, אתה רוצה לבוא למשחק האחרון באורווה?"

"יאללה , יש כרטיס בחינם?"

"חפיף, 10 שקלים, עליי"

 

בנסיעה לאיצטדיון שמעתי שגם את המגרש הקדום באברבנאל אבא שלי סגר, ושהוא לא יפספס את ההזדמנות לסגור את האורווה.

היה חם אחר הצהריים, הצטופפנו ביציע בין אלפי האוהדים(4 אלפים ליתר דיוק) ומחאנו כפיים למוטי קקון כשקיבל גביע, לקחנו חלק בהעברת הדגל הענק מעל ראשינו.

אחרי זה היה התחיל המשחק האחרון של הפועל פ"ת באיצטדיון האוורה, החל מאמצע שנה הבאה נשחק במגרש החדש (שכולי תקווה שיקרא ע"ש גדול שחקני הפועל בכל הזמנים נחום סטלמך ז"ל ) . המשחק האחרון זימן צירוף מקרים מעניין, גם משחק אחרון וגם משחק הישרדות בליגה , כנראה שהצירוף הזה היה גדול על שחקני הפועל. המשחק היה אחד מהגרועים העונה (והיו הרבה כאלה) ונגמר ב0-0 מה שהספיק להפועל להשאר בליגה. שריקת הסיום נתנה את האות ואלפי האוהדים חגגו הישארות, חלקם אף הגדיל והתחיל לפרק כסאות וקטף פיסות דשא , למזכרת!

היה גם חם בערב, בנסיעה הביתה אבא אמר לי שהוא מתכוון לבוא איתי למשחק הפתיחה באיצטדיון החדש. אני, אבא, וגבזו סיכמנו ששנה הבאה לא יהיה יותר גרוע , ואולי מצד שני, כן יהיה...

 

"זה גמור, בני יהודה יפתוח רגליים מול חיפה , חותם על זה"

"זה כדורגל , הכל יכול להיות"

"חשוב שהפועל ת"א תקח, גם בגלל שזו הקבוצה שאני אוהד אחרי הפועל פ"ת וגם בגלל שאני שונא את חיפה"

"אבא, חשוב מאוד שהפועל תקח"

 

שמונה בערב בדיוק התיישבנו עייפים ומותשים מהעלאק דרמה באיצטדיון האורווה, מעודדים בלבינו את האדומים.

זה נראה מבטיח עם שער מהיר של האליל החדש שלי גילי וורמוט,אחרי זה המצב התדרדר מרגע לרגע, עומרי קנדה (אקס הפועל פ"ת) מקבל אדום

מיותר, ובית"ר משווים בזמן שבני יהודה עולים ליתרון בבלומפילד. הדאבל האדום מתרחק מהאדומים, חיפה לא תוותר , וגם ככה במצב הזה היא אלופה.

מחצית שנייה נפתחת והמצב משתפר, אדום לבית"ר ועכשיו זה 10 נגד 10 אלא שבבלומפילד חיפה משווה. המתח מתחיל לעלות בקצב רצחני, דק' 80 הפועל ת"א שוכבת על השער של בית"ר ומחמיצה, מנגד בני יהודה מחזיקים בצורה הירואית בתיקו. דקה 90 , הכל נראה אבוד, שוב הפועל ת"א ייצאו לוזרים , שוב האלופה תהיה ירוקה. דק' 92 שערררררררר, ערן זהבי, אני צורח משמחה, שמחה לאיד, או וואטוובר תקראו לזה, איזה כיף ,איזה אושר ,הפועל ת"א למרות כל השנאה אלייה בארץ (שלא ברורה לי עדיין) לוקחת דאבל! כנגד כל הסיכויים.

אומרים שיש על האליפות הזאת כוכבית בגלל שיטת הקיזוז , אני טוען אחרת שהכוכבית היא בגלל המשחק המסריח של מכבי ת"א שפתחו רגליים מול מכבי חיפה ונתנו להם  את המשחק, אחרי המשחק הזה מחקתי ממני כל זכר אחרון של סימפטיה למכביזם, לא בכדורגל ולא בכדורסל, המעבר לאדום הושלם! (אך עדיין כחול בראש).

אליפות*

* וגם גביע

 

"אני רק מקווה שהם יעשו את One"

"יעשו יעשו"

"בטוח?"

"בטח"

 

בכמה קנית כרטיס שאלה אותי ילדה בת 18 אולי פחות, 490 . פחחח קניתי ב350 והעבירו אותנו לפה חייכה אליי. האמת ... הייתי עושה אותה.  הופעת החימום החלה והתחלנו לפלס את דרכינו בינות הרוקרים והמטאליסטים, כולם עם שחור, ששי עם לבן, שאם נעלם הוא אמר לי, אני אדע למצוא אותו.

חרא הופעת חימום קיבלנו , סתם ניסורים של גיטרות בלי היגיון. אנחנו ממש במרכזה של טבעת הכסף או הברונז, מתחילים להרגיש את הדוחק, את חוסר האויר, את הסרחון של זיעה , שלא לדבר על זה שלא רואים שיט. רבע ל9  מטאליקה עולה, ידעתי שאני לא אכיר הרבה שירים,אבל מה שטוב בהופעות כאלה שגם שירים שאני לא מכיר נשמעים

מגניב. אחרי 2 שירים תקלה ראשונה, הסאונד קורס, במסכי הענק רואים את הטפילד שר בטירוף למיקרופון אילם. לא שומעים כלום, אחרי זה הסאונד חוזר רק בשביל לקרוס שוב בשיר הבא, הקהל מגיב בבוז גדול. בתקלה השלישית הלהקה מבינה שיש בלאגן בסאונד, ההופעה נעצרת לכמה שניות, מתקנים את הבעיות( המיקסר אשם, והוא יעשה עוד בעייה אחת אחורנה לפני שיחזור לעבוד בצורה תקינה). בשלב הזה החלו להווצר מעגלי פוגו בכל מקום, כמו טורנדו הם צצים ללא אזהרה. אחרי שמאסנו במעגלי הפוגו המטופשים שאוכלסו ברובם ע"י בני טיפשעשרה מחוצ'קנים עם שיער ארוך החלטנו לנוס קצת אחורה ,במנוסה אחורנית נשאבתי בעל כורחי למעגל שכזה ונאלצתי להגן על  גופי מפני חבלות חיצוניות .החלק הראשון של ההופעה נגמר והשני התחיל , למה חלק שני, כי בחלק השני הכרתי את כל השירים בעל פה, כשהיגע sab but true, התחלתי לרחף מעונג, בone הרגשתי שאור לבן מלטף אותי ובenter sandman חשתי את האורגזמה הגדולה (רוחנית! כן!) . את ההדרן סיימו מטאליקה עם seek and destroy, מה שהפך למנגינה ולזמזום בכל אותו שבוע .

 

 

"סוף סוף נגמר הא"

"רק שיתנו תשובות להכל"

"איך יתנו? זה הקטע של הסדרה , להציב חידות ולא לענות עליהם"

 

ב2005 יובל אמר לי שהוא רואה סדרה חדשה, lost, "כשתסיים לראות את העונה הראשונה תעביר לי את הדיסק"

אחרי זה העולם כבר לא היה אותו דבר, טוב נו, אחרי 3 עונות העולם חזר למסלולו. אבודים היא קליף האנגר ארוך ומסובך מידי.

הרבה שאלות, קצת תשובות, הרבה חוסר היגיון, קצת סדר... קשה כבר היה לעקוב, משהו שם התפקשש לדעתי, היה פוטצניאל עצום אבל

במקום שהכותבים יובילו את הסדרה הסדרה הובילה אותם, ולכן ההתחלה היתה מבטיחה ואחרי זה הקסם התופגג.

את העונות האחרונות ראיתי רק מכוח האנרציה, לא סבלתי את השטויות שם, אבל יצא כבר פרק חדש, מה אני לא אראה?

פרק הסיום כן הפתיע, ולטובה לשם שינוי. פינות נסגרו , חידות נפתרו (חלקם) . האסימון ירד.

אומנם היה סוף קיצ'י בטירוף אבל גם היה מרגש, כלחצתי סטופ על השלט פתאום זה היכה בי. אין יותר אבודים, אין יותר previously on lost

 

 

נכתב על ידי עורב שחור לבן , 27/5/2010 13:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום האחרון בחיי...


אז אתה רוצה לאנוס אותי או להרוג אותי שאלה אותי הלן בעודה מסיימת את כוסית היין


לא זה ולא זה עניתי, אבל לא הייתי מתנגד לדייט שני חייכתי אלייה  



=== 3 שעות לפני ===


 


איך אני שונא את הימים האלה שיש לך מלא עבודה על הראש והכל נעשה בלחץ, אותם ימים שאתה פותר בעיה אחת

וכבר דקה אחרי מפילים עלייך משהו חדש, ככה את מוצא את עצמך מעביר את הזמן עד לסיום יום העבודה. אפילו את ארוחת הצהריים שלך אתה בקושי מספיק, איזה סנדוויץ סלמי ופחית פנטה בביסים גדולים וחזרה לעבודה. כל היום פינטזתי על אלכוהול , בירה ליתר דיוק, גולדסטאר אם להיות ממש ספציפי. כשהתחיל האור להתעמעם בשמיים העבודה החלה להגמר, ניצלתי את הזמן לבדוק מי מבין חבריי פנוי לכוס שיכר , התחלתי להרים טלפונים, קודם לחברים מהמעגל הקרוב.אף אחד מהם לא יכל, כולם מצאו או תירוץ טוב או תירוץ ממש טוב. עברתי לחברים מהמעגל השני... גם שם נחלתי כשלון.למרות שהתכנון המקורי היה לשבת עם חבר, גבר. אמרתי לעצמי שגם ידידה יכולה לבוא בחשבון, המכניזם היה זהה, תיאוריית המעגלים קרסה גם פה, נשארתי ללא פרטנר/ית לבירה קרה. התחלתי לחשוב על אקסיות אבל פה כבר החלטתי לשים קץ. התיישבתי בכסא במשרד והתחלתי לנוע במעגלים. אחרי שקיבלתי כאב ראש נוראי מזה עצרתי , עצמתי עיינים לכמה דקות ואז קמתי לקחתי את התיק והחלטתי ללכת לשתות לבד!תמיד סיפור לי שקורים דברים מגניבים לאנשים שהולכים לבד לבר, החלטתי לבדוק את העניין בעצמי. השעה היתה אומנם מעט מוקדמת אבל כשהגעתי לבר היו בודדים שכבר נראה שהם בכוס השנייה. התיישבתי על הבר שהיה די ריק  והזמנתי את מושא נפשי ב 6 שעות האחרונות, גולדסטאר! שתיתי חצי כבר בלגימה הראשונה ולא עברו שניות רבות וכבר סיימתי את הכוס הראשונה שלי.

סימנתי לברמן עם היד שאני רוצה עוד כוס. מימני היתה פלאסמה ענקית ששידרה כדורגל והמוזיקה היתה שקטה . כשהיגע הכוס השנייה הבטתי על ההשתקפות שלי בכוס. משום מה הדבר היפנט אותי ...



תגיד, אפשר לשאול אותך שאלה?

כל כך הייתי מהופנט מהעיוות של ההשתקפות עד שלא ממש שמתי לב לקול

הלוווו?

הרמתי את הראש והבטתי שמאלה, ישבה שם בחורה נמוכה יחסית, עם שיער שחור , עיינים שחורות שאיכשהו בלטו בצורה מוזרה אבל יפה בנוף האפלולי של הבאר, היא היתה בגופיה לבנה וג'ינס כחול מחוספס.

אפשר לשאול אותך משהו?!

כן, חייכתי, קצת מופתע מהרגע

אל תבהל מהשאלה, מבטיח?

מבטיח!

אם זה היה היום האחרון של בחיים, מה היית עושה?

הדבר האחרון שחשבתי שהיא תשאל זו שאלה בסגנון הזה... לקח לי זמן להתאפס על עצמי אבל עניתי לה

את רוצה את התשובה האמיתית או את התשובה הדיפלומטית?

מה אתה חושב היא חייכה

אמתית!

היא הנהנה בראשה

אז ככה, נניח וזה היום האחרון שלי, רוב הסיכויים שהייתי הולך לאנוס איזה דוגמנית או להרוג איזה מישהו?

למה דווקא דברים כאלה? היא שאלה ומבט מסוקרן, חשבתי שהיא דווקא תזועזע מהתשובה אבל זה נראה שהיא רק מסוקרנת יותר

לא יודע עניתי, אני חושב שברגע שאדם יודע שהוא יכול לעשות דברים מבלי להענש הוא יעשה מה בזין שלו, ורוב הדברים שהוא יעשה אלה יהיו דווקא דברים "רעים" .

צודק , אמרה וסימנה לברמן על היין .

הלן, היא אמרה והושיטה את היד, נעים מאוד...

לחצתי את ידה וחייכתי אל החיוך שלה.

חשבתי שתבהלי מהתשובה שלי אמרתי לה

דווקא לא, אתה הראשון שענה לי את האמת, כל שאר האנשים התפלצנו בתשובות על אהבה, אבל אני יודעת שזה מה שיקרה ברגע שלא תהיה מערכת ענישה ברורה, ברגע שיהיה כאוס טבע האדם הוא רע מנעוריו, ככל שזה יותר הישרדותי ככה זה יהיה יותר רצחני.

את חושבת שסוף העולם מגיע ב12 בלילה ? שאלתי

אני חושבת שסוף העולם לא יגיע בבום, אני חושבת שהסוף הוא תהליך של אלפי שנים.

ומתי הוא התחיל שאלתי ובעוד מסיים את הבירה השנייה?

אני חושבת שמשחר האנושות.

היתה שתיקה של כמה זמן, לא יכלותי לחשוב על מה להגיד , אז שתקתי.

אפשר עוד שאלה, היא שאלה במבט ממזרי?

כמובן

מה אתה הכי שונא?

חצילים, מה את ?

יש שני דברים שאני שונאת בעולם, ואחד מהם זה צרפתים

ומה הדבר השני ?

צרפתיים הומואים

מה?! מאיפה הבאת את זה שאלתי בספק רצינות ספק ציניות

מאיפה הבאת חצילים?

טוב, עניתי כמו שופט שמקריא פסק דין, חצילים זה ממש מגעיל

נו, בדיוק כמו צרפתים היא אמרה וסיימה את כוסית היין.

צחקנו והזמנו עוד כוסית.

אז את בעצם אנטיפרנקופילית אמרתי לה

אני מה?! היא שאלה

א נ ט י   פ ר נ ק ו  פ י ל י ת ....

אתה ממציא לי מילים עכשיו ?

לא בחיי, עניתי ... פרנקופילים זה אנשים שאוהבים את הצרפתים, ואנטי.. ובכן שנינו יודעים מה זה אנטי

אני עדיין חושבת שהמצאת את המילה הזאת

למה את חושבת ככה שאלתי

כי ... א. זה ממש לא נשמע לי הגיוני שימציאו מילה רק כי אוהבים או שונאים אם

אנטישמיות

טוב נו צודק היא אמרה וחייכה, לעצמה בעיקר

ומה השני? שאלתי

השני זה שהמילה הזאת מתגלגלת מידי על הלשון ולכן נשמע כאילו המצאת אותה עכשיו.

בחיי שיש כזו מילה , תחפשי בויקיפדיה

אני באמת אחפש, דבר ראשון כשאני מגיעה הביתה, אמרה בחיוך רחב

שוב היתה שתיקה.




אז אתה רוצה לאנוס אותי או להרוג אותי שאלה אותי הלן בעודה מסיימת את כוסית היין

לא זה ולא זה עניתי, אבל לא הייתי מתנגד לדייט שני חייכתי אלייה.

אתה חושב שזה דייט היא שאלה?

זה לא?

אתה יודע, שאת השיחה הכי טובה בחיים שלך אתה תעשה עם זר , זרה במקרה שלך

הלן הזמינה חשבון, נשקה לי על הלחי, ונעלמה...

הזמנתי חשבון ונעלמתי לי גם



בדרך חזרה נזכרתי בהשתקפות של עצמי בבירה ותהיתי אם כל מה שקרה באמת קרה



 
נכתב על ידי עורב שחור לבן , 14/5/2010 19:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

15,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעורב שחור לבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עורב שחור לבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)