לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.I'm searching for that special place


חשבתי לעצמי, שכל הזמן אני חושב לעצמי, וחשבתי לעצמי, האומנם טוב הדבר? חשבתי לעצמי, שאולי עדיף להיות אחד שלא חושב לעצמו ואז להיות פחות מוטרד, אך חשבתי לעצמי שאני לא כזה ולעולם לא אוכל להיות כזה. כנראה לא התמזל מזלי להיות טיפש, חשבתי לעצמי, מה אפשר לעשות?

Avatarכינוי:  tomorrowx

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2019

עדכון


נראה לי שעבר יותר זמן בלי לכתוב פה מאז הפעם הקודמת אז החלטתי לכתוב לי עוד קצת (כל עוד ישראבלוג לא נסגר חח)

מאז שעשיתי פסיכומטרי ובגרויות אחרי הצבא עברתי לא מעט, אכתוב בנקודות קצרות-

  • המשכתי לעשות עוד פסיכומטרי ובגרויות (יש לי עכשיו מלא יחידות בתעודת בגרות, ווהו) עשיתי לא מעט מילואים, בעיקר בתחום ההדרכה של רפואה פיקוד דרום. חשבתי באיזה שלב לצאת אולי לשליחות אבל לא הסתדר וממש לטובה... במקום זה קרו בערך כל הדברים שכתובים בנקודה הבאה
  • למדתי שנה וקצת בישיבת הכותל בתכנית לבוגרי צבא, תוך כדי הכרתי מלא אנשים יקרים, עבדתי עם הרב הדרי זצ"ל על "ייבול היובל" של הישיבה לאחר 50 שנים של לימוד בעיר העתיקה, עשיתי קורס מדריכים בקרן למורשת הכותל שממש נהניתי ממנו ולמדתי בו המון, עשיתי קורס לא מוצלח של 5 יח"ל מתמטיקה, התחלתי לעבוד בהדרכה (עד היום, כבר יותר משנתיים!) זכיתי במקום עבודה מדהים עם אנשים טובים, שכר לא רע והשתלמויות מרתקות. בקיץ נכנסתי להדרכה גם בשפה האנגלית. לא מעט טיולים בין לבין והיכרות לא רעה עם עיר הקודש. קיבלתי דרגת סרן במילואים, שיניתי את השם שלי ויצאנו להפלגה לקפריסין עם המשפחה.
  • החלטתי להפסיק עם המרדף אחר הפסיכומטרי והתחלתי ללמוד באוניברסיטה העברית מדעים ביורפואיים, גרתי במרכז העיר במעונות של העירייה עם יוסף - חבר מהישיבה. במקביל המשכתי לעבוד וללמוד קצת בישיבה, התחלתי ללמוד לנגן על נבל! הייתה שנה קשוחה והחלטתי שלא מתאים לי להישאר באוניברסיטה העברית אבל עדיין רציתי להגיע לרפואה.
  • השתתפתי בתגלית לפני שאהיה גדול מידי, באלול חזרתי לישיבת הכותל והדרכתי סיורי סליחות. בין לבין לא מעט חברים התחתנו (מקווה שגם אני בקרוב, רק צריך למצוא...)
  • התחלתי ללמוד באוניברסיטת אריאל קדם רפואה במקביל ללימודים בתכנית שילובים בישיבת הר ברכה. בשעה טובה אושרה הפתיחה של הפקולטה לרפואה באריאל ואני מאוד מקווה להתקבל אליה כבר בעוד שנתיים...

זהו, ממשיך ללמוד, מנסה להתפתח ולהתקדם, לעשות טוב...

מקווה מאוד שבעדכון הבא כבר אהיה נשוי וסטודנט לרפואה!

ד"ש ליחידה שידוע לי שתקרא את זה - ירדן :)

מאיר

נכתב על ידי tomorrowx , 19/4/2019 00:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtomorrowx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tomorrowx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)