לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'M LOVING IT


The heart that truly loves' never forgets

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

מיליון דברים שאני שונאת בך


אם הגבול בין אהבה ושינאה הוא דק, הגבול ביני לבינך הוא בלתי נראה.  אני מתעוררת בבוקר ומצטערת שאתה לא פה לידי כמו לפני חודש כדי שאני  הוכל לחנוק אותך עם הכרית. אני חושבת עלייך כשאני רצה על ההליכון במכון כושר ומדמיינת איך הכל צעד וצעד אני דורכת עלייך ומועכת אותך. אבל כל ערב אני מתעטפת לי בשמיכה ומתכרבלת בכרית שעדיין לא השתחררה מהריח שלך ורק רוצה לצרוח "איפה אתה לכל הרוחות איפה?!".

מערכת יחסים דפוקה לא יכולה להיגמר בבום, זה חוק הטבע, אם היה צרות הן לא יעלמו רק כי אמרת "די" צרות לא מקשיבות לך, לא יש להן חיים ורצון משלהן.

נפרדנו מכל הסיבות בעולם ובלי סיבה בכלל. כל אחד מצא את עצמו בקשר שהוא חושב שהוא אמור להיות בו, לא בקשר שהוא רוצה. ולכל הנל אין שום קשר לרגש. כי את הבחורון הזה אהבתי ועדיין אני אוהבת בכל הלב.

אוהבת אבל כל כך כל כך שונאת.  חודש יחלתי ליום שבו תתקשר ותגיד לי" אני אידיוט" "התגעגעתי" ובאמת שאני המשכתי הלאה או יותר נכון המשכתי לעבוד על  עצמי שאני ממשיכה הלאה.

"את רוצה להיפגש?" עם הסמס הזה ישבתי במשך 24 שעות עד שפגשתי אותך במקרה ואמרת לי הכל.. אני אוהב אותך כל כך, את מאלוהים. את כל מהשאי פעם ביקשתי.. ונעלמת. נעלמת לאלוהים יודע איפה.

השארת אותי עם סימן  שאלה כל כך גדול שאולי היה בכוונה ואולי לא, אבל אלוהים אני כל כך שונאת אותך ואוהבת אותך באותה נשימה. הייתה כל מה שיחלתי לו וכל מה שפחדתי ממנו באותו זמן ואני לא יכולה שלא לקוות שתתקשר מלא בדמעות ותגיד לי את מה שאני כבר יודעת.. שאתה אידיוט!

נכתב על ידי , 23/11/2009 01:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפני חודש וחצי ישבתי לכתוב לכם.
רציתי לכתוב עד כמה החיים יפים, ועד כמה זכיתי שיש לי את כל מה שאי פעם רציתי. 
הסתכלתי על הפוסט הזה עוד פעם ועוד פעם. וידעתי שברגע שהעלתי אותו על כתב משהו רע ונורא והולך לקרות ואכן כמו קסם או עין רע אבל ממש רעה, יום לאחר מכן הזוגיות המתקתקה החלה להתפורר, שבוע לאחר מכן האישה המדהימה שגידלה אותי ונתנה לי הכל סבתא שלי נפטרה ורק אם כל זה לא הספיק הבוס שלי החליט שהגיע הזמן להגיד לי שלום. כן רבותי אם יש משהו שכנראה אסור לכתוב עליו זה אושר.
אבל פה אני קוראת תיגר לגורל ולמרפי ולכל מי שרוצה לשים לי רגל בדרכי לגן העדן הפרטי שלי. מרפי ושות' פה זה המקום שלי להגיד לכם שאני שמה עליכם זין! כי אני לא התבכיין לקוראים שלי רק על חרא ועל כדורים ועל דיכאון, לא לא רבותי, אני רוצה לכתוב על האושר בלמצוא  אהבה, את האושר בלשכב שיכורה  על חוף הים באמצע לילה לח ומגעיל {לא עכשיו חס ושלום יקפא לי התחת} אני רוצה לספר על כל הפרחים והציפורים והציוצים מבלי לפחד שמחר היפול כל העולם ויחרב.
אוהבת הכי
נכתב על ידי , 21/11/2009 15:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותם .ש.ג. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותם .ש.ג. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)