לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Oh Love's Gonna Get You Down



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הגיע הזמן שאחזור,לא?


אני חושב שאכתוב פוסט נורא נורא ארוך.כי זה מה שבאלי,במיוחד אחר ש(אממ חישוב מהיר)8 חודשים(אני לא טוב במתמטקה,אז תגידו לי אם אני טועה) אני יכול לפנק את עצמי בפוסט נורא נורא ארוך.

אז חזרתי,ומוזר שהיום האחרון שבו כתבתי כאן היה היום הולדת שלי.מידי פעם ב8 חודשים האלה נכנסתי לבדוק,אולי הגיבו לי או משהו.אבל לא היה ממש זכר,לא נורא,אני לא כועס או משהו..

אז ב8 חודשים האלה הספקתי לעבור הרבה,ממש הרבה,אבל לא מספיק,אני אתחיל מהתקופה שבה עזבתי כאן..

את החופש הגדול עברתי,ועברתי די בסדר..אפילו למדתי קצת...כל שבוע כמעט נסעתי לים ללילה לבן עם חברים,וגם הגרמנים מהמשלחת(ראה בלוגים קודמים,חפש בלוגים קודמים,מצא בלוגים קודמים..) באו לבקר(שלושה מהם) בתקופת החופש הגדול כבר הפסקתי לאהוב את השיער הארוך שלי וזה חבל,הוא התחיל להיות ממש מוזר וקשה,אז הסתפרתי(אני אחזור לזה אחרי זה). באוגוסט,סוף החופש,נסעתי עם כמה חברים לצפון,לטבריה,אתם יודעים..מרכז קנדה,טיילת..היה כיף,ואפילו הציקו לנו ערסים,וגם נשברו לי שם המשקפיים(אח זה נשמע כל כך רע הטיול הזה.אבל אני שמח שהדברים האלה קרו..עדשות מגע:))

אחרי הצפון כבר נגמר החופש,והסתפרתי קצר,ממש אהבתי את התוצאה,ומאז הספקתי גם להסתפר שוב,אחרי שנתיים של שיער ארוך,הגיע הזמן..
אז התחילה שנת הלימודים,וי"ב,שנראתה כל כך רחוקה כמה שנים אחורה,כבר התחילה(בערך).."למדנו" חודש ואז הגיעה השביתה הגדולה של החודשיים,שעשתה לי את השנה(לטובה ולרעה,את זה עוד נראה..)תל אביב כל שבוע,לישון אצל חברים כל הזמן,לצאת,ולצאת,הכול..היה פשוט כיף,בכלל..השנה הזאת,היא התחילה מצוין...חזרתי לכתוב,להלחין(לצרף את דף ה"במה חדשה",לא לצרף את דף ה"במה חדשה"...),פשוט מדהים,אני כל כך אוהב את זה..מוזיקה,אוויר לנשימה בשבילי.
בכלל,השנה הרגשתי הערכה מחודשת כלפיי,ותמיד אומרים שבי"ב אתה מגלה מי החברים האמיתיים שלך..ופשוט,אין דרך להגדיר את זה אחרת..ומקבוצה ענקית,נשארתי עם כמה טובים,שאני הכי פתוח איתם בעולם,ואני מרגיש אפילו הערצה מצידם(אוף,אני רוצה להקליט כבר את השירים שלי*),כל כך כיף..
בלימודים,אני משתפר,ולא עושה יותר ממה שעשיתי שנים קודמות,פשוט,לא יודע..י"ב קלה לי,כמה נפלא(:.
and about the love.what about the love?.. הדבר היחידי שחסר לי באמת,חברה.ודי,נמאס לי!אני יכול,ויכלתי,כל כך הרבה פעמים,אבל אני פשוט לא רוצה!כל אחת שרוצה אותי אני פשוט לא רוצה בחזרה ו..זה מטריד אותי אחרי זה,אני פשוט נעול על אותו סוג של בנות...
ביוני יצאתי עם ידידה שלי לסרט בעזריאלי,והיה כיף,נהנתי,באמת שנהנתי,וגם היא,אחרי הכול היא יזמה..אבל לא יודע,אני פשוט לא מרגיש שזה יכל ללכת,וכולם אמרו "אתם מתאימים!תנסה!"אבל לא ניסיתי,וגם עכשיו,עוד לפני הסילבסטר,כמה טיפשי מצידי היה לשים עלייה את הראש שראינו כולנו סרט אצל חברה(לא מדוובר על אותה אחת..) שמתי עלייה את הראש והיא החזיקה לי את היד,וזה היה נראה לי אפילו קצת לגיטימי,אבל זה התחיל להיות קצת יותר,ואחרי זה דיברנו,והיא רצתה משהו,אבל אני לא ידעתי מה לעשות,או להגיד,אני פשוט אמרתי שאני חייב לחשוב על זה כי אני |הכנס שקר כלשהוא|...ואמרתי לאנשים,ואפילו היה אחד ששאל אותי ככה סתם מהאוויר אם אני רוצה את **** וצחקתי לו בפנים ואמרתי לו שהיא זו שרוצה,הוא לא האמין,זה היה בסילבסטר,ושניה אחרי זה,וחבל שלא דיברנו על מליון דולר,קיבלתי ממנה SMS "שנה טובה(: אוהבת אותך |דמיינו סמיילי נשיקה|" ואוף,העיוורות. גם לא היינו חברים טובים מי יודע מה,אני לא יודע הרבה,ואחרי זה גם חברה טובה שלי אמרה לי שהיא דיברה איתה ואמרה לה שאני מתעלם ממנה..וזה פשוט אדיוטי,אין לי ממה להתעלם,לא דיברנו קודם לכן! אוף..ושוב,מתחרט..אני כרגע חושב על מישהי מהעבר,אבל זה גם לא בראש שלם,או שקט..כי יש לה חבר.פשוט ציפור קטנה לחשה לי שהיא רוצה אותי..לא יודע,הזמן יעשה את שלו..
אז כמה ארוך היה הפוסט הזה?לא יודע,לא מספיק לדעתי,אבל ahpor no more!
אז באלי לשים קישור לבמה חדשה שלי,ולילה טוב(: .

http://stage.co.il/Authors/79501

 

 

נכתב על ידי OMC , 3/2/2008 23:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  OMC

בן: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOMC אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על OMC ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)