לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

למה אתרי היכרויות, לדעתי, לא יעילים בשבילי?


למה? קודם כל בגלל הניסיון השלי. יש לי אני מודה גישה אמביוולנטית (דו-ערכית) לנושא. הנושא קרוב לליבי. מצד אחד באינטרנט יש פוטנציאל אדיר להיכרויות. עצם זה שאני יכול תיאורטית להכיר מישהי שגרה בקצה השני של העיר או בעיר אחרת (או אפילו במדינה אחרת) שאולי אחרת לא היה יוצא לנו להפגש אף-פעם - זו כבר אפשרות מדהימה בעיני שלא היתה ממש קיימת (או נפוצה באותה צורה, יש לדייק) רק לפני כמה שנים. מצד שני, כאמור, הניסיון שלי מדבר, בשבילי, בעד עצמו. לא יצא לי להכיר בפרט באתרי היכרויות ובכלל באינטרנט מישהי אפילו בערך כמו שאני מחפש (ואני מחובר לאינטרנט כמדומני משנת 1994), לעומת זאת בחיים האמיתיים יצא לי להכיר בחורות שמצאו חן-בעיני, אם כי בכל זאת עדיין זה לא היה זה (בשביל לפחות צד אחד (בד"כ אני לא רציתי (באמת)), אחרת הייתי, אני מניח, כבר נשוי).

אני לא אומר שהניסיון שלי צריך להשפיע על אחרים. אולי להם/לכם דווקא יהיה ניסיון אחר והצלחה ואמנם ברור שיש זוגות שהכירו דרך האינטרנט. כפי שפרטתי במאמר למה אני רווק? יש הרבה תופעות שמשפיעות על נושא הזוגיות, האינטרנט לא בהכרח יכול לפתור את כל הבעיות הללו. כתבתי שם גם שאני לא כל-כך בטוח (למרות שאני בהחלט רוצה) שאכיר מישהי דרך הבלוג הזה, ובכן יש לכך בנוסף לתופעות שהוזכרו עוד שתי סיבות: אחת- גם אם מישהי תקרא את מה שכתבתי והיא מתאימה למה שאני מחפש (שזה סיכוי אחד למיליון :-), אני מנחש שהיא לא בהכרח תפנה אלי. נשים, בהכללה, לא מתחילות עם גברים (כן, גם לי קרה שמישהי התחילה איתי (ואפילו לא מאד מזמן וזה היה פנים אל פנים (לא באינטרנט)) אבל זה די נדיר) וסיבה שניה- לדעתי בגלל שהאינטרנט הוא עדיין מדיום שדורש ידע טכני משהו (למרות שזה בסך הכל די פשוט לדעתי), יש לי הרגשה (לא בדקתי את זה) שפחות נשים מגיעות אליו (זה לא אומר שאין נשים ברשת... יש ויש! וטוב שיש, נהדר שיש!) [עריכה (אוקטובר 2020): הזכרתי את הקטע הזה בפוסט הזה (על עניין מספר הגולשים מול הגולשות)] אבל מה שנראה לי זה שיש יותר גברים. יש לזה גם הסבר: יש ספר שקראתי לא מזמן שנקרא ההבדל המהותי שמדבר על מוח "גברי" שמאפיין יותר גברים מנשים ושהוא יותר טכני-מערכתי ומוח "נשי" שמאפיין יותר נשים מגברים ושהוא טוב יותר בכישורים חברתיים (ויש גם מח "מאוזן" שהוא באמצע). מדובר על הבדלים סטטיסטיים, לא על כך שכל הגברים הם כך וכך וכל הנשים הן אחרת, יש חפיפה די גדולה בין המינים אבל יש, כאמור, שוני סטטיסטי [עריכה: גברים (בהכללה) גם מעיזים יותר לכן, כנראה יותר גברים מנשים, ינסו להכיר דרך מדיום שכזה].

אגב אם הטענה לגבי הנשים והגברים נכונה, אז גם באתרי היכרויות צריכים להיות (גם (אבל לא רק) בגלל סיבה זו) יותר מנויים ממנויות ולכן דווקא לאישה (צעירה), אתר היכרויות יכול להיות יעיל מאד בגלל היצע הגברים, הלכאורה, רב (זה תלוי גם בקבוצת הגיל. ככל שעולה הגיל יש, לכאורה דווקא, פחות גברים ביחס לנשים). עדיין, אני רואה באינטרנט או לצורך העניין ובאופן כללי: באמצעי המחשוב המרושתים, אמצעים מדהימים שיכולים לחבר אנשים. כדי שהם יוכלו לעשות זאת בצורה טובה באמת, צריך לעניות דעתי שיתקיימו בהם שני דברים: א. ש"כולם" (כתבתי במרכאות, כי זה כנראה בלתי אפשרי) או כמה שיותר אנשים יהיו מחוברים אליהם, כך שבת-הזוג הפוטנציאלית שלי שלמשל אולי מתגוררת בעיר אחרת בארץ תהא מחוברת לאותה רשת או שתהיה באותו בסיס נתונים של הכרויות. ב. שתהיה לי אפשרות יעילה למצא אותה מבין כל האחרות.

לא ארחיב ואפרט, אבל יש לי רעיונות לגבי שתי הנקודות הללו. ובכל זאת, למרות המגבלות הנוכחיות, אני מאמין באינטרנט ובפוטנציאל שלו, אני רק חושב שהמדיום הזה צריך (ואני מקווה שכך יהיה) לעבור שינויים ושיפורים משמעותיים הן ברמה הטכנולוגית הבסיסית (מה שנקרא Low Level) כלומר פרוטוקולי התקשורת (בפרט נושא האבטחה) וכו' והן ברמת האפליקציות והתוכן. למעשה אם אמתין מספיק זמן אולי בכל זאת בעוד כך וכך שנים כבר אוכל להכיר את בת-זוגי לעתיד באינטרנט (או במה שיתפתח מהאינטרנט) אבל גם "השעון הביולוגי" שלי מתקתק... אז אני מאד מקווה שאמצא את בת-זוגי ב"ה לפני כן.
נכתב על ידי , 19/4/2007 22:35   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוד לא נשוי ב-29/9/2012 17:18



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)