לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי לטוב או לרע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

תובנה לחיים


ערב אחד לפני 8 שנים רבקה כהן וג'ף בירוביץ שחיים יחד כבר 4 שנים בדירה נחמד בקווינס ריכזו בביתם את ההורים של כל אחד מהם והודיעו רשמית שהחליט למסד את הקשר בינייהם. ההורים היו שמחים, חיכו לרגע הזה שהילדים שלהם ימסדו את הקשר. הערב הזה היה כה מאושר, היין והאוכל הטוב והאהבה ששררה בין המשפחות רק הוסיפו להחלטה הנכונה שהזוג קיבל.

 

כשעזבו ההורים את הדלת התיישב הזוג יחדיו על הספה ותכננו בנעם את החתונה שלהם. לאט לאט חילוקי הדעות הקטנים על הערב הזה הפכו למריבה גדולה שבסופה ישן הבעל המיועד בסלון הבית. בבוקר הוא קם לא נשק לארוסתו ככל בוקר. שתה את הקפה שהכין לבד ונסע לעבודה. בדרך הוא חשב שהמירבות הן כה חסרות טעם ושהוא יתקשר לארוסתו בהפסקת הצהריים ויבקש את סליחתה ויזמין אותה לארוחת ערב באותו היום. היום הזה היה ה 11.09 ומקום עבודתו של ג'ף היה בביניין התאומים.

הוא מת. מבלי לספר לארוסתו כמה הוא אוהב אותה וכמה הוא רוצה להיות איתה. כמובן שהוא לא ידע על העתיד לבוא. בטח שלא אשתו.

-

 

ילד בן 20 שחזר מהצבא ואבא שלו לא נתן לו את הרכב ביום שישי צעק לעבר אביו שהוא שונא אותו והלוואי והוא היה מת. שעתיים אחכ האבא נהרג מנפילה. הילד נפרד מאבין מבלי שהיתה לו את ההזדמנות להגיד לו שהוא אוהב אותו ושהוא חשוב לו.

-

אמא קשישה שלא דיברה עם הבת שלה 30 שנה מתה מזקנה. הבת מגיעה להלוויה וקולטת שלא תשלים בחיים עם הבחורה שילדה אותה והיא לא תספיק להנות ממה שיש להורה להציע.

זוג חברים טובים רבו בגלל משהו קטן שהפך להיות גדול. הם ברוגז לא מדברים אחד עם השני. בעיקרון. אחד החברים נהרג בפעילות צבאית במילואים בעזה. לא הייתה להם הזדמנות להשלים ולבלות שוב ביחד.

 

מה שאני מנסה להגיד הוא שכל יום שעובר מקרב על הקבר. כל יום שאנחנו נחשוב על הכעס נשאר דבוקים בעקרונות שלנו כה חזק שנגיד שאנחנו עושים את הדבר הנכון שאנחנו שואבים את הכוחות מההחלטות שלנו. אנחנו מבזבזים זמן על לכעוס ולשנוא במקום לאהוב ולהבין

 

אם טעתים פגעתם תבקשו סליחה!. גם אם זה בתחנונים. אם פגעו בכם העליבו הכעיסו שיקרו לכם אז תסלחו תורידו מהכבוד שלכם. תנו לאדם את ההזדמנות להבין שהוא למד את הלקח שהוא היה צריך ללמוד. תמיד יש לכם מה להרוויח

 

האגו שלנו לא יקנה לנו מתנה ליום הולדת. הוא לא יבקר אותנו שנחלה הוא לא ישמח איתנו בימים הטובים שלנו או יחבק אותנו מתי שרע לנו. הוא לא ילך איתנו לסרט ולא ישתה איתנו בירה. הוא רק עושה אותנו יותר ויותר צודקים.

אני אשיתי גמרתי להיות צודק. החלטתי להיות אנושי. גם אם זה מוריד מכבודי.  זה לא שווה לגלות שזה מאוחר מידי להיות חבר או בן או אבא או ארוס.

 

תחשבו על זה. תתעמקו בדברים הנכונים

 

נכתב על ידי קרנבו וניל , 23/10/2009 01:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קרנבו וניל

בן: 43







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנבו וניל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנבו וניל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)