לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם לא רק אה אה...


מוסיקה, ביקורת, פוליטיקה, דעות, אומנות, סיפורת, חיים, הגיגים, הגות יומיומית,שירה, הפניות ובכלל למה לא למה כן אין לי יותר מידי משג כרגע.... נשאר רק לחכות ולראות לאן יובילו אותנו מחוזות האבסורד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שנת שרות הנה אני בא (ועוזב את הבית...)!


אני מדבר בטלפון הרבה אם חברים מהגרעין. כשאני חושב על זה עכשיו אז אני מדבר כל יום לפחות אם חבר גרעין אחד. שיחות ארוכות או קצרות. זה לא ממש משנה, העיקר לדבר. ושאנחנו נפגשים ישר מתחבקים. זה טבעי, לא ראינו אחד את השני המון זמן והתגעגענו ככה זה גם כשהולכים. כשיש מפגש של כל הגרעין אז במקום חיבוק אחד כבר יש שרשרת. אנחנו יושבים שעות ומדברים על הנושא שלשמו התכנסנו אבל גם על דברים אחרים. מכינים ארוחה ביחד, אוכלים, צוחקים. מנצלים כל רגע שלנו אחד אם השני.

 

עוד מאט זה הולך להעלם. חסל סדר שיחות טלפון ארוכות. אם כבר נדבר בטלפון אז זה יהיה רק אם נצטרך משהו אחד מהשני. כשניפגש לא נתחבק יותר, נגיד שלום וזהו זה, אולי גם זה לא. כשנהיה כולנו באותו מבנה כבר לא נשב ביחד במעגל כל היום אלא כל אחד בפינה משלו, אולי שניים ביחד אם יהיה כוח.

 

ואתם יודעים מה? זה טוב! בעצם זה מצוין!!! ביום ראשון אני מתחיל את השנת שרות. החל מיום ראשון אני אגור אם כל הגרעין ביחד. לא נדבר בטלפון יותר, פשוט לא יהיה צורך. נהיה אחד השני כל הזמן. נגור באותו בית, נהיה משפחה. לא נתחבק כל פעם שמשהו יכנס הביתה, זה לא הגיוני. גם היום אני לא עושה את זה בבית אם ההורים שלי. וכשאתה גר אם עוד 15 איש חוץ ממך אז סביר להניח שלא תשב איתם כל יום ביחד. מערכת היחסים שלנו הולכת להשתנות מקצה אל קצה. שום דבר ממנה לא יהיה כמו שהוא היה קודם. זה לא יותר טוב או פחות טוב, פשוט אחר.

 

בעוד שלושה ימים אני הכנס למערכת שבא אני הכיר כל אחד מאותם 15 איש כמו שלא הכרתי אף חבר אחר שלי קודם.נגור היחד, נעבוד ביחד, נוכל ביחד. זה מוזר, זה מפחיד, זה יהיה קשה. אני שמח מזה, מאוד מתרגש. כבר חודש לפחות שאני מחכה לתחילת השנת שרות. יש לי המון חלומות. אני מפנטז הרבה על מה שיהיה.  לדבר על שנות שרות אם אנשים אחרים דיברתי המון, אבל השנת שרות שלי היא שלי. היא תהיה אמיתית לגבי ולא סיפור מפיו של מישהו אחר. עוד שלושה ימים אני ש"ש באופן רשמי. אני עוזב את הבית למינימום שנה, מקווה שיותר. אני אחזור לקריות לעיתים רחוקות יותר. אני השתדל שזה יהיה לפחות פעם בחודש אבל אני לא בטוח בזה לגמרי. בעוד שלושה ימים אני מתחיל את החיים הבוקרים שלי. לדאוג לעצמי ולאחרים, לבשל, לעבוד. עוד שלושה ימים...

נכתב על ידי , 9/8/2007 18:14   בקטגוריות הגיגים, כללי, למה לא?, ש" גב"אול, אופטימי, עבודה, צבא, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השפעת מחאת הסטודנטים על התיכוניסטים ולמה המשטרה אשמה במה שקרה בטדי


אני בכלל לא אוהד בית"ר ירושלים ובאופן כללי אני לא מחובבי הכדורגל. לכל הדעות מה שקרה במשחק האחרון של בית"ר היה נורא אבל העונש של ההתאחדות מגוחך ביותר. לפי כל הגיון מקרים כמו שהראו 

במשחקה האחרון של בית"ר ירושלים ראויים לטיפול החמור ביותר שאפשר, אבל אסור להעניש את הקבוצה. לכל אורך הליגה בכלל יש נטייה לתת עונשים שונים ומשונים לקבוצות כדוגמת כנסות משחקי רדיוס ומשחקים בלי קהל. אבל הקבוצות לא חטאו ולא עברו על שום חוק. המשטרה מחייבת את הקבוצות לשכור שוטרים, להגביל את כמות הצופים במשחק (בד"כ כמות נמוכה יותר מזו שהמגרש יכול להכיל), להתמודד אם שעות משחק שהמשטרה קובעת ועוד... חלקן של הקבוצות בעסקה הוא לשלם לשוטרים ולא משנה מה כמות השוטרים תהייה, במשחקים גדולים באופן מספר השוטרים עובר את השלוש מאות שוטרים מבלי למצמץ. מרגע שהקבוצה עמדה בכל הדרישות שעוצבו בפניה האחריות לפי כל הגיון שהוא עוברת ישירות למשטרה. המשטרה היא זאת שאחראית לעצור את האוהדים שמכניסים חזיזים ואבוקות למגרשים, את האלימים שבהם ואת אלו שמתפרעים יותר מאחרים ולענוש אותם בחומרה.. ברגע שהאחריות על עקיפת הביטחון במגרשים עברה לידי המשטרה אסור להטיל העונש על חוסר הפרקטיות של מאות השוטרים על הקבוצות. הגיע הזמן שאת העונשים על מעשיהם של אוהדים בודדים ומועטים יטילו על אוהדים אלו ולא על הקבוצות, ובכך יגרמו לסבל של השחקנים בקבוצות, לבעליהן ולשאר האוהדים על לא אבל בכפם.

 


 

העבירו אלי למייל את ההודעה הבאה....  אני מסכים איתה מכל כוון שמסתכלים עליה.

 

למי שלא שמע עדיין, הסטודנטים נאבקים כבר כמה שבועות נגד הכוונה להעלות את שכר הלימוד. שרת החינוך וראש הממשלה מציעים להם עכשיו להקפיא את ההעלאה של שכר הלימוד לשנה שנתיים ואז להעלות אותו (לפי הפרסומים בתקשורת ל 15,000 ש"ח!).
הממשלה מציעה לסטודנטים להתפשר. על חשבון מי? על חשבוננו! אנחנו הסטודנטים של המחר!
התאחדות הסטודנטים דחתה בינתיים בנחישות את ההצעה והסבירה שלא תתן ליצור דור א' ודור ב' של סטודנטים - כאלה לפני ואחרי ההעלאה. אסור שיצליחו לשבור אותם.
חשוב מאוד לחתום על העצומה ולהעביר אותה לכמה שיותר תלמידים/ות שאת/ה מכיר/ה!
ותוסיפו גם אי מייל וטלפון שנוכל להודיע לכולם על השבתות או הצטרפות להפגנות.

 

http://www.petitiononline.com/all4edu
 

(אם יש בעיה בעברית צריך לשנות את הקידוד בתפריט תצוגה > קידוד תווים >  עברית)

(view > encoding > hebrew windows)

 

לפרטים נוספים : רועי  050-8249213

[email protected]

 


 

לפני שלושה ימים התגלה לי שיש מנהג חדש בל"ג בעומר בשנים האחרונות שאיכשהו הצלחתי שלא לשים לב אליו, ילדים זורקים בעלי חיים לתוך מדורות ומסתכלים עליהם בהנאה. אם היו אומרים לי שהתופעה קיימת בעיקר אצל בני נוער אז לא הייתי מתפלא יותר מידי אבל התופעה קיימת גם אצל ילדים קטנים שעדיין בבת הספר היסודי. אני לא מצליח להבין איך ילדים בכזה גיל או איך אנשים בכלל יכולים ליהנות מסבל של יצורים אחרים. יגידו מה שיגידו ויסבירו איך שיסבירו! בשבילי זה לעולם לא יהיה נתן להסבר!

נכתב על ידי , 8/5/2007 21:21   בקטגוריות הגיגים, למה לא?, כללי, עבדות מודרנית, השלטון אשם, הפגנות כלשוננו, אקטואליה, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גבעת אולגה.... הנה אני בא!


בעיה ופתרונה:

 

חורף: קיץ, סתיו אביב

לקום בבוקר: ללכת לישון בבוקר

מתמטיקה: שש בש

לצאת מהמקלחת בחורף: להישאר שם עד שאתה נצלה באדים

שחם בקיץ: להפוך את היום

לדבר באוויר: לבצע

לעבד מפתחות: לקשור אותן לשרשרת

להיות מנוון: לחזור לכושר

למהר: לקום חצי שעה קודם

שרירים תפוסים: מסאז' מכאיב ומשחרר

 


 

שנה הבאה אני יוצא לשנת שרות, מה שמעלה אצלי דיי הרבה שאלות שלא קשורות בהכרח לפעילות שלי אם בילדים...  אני דיי סגור על זה שאני התעסק הרבה באקולוגיה ויש לי כבר כמה תוכניות בראש, אבל יש לי כל מיני לבטים בעניין הקבוצה.

יש לי קבוצה באמת מוצלחת שבנויה כולה מחברים טובים שלי אבל אני חושש קצת מהמגורים ביחד, מה יהיה השלב שיבוא אחרי זה.. המגורים ביחד אם עוד 14 איש באותה דירה, מערכות ערכיות שונות שיש לנו... הרגלים שונים, לחשוף את עצמך בכל מצב שיש בחיים לעוד 14 איש, להיות אמיתי, כל הזמן כי כשגרים ביחד בכזאת צפיפות אין מקום לחומות, אי אפשר לבחור איך להיות או להתאפק תמיד, החשיבה הרציונאלית מעבדת מהערך שלה ומה שחשוב זה להיות אמיתי, כנה, ישר.

זה יהיה לי קשה זה בטוח...

אני ממש מאמין בשנה הזאת ומחכה לה בקוצר רוח...  יהיה כייף J

 


 

יש לי שח מט משולש, כזה שמיועד לשלושה אנשים. בקושי יוצא לי לשחק בו אבל כשסוף סוף יש אם מי אז זה משחק של שעות. מתוך הסכמה מראש שלושתנו לא כורתים בריתות וקודם כל תוקפים שחקן אחד. כל הזמן צריך לחשוב מה היעד של היריב כאשר שליש מחייליו יכולים לפנות רק לשליש הלוח שלי, ושליש אחר יכולים להגיע אך ורק ללוח של השחקן הנוסף. שלושתנו יושבים וחושבים מה מתחננים שני השחקנים, לגבי כל אחד מהשניים הנותרים, כל שחקן צריך מפתח שתי אסטרטגיות שונות, כאשר הוא צריך לחשוב לא רק איך הוא מתמודד מול שני השחקנים האחרים שמולו אלא גם כן איך הם יתמודדו ואיך זה ישפיע אליו. הרבה משתנים במשוואה מסובכת, אם משחק שח רגיל יכול לקחת שעות אז משחק בשלישיה נמשך לפעמים מהלך יום שלם, וכאשר אחד מן השחקנים סוף סוף מובס החיילים שלך פזורים על כל הלוח וערוכים להתגוננות מפני השחקן שזה עתה הפסיד מידי השחקן הנוסף.

כשאני משחק שח מט בשלישיה אני בד"כ חושב יותר מידי.

 


 

ל"ג בעומר הנה אני בא....  קומזיץ טבעוני.....

 

ירושלים....

נכתב על ידי , 5/5/2007 12:22   בקטגוריות למה לא?, הגיגים, אקולוגיה, טבעונות צמחונות, שירה ופרוזה, ש" גב"אול  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 35

ICQ: 169569991 







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למ.ה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מ.ה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)