לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


גבר ירושלמי,מאד מיני,שמעריץ את הנקביות והמיניות.
Avatarכינוי:  Feminine-admirer

בן: 58

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

מדיטציה להסרת כל המשקעים,החסימות,העכבות והגבולות


המדיטציה נערכה והוקלטה על ידי רינת ידלין מאתר:  www.meditationlibrary.net

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hjg_jUnbQh4&feature=g-all-u

נכתב על ידי Feminine-admirer , 21/11/2012 13:56   בקטגוריות רוחניות, קבלה עצמית, עבודה רוחנית, עבודה אנרגטית, מימוש עצמי, מדיטציות, מדיטציה, כדור, טרנספורמציה, חיבור אל האני הפנימי, חוסר גבולות, חופש, הסרת חסימות, אנרגית הכדור, אנרגיות, אנרגיה מינית, אינטימיות, YouTube  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JennyDoll ב-28/2/2013 20:26
 



מדיטציית אנרגיית כדור הזהב




מדיטציית אנרגיית כדור הזהב


הקדמה:אנרגיה מינית או מיניות לא באה לידי ביטוי יום-יומי רק במין שהוא פן אחד שלה אלא בכל חיבור בין שני צדדים גשמיים. הדבר יכול להיות גם באמנות לסוגיה השונים,ברכישת חפץ כלשהו שאליו חשנו משיכה מיוחדת,באכילת מאכל שמאד טעים לנו,בראיית ציור יפה וכו' ואף בעולם החי,הצומח והדומם. האנרגיה המינית ממלאת את הבריאה כולה והיא למעשה מקור החיים של היקום כולו. היקום מתואר בספר קדמון בשם "הספר של האדם הראשון" כעשוי רקיעים עגולים-רקיע בתוך רקיע כשכבות הבצל וצורת האורות הרוחניים כשהם מעורבים עם חושך הם בצורה של ספירלה=עיגול שבור. בכדור על אף צורתו אין גבולות ואין "שבירות" או "קוצים" ומהמרכז הוא מאפשר ראיה וגישה לכל הכיוונים מה שמעניק לאני הרוחני שלנו להיות מודע לכל החסימות אצלנו מה שבכל דרך אחרת ישנם צדדים בתוכנו שלעולם לא נוכל להיות מודעים להם,במיוחד אלו שמצויים ברבדים הכי עמוקים שבתוכנו שמסומלים במעשי האהבה על כל סוגיהם-המותרים והאסורים במיוחד.


המדיטציה:נשום אל תוך הבטן התחתונה בנשימות עמוקות אנרגיה שמשחררת את כל

החסימות,העכבות,הגבולות ושחרר ממך בשאיפות עמוקות את כל האנרגיות השליליות,החוסמות,המעכבות,המגבילות.

אתה חש במשהו שמתקרב אליך מלמעלה בתנועה רגועה ושלווה,שומע את קול החיכוך באוויר ומרגיש באנרגיה שלו בהתקרבו אליך. אתה מביט למעלה ורואה כדור ענקי עשוי כולו זהב טהור נע כלפי מטה,לאט לאט הוא עוטף בירידתו את הראש ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא בראשך,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבראשך ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד ראשך נעשה רפוי יותר ויותר. הכדור ממשיך לרדת ולעטוף אותך באזור הצוואר והעורף ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבצוואר ובעורף,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבצוואר ובעורף ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד הצוואר והעורף נעשים רפויים יותר ויותר. הכדור ממשיך לרדת לאזור הכתפיים ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבכתפיים,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבכתפיים ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד הכתפיים נעשים רפויים יותר ויותר. לאזור הידיים והבטן ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבידיים ובבטן ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבידיים ובבטן ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד הידיים והבטן נעשים רפויים יותר ויותר. האגן והישבן ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבאזור האגן והישבן ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבאגן ובישבן ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד אזור האגן והישבן נעשה רפוי יותר ויותר. הירכיים ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבירכיים,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבירכיים ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד הירכיים נעשים רפויים יותר ויותר. הברכיים ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבברכיים,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבברכיים ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד הברכיים נעשים רפויים יותר ויותר. השוקיים ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבשוקיים,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבשוקיים ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד השוקיים נעשים רפויים יותר ויותר. כפות הרגליים ואתה מרגיש איך אנרגיית הכדור ואנרגיית הזהב מחלחלות אל כל תא ותא שבכפות הרגליים,ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת,הן ממשיכות וחודרות אל כל האברים הפנימיים שבכפות הרגליים ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ואתה חש כיצד כפות הרגליים נעשים רפויים יותר ויותר. אתה מרגיש איך כל גופך משתנה והופך לאנרגיה כדורית מוזהבת,אנרגיה ללא חסימות,עכבות וגבולות.

בתוך הכדור הענקי שכעת עוטף את כל גופך אתה רואה סביבך חול מוזהב ועליו זוגות זוגות שעושים אהבה ללא שום עכבות וגבולות,כל סוגי מעשה האהבה המותרים והאסורים שקיימים בעולם נמצאים בתוך הכדור. אתה חש בפעימות המהממות והרטטים הנפלאים של האנרגיה המינית שבוקעת מהם,עוטפת אותך ומחלחלת לתוכך. אתה דורך על החול המוזהב שאף הוא פועם ורוטט בפעימות והרטט של האנרגיה המינית. אתה חש איך האנרגיות של הכדור,הזהב והאנרגיה המינית חודרות אל כל המלבושים הרוחניים שלך ממוססות אותם ומשנות אותם לאנרגיה כדורית מוזהבת ,אל הנפש ממוססות אותה ומשנות אותה לאנרגיה כדורית מוזהבת ,אל הרוח ממוססות אותה ומשנות אותה לאנרגיה כדורית מוזהבת ,אל הנשמה ממוססות אותה ומשנות אותה לאנרגיה כדורית מוזהבת עד שאתה כל כולך נהיית אנרגיה כדורית מוזהבת שפועמת ורוטטת בפעימות והרטט של האנרגיה המינית,אנרגיה ללא שום חסימות,עכבות וגבולות.


נכתב על ידי Feminine-admirer , 14/11/2012 15:32   בקטגוריות אנרגיה מינית, מדיטציות, מדיטציה, מיניות, מימוש עצמי, הסרת חסימות, תרגילים, שינוי מציאות, רוחניות, כדור, זהב, אנרגית הכדור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מצלמות סקס תחת גדול ב-12/10/2023 14:24
 





472,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeminine-admirer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feminine-admirer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)