לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שעובר עלי בחיים...

כינוי:  אינה///

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

אין קול ואין עונה...


כאילו באמת נמאס לי לנסות ולהבין אילו לרגע איך הראש התמני שלך פועל... נכון נכון אמרתי נדבר עוד שלושה שבעות נכון אמרתי זה נכון ואני כן יקים את זה אבל לי עכשיו לא הכי משנה אז וואלה כן התקשרתי אליך לאחר שיום לא דיברנו כי רציתי סה"כ הכל לשאול אותך משהו ואתה ישר צעקת שלא אכפת לך והתחלה עם התוקפנות שלך ואני מבינה אותך אבל אתה לא מבין אותי גם כי אני הרי ביקשתי ממך ל=א ל=ד=ב=ר א=י=ת=ה ע=ל=י!

ונכון עוזילה נכון שהתקשרתי אליך ביום חמישי או שבת,וכן גם שם קיללת כעסת טרקת התעצבנת.. בסדר, ואמרתי לך באחת מהשיחות שם לא לדבר עלי,וגם היום ביכלל לא שאלתי אותך את או אמרתי לך את זה כי סיכוי לדבר איתך נורלי.?.. לא יהיה לי ולא היה ולא יקרה מהצד שלך.

אוקי שמעתי שדיברת איתה עלי.., סבבה, יש לי בעיה עם זה אני לא אשקר לך.. 1 אמרתי לך לא לדבר אז למה אתה מדבר? 2. למה אתה אומר לה שהתקשרתי אלייך ..? מה אתה רוצה להכויח לה בזה? שאני מציקה לך? אבל אתה גם לא מבין את הצד הנשי מה זה עושה להן. זה עושה להן תחושה טובה שהזאת שרודפת אחריו וואלה הוא מתחיס אליה הוא מתחיס אליה מגעיל ואלי יפה.., למה אתה לא מבין זה עושה לה טוב אני כבר לא יודעת עם זה עושה טוב לה או לשניכם ביחד וגם שאתם מדברים עלי כמה שאני זה וזה.. אין לך לב מה כבר ביקשתי שתדבר אלי יפה? שתתיחס אלי עכשיו? לא, סה"כ הכל רצתי שלא תדבר איתה במיוחד עלי. עזוב.. מה אתה מבין ביכלל מה עובר עלי..היא מאושרת מקבלת את היחס ה"טוב" שלך.. מה יותר טוב מי זה?

כן זה עושה לה טוב ליראות אותי כזאת קטנה, וזה עושה לה טוב שאתם צוחקים עלי כמו זוג מפגרים.

ואני יגיד תאמת אני חושבת שמגיע לי יחס יותר טוב ממנה, היא קטנה בראש כזאת היא רק יודעת לדבר בטח ציטטה משפטים.

ובטח איך שאתה חוזר מהשמירות שלך היא מחכה לך בחדר בזרעות פתוחות "עוזו'ש התגעגעתי אלייך..לא ראיתי אותך מלא זמן"

עזוב אני יגיד לך את האמת?אני לא מצפה ממך כבר לכלום.. תמיד תישאר אלי ככה. אולי אתה חייב אולי לא.. היתי רוצה לצפות שתתקשר ותבקש ממני סליחה על איך שאתה מדבר עלי וצועק עלי שתדבבר איתי מה מפריע לך, למה כל היחס הדוחה הזה מגיע לי, אבל אני כבר מזמן לא מצפה שתיהיה לי שיחה מממך ויהיה כתוב"עוז מחייג אליך" זה אבד לי ממזמן המחשבה.. לחשוב שאתה מתקשר כדי להתנצל.. אבל אם הראש שלך אתה חושב על עצמך ואתה מסתכל על איך שאתה מוציא וצועק את מילותיך מהפה היפה שלך!! ואני נישארת כל יום ואוכלת את עצמי מחדש. תנשום תחשוב מה זה עוזר לך כל הצעקות האלו.. לא עוזר בכלום. רק יותר פוגעות.

שיהיה. ושיתחדש על החברה שלה, אני מאמינה שזה לא יחזיק להרבה זמן...לא מאמינה אני בטוחה. והיא רוצה שאני יכניס אותה לאיזה שהיא מסיבה עם אני הולכת ואני באמת רוצה להכניס אותה אני לא רוצה לעשות דווקא אבל עד שלא תגלה עיינין בלבקש ממני סליחה ולהבין שלא דיברת אלי יפה אלא דיברת אלי מגעיל אני בנתיים לא מתכוננת להכניס אף אחד..רק אם תבין ותבקש סליחה אז אני באמת כן יכניס אותה  כי אין לי בעיה שתיהו ביחד לא אכפת לי כבר.. אכפת לי מי זה שאתה מתנהג אלי דוחה ומגעיל, ושאני סהכ הכל רוצה להיות ידידה שלך..

הלוואי שרק מתוך כבוד שזה לא יושב על המצפון שלך איך שדיברת אלי תתקשר אלי, אבל אין לך מצפון אז לא תרגיש שעשית לי משהו ביכלל..

מחר יש לי חופש... כי זה יום לפני מתכונת ולדמתי כבר הרבה.. אז זה כזה יום מנוחה.. מה שלא היה לי מזמן לקום מאוחר...

אה.. וואולי אתה עצבני כל הזמן כי אתה עייף.. וביגלל זה אני היחדיה שמותר להוציא אליה את כל העצבים...לא מגיע לי שתצעק עלי לא מגיע לי..אחרי כל מה שעשיתי בשבילך.. אשכרה יריקה בפנים פשוט בא לי להיות איתך בסדר, הכי בסדר בעולם ואתה לא נותן לי את האיפשרות..

 ומה חדש אמא שלי קנתה לי קרם של מסג'... שאני יכולה לעשו לעצמי.. מקווה שזה ירגיע .. יש לי עוד כמה ימים מיונים לצבא מקווה שילך לי טוב בעזרת השם עם ירצה האל !!.

 

 

 

נכתב על ידי אינה/// , 21/12/2009 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינה/// אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינה/// ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)