לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לא יכולתי להבין את ההתחלה עד שלא הגעתי לסוף..

Avatarכינוי:  KISS KISS

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

עידן הדחליל


הנושא של דוגמניות רזות הוא נושא שדיברו עליו כבר מכל צד אפשרי. תמיד הייתי מודעת לבעיה של דוגמניות רזות מדי, והתקשורת דאגה להחדיר לנו אותה לראש טוב טוב.

 

אני רוצה לשתף אותכם במשהו שקרה לי אתמול... 

נכנסתי בצהריים רנדומלית לאתר של חנות אופנה אמריקאית שמוכרת בגדים, שפעם הייתי קונה המון. בעודי מדפדפת בדפי האתר ומסתכלת על הבגדים, נוכחתי לדעת שהחברה החליפה את הדוגמניות שלה בדחלילים. מאז ומתמיד לאותה חברה היו דוגמניות מאוד רזות, אך משהו הפעם השתבש. 



אני לא יודעת אם זאת עבודת הפוטושופ הגרועה, שגורמת לידיים של אותו דחליל המתיימר להיות דוגמנית להיראות מעוותות נורא ולמותני הדוגמנית להיראות כמו מותניים של ילדה בת 3, או האם הדוגמנית אכן כל כך כל כך רזה...

 

אני חושבת שעברנו את הגבול

בעיית הדוגמניות הרזות מתחילה בנו, בחברה. אם דוגמנית במידה 34 צריכה עיבוד בפוטושופ על מנת שתראה 32, זה רק משום שיש דרישה לכך. אף אחד לא יבזבז כסף על עבודת פוטושופ חינם. הדרישה לדוגמניות רזות ודקיקיות מתחילה בנו. החברה נעשתה לחברה צרכנית, שמבקשת לראות דוגמניות רזות. אני לא חושבת שאם ישימו דוגמנית בריאה במידה 36-8 אנשים יקבלו אותה בתגובות אוהדות. 

החברה שלנו דפוקה, בכל העולם ולא רק בישראל. דוגמנית במידה 38 כבר הולכת לבגדי מידות גדולות, משהו כאן נהיה מטורף ולא הגיוני.

 

עד שהחברה לא תעשה משהו בנידון ותראה שהדרישה לדוגמניות רזות תמה ועידן הדקיקות האנורקסית חלף, דוגמניות ימשיכו לאכול חסה ותפוחים כל היום על מנת לקבל עבודות, ומטורפי הפוטושופ ימשיכו להצר ולחתוך ולהקטין ולטשטש.

 

השינוי מתחיל בנו, וכל מי שלא רוצה לראות דחליל מדגמן בגדים, שבאותה מידה אולי יצליחו לעלות לי עד הברך, חייב להשמיע את דעתו.

נכתב על ידי KISS KISS , 22/8/2011 16:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Drugs of freedom ב-21/2/2012 11:10
 





38,435
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKISS KISS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KISS KISS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)