לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המופע של שושו.



כינוי:  שושו בלונים

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

winter day!


איזה יום חורפי ומדהים , אני פשוט כל כך מאושרת מרקע של הגשם בחלון..

פשוט כיף בטירוף להסתכל על הגשם מטפטף ואוויר קר נכנס לחדר מהחלון, ואז להתעטף בשמיכת פליז חמה ולשתות תה מתוק וחם. תענוג!

 

היה לי יום חביב היום. אומנם בחלק מהיום רק חיכיתי עד שאני אחזור הביתה (בחילות..) אבל כל החלק הראשון של היום היה ממש חביב. עשו לי בדיקות דם בבוקר ולקחו ממני איזה 10 מבחנות מלאות בדם.. אבל זה לא היה ממש כואב ככה שדי שטויות. בסוף לא הייתה לנו את ההרצאה של הדיאטנית אז תהיה לנו אותה מחר.. מה שעדיף כי אז היא תהיה על שיעורים שאני פחות אוהבת, יהי!

בא לי לעשות משהו לכבוד החורף הזה, איזה יצירה או משהו כזה.. אולי אני אכין משהו מפימו? כמו שהייתי עושה לפני שנה בשביתה? יש לי זמן עכשיו יחסית למרות שאני פשוט חייבת לסדר את החדר הזוועתי הזה.. המצב פשוט על הפנים. אני פשוט מתעצלת כל הזמן לסדר אותו זה פשוט נורא..

אני מקווה שתהיה לי אנרגיה מתישהו..

 

 

טוב אני אעדכן אחר כך..

דנה

נכתב על ידי שושו בלונים , 15/3/2009 15:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



weekend


אין על סופי שבוע! אין!

אני חולה על הרגע הזה, שבו אני מגיעה הביתה ביום שישי, ומתיישבת על הספה בסלון וחושבת לעצמי שיש לי יום חופש מחר. אין הרגשה יותר טובה מזה, מהרגע הזה של השפיות והחיוך הענקי שיש לי על הפרצוף באותן דקות.

והאמת, שאין לי יותר מדי משימות לסופ"ש, ככה שהולך להיות אחלה סוף שבוע של מנוחה, ואני מקווה שאני ארגיש יותר טוב אחריו.

 

חוץ מזה.. התחלתי לחשוב על מגמות לשנה הבאה!

לפני מה שכתוב בפלייר שהם נתנו, הולכת להיות מגמת צילום  אני מאוד מקווה שיפתחו אותה כי הבנתי ששנה שעברה גם אמרו ובסוף לא פתחו. אני אוהבת לצלם, לא שאני כל כך טובה בזה אבל יש בזה משהו כיף. החלטתי לשים פה כמה תמונות שצילמתי אבל למטרה אחרת. יש לי מצלמה שקנו לי באוקטובר השנה:

Fuji A 920

היא טובה והכל, אבל היא לא מקצועית. האיכות של התמונות היא לא הכי בשמיים. אז חשבתי אולי לבקש ליומולדת מכמה אנשים (סבא וסבתא , הורים..) לקנות לי יחד מצלמה יותר טובה (לא מקצועית, דמוי SLR ) שאיתה אני אוכל להגיע לאיכות תמונות יותר גבוהה. אבל מצד שני יש לי עוד דברים שקצת יותר חשוב לי להוציא עליהם את הכסף, ולא קניתי את המצלמה לפני כל כך הרבה זמן.

הנה קיצר 2 תמונות שצילמתי איתה, מה דעתכם? הייתם מחליפים?

* לתשומת לבכם! האיכות ירדה שהקטנתי את התמונה ככה שבמציאות זה יותר חד...

 

 

 

 

טוב, אז אני חושבת שאני אלך לסדר את החדר (לא סידרתי אותו אחרי שכתבתי הפוסט הקודם כמו שהייתי אמורה.. ). אני אעדכן אחר כך אולי עם תמונות מלונדון שהייתי לפני חודש.

 

דנה.

נכתב על ידי שושו בלונים , 13/3/2009 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב אני בישרא..


-נלקח מהבלוג שפתחתי לחמש דקות עד שקלטתי שיש לי בלוג שלא נוצל עם מספר מגניב-

 

באמת שניסיתי להתרחק. אבל לא מצליחה.

כנראה שתמיד לישרא יהיה מקום אצלי בלב.

אבל הפעם נתחיל התחלה חדשה לגמרי.

בלי שמות בדויים, בלי התביישויות, בלי צינזורים.

ככה, כמו שאני, לא צריך יותר מזה.

 

אני בתהליכי התגברות על התקופה האחרונה, לפעמים הולך לי ולפעמים לא. אני כל הזמן במצבים משתנים, ועוד לא היו לי כמה ימים של שקט מוחלט. אבל זה יגיע, אני בטוחה שזה יגיע. אני מאמינה שכל זה בא ללמד אותי שהחיים לא יכולים להיות מושלמים, ואני צריכה ללמוד להיות חזקה גם שיותר קשה לי. ואני אהיה בסדר, אני מאמינה שכן. אחרי 15 שנה של שקט צריך קצת רעש. ואני בטוחה שיהיה בסדר. אמא שלי התחילה להגיד לי שהיא לא חושבת שיגייסו אותי עם כל הבעיות בריאות שיש לי, אבל אני לא באמת חושבת שתהיה בעיה עם זה, מקסימום אני אתנדב, לא?

 

החופש הזה היה די כמו חופש חנוכה- חסר תועלת לחלוטין. מאז שהמחלה הזאת התחילה אני מעדיפה שיהיה לימודים על חופש. אומנם כל התקופה של הלימודים אני מחכה לחופש , אבל כל עוד יש לימודים אני מתעסקת במשהו נוסף חוץ מכמה שאני מסכנה וכמה שרע לי, מה שממש עוזר לי ומרגיע אותי בתקופה הלא קלה הזאת. אני מקווה שעד שאני אתחיל תיכון שנה הבאה אני כבר אהיה אחרי זה, ועם כוחות מחודשים אני אעבור לשלב הבא.

אבל בנושא אחר, החדר שלי כרגע במצב נוראי, אני לא זוכרת שהיה כזה בשנה האחרונה, אני פשוט כל כך מתעצלת לנקות אותו, ואני פשוט חייבת זה כבר מתחיל להיות מגעיל. טוב יאללה שאני אסיים את הפוסט אני אנקה אותו (מה שאומר שיהיה פוסט ארוך אני פשוט אעשה הכל בשביל להתחמק מזה.

 

התקבלתי לתיכון הראל () . למרות ש90% מהשכבה שלי מתקבלת ואני ממש ממש לא צריכה להתרגש מזה שהתקבלתי, אני בכל זאת שמחה כי זה מראה שבאיזשהו מקום הגעתי לאיזה שהיא מטרה ששמתי לעצמי ובכל זאת אני לא כל כך גרועה כמו שאני חושבת. אני מקווה רק ששנה הבאה אני אהיה פחות עצלנית כי זאת תכלס השנה האחרונה שאני יכולה להרשות לעצמי להתעצל. מהשנה הבאה כל פיפס יכול לשנות לי את הציון מגן ואת הציון הגשה וכל הסיוט הזה. אבל אין ברירה, חייבים לעבור לשלב הבא. ואני רק מקווה שאני אעמוד בכל הלחץ הזה כי זה נשמע לגמרי סיוט.

 

היום סבא וסבתא שלי באו מרמת השרון לבקר אותנו, לשמחתי לא יצאנו מהבית (אני מרגישה די זוועה) ונשארנו פה ואכלנו והיה טעים וכייפי. עכשיו אני מקווה שאני אצליח להתגבר על עצמי ולהתחיל לסדר פה, אולי אני אשים תמונות של לפני ואחרי או משהו כזה.

 

אה! ורק להסבר- רשמתי בתחילת הפוסט שאני באיזה מקום חוזרת לישרא. אז בהחלט, היו לי בערך 20 בלוגים בישרא, ואז היה לי בלוג בBlogspot של גוגל ועכשיו הגעתי למסקנה שנמאס לי שאף אחד לא קורא את מה שאני כותבת ואני חוזרת לישרא. גם אם הקוראים שלי הם רק פאקצות בנות 10 זה עדיין נחמד שלפחות מישהו קורא. בעיקרון, אם הבלוג הזה ישאר פתוח עד אז, ב27 לאפריל זה יהיה היומולדת השלישי שאני אחגוג בישראבלוג (חגגתי יומולדת 13 ו14 בבלוג הקודם שלי שהיה פתוח במשך שנה וחצי) אז זה בהחלט יהיה מאוד נחמד ומכובד.

 

טוב יאללה, נצא לסדר את החדר!

דנה

נכתב על ידי שושו בלונים , 11/3/2009 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





198
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושו בלונים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושו בלונים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)