לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

New Day


הצצה לחיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

הרבה שינויים


התרחשו פה בישא מאז הפעם האחרונה שהייתי פה.
גם אצלי בחיים השתנו כמה דברים, מוז שאני לא מרגישה צורך לכתוב פה, כמו שחשבתי שאני תמיד ארצה לעדכן כדי שכשאהיה מבוגרת אוכל לקרוא פה ולהזכר בנוסטלגיה בהכל. כנראה זה הגיל שעשה את שלו, כשהתחלתי לכתוב כאן הייתי בת 17, עכשיו אני כבר מתקרבת ל23...
וכמה שאני מתגעגעת לגיל 17 עם כל האקשן וכל הדרמות וכמה שהכל היה נראה לי חשוב, הרבה יותר טוב לי עכשיו, כשהדברים רגועים, אני יודעת מה אני רוצה מעצמי פחות או יותר, הכל יותר מסודר לי בראש.
וכמה שתמיד חשבתי שאני לא כמו אחרות, אני לא רוצה להתחתן ומשפחה, אולי רק בגיל מאוחר, אני מגלה שזה לא נכון, ואני כמו כולן, חושבת כבר יותר בכיוון הגיוני, כשאני מתחילה לצאת עם מישהו אני חושבת קודם כמה הוא באמת מתאים לי וכמה אני יכולה לדמיין את עצמי איתו בעוד כמה שנים. לא יוצאת ק מתוך "איזה חתיך הוא ואיזה מגניב". קצת קשה לי להודות בזה, אבל זו האמת.
עכשיו קצת עידכונים על חיי...
לפני שבוע חזרתי לגור בבית, רק לכמה חודשים עד שאסיים את הלימודים ואטוס לחו"ל, אחרי שאני אחזור לארץ אני שוב אגור לבד. האמת די נחמד בבית, מרגישה כמו בחופשה, לא צריך לדאוג לאוכל או לנקות, אפשר לעבוד פחות כי אני לא צריכה לשלם שכ"ד...
לפני חודש וחצי בערך התחלתי לצאת עם מישהו, ממש רציני וחמוד, ואיתו אני ממש יכולה לראות את עצמי עוד כמה שנים :) אבל כמו תמיד, התזמון שלי גרוע.
גם בגלל שחזרתי הביתה, ועכשיו הוא נמצא במרחק של שעה וחצי נסיעה ממני וזה יהיה יותר קשה להיפגש עכשיו, גם התחילה לו תקופת מבחנים והוא כל השבוע רק חורש ואין לו יותר מידי זמן, כשיגמרו לו המבחנים הוא אמור לטוס לטיול של חודש וחצי , ואחרי שהוא יחזור- אני מתכננת לטוס לחודש וחצי.
זה יותר מידי קשיים בשביל תחילת קשר.. ואני לא רואה איך נצליח לעמוד בזה.. מצד שני, חבל לי להפסיק את זה, עד שסוף סוף מצאתי מישהו שאני מוכנה לצאת איתו יותר מ2 דייטים , סימן שהוא ממש שווה את זה, וחבל לי לוותר. נזרום עם זה, נראה מה יקרה.

בולי הודיע לי שבעוד חודש הוא חוזר לארץ. לא יודעת למה הוא מצפה, לא יודעת איך אני אגיב כשאראה אותו, לא יודעת אם אני אשאל אותו משהו על מה שראיתי לפני חצי שנה, כשהוא יגיע אז נראה איך נתמודד עם זה... מה שמעניין הוא, שהוא מגיע בדיוק שבוע אחרי שהבחור הנוכחי טס...

בלימודים הולך טוב, עוד 3 חודשים אני מסיימת ויהיה לי מקצוע שאני ממש אוהבת :)

אתמול נפגשתי עם "הידיד" הוא בדיוק בתהליכי מעבר דירה, קצת עצוב לי שהוא עוזב את העיר, דווקא כשחזרתי.. אבל אני יודעת שזה זמני , עד שאני אחזו לגור לבד ואגור לידו.. לפני חודש בערך הייתי במסדר כנפיים שלו, סוף סוף הוא טייס.
עכשיו כשאני הולכת לידו והוא על מדים כולם מסתכלים עלינו :)

העדכון להיום נגמר... אולי זה שאני ב"חופשה" יגרום לי לעדכן יותר...
נכתב על ידי במבה אדומה , 1/8/2008 10:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  במבה אדומה

בת: 38

תמונה




6,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבמבה אדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על במבה אדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)