לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.I wanna hold you close under the rain .I wanna kiss your smile, and feel your pain .I know what's beautiful, looking at you .Here, in a world of lies, you are the true

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

עדכון נוסף של החודש האחרון + תמונות


החודש האחרון היה מלא בפרידות ומסיבות סיום מהמסגרות שבהם אני פעילה. הפרידות היו מלאות בבכי של עצב ושמחה והתרגשות לקראת המשך הדרך, הצבא. הפרידות האלה זה גם סוג של התחלה חדשה. אנו יוצאים לקראת החיים האמיתיים של הבעיות והדאגות האמיתיות כמו עבודה,כסף ואוברדראפט במקום דאגות של מה אני אלבש מחר,או לאן נצא לבלות אחרי המבחן בהיסטוריה.

בצבא אנחנו הולכים ללמוד מזה משמעת אמיתית. הצבא קובע את תהליך ההתבגרות שלנו, אם תרצו או לא.

 

בכל מקרה, אני אספר לכם על כל פרידה שהייתה לי בחודש האחרון, מהראשונה ועד האחרונה.

טוב, אז הראשונה והקשה ביותר, היא הפרידה מהלהקה שבה אני רוקדת מזה שנים. בסוף כל שנה יש מן מופע סיום כזה של הלהקות הייצוגיות <של נס-ציונה> שבו אנחנו מראים את כל הריקודים שעבדנו עליהם במהלך השנה. בקיצור נקרא "ערב להקות". השנה זאת השנה האחרונה שלי בלהקה ובגלל זה הערב הזה היה חשוב לי ביותר ומרגש ביותר. חוץ ממני היו עוד 2 בנות שגם בשכבה שלי ואיתי בלהקה, שלושתנו עוזבות השנה ומתגייסות לצה"ל. כתבנו כמה מילים מאוד מרגשות, כי בכל זאת אנחנו רוקדות בהיכל התרבות מגיל 3-4 , וקשה לעקל את זה שאנחנו עוזבות.

 

 

אני ליטל הימנית שעומדת בערב להקות 2007

 

^ אני הימנית שעומדת - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

אני הנגנית ערב להקות 2007

 

^ אני הנגנית - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

אני מקריאה כמה מילים למורים ערב להקות 2007

 

^ אני מקריאה כמה מילים למורים - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

 

טוב, ונעבור הלאה לפרידה הבאה. כמובן איך לא ממסיבת הסיום של הבית ספר..... בכל בית ספר יש טקס ומופע סיום, אצלנו גם אבל היה מופע קצת הזוי שנקרא "בן גוריון במכונת הזמן". המכונות ממתקים בבית ספר הן מכונות זמן! כמה דפוק J חחחחחחחחחחח, נכון הזוי ? טוב בכל מקרה אני השתתפתי בריקודים <כמה צפוי> ולא בשירה ולא במשחק. היה דווקא די נחמד נורא נהניתי. גם היו לי שורות טובות בריקודים :]]] והשתדלתי לחייך עד השמיים.. אח"כ באו אליי בנות מהשכבה ובכלל ואמרו לי שהייתי מהממת =) וזה עשה לי כל-כך הרגשה טובה , והעלה לי את הביטחון העצמי.

טוב אז נסתפק בתמונה אחת מהמופע סיום....

 

אני במופע סיום בית ספר 2007

 

 ^ אני עם הגופיה הלבנה באמצע - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

 

איי איי מרגע לרגע זה נהיה יותר עצוב וקשה חחח. בכל מקרה, נעבור לאפטר פארטי !!! יותר נכון שני אפטר פארטי שהיו לנו במסגרת הבית ספר....הראשון זה היה בפואגו ברחובות<פאב מועדון כזה> שזה ישר אחרי המופע סיום, שתיתי בירה היה נחמד וכאלה, והשני שזאת הייתה מסיבה יותר גדולה שהייתה יום שישי בוילה בכפר הנגיד. מסיבת בריכה, עם ברביקיו ואלכוהול. כולם השתכרו שם שחבל על הזמן, היה הכי כיף בארץ :]

 

אני בפואגו אחרי המופע סיום 2007

 

^ אני בפואגו עם הבירה שלי - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

 

אני עם האדום במסיבת בריכה וילה כפר הנגיד 2007

 

^ אני באדום עם חברות במסיבת בריכה בוילה בכפר הנגיד - ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המקורי.

 

 

והאחרונה חביבה, המסיבת סיום שלנו בחוג אנגלית כמובן, שאין מישהו בו שהוגש על פחות מ-90.....ואם זה מעניין אני הוגשתי על 95 :] המורה שלנו כרמן, חמודה מאוד, ארגנו מסיבה קטנה של שלושת הקבוצות מי"ב, עשינו על האש והיה צחוקים.

תמונה של הקבוצה שלי עם המורה במסיבה הקטנה שערכנו.

 

הקבוצה בחוג אנגלית במסיבת סיום אצל כרמן 2007

 

^ אני עם הורוד עם הקבוצה וכרמן במסיבת סיום של חוג אנגלית - התמונה בגודלה המקורי במקרה זה, אבל אם תלחצו עליה יהיה לה קישור נפרד.

 

 

טוב אז סיימנו עם המסיבות סיום, היה הרבה לחץ אבל נתגבר. שכחתי גם לציין שעוד לא נפרדתי לחלוטין מהלהקה. אנחנו טסים לפראג ב1.7 לייצג את ישראל בפסטיבל מחול/פולקלור, ואנחנו משתתפים ב-4 תחרויות שונות. מקווה שנראה מאיפה משתין הדג ונביא כבוד לנס-ציונה ולישראל בכלל. אני מחכה לטיסה הזאת כל-כך :] והפעם אני מקווה לא לאבד את המצלמה כמו בטיסה הקודמת, כי מפולין 2004 אין לי תמונות =( למרות שצילמתי 100 ומשהו תמונות מהממות פשוט !

 

נ.ב

יש לי גם קצת לספר על הגיבוש סנפיר שעברתי ב19-20/6 אבל אני אעשה על זה פוסט כנראה שבוע הבא. וגם עוד הפתעה קטנה.

שלכם,

 

ליטל. 



 

 

נכתב על ידי , 24/6/2007 13:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב הגיע זמן עדכון - חחחח באמת הגיע הזמן...


טוב, להסביר עכשיו את כל מה שעבר עליי בשנה האחרונה בצורה מפורטת ? אממ אני אנסה כמה שיותר אבל לא בטוח שיהיה לי כוח לרשום פוסט כל-כך ארוך. כמו שראיתם, היום הראשון של י"ב היה ממש מסיבה. אבל הלימודים בי"ב הם ממש לא. י"ב זאת הכיתה הכי קשה שיש גם אם אומרים לכם שזאת כיתה י"א זה לא נכון. בי"ב הלימודים הם בצורה יותר מעמיקה ומפותחת שצריך להפעיל בהם את הראש. אני לא השקעתי כל-כך השנה הזאת בלימודים והשגתי ציונים של נכשל-בינוני כזה ואפילו במקצוע אחד פרשתי כי היו לי נכשלים. בכיתה י' היו לי ציונים פשוט מעולים, בכיתה י"א פחות, והשנה זה השיא ! כל-כך בא לי לבכות מרוב שאני מצטערת על זה שלא השקעתי, כי אם הייתי לומדת היה לי עוד מקצוע מוגבר של 5 יחידות חוץ מספרות. ובינינו, מזה ספרות, בעעעע. בכל מקרה, נראה לי שאני אצטרך לשפר בגרויות אחרי הצבא, זה תלוי במה שאני ארצה ללמוד. וזה יהיה חרא אם אני אצטרך לשפר.

 

ב-15/10/06 הגיע סוף סוף היום שכל המשפחה הייתה לחוצה בגללו וגם שמחה ביחד. החתונה של אחי הבכור, שמוליק. יש לציין שעשיתי לו הפתעה לחתונה, זתומרת ההפתעה הזאת הייתה המתנה שלי אליו. כי לא רציתי לתת לו משהו חומרי כמו חפץ או משהו, אני אוהבת מתנות מקוריות :] אני ביקשתי מהלהקה שבה אני רוקדת לבוא ולרקוד איתי ריקוד בחתונה, וזה היה כל-כך יפה שהייתי כל-כך מאושרת באותו הרגע .....אושר שאין לתאר. והתגובות שאחרי החתונה וואי וואי, היו תגובות כל-כך חיוביות. כולם פשוט אהבו את הריקוד ואמרו שזה עשה את החתונה מיוחדת מכל חתונה אחרת. ההורים שלי בהתחלה התנגדו לזה אבל אח"כ הם הודו לי כל-כך והאריכו אותי. טוב אז קבלו תמונה שלי מהחתונה, טוב אולי כמה תמונות :

 

אני לפני שכל האורחים באים

 

 

אני עם להקת אור-הנס המדהימות

 

 

אני רוקדת לי עם משרוקית

 

~החתן <אחי> והכלה~

 

נ.ב מיותר לציין שהרשיתי לעצמי אח"כ לשתות הרבה ולהשתכר ולהתנהג כמו מפגרת, שזה אומר לצעוק לבכות ליפול ולעשות שפגט ככה סתם באמצע האולם חחחחחחחח.

 

טוב, אז בסוף אוקטובר.....טוב נו נגיד תאריך -  26/10/06 <יום חמישי> עשיתי טסט שני וב-29 <יום ראשון> הודיעו לי שעברתי אותו :] כל-כך שמחתי אחרי 53 שיעורים,7 חודשים, 2 תיאוריות ו-2 טסטים יש לי רשיון :] ובסוף ינואר נגמר לי המלווה ויש לציין שאני נוהגת סבבה לגמרי מבלי להשתחצן. וכל מי שחושש מהרוורס שלי שישתוק חח כי הרוורס שלי מעולה :]

 

מי שלא יודע, אחרי שבוע וקצת היה לי יומולדת וזה הגיל שבו אני כבר לא קטינה :]

האמת ציפיתי שיום הולדת 18 תהיה היומולדת הכי שמחה שתהיה לי בחיים, אבל טעיתי..... 13,14,16 ו-17 כבר היו יותר טובות ממנה. אני יודעת שעשינו יום שלם של טיול עם המשפחה ואח"כ הלכנו למסעדה זה כיף אבל הייתי מצוברחת קצת באותו יום, והיה כיף לחגוג עם החברות בנאפיס, אבל רציתי ביום הולדת הזאת לצאת למועדון,להשתכר.... רציתי לעשות עוד כמה דברים, וחוץ מזה לא קיבלתי כל-כך מתנות =\ המתנה שהכי אהבתי הייתה מדודים שלי שהבת שלהם <בת דודה שלי> גרה באילת והם נוסעים אליה כל הזמן....הם הביאו לי משם סט של שרשרת ועגילים ממגנוליה. פשוט מהמם ! ! אתם לא מבינים, לא לבשתי את הסט עד עכשיו כי שמרתי אותו לנשף סיום של י"ב אבל בסוף אין נשף.......יש אפטר פארטי בוילה בכפר הנגיד,עם ברביקיו ושתיה וכאלה.

 

אז זהו. שבוע הבא הכל נגמר, חוץ מדבר אחד. שבוע הבא, ערב להקות, שזה הערב סיום של השנה של הלהקות הייצוגיות של נס-ציונה שבו כל הערב הוא רק ריקודים זו היא שנתי האחרונה והערב להקות האחרון שבו אשתתף :[[ כל-כך לא בא לי שזה ייגמר. יום אחרי המסיבת סיום של הביצפר שבו אני גם משתתפת, נחשו במה ? כן בריקוד. צפוי אה?

מקבלים ספרי מחזור,שי מהעירייה וכל הדברים האלה.....ויומיים אחרי, יש את האפטר פארטי בכפר הנגיד.

 

הבגרות האחרונה שלי יוצאת ב-26.6 ואיזה כיף 5 ימים אחרי אני כבר בטיסה לפראג עם הלהקה לייצג את ישראל בפסטיבל מחול/פולקלור איך שלא תקראו לזה. נשתתף בתחרות,יהיו סדנאות ריקוד,נופיע סתם,נטייל ונעשה קניות :] איזה כיף הולך להיות בלי לעשות מנחוס.... והפעם - אני לא הולכת להשאיר את המצלמה שלי שם ! ימות העולם ואני אשמור עליה ב-7 עיניים , זובי שזה יקרה הפעם.

 

 

עד כאן, אעדכן כשיהיה משהו מעניין,

ליטל.

 

 

נכתב על ידי , 9/6/2007 12:29  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללִיטִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לִיטִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)