לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


i'm gonna be iron, like a lion, in zion

Avatarכינוי:  יאנושקה מטרושקה

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

עדכון של 2 בלילה!


איכשהו, לא משנה איך ובאילו נסיבות...אני תמיד מוצאת את עצמי בישראבלוג. לא משנה אם עבר שבוע או חצי שנה- אני תמיד אכתוב פוסט כזה או אחר, לרוב חסר כל פואנטה ולו רק כדי להפיג את השעמום הנוראי הזה. (פחפח, וכאילו שזה עוזר- כתיבת פוסט לוקחת מקס' חצי שעה בשבילי).

בכל מקרה, עבר עידן קרח אחד בערך מהעדכון האחרון שלי, שקראתי בדיוק לפני כתיבת מילים אלו אז רק עדכון קצר: קיבלתי 78 במתכונת ההיא בתנ"ך אז מכאן נובע שאלוהים לא כ-ז-ה היה לצידי ולחש לי את התשובות (וכל כך חבל שלא) אבל.. בסוף הוגשתי על 80 שזה דיי סביר כזה. 

בכל מקרה, אני עולה לי"ב

 קולולולוייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 שנה אחרונה! אני כל כך מתרגשת וכל כך שמה זין על השנה הזאת בו זמנית!
הרגשת ההתרגשות היא פרמטר מאוד הכרחי כי זאת שנה אחרונה מתוך 12 שנות הלימוד האומללות והארוכות-טיחו האלה שכל ילד מסכן נאלץ לסבול וסוף סוף רואים את האור בקצה המנהרה ויודעים כבר שוואלה- מתקרבים לסיום המיוחל ומצד שני- היי, על מי אנחנו עובדים.
כל הבית ספר הוא שכונה אחת גדולה כי בינינו, תמיד אפשר לעגל פינות ולהתחבב על מורה אחד או שניים כדי לקבל עוד בונוס של כמה נקודות למגן, והבגרות בכלל בדיחה כשנופלים על בוחנים שנותנים להעתיק בזמן הבחינה (לצערי, לא יצא לי ליפול על בוחנים מבורכים אלה אלא רק לשמוע סיפורים מעוררי קנאה). כל זה פשוט מזמין הרגשה של שאננות ואדישות כלפי כל זה כי לא באמת משקיעים...הרי ככה הדברים התנהלו במשך כל הזמן הזה (טוב, בכיתה א' לא היו ציונים אז הכל היה טוב ויפה ומושלם נצנצים).
 אז...כן, מכל החפירונת הזאת לא כל כך אכפת לי מהשנה הזאת. אני אשקיע איפה שצריך (מת' ואנגלית כי אני רוסיה ותכלס לרוסים רק המקצועות האלה חשובים) ובמקצועות שוליים אחרים- אזרחות היסטוריה לדוגמה אני אסתפק ב-80 יפה וכזה, כשרק יסתכל עליי במבט מתנשא של: זה-הכי-גבוה-שאת-יכולה.


חוץ מלימודים-לימודים...
סוף סוף מצאתי עבודה נורמלית לחופש אבל לצערי המאוד-רב עבדתי בה רק חודש...כי ברוב טמטומי או בגלל שיש בי מין תאוות מזוכיסטיות כאלה- החלטתי להירשם לקורס פסיכומטרי ולקבור לעצמי את החיים באופן סופי. NO MORE חיי חברה עד ה-21 לספטמבר, NO MORE שעות שינה מספקות ובטח  יש עוד סיבות שלא עולות לי ב-2 בלילה אבל...כן, מדובר במזוכיסטיות מובהקת.
אה, התחלתי לברבר על עבודה ולא שמתי לב איך קפצתי מנושא לנושא- על כל פנים: עבדתי בבורסה לתכשיטים וזאת עבודה פשוט חלומית! 
נתחיל מזה שעובדים מ-9 בבוקר עד 4 אבל...באמת עובדים מתוך כל השעות האלה רק שעתיים-שלוש. בשאר הזמן ביליתי בשתיית קפה ובפייסבוק. פשוט לא עשיתי כלום (טוב, לא מדויק. העמדתי פנים שאני עושה משהו...בזה אני מוכשרת. יש לי עתיד בתור פוליטיקאית) וקיבלתי שכר נאה מאוד+ בונוס עוד יותר חתיך. 
היה ממש מגניב!

אז לסיכום הפוסט המקיף הזה, ככה נראה החופש שלי. חופש שהוא רחוק מלהיות חופש. תמיד עשיתי משהו ועכשיו כשאני חושבת על זה- לא קמתי אפילו לו פעם אחת ב-3 בצהרים כל החופש הזה...ברוב הפעמים קמתי ב-7 והמקס' היה 11. פשוט עצוב. 

טוב, אז בזה הפוסט הזה נגמר.. ממש חופר שכנראה לא יעניין אף אחד, בטח אפילו לא אותי כשאני אכנס לקרוא את זה עוד כמה חודשים.
אז...נצרף תמונה כדי להוסיף קצת "בשר" לפוסט האנמי הזה:





אוי ויי זמיר, תתעלמו.
נכתב על ידי יאנושקה מטרושקה , 27/8/2010 02:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאנושקה מטרושקה ב-27/8/2010 03:17
 





23,399
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנושקה מטרושקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנושקה מטרושקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)