לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

אי תנועה


ציפי לבני היא ההוכחה שהקפיטליזם, בגישתו הנאו-ליברלית, דופק אותנו.

למה אני מתכוון?

ידוע הרי שבנאו-ליברליזם, ככל שמוצר מבוקש יותר כך יש יותר אנשים שיספקו אותו וינסו ליצור ממנו רווח. ככה, לפי השיטה, יש יותר תחרות והמוצר נמכר יותר בזול. לדוגמא, שוק שיש לו הרבה ביקוש זה המזון המהיר, ולכן יש לא מעט רשתות ענק שמספקות את המוצר הזה.

מוצר שכנראה מאוד מבוקש בפוליטיקה הישראלית הוא מפלגות שלא מציעות שום דבר, או בשמן המוכר יותר, "מפלגות מרכז". אם אין ביקוש, אני לא מבין למה היו ויש כל כך הרבה כאלו: שינוי, מפלגת המרכז, הגמלאים, קדימה, יש עתיד ואני בטוח ששכחתי מישהו (קשה לזכור כלום ושום דבר).

ראתה לבני את גודל הביקוש למפלגות הכלום, והחליטה שהיא רוצה להקים עוד אחת, למרות שהיא בדיוק יצאה מאחרת. כך הקימה ציפי לבני מפלגת כלום חדשה, משל הייתה רשת של מזון מהיר.

ההבדל הוא שלמזון מהיר יש איזשהו ערך מוסף: אוטם שריר הלב, השמנה, סוכרת, פצעונים ועוד כהנה וכהנה. מפלגת מרכז מציעה לבוחרים לבזבז את הקול שלהם ובתמורה לא לזכות אפילו בקידום של המוות.

נכון לעכשיו קדימה (במידה ותעבור את אחוז החסימה), יש עתיד והמפלגה של לבני אמורות לאסוף ביחד משהו כמו 20 מנדטים. מדובר על שישית מהפרלמנט שיורכב ממפלגות שרוצות להיות בשלטון כדי, ובכן, להיות בשלטון. מגניב. אנחנו נביא 20 שרוולי רוח לכנסת, ובתמורה יכניסו לנו עמוק את האלמנט.

לו היה פיקוח על מספר המפלגות שמוכרות לנו את אותו בולשיט, אולי לא היינו מגיעים למצב הזה.

ואני חייב לשאול: "התנועה"? איזו תנועה? הרי מפלגת קדימה שהייתה בראשות לבני הראתה שאיתה לא נעים לשום מקום. אפילו בתור שרה היא לא קידמה שום דבר. נכון שבתור שרת חוץ היא הייתה יותר טובה מליברמן, אבל מצד שני גם לקט נאומים של מולוטוב, ריבנטרופ וסדאם חוסיין לא יעשה לנו נזק כמו מילה אחת של ליברמן, ככה שזו לא חוכמה. בקיצור, "הרשימה" תהיה שם הרבה יותר טוב. גם "המפלגה" הולך.

אבל מה שיילך הכי טוב זו את, ציפי. אז לכי.

סופ"ש נפלא לכם, ותזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 29/11/2012 22:58   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, כלכלה למי שלא מבין, פוליטיקה לעניים, קדימה חושבת אחורה, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-1/12/2012 13:15
 



תשובות לשאלון השבועי


מה היה החלום האחרון שאת זוכרת שחלמת?
ציפי לבני הופכת להיות ראשת הממשלה (כן, ראשת, החלטה של האקדמיה ללשון).

באיזו הרגשה התעוררת ממנו?
מזל שזה רק חלום.

יש לך יותר חלומות נעימים או סיוטים?
אני מעדיף לא לחלום: אם זה סיוט זה לא כיף, ואם זה חלום נעים אז זה מבאס להתעורר. אז למה לטרוח?

יש לך חלום שחוזר על עצמו?
אני לפעמים חולם שיש למפלגות המרכז מצע כלשהו. שוב, זה רק חלום.

יש חלומות שיש בהם אותם מוטיבים?
בכולם יש את אותו מוטיב: אני מתעורר בסוף.

אם את זוכרת את החלומות שחלמת האם זה משפיע על היום שלך?
לא.
לעומת זאת אם זה יהיה חלום רע שיפריע לי לישון, סביר להניח שהוא ישפיע על היום שלי.

האם יצרת קשר עם מישהו רק בגלל שחלמת עליו?
לא. זה שהם באו לי בחלום זו חוצפה מצדם, אז אני עוד צריך לבזבז עליהם שיחה?

האם החלומות שלך מנהלים אותך?
לא. לאנשים כאלו קוראים "משיחיים". אני עדיין שפוי.

אם היית יכולה לתכנן את החלום שלך איפה הוא היה מתרחש? על מי או על מה היית בוחרת לחלום?
הייתי חולם על שאול מופז נהיה ראש ממשלה. אין ספק שלא הייתי מפסיק לצחוק כל היום.

לילה טוב וחלומות פז
תודה, נראה לי.

נכתב על ידי , 27/11/2012 22:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-28/11/2012 12:18
 



נו, באמת


ביבי, באמת שיצאת פארש.

גם במלחמת לבנון השנייה וגם במבצע עופרת יצוקה נתנו לי מספיק זמן על מנת לצחוק קצת על האירועים, להשתמש בלוגו של מהדורת החירום שלי (ברשימות למטה) ובאופן כללי לחגוג על העניין. הפעם אני אפילו לא מספיק לחזור הביתה מהבסיס (לא היה לי עוצר) ומה שיש לי זו הפסקת אש. איך אני אמור לעבוד ככה? כבר תכננתי ספיישל "מה הם היו אומרים?" חגיגי לכבוד המלחמה, אבל לך, מר נתניהו, כנראה שזה לא מספיק.

תראה, זה לא שהיו לי יותר מדי ציפיות ממך ומהממשלה שלך, כי כמו שאמר קרל פון קלאוזביץ, "המלחמה היא המשך המדיניות באמצעים אחרים", ולכן זה רק מתבקש שממשלה עם מדיניות חסרת פואנטה תצא למלחמה חסרת פואנטה. אני אמנם לא חסיד גדול של מבצעים צבאיים, אבל אני גם לא חסיד גדול של לתת לחמאס הרגשה שהוא מוזמן להמשיך לירות ושהפעם הבאה שניפגש תהיה ב-2016 (מקסימום 2017).

כמובן שהבעיה הכי גדולה שלי עם מלחמות ומבצעים היא לא ההרוגים, לא בזבוז הכסף, לא האינטרסים הנוספים, אלא המדיה. וכשאני מדבר על המדיה אני מדבר על רוני דניאל. אני מבין שהוא כנראה מקבל אורגזמה מהדברים הללו ושהוא עוד רגע יבוא עם פונפונים וישיר "גו צה"ל! גו צה"ל!", אבל במה אני חטאתי? נכון, אני כופר דיי גדול ואני חושב שאלוהים הוא גאון מאוד קטן (בהסתמך על זה שג'ורג' בוש ציין שאלוהים אמר לו לפלוש לעיראק) - אבל רוני דניאל?! לא הגזמנו? אלוהים, במידה ואתה קיים ואת מעוניין להעניש אותי, עשה טובה ותשלח לי טיל לחצר. זה עונש הרבה יותר פרופורציונאלי. על מתקפה של רוני דניאל צריך להוציא את גולדסטון מהבוידעם.

אבל בואו נדבר גם על המדיה באופן כללי: די לחפור! אני מבטיח לכם שהבנו בפעם הראשונה שנפלו טילים במועצה אזורית כלשהי שלא עניינה את הכתבים עד המבצע. מילא ביום הראשון. מילא ביום השני. אבל אחרי שלושה ימים בהם רוני דניאל וכתבים אחרים לא הלכו לישון, באמת שכבר אין מה לחדש. כן, זה קורע מצחוק לראות את המגישה אומרת לכתב שבשטח להשתטח על הרצפה כשיש אזעקה, אבל גם זה ממצה את עצמו באיזשהו שלב. בדיוק בשביל זה המציאו את הדיווחים בתחתית המסך ואת האפשרות לקטוע שידור אם יש משהו חשוב לדווח עליו. באמת היה רלוונטי להביא את מופז שיגיד את מה שנתניהו חושב?

כמובן שחייבים להזכיר גם את סתימת הפיות שיש בכל לחימה, כי חייבים "לאחד את השורות", "לחזק את צה"ל" ו"להניח את הפוליטיקה בצד". חברים, אני מבין שאתם לא טרחתם להגיע לשיעורי אזרחות בבית הספר, או שהייתם בפיילוט של גדעון סער, ולכן אתם לא ממש מבינים מה זה אומר "חופש ביטוי", "דמוקרטיה" ודברים כאלו - אבל כדאי שתדעו שאין חוק שמבטל את הדברים האלו בזמן לחימה. אני יודע שזה מבאס, אבל שמעתי שבמדינות השכנות לנו אין את הבעיה הזאת.

אז נתניהו הנכבד, אחרי שהבאת כזה סבל לתושבי המדינה, וממש לא פתרת את הסבל של תושבי הדרום - לא יכולת לפחות להביא לתוצאות?

סופ"ש נפלא לכולכם.

נכתב על ידי , 23/11/2012 14:16   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור בלי טעם, הרבה נזק בפחות מאמץ, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, ירידות על הטלוויזיה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לא באמת פוליטי, מלחמה ושלום, מעט בושה, משרד הביטוח, רק בישראל, רשמים שלי, תשקורת עוינת, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-24/11/2012 11:51
 



לדף הבא
דפים:  

62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)