לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נסראללה הוא פרטנר?


כמו שכולכם בטח כבר הספקתם לשמוע, פיקוד הצפון מתריע שחזבאללה עלול לנסות ולפשוט על גבול הצפון או איזשהו תסריט אימה בסגנון הזה. אני אמנם לא השתייכתי לחיל המודיעין בזמן שירותי הצבאי (כך שלצערי מכתב הסרבנים לא פגע בגאוות היחידה שלי), וכך גם היום, ולכן אין לי גישה למקורות המידע של צה"ל, ובכל זאת כל הסיפור הזה נראה לי מפוקפק. להלן הגרסא שלי לעניין:

 

לשכת שר הביטחון, הטלפון מצלצל

מזכירה: (עונה לטלפון) לשכת שר הביטחון, איך אפשר לעזור? (פאוזה) רק רגע. (ליעלון) שר הביטחון, זה בשבילך.

יעלון: (מחפש את הסבתא ב"הציור השבועי לילד") אני עסוק עכשיו.

מזכירה: זה נשמע לי קצת דחוף.

יעלון: מה דחוף מה? את לא רואה שאני עסוק?

מזכירה: (לטלפון) שר הביטחון לא יכול לדבר כרגע, תוכל להתקשר שוב עוד מעט? (פאוזה) רק רגע. (ליעלון) זה חסן נסראללה על הקו והוא נשמע ממש עצבני.

יעלון: תגידי, את לא רואה שאני מחפש פה את הסבתא?!

מזכירה: תירגע, זה בסך הכל ציור, לא חטפו אותה או משהו.

יעלון: מה המודיעין שלך?

מזכירה: אתה מוכן לענות לטלפון בבקשה?

יעלון: בסדר, בסדר, תעבירי אותו. (מקבל את השיחה) הלו?

נסראללה: (מהצד השני של הקו) תגיד, אתה רוצה מכות?

יעלון: מה קרה?

נסראללה: מה זה הקטע הזה שאתם אומרים שחזבאללה מתכנן מתקפה על גבול הצפון או משהו?

יעלון: מה הבעיה עם זה?

נסראללה: לא יודע אם שמת לב, אבל יש לנו עסק עם אל-קאעידה בסוריה ודאע"ש מתחילים לזלוג לנו ללבנון. בקיצור, יש לנו חזית עם שני ארגונים סוניים לא סימפתיים במיוחד. זה שאתם קוראים לנו "נאצים" לא אומר שאנחנו בקטע של ריבוי חזיתות.

יעלון: אבל מה אכפת לך?

נסראללה: אה, בטח, "מה אכפת לך? מה כבר אמרנו?". אנחנו הרי ערבים וטרוריסטים, אז מה אכפת לנו שאתם מוציאים אותנו מטומטמים חסרי יכולת ונטולי חשיבה אסטרטגית? מה, אנחנו כמוך? אחר-כך גם לח'אמנאי יש ציפיות מאיתנו בגלל שאתם מפרסמים שטויות כאלה.

יעלון: תראה, זה בסך הכל בשביל התקציב.

נסראללה: מה לי ולתקציב שלכם? אני נראה לך כמו כותב טורים שלא יודע לבדוק עובדות בגוגל שאתה חושב שאכפת לי מהתקציב שלכם?

יעלון: שמע, צריך איזשהו איום רציני כדי להגדיל את תקציב הביטחון, ודאע"ש עוד עסוקים בלרצוח מוסלמים אחרים, חמאס בהפסקת אש, אנחנו מתכחשים לכך שמה שהולך ביו"ש ובמזרח ירושלים זה אינתיפאדה, בסוריה כולם נלחמים אלה באלה, אז אתם מה שנשאר.

נסראללה: אה, אז לא רק שאני אהבל, אני גם האופציה האחרונה שלך?

יעלון: אתה יודע שזה לא ככה.

נסראללה: מה לא ככה? אתה הרגע אמרת שאני זה מה שנשאר. תגיד לי, אני עובד אצלך שאתה מרשה לעצמך להתייחס אליי ככה?

יעלון: (חושב רגע) רוצה לעבוד אצלי?

נסראללה: מה?!

יעלון: אם אתה תדאג שחזבאללה תהיה איום רציני, אני דואג שמכל תוספות התקציב שצה"ל יקבל חזבאללה יקבל שני מיליארד שקל. מה אתה אומר?

נסראללה: תגיד לי, יא מג'נון, איך בדיוק אתה מתכוון להעביר לארגון טרור שני מיליארד שקל?

יעלון: מה אתה דואג? אין שקיפות בתקציב הזה, אני יכול לבנות לך בונקר חדש עם פועלים ישראליים ואף אחד לא ישים לב.

נסראללה: שבעה.

יעלון: מה שבעה?

נסראללה: מה כמה?

יעלון: לא יודע, אתה התחלת, תגיד לי אתה.

נסראללה: שבעה מיליארד.

יעלון: השתגעת? אני צריך גם משהו לפנסיות.

נסראללה: חבל, יש לי טילים יפים, לא היינו רוצים שהם יחלידו, נכון?

יעלון: בסדר, בסדר, שבעה מיליארד. סחטן מניאק.

נסראללה: תראו מי שמדבר.

יעלון: יאללה, אח שלו, נדבר.

נסראללה: נשתמע ככה בראש השנה. (ניתוק)

יעלון: (למזכירה) תאמיני לי, נסראללה זה פרטנר.

 

ושיהיה לנו בהצלחה.

נכתב על ידי , 15/9/2014 12:19   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הרבה נזק בפחות מאמץ, טפשת נפוצה, מלחמה ושלום, משרד הביטוח, סיטואציות, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, תיאוריית קשר, אקטואליה, פסימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-18/9/2014 08:34
 



עלילות שטבון באקדמיה


כבר הייתי בטוח שעוד רגע המלחמה הזו תשחק אותי לגמרי ותכניס אותי לדיכאון, ואם עוד להוסיף על זה שאנחנו נכנסים למציאות בה אין לשמעון פרס שום תפקיד רשמי בשירות המדינה ואני ממש לא יודע איך להתמודד עם זה (גם אם אף פעם לא נמניתי על מעריציו) אז בכלל, אבל למזלי הגיע הגיבור שלי עם משהו לא קשור למלחמה והצליח קצת לעודד את רוחי. לגיבור הזה קוראים יוני שטבון, המשתייך לחבורת הדבילים של מירי רגב, איילת שקד, דני דנון ואופיר אקוניס (בהנחה שהם לא אותו אדם), שולי מועלם ושאר גאונים (וכן, אני מודע לזה שגם לשמאל יש את המטומטמים שלו, לא צריך לספר לי על זה). לא, זה לא ששטבון עשה משהו חכם שעודד אותי ונתן לי תקווה באנושות (אין לה תקווה, צאו מזה), אבל הוא פשוט הראה לי שגם בימים קשים עולם כמנהגו נוהג ושלשטבון אין מושג מהחיים שלו.

 

במה דברים אמורים? טוב ששאלתם. ח"כ שטבון מדווח בדף הפייסבוק שלו שהוא העביר בוועדת הכספים את "חוק המשתמטים" שלו, לפיו משתמטים ועריקים לא יוכלו לקבל מלגות לימודים מהמדינה כשהם ילכו ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה. אל תדאגו, שטבון הוא אמנם חסר מוח אך לא חסר לב, והוא הבטיח שהחוק לא יפגע ב"אוכולוסיות או דמויות שקיבלו פטור מכל סיבה שהיא!" (סימן הקריאה במקור). או, במילים אחרות, שטבון יצר פחות או יותר את החוק הכי מיותר על כדור הארץ, אפילו יותר מאותו חוק באחת ממדינות ארצות הברית (אני לא זוכר איזו) שאוסר על דיג באמצעות לאסו.

 

למה אני אומר את זה? שוב, טוב ששאלתם. כנראה שאף אחד לא סיפר לשטבון, אבל אין קטגוריה כזו "משתמטים". יש אנשים ששירתו בצבא, יש עריקים (כאלו שלא הגיעו לבקו"ם ביום פקודה או שהחליטו באמצע השירות שלא להופיע יותר) ויש כאלו שקיבלו פטור משירות. לא רק ערבים, בני ישיבה ונכים מקבלים פטור מסודר משירות - גם שחרור מהצבא באמצעות הקב"ן מהווה פטור משירות לכל דבר ועניין, וכנ"ל לגבי שחרורן של נשים שטוענות שהן דתיות. נכון, יש כאלו שמוציאים את הפטור הזה במרמה, אבל לצערו של שטבון אין רישום בשום מקום שמחלק לקטגוריות "נפשו אכן לא מסוגלת להתמודד עם המערכת הצבאית ולכן מוטב לשחררו כדי למנוע דיכאון ו/או התאבדות" ו"חתיכת מניאק עצלן מפונק שחושב רק על עצמו שרימה את המערכת וצריך להיות מנודה מהחברה". מאחר שמרבית הלא משרתים משיגים פטור חוקי (גם אם בדרכי מרמה לא מאוד חוקיות, ודבר כזה הוא מחובתה של המדינה להוכיח), על מרבית אלו שלא שירתו החוק הזה לא ישפיע במאום.

 

כמובן, החוק נוגע גם לעריקים, אז נקדיש להם דקה: עריקים הולכים לכלא. לעריקים פותחים תיק פלילי. בגלל שלעריקים פותחים תיק פלילי כל מקצוע שדורש תעודת יושר מהמשטרה סגור בפניהם. בניגוד לדימוי על אלו שלא עשו צבא, עריקים לא מטיילים להם בסבבה ברחובות תל-אביב בזמן ששופכים עליהם כסף מכל עבר. מעבר לזה, מדובר באלפים בודדים כל שנה, ככה ששטבון למעשה מזיין את השכל על כמה שהוא הולך נגד ההשתמטות כשבעצם הוא מחוקק חוק שנוגע לפסיק מהאוכלוסייה. כפיים.

 

אבל מעבר לזה, כדאי שמישהו יספר לשטבון שרבים מהעריקים לא עושים את זה כי לא בא להם לשרת או משהו (ואני בעד צבא מקצועי כי לא לרצות לשרת בצבא זו סיבה מצוינת שלא לשרת בצבא), אלא כי הם באים ממשפחה קשת יום ושהם חייבים לעזור בפרנסת המשפחה. מעבר לזה ששולחים אותם לכלא ודופקים בכך את המשפחות, החוק הזה ידאג להשאיר אותם בתחתית הסולם החברתי - כי נכון שלא כולם מתאימים לאקדמיה או צריכים ללמוד בה, אבל אנחנו לא יכולים לדעת אם מדובר באותם אנשים שלא צריכים לקחת בה חלק. שטבון, אולי אתה מתכוון לטוב, אבל שוב - כפיים.

 

ידוע לכולנו שאתה חושב (סליחה, מאמין, אני לא בטוח שיש לך את הפונקציה הזו של "לחשוב") שפקידה שהכינה קפה למפקד שלה תרמה למדינה יותר ממי שהלכה לעבוד ושילמה מסים שיכסו את ההוצאות על אותה פקידה (סתם, מסים של מישהי בת 20 לא באמת מכסים הוצאות של 3,500 שקל בחודש. נכתב בלשון נקבה אך מדבר על שני המינים), וזכותך להאמין בזה כי אנחנו בכל זאת דמוקרטיה. אבל, נסה למצוא מישהו שיוכל להסביר לך בשפה שאתה מבין שהחוק החמוד שלך לא יקדם כלום בתחום של גיוס החובה וסתם יתקע אנשים עניים במעגל העוני.

 

בתמונה: דביל.


נכתב על ידי , 24/7/2014 15:00   בקטגוריות אנטי ממסדי, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הצעות לעולם טוב יותר, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, חוק בלי סדר, חצי הומוריסטי חצי רציני, טפשת נפוצה, לכו תלמדו מה זה אומר, משרד הביטוח, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, שקר שקר תרדוף, אקטואליה, פסימי, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-26/7/2014 10:35
 



כמה הערות על פרשת החטופים


לא, אין צורך לדאוג, אני לא הולך לעשות מהנושא הזה יותר מדי צחוק, לא כשיש שלוש משפחות שמתות מדאגה וכשכולם (כולל כותב שורות אלה) מקווים שהנערים יחזרו הביתה בשלום. אבל, יש כמה טיעונים בנושא שאני מרגיש צורך עז להשיב להם:

 

שלום לכל אנשי ה"אבל למה הם תפסו טרמפים?". אין עוררין על כך שהנעדרים הם קלי דעת במקרה הטוב ואידיוטים מוחלטים במקרה הרע. אבל, מה לעשות, זה לא אומר שהם אשמים. בדיוק כמו שמי ששכח לנעול את הדלת לא אשם שפרצו לו לדירה. הוא אמנם נהג בחוסר אחריות משווע, אבל זה לא אומר שזו אשמתו וזה בטח לא אומר שזה מגיע לו. האשמה במקרה של הבית היא על הגנב, ובמקרה דלהלן על החוטפים. הלאה.

 

שלום גם לכל אנשי ה"אבו מאזן אשם וכל הפלסטינים אשמים וזה באחריותם!!1", או כמו שקוראים להם בקיצור - ביבי. בפעם האחרונה שבדקתי אף ארגון לא לקח אחריות על החטיפה חוץ מאיזה ארגון סלפי (תנסו להיות בוגרים) שלא הציג שום הוכחה לכך שהנערים אצלו, כלומר שאנחנו לא יודעים בינתיים איזה ארגון מחזיק בהם. זה יכול להיות הפת"ח, זה יכול להיות החמאס, זה יכול להיות ארגון אחר שלא קשור לממשלת האחדות ואלו יכולים להיות (אבל לא סביר) כמה בודדים מאורגנים היטב שרצו את האחים שלהם בחזרה בבית. יש אמנם טענות שעולות מהממשלה, מהתקשורת ומגורמי הביטחון באשר לזהות החוטפים, אבל אנחנו מדברים על אותם גורמים שהאשימו רק את הפלסטינים בפיצוץ השיחות בזמן שהם שכחו להזכיר שאנחנו גם לא בדיוק הראינו רצינות ראויה בנושא, אז תסלחו לי אם אני מחכה עד שהחוטפים יצהירו על עצמם לפני שאני רץ להאשים.

 

אם באמת מדובר בארגון של הממשלה הפלסטינית, מן הסתם יש עליה אחריות. במידה ולא מדובר בארגון כזה, אז להטיל עליה את האחריות לחטיפה זה כמו להטיל על ההגנה את התלייה של הסרג'נטים הבריטים. אפשר לדבר גבוהה גבוהה על זה שהם צריכים לשלוט בארגונים שלהם, אבל קודם כל זו טענה בעייתית מהסיבה שקצת קשה לשלוט באנשים שכל מה שהם עושים זה לנסוע ברכב. נכון, אפשר לאסוף מודיעין, אבל בהתחשב בעובדה שהמודיעין שלנו לא הצליח לסכל את החטיפה, מה לנו כי נלין על מנגנוני הביטחון הפלסטינים שהמודיעין שלהם הרבה פחות מוצלח?

 

ועוד משהו בנושא הזה, כבוד ראש הממשלה: הם נחטפו בשטח C, אידיוט. אתה יודע מי שולט בשטח C גם מבחינה אזרחית וגם מבחינה בטחונית? נכון, אנחנו. אז האם זה אומר שכל האחריות למקרה מוטלת על כתפיך? לא, היא מוטלת על החוטפים. אני אמנם חושב שאנחנו לא צריכים להיות שם, אבל זה לא מצדיק חטיפה. בכל מקרה, אתה לא יכול לבוא בטענות לממשלה כלשהי על משהו שקרה בשטח שעליו אין לה שליטה אלא יש לה בו כמה תושבים. אם אתה מתעקש להחזיק בעמדה הזו, אני דורש שתיקח אחריות על כל פשע שיעשו ישראלים שגרים בברלין מעתה ועד עולם.

 

וכעת, שלום גם לכל אנשי ה"הנה קרה בדיוק מה שאמרתי שיקרה בגלל ממשלת האחדות/ההפסקה בתהליך המדיני!". כלומר, ברצינות? לפי גורמי הביטחון יש עשרות ניסיונות חטיפה בשנה, ועכשיו אחד הצליח. אתם באמת רוצים לומר שפתאום כל התנאים התגבשו לכדי כך שהם הצליחו במשימה? יכול להיות שאם אכן מדובר בגוף שקשור לממשלת האחדות יהיה ניתן למצוא איזשהו קשר, אבל בינתיים אנחנו לא יודעים. אבל, בלי קשר, הטרור והניסיונות לקיים טרור לא התחילו היום, לא בחמישי בלילה וגם לא עם השבעת ממשלת האחדות. עכשיו היה ניסיון שהצליח, ואיכשהו זה מוכיח לכולם את התזות על אירועים שקרו לאחרונה. מדהים.

 

ולכל הפוליטיקאים שניצלו את המקרה כדי לעשות הון פוליטי בזמן שכאמור יש שלוש משפחות שאוכלות את עצמן מרוב דאגה ליקיריהן - גרמתם לי להקיא קצת בפה כל כך הרבה פעמים שהייתה סכנה שאיחנק. אז תודה על זה. לא שזה רע לחוות דעה על המקרה הזה (הנה, גם אני עשיתי את זה), אבל יש הבדל בין זה לבין לזעוק מבין השורות "המפלגה שלי הכי טובה! תזכרו להצביע לי בבחירות הקרובות!".

 

תחשבו על זה.

נכתב על ידי , 15/6/2014 18:15   בקטגוריות אנטי ממסדי, אני רק שאלה, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, חברה לא חברותית, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, לכו תלמדו מה זה אומר, מלחמה ושלום, מעט בושה, מעט הומור, הרבה רצינות, משרד הביטוח, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-21/6/2014 10:43
 




דפים:  
62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)