לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מצע הליכוד


שלום לכולכם.

 

לא יודע אם ראיתם, אבל לתקשורת הגיעה ידיעה לפיה מישהו ניסח לליכוד מצע והציע אותו לנתניהו, אבל זה סירב בטענה שהתקשורת תשתמש בזה כדי לנגח אותו. אז נכון שטמקא זה לא המקור הכי אמין לידיעות שקשורות בנתניהו או בבנט, אבל העובדה היא שלליכוד אין מצע (בדקתי באתר שלהם, אין שם כלום). אז נכון, מצע זה לא הכל ואם לא מנסים ליישם אותו אז הוא לא שווה הרבה (ורוב המפלגות לא מנסות ליישם אותו), ונכון, יש מפלגות עם מצעים הזויים (היי בוז'י, לא ממש הבנתי איך אתה מתכוון להגיע לזה שתוך שנה לא יהיו קשישים עניים. אתה מתכוון לירות בהם או משהו?) - אבל מצע אומר שלמפלגה יש דרך, שהיא מבטיחה משהו לבוחרים, שיש לה עוד כמה תכניות חוץ מלהחליט על צבע חדש לכיסאות עור הצבי של השרים. בבחירות הקודמות בליכוד טענו שזה קטנוני לבקש ממפלגת שלטון מצע, כי המעשים שלהם מדברים בעד עצמם. אי לכך, החלטתי להרכיב, על סמך המעשים של ממשלות נתניהו הקודמות, את מצע הליכוד בראשות נתניהו:

 

  • מפלגת הליכוד מתחייבת לצאת לפעולה צבאית בעזה שתעשה המון נזק אבל תשאיר את שלטון חמאס עומד על תלו ותבטיח שתושבי עוטף עזה ימשיכו לחטוף ושנצטרך לצאת לעוד אחד כזה.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לשחרר אסירים בטחוניים למרות שהיא תטיף לילות כימים נגד זה.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לתת את תפקיד שר החוץ לליברמן למרות שעדיין לא בטוח שהוא הבין את הקונספט של התפקיד הזה.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לתת את תפקיד שר האוצר לאנשים שבבחירות הבאות ראש הממשלה יגיד שהיה ברור לכל בר דעת שלא היה צריך למנות אותם ולא יתייחס לזה שהוא זה שמינה אותם.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לקרוא לכל המפלגות שבין הבית היהודי למרצ במטרה שיצטרפו לקואליציה, כי לעזאזל הדרך.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת להמשיך בתהליכים החשובים שיביאו לכך שיהיה בלתי אפשרי באופן מובהק להבדיל בין דני דנון לבין אופיר אקוניס.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת להתחמק ממתן תשובה לשאלה איך לעזאזל מירי רגב הייתה דוברת צה"ל.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת להעביר עוד מלא כסף למשרד הביטחון במקום לעשות בו פעם אחת רפורמה רצינית.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת להמשיך ולקרוא לציפי לבני "שמאל", טרם הוחלט אם זה בגלל זלזול עמוק באינטליגנציה של הציבור או בגלל שחבריה לא יודעים מה זה שמאל.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לא לקדם תחבורה ציבורית בשבת מבלי שזה יפריע לשר התחבורה לנסוע על חשבון הציבור להתראיין ב"אולפן שישי".
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לבזבז את זמנו של ראש הממשלה על תשדירי תעמולה שמנוגדים לחוק ואז לתרץ את זה בכך ש"זה הודלף".
  • מפלגת הליכוד מתחייבת להבטיח מלא רפורמות כלכליות שיורידו את יוקר המחייה ואז או לא לעשות אותן או לעשות אותן על הצד הגרוע ביותר.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת שאיראן תהיה קרובה לנשק גרעיני גם במהלך הקדנציה הקרובה, כי בכל זאת צריך להפחיד אתכם עם משהו.
  • מפלגת הליכוד מתחייבת לא לפרסם מצע גם בבחירות הבאות, כי אתם מה זה לא מעניינים.

ותזכרו את זה בקלפי.

נכתב על ידי , 7/2/2015 10:02   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הצעות לעולם טוב יותר, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, מעט בושה, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי10 ב-9/2/2015 10:39
 



עלילות שטבון באקדמיה


כבר הייתי בטוח שעוד רגע המלחמה הזו תשחק אותי לגמרי ותכניס אותי לדיכאון, ואם עוד להוסיף על זה שאנחנו נכנסים למציאות בה אין לשמעון פרס שום תפקיד רשמי בשירות המדינה ואני ממש לא יודע איך להתמודד עם זה (גם אם אף פעם לא נמניתי על מעריציו) אז בכלל, אבל למזלי הגיע הגיבור שלי עם משהו לא קשור למלחמה והצליח קצת לעודד את רוחי. לגיבור הזה קוראים יוני שטבון, המשתייך לחבורת הדבילים של מירי רגב, איילת שקד, דני דנון ואופיר אקוניס (בהנחה שהם לא אותו אדם), שולי מועלם ושאר גאונים (וכן, אני מודע לזה שגם לשמאל יש את המטומטמים שלו, לא צריך לספר לי על זה). לא, זה לא ששטבון עשה משהו חכם שעודד אותי ונתן לי תקווה באנושות (אין לה תקווה, צאו מזה), אבל הוא פשוט הראה לי שגם בימים קשים עולם כמנהגו נוהג ושלשטבון אין מושג מהחיים שלו.

 

במה דברים אמורים? טוב ששאלתם. ח"כ שטבון מדווח בדף הפייסבוק שלו שהוא העביר בוועדת הכספים את "חוק המשתמטים" שלו, לפיו משתמטים ועריקים לא יוכלו לקבל מלגות לימודים מהמדינה כשהם ילכו ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה. אל תדאגו, שטבון הוא אמנם חסר מוח אך לא חסר לב, והוא הבטיח שהחוק לא יפגע ב"אוכולוסיות או דמויות שקיבלו פטור מכל סיבה שהיא!" (סימן הקריאה במקור). או, במילים אחרות, שטבון יצר פחות או יותר את החוק הכי מיותר על כדור הארץ, אפילו יותר מאותו חוק באחת ממדינות ארצות הברית (אני לא זוכר איזו) שאוסר על דיג באמצעות לאסו.

 

למה אני אומר את זה? שוב, טוב ששאלתם. כנראה שאף אחד לא סיפר לשטבון, אבל אין קטגוריה כזו "משתמטים". יש אנשים ששירתו בצבא, יש עריקים (כאלו שלא הגיעו לבקו"ם ביום פקודה או שהחליטו באמצע השירות שלא להופיע יותר) ויש כאלו שקיבלו פטור משירות. לא רק ערבים, בני ישיבה ונכים מקבלים פטור מסודר משירות - גם שחרור מהצבא באמצעות הקב"ן מהווה פטור משירות לכל דבר ועניין, וכנ"ל לגבי שחרורן של נשים שטוענות שהן דתיות. נכון, יש כאלו שמוציאים את הפטור הזה במרמה, אבל לצערו של שטבון אין רישום בשום מקום שמחלק לקטגוריות "נפשו אכן לא מסוגלת להתמודד עם המערכת הצבאית ולכן מוטב לשחררו כדי למנוע דיכאון ו/או התאבדות" ו"חתיכת מניאק עצלן מפונק שחושב רק על עצמו שרימה את המערכת וצריך להיות מנודה מהחברה". מאחר שמרבית הלא משרתים משיגים פטור חוקי (גם אם בדרכי מרמה לא מאוד חוקיות, ודבר כזה הוא מחובתה של המדינה להוכיח), על מרבית אלו שלא שירתו החוק הזה לא ישפיע במאום.

 

כמובן, החוק נוגע גם לעריקים, אז נקדיש להם דקה: עריקים הולכים לכלא. לעריקים פותחים תיק פלילי. בגלל שלעריקים פותחים תיק פלילי כל מקצוע שדורש תעודת יושר מהמשטרה סגור בפניהם. בניגוד לדימוי על אלו שלא עשו צבא, עריקים לא מטיילים להם בסבבה ברחובות תל-אביב בזמן ששופכים עליהם כסף מכל עבר. מעבר לזה, מדובר באלפים בודדים כל שנה, ככה ששטבון למעשה מזיין את השכל על כמה שהוא הולך נגד ההשתמטות כשבעצם הוא מחוקק חוק שנוגע לפסיק מהאוכלוסייה. כפיים.

 

אבל מעבר לזה, כדאי שמישהו יספר לשטבון שרבים מהעריקים לא עושים את זה כי לא בא להם לשרת או משהו (ואני בעד צבא מקצועי כי לא לרצות לשרת בצבא זו סיבה מצוינת שלא לשרת בצבא), אלא כי הם באים ממשפחה קשת יום ושהם חייבים לעזור בפרנסת המשפחה. מעבר לזה ששולחים אותם לכלא ודופקים בכך את המשפחות, החוק הזה ידאג להשאיר אותם בתחתית הסולם החברתי - כי נכון שלא כולם מתאימים לאקדמיה או צריכים ללמוד בה, אבל אנחנו לא יכולים לדעת אם מדובר באותם אנשים שלא צריכים לקחת בה חלק. שטבון, אולי אתה מתכוון לטוב, אבל שוב - כפיים.

 

ידוע לכולנו שאתה חושב (סליחה, מאמין, אני לא בטוח שיש לך את הפונקציה הזו של "לחשוב") שפקידה שהכינה קפה למפקד שלה תרמה למדינה יותר ממי שהלכה לעבוד ושילמה מסים שיכסו את ההוצאות על אותה פקידה (סתם, מסים של מישהי בת 20 לא באמת מכסים הוצאות של 3,500 שקל בחודש. נכתב בלשון נקבה אך מדבר על שני המינים), וזכותך להאמין בזה כי אנחנו בכל זאת דמוקרטיה. אבל, נסה למצוא מישהו שיוכל להסביר לך בשפה שאתה מבין שהחוק החמוד שלך לא יקדם כלום בתחום של גיוס החובה וסתם יתקע אנשים עניים במעגל העוני.

 

בתמונה: דביל.


נכתב על ידי , 24/7/2014 15:00   בקטגוריות אנטי ממסדי, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הצעות לעולם טוב יותר, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, חוק בלי סדר, חצי הומוריסטי חצי רציני, טפשת נפוצה, לכו תלמדו מה זה אומר, משרד הביטוח, פוליטיקה לעניים, רק בישראל, רשמים שלי, שקר שקר תרדוף, אקטואליה, פסימי, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-26/7/2014 10:35
 



שבוע הספר - רגע לפני שנגמר


שבוע הספר עוד שנייה נגמר, אז כל עוד אתם יכולים, אל תשכחו לקנות את הספרים האלו, שכמיטב המסורת הבלוג הזה הוא הראשון לספר עליהם באופן בלעדי:

  • ככה הוא לא יקלע בחיים: פרשנות ותחזיות של המונדיאל מאת יורם ארבל ודני נוימן. מדברי המבקרים: "לא הבנתי, זו פרשנות או סיפור בדיוני?" "מזל שיש תמונות..." "הבדיחה אומרת שכדורגלנים לא יודעים לקרוא. איזה כיף להם..."
  • המבצע שלא צריך להסתיים אף פעם מאת רוני דניאל. מדברי המבקרים: "מה פרויד היה אומר על זה?" "שמישהו יקנה לו כבר משחק וידאו ושיעזוב אותנו בשקט..." "ספר סוחף ומלא ברגש, בלי רגע אחד של ביסוס עובדתי. תענוג..."
  • הזדמנות שנייה בעיראק מאת ברק אובמה ואייתוללה חמינאי. מדברי המבקרים: "כמה עוד נאכל את הסיפור הנדוש הזה של שני יריבים שמתאחדים ללחום באויב משותף?" "עצה לכותבים: כששני הגיבורים הם שני דושבאגס לכל דבר ועניין, קצת קשה להזדהות איתם, גם כשיש להם מטרה טובה..." "למרות הטוויסט של הסייד-קיק המזרח התיכוני, קשה להתחמק מתחושת ההמשכיות בסדרת הספרים המאוסה 'איך ארצות הברית דופקת הפעם את המזרח התיכון'..."
  • ושבו בנים לקלפיות: כך תגרוף הון פוליטי מחטיפת שלושה אזרחים מאת 120 חברי כנסת ישראל. מדברי המבקרים: "להקיא..." "ציניות זה נחמד, אבל יש גבול כמה הקורא יכול לספוג..."
  • גאווה ישראלית: כך תגרוף הון פוליטי מחוסר שוויון הזכויות של הקהילה הגאה מאת חלק נכבד מחברי כנסת ישראל, עם הקדמה מיוחדת מאת י. לפיד וס. שפיר. מדברי המבקרים: "להקיא..." "הספר אמנם נותן מדריך מפורט למעוניינים בעשיית הון פוליטי, אך הוא משאיר חידה אחת לא פתורה: אם כל כך הרבה טוענים שהם עושים למען הקהילה הגאה, איך זה ששום דבר כמעט לא נעשה למען הקהילה הגאה?"

קריאה נעימה.

נכתב על ידי , 21/6/2014 16:46   בקטגוריות איך שהזמן מתבזבז לו, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, מלחמה ושלום, מעט בושה, פוליטיקה לעניים, קצת תרבות לא הרגה אף אחד..., אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-26/6/2014 00:36
 




דפים:  
62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)