לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הסאטירה של ישרא
Avatarכינוי: 

בן: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

אי תנועה


ציפי לבני היא ההוכחה שהקפיטליזם, בגישתו הנאו-ליברלית, דופק אותנו.

למה אני מתכוון?

ידוע הרי שבנאו-ליברליזם, ככל שמוצר מבוקש יותר כך יש יותר אנשים שיספקו אותו וינסו ליצור ממנו רווח. ככה, לפי השיטה, יש יותר תחרות והמוצר נמכר יותר בזול. לדוגמא, שוק שיש לו הרבה ביקוש זה המזון המהיר, ולכן יש לא מעט רשתות ענק שמספקות את המוצר הזה.

מוצר שכנראה מאוד מבוקש בפוליטיקה הישראלית הוא מפלגות שלא מציעות שום דבר, או בשמן המוכר יותר, "מפלגות מרכז". אם אין ביקוש, אני לא מבין למה היו ויש כל כך הרבה כאלו: שינוי, מפלגת המרכז, הגמלאים, קדימה, יש עתיד ואני בטוח ששכחתי מישהו (קשה לזכור כלום ושום דבר).

ראתה לבני את גודל הביקוש למפלגות הכלום, והחליטה שהיא רוצה להקים עוד אחת, למרות שהיא בדיוק יצאה מאחרת. כך הקימה ציפי לבני מפלגת כלום חדשה, משל הייתה רשת של מזון מהיר.

ההבדל הוא שלמזון מהיר יש איזשהו ערך מוסף: אוטם שריר הלב, השמנה, סוכרת, פצעונים ועוד כהנה וכהנה. מפלגת מרכז מציעה לבוחרים לבזבז את הקול שלהם ובתמורה לא לזכות אפילו בקידום של המוות.

נכון לעכשיו קדימה (במידה ותעבור את אחוז החסימה), יש עתיד והמפלגה של לבני אמורות לאסוף ביחד משהו כמו 20 מנדטים. מדובר על שישית מהפרלמנט שיורכב ממפלגות שרוצות להיות בשלטון כדי, ובכן, להיות בשלטון. מגניב. אנחנו נביא 20 שרוולי רוח לכנסת, ובתמורה יכניסו לנו עמוק את האלמנט.

לו היה פיקוח על מספר המפלגות שמוכרות לנו את אותו בולשיט, אולי לא היינו מגיעים למצב הזה.

ואני חייב לשאול: "התנועה"? איזו תנועה? הרי מפלגת קדימה שהייתה בראשות לבני הראתה שאיתה לא נעים לשום מקום. אפילו בתור שרה היא לא קידמה שום דבר. נכון שבתור שרת חוץ היא הייתה יותר טובה מליברמן, אבל מצד שני גם לקט נאומים של מולוטוב, ריבנטרופ וסדאם חוסיין לא יעשה לנו נזק כמו מילה אחת של ליברמן, ככה שזו לא חוכמה. בקיצור, "הרשימה" תהיה שם הרבה יותר טוב. גם "המפלגה" הולך.

אבל מה שיילך הכי טוב זו את, ציפי. אז לכי.

סופ"ש נפלא לכם, ותזכרו את זה בקלפי!

נכתב על ידי , 29/11/2012 22:58   בקטגוריות אנטי ממסדי, הומור, הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם, הרבה נזק בפחות מאמץ, ח"כ = חולה כוח/כסף/כיסא, טפשת נפוצה, כי הייתי חייב לכתוב משהו, כלכלה למי שלא מבין, פוליטיקה לעניים, קדימה חושבת אחורה, רק בישראל, רשמים שלי, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריה בר-מאיר ב-1/12/2012 13:15




62,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריה בר-מאיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריה בר-מאיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)